En luovu susta koskaan...

... vaikka elämä ajaisi meitä erilleen.
Ilmoita

Toisen vierelle vaa?
Ilmoita
luovutin kokonaan. Tuntuu hyvältä myöntää se itselleen, ettei aika ja energia kulu hukkaan. Vapauttava fiilis.
Ilmoita
En mäkään susta (jos olisit hän)
1 VASTAUS:
juur eilen illalla kerroit et teitä ei ole ollutkaan. kuis ny noin heittelee.
+Lisää kommentti
Sanoisin samoin eräälle. Tosin haluan vielä tutustua paljon paremmin!
2 VASTAUSTA:
Kuin myös ja siinähän se.
Mulla ei oo kunnon naiskavereita :( Olisko sulla ja mulla mahdollisuus. Ehkä saat lapsia jonkun muun kanssa ja sit pääsen kuulemaan miten menee. Usko menee mutta yksinkin on kiva olla.
+Lisää kommentti
Helposti ja moneen kertaan.
Kevyesti ilkeillen.
Ilmoita
Mitenkä sitä nyt voisi edes luopua. Vuosia välissä ja ei pysty rakastumaan kehenkään toiseen. Hulluksi tässä tulee. Tästä varmaan johtunut sekin kun aina peräännyn enkä hakeudu naisten seuraan. En ole tietoisesti ollut uskollinen, mutta jotenkin sitä on alitajuntaisesti kuulunut sille yhdelle. Joku voisi kysyä miksen kertonut, mutta kun en silloin uskonut itseeni ja mahdollisuuksiini hänen kanssaan niin minkäs teet.
3 VASTAUSTA:
Ystäväpäivä kortissa, whatsapp tai vaikka instagram viestillä voisit kertoa hänelle. Ei siinä mitään häviä. Parempi päästä johonkin ratkaisuun. Maailma odottaa senkin jälkeen
mutleikitpiristää kirjoitti:
Ystäväpäivä kortissa, whatsapp tai vaikka instagram viestillä voisit kertoa hänelle. Ei siinä mitään häviä. Parempi päästä johonkin ratkaisuun. Maailma odottaa senkin jälkeen
Ei hän käytä mitään noista ainakaan siten, että olisi näkyvissä. Osoite ei ole tiedossa niin ei voi korttia lähettää. Salapolisiiksi täytyy ryhtyä jos hänet haluaa. No en itse ole sen parempi. Kaksi vaikeaa ihmistä.
M-mies kirjoitti:
Ei hän käytä mitään noista ainakaan siten, että olisi näkyvissä. Osoite ei ole tiedossa niin ei voi korttia lähettää. Salapolisiiksi täytyy ryhtyä jos hänet haluaa. No en itse ole sen parempi. Kaksi vaikeaa ihmistä.
Otan osaa, itsekin jumissa erääseen vuosia sitten. Näkemättä vuosia ja silti elättelen jotain mitätöntä toivoa näkemisestä.
+Lisää kommentti
Huomenta! Hyvä mies uskon sinun vilpittömyyteensä suhteeni ja aivan liikuttavaan auttamisenhaluun. En epäile tarkoitusperiäsi.
Minun on vain jatkuvasti mietittävä, miten mieheni tähän kaikkeen suhtautuu enkä halua tuottaa hänelle pettymystä. Haluan olla mieheni kanssa myös tulevaisuudessa. Jos kutsut minua rakkaaksi, se voi siis tuntua pahalta mieheni mielestä, vaikka itse ymmärrän kyllä, mitä sillä tarkoitat.
Jatkamme palstasuhdetta edelleen, koska emme kumpikaan saa aikaiseksi tapaamista, vaikka siihen välillä olisi tarvettakin. Tämä jatkuu tavalla tai toisella edelleen mutta itse olen tästedes tarkempi siitä, mitä kirjoitan. Sinun kirjoituksiisi en voi vaikuttaa.
2 VASTAUSTA:
Osaat olla ETOVA otus!
Et ansaitsisi onnea elämääsi millään tavoin!
Kylläsitten kirjoitti:
Osaat olla ETOVA otus!
Et ansaitsisi onnea elämääsi millään tavoin!
Kaikki aloitukset ovat aitoriitalle ja kaikki palstan miehet ja ilmeisesti osa naisistakin on hänen mielestään suhteessa hänen kanssaan. Välillä on toista mieltä ja seuraavana päivänä on tehnyt täydellisen täyskäännöksen ja sitten taas seuraavana päivänä täyskäännös. Sanat ovat pelkkää hölyä ja viihdettä.
+Lisää kommentti
Rauhoitu nyt. Tykkään sinusta edelleen ja tiedän, että sinä toivot minulle hyvää. Meidän on vain taisteltava itsemme pois tästä, mistä ei mitään tule. Tämän jälkeen meillä molemmilla on uusi mahdollisuus elämältä😁
Ilmoita
1 VASTAUS:
😍Aika mahtava
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

En luovu susta koskaan...

... vaikka elämä ajaisi meitä erilleen.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta