Löytyykö Kouvolasta jonkunlaista seksiseuraa? Kriteereinä max. 40v (itse 24v) ja hygienia kunnossa. Itse olen jatkuvasta kiimasta ”kärsivä” miehen alku, 24-vuotias, 175 pituutta ja 95kg. Mikään mahtimela minulla ei ole, mutta sitäkin terhakkaampi 14-15cm kalu. Minulle käy mikä vaan, vaikka vaan hengailtaisi ja välillä esim runkkailtaisi toisiamme, tai sitten ihan kunnon rajua seksiä, olen kaikelle avoin. Olisi siistiä, kun olisi joku kaveri, jonka kanssa voisi vaikka vain hengailla, ja hetken päästä vaikka harrastaa seksiä jos siltä tuntuu, ja itsellä yleensä siltä tuntuu. :D Kikistä minut löytää nimellä BiiSamii
Kouvola!!!
Seuralainenn
5
173
Vastaukset
- ukm57v
kyl tollanen toppi kelpais Ummeljoen pappalle 57v, harmi ettei ikä natsaa
- 6kasi
Millainen (mitat ym.) pappa sieltä Umppajoelta löytyy? Itse olen viiskymppinen hyväkroppainen top-kaveri lähiseudulta.
- ukm57v
mittaa on 175cm ja painoa sellanen 95 kg. mulkku juhlakunnossa noin 13/3 cm
Harmi että on muutama vuosi liikaa
Voi äitin pikku lettukorva. Pitäisikö välillä ottaa pää pois omasta perseestä ja haukata raitista ilmaa. Tosin onhan se kiva että tuollaiset keskenkasvuisetkin pääsee toteuttamaan omia fantasioitaan netin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483