Narsistinen isoisoäiti

Semmoistameillä

Oma äitini väittää Facebookissa minun tyttären lapsia lapsen lapsikseen😂😂Äitini on narsisti ja liekö mielentervesongelmainen. Jotkut ihmiset kyselevät minulta miksi minun äiti kirjoittaa olevansa noiden mummi. En jaksa edes provosoitua enää nykyään. Itsensä hän vaan nolaa. Lisäksi narsistille tyyppillisesti äitini on mustamaalannut minua monille. Onneksi asumme kaukana. Mutta siis joo olen useamman mummi 💖💖💖

8

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummallista

Kumma juttu.kun aina joku kokee olevansa muitten yläpuolella..niin mausteena sopassa on aina se toisen mustamaalaus. mikähän se saa ihmisen olemaan narsku?

• mikäköhän

Lasten vieraannuttaminen isästään- ja suvustaan.

• LieppoViskiSieppo

Huiskotaan menee.

• pitäisjutella

Sorry mutta ihmettelen että miksi käytät emoijia.
      Ja vähän muutenkin.

Mistä tiedät tarkkaan että äitisi on narsisti?
      Voi olla kyse muusta ihan.

Jos hän ei esim saa milloinkaan tavata lapsenlapsiaan, niin johtuukohan se sinusta itsestäsi?

Oletko ajatellut miltä äidistäsi tuntuu?
      Ehkä kannattaisi sinun itsesi katsoa peiliin.

Mene juttelemaan jonkun asiantuntijan kanssa, niin saat perspektiiviä ja ymmärrystä myös äitisi tunteista.
      Et sinä itse näe niin selvään tilannetta.

Tai juttele reilusti äitisi kanssa.
      Kysy miten hän voi, miltä hänestä tuntuu kun ei saa tavata lapsenlapsiaan.
      Mikä häntä painaa, mitä vaikeuksia hänellä on ollut.
      Olisi hyvä jos asiat selviäisivät ja saisitte välinne kuntoon.

Kun on riita, niin siinä on aiana kaksi osapuolta.

Voisit ottaa jonkun neutraalin ihmisen mukaan, siis sellaisen joka ei vain ole sinun puolella vaan näkee tilanteen uudesta näkökulmasta.

Kaikkea hyvää teille kaikille!

• KummallinenTarina

Ymmärsinkö oikein siis kyseessä on tämän "narsistiksi" sanotun lapsenlapsenlapset, mutta hän kirjoittaa somessa lapsenlapsistaan, kun tarkoittaa lapsenlapsenlapsiaan? :D

• KummallinenTarina

Luulisi, että ihminen jolla on lapsenlapsenlapsia alkaa olla iältään jo 80 ja kuoleman väliltä? Kannattaisiko yrittää korjata välit, ennen kuin on liian myöhäistä?

• välitkuntoon

Tuossa iässä ei myöskään ole ihan selvää onko lapsenlapset vai lapsenlapsenlapset.
      Ehkä hänelle tuo lohtua että häntä ei silloin ajatella niin vanhaksi?

Olen samaa mieltä, että yritä saada välit kuntoon äitisi kanssa kun on vielä elossa.
      Kun kuolee, niin tuntuu silloin tosi pahalta ja tuo närkästyksesi pikkumaiselta.

• Anonyymi

Mitä he sitten ovat sinun äidillesi? Ettekö ole sukua? Ovatko lapsenlapsesi adoptoituja.
      Jos itse jo olet isovanhempi, niin äidillesi nämä lapset ovat lapsenlapsen lapsia.

Kaikesta sitä ihmiset voivatkin riitaantua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe