Vaihdat pyyhkeen ja lakanat?
Kuinka usein käyt suihkussa?
24
197
Vastaukset
- Eilikaisenasänkyyn
Lakanat vähintään kerran viikossa, yleensä useammin. Tyynyliinaa yritän muistaa vaihtaa vielä totakin useammin. Pyyhkeet samaan tahtiin pesuun. Kasvopyyhkeet vaihdan parin päivän välein. Suihkussa vähintään kerran päivässä. Tarpeen mukaan useammin ;)
- Eieritekammoinen
Ihmeen harvoin ihmiset vaihtaa lakanoita. En ole edes ylihygieenikko mut onhan puhtaassa pesässä kivempi nukkua ja puhtaus on puoli ruokaa!
- Knainen
Eieritekammoinen kirjoitti:
Ihmeen harvoin ihmiset vaihtaa lakanoita. En ole edes ylihygieenikko mut onhan puhtaassa pesässä kivempi nukkua ja puhtaus on puoli ruokaa!
Eikös tohon päde muutamat seikat kuinka usein tarvetta lakanoiden vaihtoon:
1. Nukkuuko alasti. Jos paljas iho koskettaa lakanoita ne likaantuu nopeammin. Hiestä jne. Mitä vähemmän paljas iho koskettaa lakanoita sitä vähemmän lakanat likaantuu.
2. Jos nukut alasti niin unen aikana tapahtuva seksuaalinen toiminta purkautuu jollain tasolla lakanoille. Jos vaatteet päällä niin
Alusvaatteisiin jolloin lakanat säästyy.
3. Naisilla Kuukautiset saattavat liata lakanoita
4. Onko seksielämää joka tapahtuu sängyssä ?
Jos rivi on puhdas vaikka niin että hyvin vähän paljas iho koskettaa lakanoita, pitää pikkupöksyt jalassa yöllä ja ei ole seksuaalista toimintaa niin lakanat ei tahriinnu niin nopeasti
Tietenkin myös henkilön hikoilemisen herkkyys ja sängyssä vietetyt tunnit, sängyssä syöminen, päiväpeiton käyttö , lemmikkieläimet jne vaikuttaa kuinka tiheä tarve on lakanoiden vaihdolle
Monet asiat kun niitä alkaa analysoimaan eli pilkkoon pienemmäksi alkaa selittyyn pienillä muuttujilla
- melko.siisti.jäbä
Ai petivaatteet? Totta kai aina heti kun tyynyliina on musta liasta. Samalla se lakanakin menee pyykkiin. Pölypunkit ovat jo uhanalainen laji siisteyshullussa suomessa.
- Enkäpyyhi
En ole ikinä käynyt, enkä meinaa käydä. Mitkä lakanat?
- sitvasta
kun on paskaraita lakanassa ja tyynyliina näyttää pazkaselta. Tyynyissä on keltaista niskahikeä. Ne pitäisi kait pestä.
- Paperiakinon
Mmiten se p..skaraita lakanaan joutuu? :D
- vaippa
Paperiakinon kirjoitti:
Mmiten se p..skaraita lakanaan joutuu? :D
Jos käyttää lakanaa sumotyyliin.
- Paperiakinon
Unissaan pukee sumolakanan :D
- Neonminua
Minkä yksilöllinen tuoksu sallii terveyden kärsimättä ja vieraat pysyy loitolla. Liinavaatteissa pitää olla myös intiimi ominaishaju.
- Knainen
1-2 kertaa päivässä käyn suihkussa
Koska käyn tiheästi suihkussa vaihdan pyyhkeenkin sen mukaisesti.
Käytän noin 3 päivää yhtä ja sit vaihdan. Karkeasti arvioin et 2 kertaa viikossa vaihdan pyyhkeen.
Lakanat 3-4 viikon välein tai tarvittaessa aikaisemmin. Jos siis aikaisemmin näyttää siltä
Pyrin säästään vaivaa ja tuuletan pakkasessa petivaatteita viikottain niin pölypunkit kuolee. ( ehkä)
Kun en millään viittis keittopyykissä joka viikko kieputtaa lakanoita 4 tuntia. Kuluttaa kangasta niin kuumat asteet
Toisaalta kivaa sitä seurata kun vesi kiehuu pesukoneessa kuin kattilassa ja kylpyhuone on mukavan kuuma 4 tunnin pesuohjelman jälkeen - melkosiisti
Suihkus 1-2 kertaa päiväs, pyyhe kun haisee kunnolla 1-3 kuukautta, lakanat 2-4 kuukautta. Jos ois nainen niin vois vaihtaa useemmin.
- Oksennan
Hyi helvetti, tuo ei ole siistiä nähnytkään! Sun punkka varmaan kuhisee kaikenmaailman pölypunkkeja ja muita öttiäisiä. Miten kukaan pystyy pitämään samaa pyyhettä kuukausikaupalla??????
- melkosiisti
Oksennan kirjoitti:
Hyi helvetti, tuo ei ole siistiä nähnytkään! Sun punkka varmaan kuhisee kaikenmaailman pölypunkkeja ja muita öttiäisiä. Miten kukaan pystyy pitämään samaa pyyhettä kuukausikaupalla??????
En oo mitää pölypunkkeja huomannu. Turhaan viitti koko ajan pyyhettä vaihtaa. Paljon ekologisempaa. Voishan sitä vaihtoväliä vähän tihentää. Ite meet varmaan seksinki jälkeen heti suihkuun!
- IhanatAromit
Kerran vuodessa. Päivää ennen jouluaattoa.
- näintäällä
Joka päivä suihkussa. Peti vaatteet yritän kerran viikossa mut joskus saattaa venähtää. :)
- palttiarallaa
Suihkussa joka päivä, pyyhkeen ja käsipyyhkeet vaihdan 2x viikossa ja lakanat joka toinen viikko (kesällä kerran viikossa).
- nekromantti
Suihku noin 2 krt viikko. Lakanoiden vaihto 3-4 viikon välein ja pyyhkeen kerran kuussa.
- Röllipeikko67
Jouluna ja juhannuksena käyn pesuilla.
- Tyhmäkysymys
En mä jouda kun olen täällä palstalla. Ei lakanoiden vaihtamiseen kannata aikaa tuhlata kun pitää koittaa ottaa yhteyksiä täällä palstalla.
- Omavalta
En halua vastata.
- enjaksanutlukea
minä käyn suihkussa joka- tai joka toinen päivä, välipäivinä käytän pideesuihkua ja sen lisäksi pesen kasvot ja kainalotkin. :D
Hiusten kunto määrää suihkussa käynnin tiheyden. Jos olen hikoillut jumpassa vain "puhdasta hikeä"= käynyt suihkussa samana päivänä, niin en senkään takia mene suihkuun. En halua ihoni kuivuvan korpuksi, jota se meinaa muutenkin atopiani takia tehdä.
Samoissa lakanoissa nukun korkeintaan viikon ja pyyhkeen vaihdan muutaman päivän välein.
Tyydyttikö vastaus? :) - Tietokone.autotyöläinen
Kerran päivässä pitkä kuuma suihku. Suihku on monesti päivän tähtihetki. Sukat ja alushousut vaihtuu joka päivä puhtaisiin. Muut vaatteet vaihtuu tarpeen mukaan puhtaisiin. Kun tekee ajo- ja toimistotyötä niin, niin vaatteet likaantuvat melko harvoin. Lakanat ja pyyhkeet joutuvat vaihtoon kerran kuussa.
- Virhe.Käsittelyssä
Kuinka usein käyt suihkussa?
*Joka päivä 1 - 2 - 3 - 4 kertaan
Vaihdat pyyhkeen ja lakanat?
* Pyyhkeen 1 -2 päivä, Lakanat 1 - 2 - 3 - 4 kerta viikkossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980