Kuinka usein käyt suihkussa?

vastaa.näihin

Vaihdat pyyhkeen ja lakanat?

24

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eilikaisenasänkyyn

Lakanat vähintään kerran viikossa, yleensä useammin. Tyynyliinaa yritän muistaa vaihtaa vielä totakin useammin. Pyyhkeet samaan tahtiin pesuun. Kasvopyyhkeet vaihdan parin päivän välein. Suihkussa vähintään kerran päivässä. Tarpeen mukaan useammin ;)

• Eieritekammoinen

Ihmeen harvoin ihmiset vaihtaa lakanoita. En ole edes ylihygieenikko mut onhan puhtaassa pesässä kivempi nukkua ja puhtaus on puoli ruokaa!

• Knainen
        Eieritekammoinen kirjoitti:

Ihmeen harvoin ihmiset vaihtaa lakanoita. En ole edes ylihygieenikko mut onhan puhtaassa pesässä kivempi nukkua ja puhtaus on puoli ruokaa!

Eikös tohon päde muutamat seikat kuinka usein tarvetta lakanoiden vaihtoon:

1. Nukkuuko alasti. Jos paljas iho koskettaa lakanoita ne likaantuu nopeammin. Hiestä jne. Mitä vähemmän paljas iho koskettaa lakanoita sitä vähemmän lakanat likaantuu.

2. Jos nukut alasti niin unen aikana tapahtuva seksuaalinen toiminta purkautuu jollain tasolla lakanoille. Jos vaatteet päällä niin
        Alusvaatteisiin jolloin lakanat säästyy.

3. Naisilla Kuukautiset saattavat liata lakanoita

4. Onko seksielämää joka tapahtuu sängyssä ?

Jos rivi on puhdas vaikka niin että hyvin vähän paljas iho koskettaa lakanoita, pitää pikkupöksyt jalassa yöllä ja ei ole seksuaalista toimintaa niin lakanat ei tahriinnu niin nopeasti

Tietenkin myös henkilön hikoilemisen herkkyys ja sängyssä vietetyt tunnit, sängyssä syöminen, päiväpeiton käyttö , lemmikkieläimet jne vaikuttaa kuinka tiheä tarve on lakanoiden vaihdolle

Monet asiat kun niitä alkaa analysoimaan eli pilkkoon pienemmäksi alkaa selittyyn pienillä muuttujilla

• melko.siisti.jäbä

Ai petivaatteet? Totta kai aina heti kun tyynyliina on musta liasta. Samalla se lakanakin menee pyykkiin. Pölypunkit ovat jo uhanalainen laji siisteyshullussa suomessa.

• Enkäpyyhi

En ole ikinä käynyt, enkä meinaa käydä. Mitkä lakanat?

• sitvasta

kun on paskaraita lakanassa ja tyynyliina näyttää pazkaselta. Tyynyissä on keltaista niskahikeä. Ne pitäisi kait pestä.

• Paperiakinon

Mmiten se p..skaraita lakanaan joutuu? :D

• vaippa
        Paperiakinon kirjoitti:

Mmiten se p..skaraita lakanaan joutuu? :D

Jos käyttää lakanaa sumotyyliin.

• Paperiakinon

Unissaan pukee sumolakanan :D

• Neonminua

Minkä yksilöllinen tuoksu sallii terveyden kärsimättä ja vieraat pysyy loitolla. Liinavaatteissa pitää olla myös intiimi ominaishaju.

• Knainen

1-2 kertaa päivässä käyn suihkussa

Koska käyn tiheästi suihkussa vaihdan pyyhkeenkin sen mukaisesti.
      Käytän noin 3 päivää yhtä ja sit vaihdan. Karkeasti arvioin et 2 kertaa viikossa vaihdan pyyhkeen.

Lakanat 3-4 viikon välein tai tarvittaessa aikaisemmin. Jos siis aikaisemmin näyttää siltä

Pyrin säästään vaivaa ja tuuletan pakkasessa petivaatteita viikottain niin pölypunkit kuolee. ( ehkä)
      Kun en millään viittis keittopyykissä joka viikko kieputtaa lakanoita 4 tuntia. Kuluttaa kangasta niin kuumat asteet

Toisaalta kivaa sitä seurata kun vesi kiehuu pesukoneessa kuin kattilassa ja kylpyhuone on mukavan kuuma 4 tunnin pesuohjelman jälkeen

• melkosiisti

Suihkus 1-2 kertaa päiväs, pyyhe kun haisee kunnolla 1-3 kuukautta, lakanat 2-4 kuukautta. Jos ois nainen niin vois vaihtaa useemmin.

• Oksennan

Hyi helvetti, tuo ei ole siistiä nähnytkään! Sun punkka varmaan kuhisee kaikenmaailman pölypunkkeja ja muita öttiäisiä. Miten kukaan pystyy pitämään samaa pyyhettä kuukausikaupalla??????

• melkosiisti
        Oksennan kirjoitti:

Hyi helvetti, tuo ei ole siistiä nähnytkään! Sun punkka varmaan kuhisee kaikenmaailman pölypunkkeja ja muita öttiäisiä. Miten kukaan pystyy pitämään samaa pyyhettä kuukausikaupalla??????

En oo mitää pölypunkkeja huomannu. Turhaan viitti koko ajan pyyhettä vaihtaa. Paljon ekologisempaa. Voishan sitä vaihtoväliä vähän tihentää. Ite meet varmaan seksinki jälkeen heti suihkuun!

• IhanatAromit

Kerran vuodessa. Päivää ennen jouluaattoa.

• näintäällä

Joka päivä suihkussa. Peti vaatteet yritän kerran viikossa mut joskus saattaa venähtää. :)

• palttiarallaa

Suihkussa joka päivä, pyyhkeen ja käsipyyhkeet vaihdan 2x viikossa ja lakanat joka toinen viikko (kesällä kerran viikossa).

• nekromantti

Suihku noin 2 krt viikko. Lakanoiden vaihto 3-4 viikon välein ja pyyhkeen kerran kuussa.

• Röllipeikko67

Jouluna ja juhannuksena käyn pesuilla.

• Tyhmäkysymys

En mä jouda kun olen täällä palstalla. Ei lakanoiden vaihtamiseen kannata aikaa tuhlata kun pitää koittaa ottaa yhteyksiä täällä palstalla.

• Omavalta

En halua vastata.

• enjaksanutlukea

minä käyn suihkussa joka- tai joka toinen päivä, välipäivinä käytän pideesuihkua ja sen lisäksi pesen kasvot ja kainalotkin. :D

Hiusten kunto määrää suihkussa käynnin tiheyden. Jos olen hikoillut jumpassa vain "puhdasta hikeä"= käynyt suihkussa samana päivänä, niin en senkään takia mene suihkuun. En halua ihoni kuivuvan korpuksi, jota se meinaa muutenkin atopiani takia tehdä.
      Samoissa lakanoissa nukun korkeintaan viikon ja pyyhkeen vaihdan muutaman päivän välein.
      Tyydyttikö vastaus? :)

• Tietokone.autotyöläinen

Kerran päivässä pitkä kuuma suihku. Suihku on monesti päivän tähtihetki. Sukat ja alushousut vaihtuu joka päivä puhtaisiin. Muut vaatteet vaihtuu tarpeen mukaan puhtaisiin. Kun tekee ajo- ja toimistotyötä niin, niin vaatteet likaantuvat melko harvoin. Lakanat ja pyyhkeet joutuvat vaihtoon kerran kuussa.

• Virhe.Käsittelyssä

Kuinka usein käyt suihkussa?
      *Joka päivä 1 - 2 - 3 - 4 kertaan

Vaihdat pyyhkeen ja lakanat?
      * Pyyhkeen 1 -2 päivä, Lakanat 1 - 2 - 3 - 4 kerta viikkossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe