Millainen ikäväsi

anonyymi_GYU

kohde on? Tunnetko?

60

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Semmonenseon

Enpä juuri.

• Jeesuselää

Kohteesi on pois. Jeesuksen Kristuksen nimessä.
      Rauhallista illanjatkoa.
      Hän elää!

• entunne

Ei aavistustakaan millainen mahtaa olla.

• Kuvaukseni_naisesta

Ihana ja seksikäs.

• anonyymi_grL

Tunnen häntä jonkin verran ja olen nähnyt sen herkemmänkin puolen hänestä mitä jostain syystä haluaa peitellä. Hän haluaa varmaan vaikuttaa kovalta ja karskilta macholta, mutta puhuu todella kauniisti ja rakkaudella lapsistaan ja käyttäytyy minun seurassa kohteliaasti, joskus jopa ujostelee. Pidän todella paljon tuosta hänen herkkis-puolestaan, paljon enemmän kuin siitä machosta, mutta punkassa se puoli taas on hyvin kiihottavaa.

• Hän_mies_on

Sydämellinen, ihana, kuuma komistus.

• Aina_ajatuksissani

Ihana , kultainen , sympaattinen , kiltti , rakas
      Tuntuu siltä kuin meidän kuuluisi olla yhdessä..

• anonuyymi_hlö

Ei kukaan , enää.

• npkseutu

Samat sanat.

• Nliri

Joku vaan

• Hänestä

Hän luulee että huijaa minua. Yrittää peitellä itseään.

Minulla on salaisuus. Se on rankka elämäni joka on kouluttanut minut tarkaksi. Silmäni näkevät sieluun saakka mutta suuni pysyy vaiti.

Hän ei ymmärrä ehkä koskaan sitä että vaikka pidän puoleni ja pääni. Rajat nyt tiukasti ja laitan hänelle stopin niin kuin huonosti käyttäytyvälle lapselle. En anna enää hyväksyntää ja palkintoa hänelle enkä sano että ” hyvä poika, satuta minua just noin. ” niin näen käytöksen läpi ja ymmärrän sitä vaikken hyväksy että minua kohtaan toimitaan niin.

Hän on epävarma itsestään ja selvästi puhunut totta kun sanonut että on joskus hiukan ujo. Olen tarkkaillut häntä ja hänen reaktioita. Tunnistan niistä itseäni ujostellessa. Hän puhuu totta asiasta.

Hän toisinaan on kärkäs jos edes leikilläni sanon mitään jonka voi kritiikiksi tai moitteeksi tulkita. Olenkin tehnyt johtopäätöksen että hän on jollain tavoin hiukan perfektionisti ja hänellä on vaikeuksia hyväksyä itsessään sitä jos hän epäonnistuu tai tekee jotain väärin saaden siitä kritiikkiä. Huono itsetunto ?

Tuli myös tunne kuin hän olisi aika voittopuoleisesti läpi elämän saanut moitteita josta syystä reagointi nopeasti puolustautuvaa ärtymysellä. Tuttuudestaan.

Hän on epävarma itsestään eikä jostain syystä usko että joku muu mies ei voisi viedä minua häneltä ja hän toimii siksi tuhoavalla tavalla ajatuksella ”pelkään että petät joten petän ensin ”

Erään asian huomasin hänestä kesällä 2016 heti ja siks annoin paljon anteeksi pitkään ja yritin olla kärsivällinen antaen itseäni hänen haavoittaa uudelleen ja uudelleen... hän on perusluonteeltaan kiltti. Johtuiko minun läsnäolosta vai onko sellainen aina mutta sanoinkin hänelle ääneenkin sen et itse meinasin jo puuttua asiaan kun kaverini pummi siltä melkein koko röökiaskillisen verran tupakkaa ja hän ei laittanut stoppia.

Minulla itsellä alkoi tuleen raja vastaan missä meinasin jo kaverilleni sanoo et käy ostaan oma tai ala jo maksaan jotain noista. Yksi nyt menee mut noin monta! Minusta jo hyväksikäyttöä

Siitä tein päätelmän et hän on kiltti vaikka siinä äijäili.

Olen muistaakseni sanonut jo vuosia sitten et olisi oma itsensä ja arvostaisi itseään sellaisena, sillä mä ihastuin aikanaan häneen. Siihen mitä näen kun katson sieluun ja sydämeen en siihen mitä esittää.

En koskaan oikein ole ymmärtänyt noita rooleja jotka tehnyt hänestä nolon ja sotkenut koko jutun

Hän kai ei usko kelpaavansa itsenään niin sit pitää esittää muuta ja haavoittaa sillä minua

Uskon että hän todella pitää minusta mutta kuinka paljon hän liioittelee sitä miellyttääkseen minua?

Entäpä miten voi olla mitään kestävää jos se pohjautuu valheisiin?

Hänen käytös ilmensi hyvinkin avointa peittelemätöntä luonnetta.
      Itse olen ihminen jonka tunteet saattaa olla mitä vain mutta ulospäin olen rauhallinen. Hän eläytyy avoimesti olonsa näyttäen. Tahattomasti tai tahallaan. Mutta se kertoo perusrehellisestä luonteesta kaiken takana. Ehkä impulsiivisestakin? Toivottavasti ei liian. Se voi koitua hänelle elämässä ongelmaksi...

Itsepäinen hän selvästi on myös. Se on hyvä. Sinnikkyys vie elämässä pitkälle. Jos ei lannistu ja itseään ala säälimäään niin kuin toisinaan hänellä tapana.

Perusluonne hänellä on positiivisesti ajatteleva kun taas minä käännyn pessimismiin

• Hänestä

..Hetki taas aikaa niin jatkan mitä mieleeni tuli lisää..

Huomasin hänestä että hän on kanssani siinä samankaltainen et hänkin huomioi asioita mutta on tyyni ja vaiti huomiostaan. Hän pystyy siihen ihan hyvin jos ei tunnetaso nouse korkealle. Sitten pettää tyyneys ja aitous alkaa tulemaan esille eleissä, äänensävyissä jne.

Harmi vain että minä olen hänen kaltainen mutta ehkä hiukan kehittyneempi joten luen tyynen vaitonaisen kuorenkin läpi nopeasti asioita.

Minä en aina ollut tällainen. Joskus olin sinisilmäinen ja uskoin sokeasti. Sitten tuli elämä moukarilla ja minusta tuli tällainen.

Minun kaltaiset ihmiset itsekkäinä ja pahaa tahtovina olisi vaarallisia ja huomasin hänestä että minun kaltaisilla taidoilla omaava pystyisi helposti manipuloimaan ja hyväksikäyttämään häntä.

Hänen aidot nopeat reaktiot jne toimivat häntä vastaan. Tää maailma on julma. Sain osani siitä joskus. Minua käytettiin.

Minulla olisi ollut satoja tilaisuuksia käyttää hyväkseni tunneälyäni ja manipuloida häntä jos olisin itsekäs ihminen mutta jätin väliin haluten enemmänkin suojella häntä itseltään, koska muistan miten joskus olin kuin hän, kunnes minut tuhottiin, mutta haluan sanoa että ole varovainen. Maailma on julma ja ihmiset ei kaikki halua hyvää. On ihmisiä joilla joko syntyjään tai elämäntapahtumien myötä kehittyneenä hyvät taidot lukea toisia. Toiset heistä käyttää taitojaan hyvää mutta toiset taasen pahaan.

Jos et tiedosta luonteesi heikkoja kohtia niihin voi joku iskeä kiinni ja käyttää niitä hyväkseen sinua manipuloidessaan.

Jos itse olisin ymmärtänyt omat heikkouteni ajoissa minua ei olisi koskaan rikottu palasiksi

Minun heikkous oli empatiakyky, hyvän uskominen, yksinäisyyden pelko ja hyväksynnän hakeminen

Ne koitui piirteiksi joita käytettiin manipuloinnin välineinä

Itsetuntemus suojaa pahalta

Toisinaan osa hänen piirteistä muistuttaa minua siitä mitä joskus olin ja mitä menetin kun elämä riisti

• Onseniinhelppoo

Copypastettamisen erikoismaininta.

• anonyymi_fyl
        Hänestä kirjoitti:

..Hetki taas aikaa niin jatkan mitä mieleeni tuli lisää..

Huomasin hänestä että hän on kanssani siinä samankaltainen et hänkin huomioi asioita mutta on tyyni ja vaiti huomiostaan. Hän pystyy siihen ihan hyvin jos ei tunnetaso nouse korkealle. Sitten pettää tyyneys ja aitous alkaa tulemaan esille eleissä, äänensävyissä jne.

Harmi vain että minä olen hänen kaltainen mutta ehkä hiukan kehittyneempi joten luen tyynen vaitonaisen kuorenkin läpi nopeasti asioita.

Minä en aina ollut tällainen. Joskus olin sinisilmäinen ja uskoin sokeasti. Sitten tuli elämä moukarilla ja minusta tuli tällainen.

Minun kaltaiset ihmiset itsekkäinä ja pahaa tahtovina olisi vaarallisia ja huomasin hänestä että minun kaltaisilla taidoilla omaava pystyisi helposti manipuloimaan ja hyväksikäyttämään häntä.

Hänen aidot nopeat reaktiot jne toimivat häntä vastaan. Tää maailma on julma. Sain osani siitä joskus. Minua käytettiin.

Minulla olisi ollut satoja tilaisuuksia käyttää hyväkseni tunneälyäni ja manipuloida häntä jos olisin itsekäs ihminen mutta jätin väliin haluten enemmänkin suojella häntä itseltään, koska muistan miten joskus olin kuin hän, kunnes minut tuhottiin, mutta haluan sanoa että ole varovainen. Maailma on julma ja ihmiset ei kaikki halua hyvää. On ihmisiä joilla joko syntyjään tai elämäntapahtumien myötä kehittyneenä hyvät taidot lukea toisia. Toiset heistä käyttää taitojaan hyvää mutta toiset taasen pahaan.

Jos et tiedosta luonteesi heikkoja kohtia niihin voi joku iskeä kiinni ja käyttää niitä hyväkseen sinua manipuloidessaan.

Jos itse olisin ymmärtänyt omat heikkouteni ajoissa minua ei olisi koskaan rikottu palasiksi

Minun heikkous oli empatiakyky, hyvän uskominen, yksinäisyyden pelko ja hyväksynnän hakeminen

Ne koitui piirteiksi joita käytettiin manipuloinnin välineinä

Itsetuntemus suojaa pahalta

Toisinaan osa hänen piirteistä muistuttaa minua siitä mitä joskus olin ja mitä menetin kun elämä riisti

Pitäisikö sun tarkistaa lääkitys?

• Hänestä
        anonyymi_fyl kirjoitti:

Pitäisikö sun tarkistaa lääkitys?

Oon ny duuuuniis niin ei voi ottaa huonoa fiilistä omijoista jotka maailman napoja mut sen verran utelen et mistäs sä tiedät että en ole jo lääkityksellä?

Voi kuules mennä jo seroquelia 100 mg, truxal 100 Mg, opamox 30 mg ja rivatril 10 mg

Mut otit tän positiivisen kautta etten oo niin hullu et oisin jääny jo kii ja pakkopaidas lääkitynä.

Noh.. kiva

• Mielenkiintoinen luku ....herättää ajatuksia omasta suhteesta.

• Tämänhetkentuntemus

Välinpitämätön, puhumaton, negatiivinen.

• aikahauskojatotuuksia

Tuollaiselle on kokonainen oma sanansakin tuntemukselle: patologia.

Itse kun aamulla heräsin todella aikaisin, oli mielessä kuukenkä-moonboots -jutut palstalta ja että oikeasti tekisi mieli hoitaa palstan söpöjä tyttöjä kuten vauvoja.

• Lienenkökohtalotoveri

Koska sana joka kuvaa häntä parhaiten on mörkömäisyys.

• MuuritKorkeat

Kuulostaa siltä että on saanut siipeensä, eikä halua uudestaan saada siipeensä.

• Elli.Noora
        MuuritKorkeat kirjoitti:

Kuulostaa siltä että on saanut siipeensä, eikä halua uudestaan saada siipeensä.

Ei sitä kuraa siltikään saa syyttömön niskaan kaataa vaikka kuinka on siipeensä saanut. Pahaa ei kannata laittaa kiertoon eikä ainakaan sellaisia kohtaan jotka ovat asiaan syyttömiä.

• jotain.samaa
        Elli.Noora kirjoitti:

Ei sitä kuraa siltikään saa syyttömön niskaan kaataa vaikka kuinka on siipeensä saanut. Pahaa ei kannata laittaa kiertoon eikä ainakaan sellaisia kohtaan jotka ovat asiaan syyttömiä.

Ei saakaan kaataa syyttömien niskaan. Mutta tilanteet vaativat aina molemminpuolista ymmärtämistä ja ennen kaikkea halua siihen ymmärtämiseen.

• ohjuskysyykohteita

Kohteiden kysymistä kuin eksynyt lämpöohjus konsanaan?

• ikävääkaikki

Tyrmäävä, kaikin tavoin. Ikävää.

• JltäElle

Kaunis ja ihana. Syvällisemmin en toki tunne, mutta tuollainen on ollut aina kun ollut hänen kanssaan tekemisissä, joten sen on olta perusluonteessa. Ymmärrän miksi ei halua olla kanssani, koska olen syrjään vetäytyvä ja synkkäkin joskus. Joten en usko että häviää mitään siinä ettei enää nähdä. Ainoa häviäjä olen minä.

• DHL.pe.Jörn

Tunnen vuosien takaa. Hän on ujo, impulsiivinen, tykkää esittää, viekas ja reilu. Suhtautumiseni häneen on melko ristiriitaista, ja edessämme on vaikka mitä esteitä. En kuitenkaan voisi väittää ettenkö välitäisi tai tykkäisi hänestä. Hölmöä tässä on se, että kaikesta huolimatta hänelläkin vaikutta olevan samat ajatukset minusta.

• anonyyminai

Ristiriitaistahan se on ♡

• Yksinkertaistako

Ikävä on syytä välillä jättää taka-alalle, jos on muitakin huolia mielessä.

• luntapikkulapsille

Nyt tulee kyllä raskasta lunta aika paljon taivaalta... paljon.

Olin jotain sanomassa että niin, kun tiedän tuon kkk-porukan, eivät välttämättä varoittele kuin sanomalla vain sanan ennenkuin tuhoavat koko omaisuutesi sitten, siinä suhteessa aika pahoja, varoitukset vähissä, 1 varoituksen sana voi tulla noilta, korkeintaan.

• sanotaankonäin

Hyvin vähän siihen nähden että ollaan "tunnettu" jo melko kauan. (harmi) mutta hyvin vahva fiilis/tunne että hyvin samankaltainen kuin minä jotenka siitä voi jo päätellä paljon, ja siki tuntui jo alkuun siltä niinkuin olisin tuntenut hänet jo ennestään. :)

• erilaisiauniakin

Niin kun lupasin kertoa että minkälaisia unia näin, ei ollut hirviömäisiä seikkailu-unia, nyt oli sellainen uni missä jotkut armeijan ihmiset kehuivat minua, jotain sellaista.... ei ollut seikkailujuttu kuten se edellinen missä aterimet olivat sotkussa kaikkialla epäjärjestyksessä..

• otanainenlemmikiksi

Ehkä vain haluaisin huolehdittavaksi jonkun toisenkin, kun oman itseni huolehtiminen alkaa jo kyllästyttämään, vaikka tyttökaverin jota voisin hoitaa kuin vauvaa ja ostaa kaikkia tavaroita jne...

Tyttö lemmikiksi, tai no... ei aivan niinkään... jotenkin.

• samastapuusta

Jotenkin käsittämätöntä miten samanlainen elämäkin me ollaan jouduttu elämään. Paljon samanlaisia kokemuksia.
      Ehkä hän ihan oikeasti on mun puolikas...

Monasti jään sanattomaksi kuunnellessani, kun hän kertoo omasta elämästään...

• unielokuvia

Niin voi olla monillakin, mutta tuollainen juttu palstalla oli hauskaa, minun keksimä kai että kun näkee paljon seikkailu-unia, niin kertoo mitä niissä on sitten tapahtunut.

Unissa tapahtuu enemmän kuin elokuvissa.

Joku lääkäri kertoi kun olin sairaalassa ja lyönyt pään: aivosi ainakin toimivat sitten hyvin kun näet uniakin noin hyvin, sellaisen merkki, jotta et ole tyhmä kuin professori.

• naurattaajaihmetyttää

Muuten eikö vaan olekin käsittämätöntä, miten toinen ihminen voi olla... sinä?

• aikaharhaista
        naurattaajaihmetyttää kirjoitti:

Muuten eikö vaan olekin käsittämätöntä, miten toinen ihminen voi olla... sinä?

huuhaata kerrassaan, aivot käyttöön.

• kerropois
        aikaharhaista kirjoitti:

huuhaata kerrassaan, aivot käyttöön.

Ihminen on hyvin samankaltainen ja hämmentävän paljon samanlaisia kokemuksia. Mitä harhaista siinä on?

• tuntematonkohde

Tuntematon kohde olisi aika hyvä: tytöillä monestikin oikeisti voi unohtua aina se että miksi vihaa jotain, kohde unohtuu, vihan syystä vain vihaa, aika hillitöntä olisi jos joku ballistinen ydinohjuskin unohtaisi mihin pitää mennä, mille mantereellekin edes, eikä kukaan sitten tietäisi mihin pitää osua..

• tuntemattomatjooh

... niin tuollaisen pysäyttämisessä olisi vain yksi vaihtoehto, jos ohjukseen on "hardcodec"-määritelty osoite, eikä siihen saa yhteyttä, häiritä sen GPS-paikannusta tuhoamalla itse kaikki GPS-satelliitit, tai lopettamalla niiden antama signaali täysin, jos sekään auttaisi, siltikin se putoaisi jonnekin ydinlatauksensa kanssa...

• kohdetuntematon

..tuolloin tietystikin venäjänkin ilmavoimat lähtisivät lentoon jos joku hallitsematon risteilyohjus olisi ilmassa, varmaan kaikkien valtioiden ilmavoimat, että: yritetään välttyä vahingoilta eli ampua se alas, ei väliä missä, kunhan se ei vaan törmää maahan asti, sitten :D

Anteeksi tuollainen kauhuskenaario-juttuni :D

• eivitstna

Miten nämä höpötykset ja jauhamiset liittyvät mitenkään ikävään?

• näiånsemenee

Sinä homona et ainakaan kuulu tähän yhteiskuntaan lainkaan :D

• sinusta

Voithan sinä naistakin haukkua homoksi ja pistää hymiön perään. Luokitella anonyyminä jonkun yhteiskunnan ulkopuolelle. Mitä se kertoo

• Anonyymi

Hän on kiehtova, erittäin puoleensavetävä, itsestään huolehtiva ja kaikin tavoin ihastuttava mies. En vielä tunne.

• IhanaNainenOlet

Sinä olet samanlainen, mutta fiksuna käsität asiat nopeammin kuin minä mies.

• Aaankeinen
        IhanaNainenOlet kirjoitti:

Sinä olet samanlainen, mutta fiksuna käsität asiat nopeammin kuin minä mies.

Kiitos, mutta mitä tarkoitat fiksuudella ja asioiden käsittämisellä?

• IhanaNainenOlet

Itsestä huolehtiminen ei tulisi kaikilla mieleen. Tärkeä ominaisuus, jonka mainitseminen edellyttää, että olet omaksunut merkityksen. Puhdasta fiksuutta.

• kaikenlaisetkohteet

Kohteet ja kohteet... ajatustenkin kohteet, eikä risteilyohjusten kohteet.

• ystävänpäivänterve

Olisi aika pelottava iltasatuna tuollainen: risteilyohjus on nyt matkalla, kerro terveisiä kun saat sen.

• ainayksinparasolla

En ikävöi ketään sillä tavalla, että haluaisin tutusta. Oman elämän asioissa riittävästi tekemistä.

• elämänvalintoja

Oletpas kiireinen, varsinkin kun on kuitenkin aikaa ikävä-palstallekin vaikka et ketään edes ikävöi :)

Vai kaipaat mutta et halua/ehdi tutustua?

• siitäselentää

Sellaista se elämä on.

• siksipysynpoissa

En tunne mutta olen ajan mittaan palasista koonnut kuvan hänestä. Hänessä on valtavasti hyviä ominaisuuksia joiden vuoksi arvostan häntä mutta hänessä on myös huonoja puolia. Luulen että hän on stressaantunut paljosta työnteosta ja firman pyörittämisestä. Se näkyy toisten virheisiin takertumisena, vittuiluna, toisten aliarvioimisena ja raivokohtauksina. Jopa väkivaltaisuutena. Hän on hiukan liian itsetietoinen ja ylpeä. Raha ja menestyminen sekä sen tuoma valta ei välttämättä sovi hänelle. Hän saattaa pitää itseään muita parempana. Hänessä on hankalan ihmisen piirteitä, hän on pinnallinen ja hyppii kukasta kukkaan. Hän ei todennäköisesti auta enää toisia kuten teki nuorempana. Herkkyys ja lempeys on kadonnut katkeruuden tieltä.

• Mia_maria

Timo Pekka kyseessä Eiks jeah

• siksipysynpoissa
        Mia_maria kirjoitti:

Timo Pekka kyseessä Eiks jeah

No eipä ole.

• kotipsyka

No hyi mikä analyysi.

• siksipysynpoissa
        kotipsyka kirjoitti:

No hyi mikä analyysi.

Mutta perustuu tositapahtumiin. Ikävä kyllä.

• siltiettunne
        siksipysynpoissa kirjoitti:

Mutta perustuu tositapahtumiin. Ikävä kyllä.

Ajattelet kovin negatiivisesti.

• helpoimmatkohteet

Jonkun keksimä "kohde"-juttu ... kaikenlaisia militaristisia ja muita juttuja sitten, erilaisista "kohteista" :D

Päivän paras varmaankin nämä jutut...

• tuntematontaeivoi

Kuka h*lvetti nyt ikävöisi jotain jota ei tunne?????????

Tottakai tunnen hänet, jota ikävöin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8737
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6700
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6469
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5241
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4437
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe