Narsistinen isoisoäiti

Semmoistameillä

Oma äitini väittää Facebookissa minun tyttären lapsia lapsen lapsikseen😂😂Äitini on narsisti ja liekö mielentervesongelmainen. Jotkut ihmiset kyselevät minulta miksi minun äiti kirjoittaa olevansa noiden mummi. En jaksa edes provosoitua enää nykyään. Itsensä hän vaan nolaa. Lisäksi narsistille tyyppillisesti äitini on mustamaalannut minua monille. Onneksi asumme kaukana. Mutta siis joo olen useamman mummi 💖💖💖

8

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummallista

      Kumma juttu.kun aina joku kokee olevansa muitten yläpuolella..niin mausteena sopassa on aina se toisen mustamaalaus. mikähän se saa ihmisen olemaan narsku?

    • mikäköhän

      Lasten vieraannuttaminen isästään- ja suvustaan.

    • LieppoViskiSieppo

      Huiskotaan menee.

    • pitäisjutella

      Sorry mutta ihmettelen että miksi käytät emoijia.
      Ja vähän muutenkin.

      Mistä tiedät tarkkaan että äitisi on narsisti?
      Voi olla kyse muusta ihan.

      Jos hän ei esim saa milloinkaan tavata lapsenlapsiaan, niin johtuukohan se sinusta itsestäsi?

      Oletko ajatellut miltä äidistäsi tuntuu?
      Ehkä kannattaisi sinun itsesi katsoa peiliin.

      Mene juttelemaan jonkun asiantuntijan kanssa, niin saat perspektiiviä ja ymmärrystä myös äitisi tunteista.
      Et sinä itse näe niin selvään tilannetta.

      Tai juttele reilusti äitisi kanssa.
      Kysy miten hän voi, miltä hänestä tuntuu kun ei saa tavata lapsenlapsiaan.
      Mikä häntä painaa, mitä vaikeuksia hänellä on ollut.
      Olisi hyvä jos asiat selviäisivät ja saisitte välinne kuntoon.

      Kun on riita, niin siinä on aiana kaksi osapuolta.

      Voisit ottaa jonkun neutraalin ihmisen mukaan, siis sellaisen joka ei vain ole sinun puolella vaan näkee tilanteen uudesta näkökulmasta.

      Kaikkea hyvää teille kaikille!

    • KummallinenTarina

      Ymmärsinkö oikein siis kyseessä on tämän "narsistiksi" sanotun lapsenlapsenlapset, mutta hän kirjoittaa somessa lapsenlapsistaan, kun tarkoittaa lapsenlapsenlapsiaan? :D

    • KummallinenTarina

      Luulisi, että ihminen jolla on lapsenlapsenlapsia alkaa olla iältään jo 80 ja kuoleman väliltä? Kannattaisiko yrittää korjata välit, ennen kuin on liian myöhäistä?

    • välitkuntoon

      Tuossa iässä ei myöskään ole ihan selvää onko lapsenlapset vai lapsenlapsenlapset.
      Ehkä hänelle tuo lohtua että häntä ei silloin ajatella niin vanhaksi?

      Olen samaa mieltä, että yritä saada välit kuntoon äitisi kanssa kun on vielä elossa.
      Kun kuolee, niin tuntuu silloin tosi pahalta ja tuo närkästyksesi pikkumaiselta.

    • Anonyymi

      Mitä he sitten ovat sinun äidillesi? Ettekö ole sukua? Ovatko lapsenlapsesi adoptoituja.
      Jos itse jo olet isovanhempi, niin äidillesi nämä lapset ovat lapsenlapsen lapsia.

      Kaikesta sitä ihmiset voivatkin riitaantua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1461
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1205
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe