Kouvola!!!

Seuralainenn

Löytyykö Kouvolasta jonkunlaista seksiseuraa? Kriteereinä max. 40v (itse 24v) ja hygienia kunnossa. Itse olen jatkuvasta kiimasta ”kärsivä” miehen alku, 24-vuotias, 175 pituutta ja 95kg. Mikään mahtimela minulla ei ole, mutta sitäkin terhakkaampi 14-15cm kalu. Minulle käy mikä vaan, vaikka vaan hengailtaisi ja välillä esim runkkailtaisi toisiamme, tai sitten ihan kunnon rajua seksiä, olen kaikelle avoin. Olisi siistiä, kun olisi joku kaveri, jonka kanssa voisi vaikka vain hengailla, ja hetken päästä vaikka harrastaa seksiä jos siltä tuntuu, ja itsellä yleensä siltä tuntuu. :D Kikistä minut löytää nimellä BiiSamii

5

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm57v

      kyl tollanen toppi kelpais Ummeljoen pappalle 57v, harmi ettei ikä natsaa

      • 6kasi

        Millainen (mitat ym.) pappa sieltä Umppajoelta löytyy? Itse olen viiskymppinen hyväkroppainen top-kaveri lähiseudulta.


      • ukm57v

        mittaa on 175cm ja painoa sellanen 95 kg. mulkku juhlakunnossa noin 13/3 cm


    • Harmi että on muutama vuosi liikaa

      • Voi äitin pikku lettukorva. Pitäisikö välillä ottaa pää pois omasta perseestä ja haukata raitista ilmaa. Tosin onhan se kiva että tuollaiset keskenkasvuisetkin pääsee toteuttamaan omia fantasioitaan netin välityksellä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1617
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1486
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1019
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      918
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      107
      799
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      47
      759
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      38
      718
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      55
      621
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      53
      599
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      598
    Aihe