Paska lunta Hernesaaresta mereen!

jarnak

Missä Emma Kari ym. vihreät , lumi ei todellakaan ole puhdasta,menee roskia,maaleja,kumia,nastoja,pakokaasuja?

39

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dentist

      Emma on hammaspesulla.

    • Luonnonsuojelija

      Ei vihreitä tälläinen suojelu kiinnosta. Se ei ole mediaseksikästä ja toisekseen sillä ei haitata normi-ihmisen arkea.

      • Pitäjäläineni

        Kokoomuksen edustajat ottaneet kielteisen kannan,paska-lumi ei kuulu mereen!


      • osta_oma_lapio

        Eduskuntavaalit tulossa,
        tottakai kaikki puolueet kannattavat lasten/ vanhusten/ ympäristönhoidon etc. parantamista!

        Valitettavasti vaalien jälkeen lupaukset taas unohtuvat; eduskunnassa on hyvät työsuhde-edut, kipukorvaukset, palkkio ajasta, jolloin avustajat selvittävät asiat ja hoitavat homman.
        Vain tärkeisiin äänestyksiin kannattaa vaivautua.

        Onko Suomessa todella niin tyhmää kansaa, jotka äänestävät samat xxxxx vuodesta toiseen?
        Päätökset tehdään kuitenkin ihan muualla....

        Suurin ongelma tällä hetkellä likaisen lumen kippaus?


      • Paskalumi

        Paskalumi


      • Sdrrt
        Pitäjäläineni kirjoitti:

        Kokoomuksen edustajat ottaneet kielteisen kannan,paska-lumi ei kuulu mereen!

        Vihreät ovat kusseet omille kintuille jo pitemmän aikaa....ei ole varteenotettava puolue.


      • tosivihreäääää

        Vihreiden touhut on kaikki vähän liian "mediaseksikästä". Puheet ja teot aivan toista. Tuo lumen kippaaminen mereen on selkeä valinta, vihreät on helsingissä päättävässä asemassa. Puhdistamatonta jätevettä menee myös hki mereen. Silti ollaan maailmaa pelastamassa kaikkialla muualla. Ilmastokokouksia järjestetään ja ympäri maapalloa ihmisiä lentää paikanpäälle lentokonein, kokouksen tulokset aivan liirumlaarumia. Ajetaan hankitatukea jollekin hemmetin sähköpolkupyörälle ! Jonka akkuun on louhittu maata tonni ja saastutettu vesistöä ja jolla kulkee 1 ihminen. Yhtään järkevää aloitetta ei sensiaan tule esim. joukkoliikenteen tukemisesta.
        Puhutaan lihan "hiilijalanjäljestä",unohtaen mainita että nyhtökauralla aivan yhtä suuri hiilijälki, jopa suurempi, riippuen minne asti kuskataan


      • tosivihreäääää kirjoitti:

        Vihreiden touhut on kaikki vähän liian "mediaseksikästä". Puheet ja teot aivan toista. Tuo lumen kippaaminen mereen on selkeä valinta, vihreät on helsingissä päättävässä asemassa. Puhdistamatonta jätevettä menee myös hki mereen. Silti ollaan maailmaa pelastamassa kaikkialla muualla. Ilmastokokouksia järjestetään ja ympäri maapalloa ihmisiä lentää paikanpäälle lentokonein, kokouksen tulokset aivan liirumlaarumia. Ajetaan hankitatukea jollekin hemmetin sähköpolkupyörälle ! Jonka akkuun on louhittu maata tonni ja saastutettu vesistöä ja jolla kulkee 1 ihminen. Yhtään järkevää aloitetta ei sensiaan tule esim. joukkoliikenteen tukemisesta.
        Puhutaan lihan "hiilijalanjäljestä",unohtaen mainita että nyhtökauralla aivan yhtä suuri hiilijälki, jopa suurempi, riippuen minne asti kuskataan

        "Tuo lumen kippaaminen mereen on selkeä valinta, vihreät on helsingissä päättävässä asemassa."

        Samanlainen valinta kuin Sinnemäen Malmin lentokenttäsekoilut.


      • Pitäjäläinen
        Sdrrt kirjoitti:

        Vihreät ovat kusseet omille kintuille jo pitemmän aikaa....ei ole varteenotettava puolue.

        Emma Kari pitäisi puhdistaa ensin oma pesä,ennen kuin tulee toisille viisastelemaan.Helsinki polttaa kivihiiltä,paskalumet mereen,ns puhdistettu likavesi mereen.


    • edelleen

      Paskalunta on yhdyssana.

      • viherääliö.on.käsite

        Työtön äidinkielen opettajakin heräsi!!

        No nyt siitä töitä hakemaan samantien, ei täällä sulle palkkaa makseta!


      • Kirjoitusräpellyksistä
        viherääliö.on.käsite kirjoitti:

        Työtön äidinkielen opettajakin heräsi!!

        No nyt siitä töitä hakemaan samantien, ei täällä sulle palkkaa makseta!

        Vanhemmassa ikäkuokassani yhdyssanojen kirjoittamisen taito ei ole edellyttänyt äidinkielen opettajan koulutusta.


      • viherääliö.on.käsite
        Kirjoitusräpellyksistä kirjoitti:

        Vanhemmassa ikäkuokassani yhdyssanojen kirjoittamisen taito ei ole edellyttänyt äidinkielen opettajan koulutusta.

        Työtön Kommarikin heräsi!!

        No nyt siitä töitä hakemaan samantien, ei täällä sulle palkkaa makseta!


      • Kirjoitusräpellyksistä2
        Kirjoitusräpellyksistä kirjoitti:

        Vanhemmassa ikäkuokassani yhdyssanojen kirjoittamisen taito ei ole edellyttänyt äidinkielen opettajan koulutusta.

        "ikäkuokassani" .... heheh heh

        Näköjään ei myöskään oikeinkirjoitusta...

        Peukutapa vielä tätäkin :))))


      • viherääliö.on.käsite kirjoitti:

        Työtön äidinkielen opettajakin heräsi!!

        No nyt siitä töitä hakemaan samantien, ei täällä sulle palkkaa makseta!

        "Työtön äidinkielen opettajakin heräsi!!"

        Kannattaa alkaa ruotsin opeksi.
        Pakkoruotsi pitää kielimagisteerin leivässä :-)


      • hajua.vaan
        Kirjoitusräpellyksistä kirjoitti:

        Vanhemmassa ikäkuokassani yhdyssanojen kirjoittamisen taito ei ole edellyttänyt äidinkielen opettajan koulutusta.

        Kielipoliisina turhaa hommaa riittää kahlata läpi näitä palstan kirjotuksia. Asiaan ei ole mitään sanottavaa. Eli,jotain vihreää mukaan - uusiutuva energia on varma valinta.

        Tässä nähdään kun vihreät pääsee suureksi puolueeksi, mitä se vihreys on. Taksilla ajelu ei saastuta, kun vihreä istuu taksin takapenkillä. Tavan tallaajan pitäs kauppareissut tehdä polkupyörällä, vaikkapa valtion ostotuella hankitulla sähkopyörällä. Mitään parannuksia esim. hki jätevesien suhteen ei ole tehty. Kymmeniä putkia tuo puhdistamatonta jätevettä mereen mm. pressan linnan edustalla


    • Viher.Ylimystö

      Ovat lomailemassa Malesiassa, Thaimaassa ym. Lentokoneella kulkevat lomillaan.

      Osa on myös klubilla läpsimässä...

      Päästöjä tuottavat ja tuhnuja...

    • EiköTotta

      Hei unohditte päivän muotisanan MIKROMUOVIN....sitä on joka paikka täynnä ai ai viherkommarit nyt alkaa lipsua... lumethan pitäisi kuljettaa sähköjunalla lappiin käsiteltäväksi että Itä-meri säästyy.... muuten tulee luonnonsuojelumaat Venäjä, Puola jne tulevat hyvin hyvin vihaiseksi jos pilaatte niiden tuloksekkaan luonnonsuojelu työn....

      • älämystölle

        Itämeri


    • Harha-Ahonsisko

      Kaupungin lumessa ylimääräistä, stop press. Reppana rasistit ja pohjaton tyhmyys, hhe...

      • HarhaReppanaRasseSisko

        Tuo se on se vihervasemmiston ankea sielunmaisema.
        Reppana rasistit ja pohjaton tyhmyys, hhe...


      • PaskaItämeri

        Samaa mieltä Harha-Ahonsiskon kanssa, ei sillä ole mitään väliä mitä sinne itämereen päätyy.
        Niin kauan kuin se ei näy Pekan ja Kampaajan ikkunan alla, ei haittaa!

        Itämeren suojelijat, Reppana rasistit ja pohjaton tyhmyys, hhe...


      • Harha-Ahonsisko

        Itämeren ongelmat ovat ihan muualla kuin lumessa jota nyt 1,5vk on jouduttu osittain mereen kippaamaan. Peräkammarissa ei vain oikein hahmota maailmaa, rasistit ja pohjaton tyhmyys..


      • HarhaTyhmyysSisko
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Itämeren ongelmat ovat ihan muualla kuin lumessa jota nyt 1,5vk on jouduttu osittain mereen kippaamaan. Peräkammarissa ei vain oikein hahmota maailmaa, rasistit ja pohjaton tyhmyys..

        Eli Mereen kuskatut paskat eivät siis haittaa harharoskasiskoa vähäänkään.
        Viherkuplassa ei vain oikein hahmota maailmaa, viherrasistit ja pohjaton tyhmyys..
        Aika jännää tuo valikoiva vihreys..... hehehh ehhehehehe

        Itämeren suojelijat, Reppana rasistit ja pohjaton tyhmyys, hhe...


      • AivopieruVihreä

        Niinhän nämä suomenkin viherpellet uskovat että suomi pelastaa maailman.
        Että autojen päästöjen lopettaminen suomessa lopettaa ne Kiinassakin!!
        Viherpellet, reppana rasistit ja pohjaton tyhmyys, hhe...


      • Harha-Ahonsisko

        Hhe, harhaiset rasistit ja pohjaton tyhmyys..


      • AivopieruVihreä
        Harha-Ahonsisko kirjoitti:

        Hhe, harhaiset rasistit ja pohjaton tyhmyys..

        Hhe, Harha-rassesiskon pohjaton tyhmyys.....


    • taulapäät

      Mitä joet tuo mereen maajussseilta?

      • ViherTalipäät

        No vastaapa nyt itse, äläkä tyhmänä kysy.
        Onhan siinä vihreilläkin osuutensa.


    • Poskasss

      Pahin liete ja lieju on se punertavan vihreä mönjä joka valuu tiedotusvälineistä ihmisten korviin...haiseekin pahalle koko saasta

    • tollotvapisee

      Kusetamme ilmastonmuutokseen,että voidaan sikana verottaa..

    • Miki-66

      Pahinta saastetta on se ilma mitä Vihreä hengittää ulospäin.

    • menkööttöihin

      Eihän vihreitä oikeasti kiinnosta mikään luonto tai terveys. Se on jo nähty moneen otteeseen.
      Pelkkiä populisteja koko porukka.
      Voisivat mennä oikeisiin töihin ja lopettaa sen verojemme kuppauksen.

      • jarnak

        Kenelle on lusikalla annettu,siltä ei voi kauhalla vaatia!


      • Putkiaivovihreä
        jarnak kirjoitti:

        Kenelle on lusikalla annettu,siltä ei voi kauhalla vaatia!

        Vihreät ovat pipetti-kansaa, kun älyä jaettiin......


    • jarnak

      Vihreät turhin puolue Suomessa!

      • Kyllä RKP on vaarallisin


      • Harha-Ahonsisko

        Persut, Suomi ei kestä enään yhtään persujen maahanmuuttopolitiikan uudistuksen kaltaista floppia.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe