Haluaisin päästä alastomalle mieshierojalle asiakkaaksi, mies käyttäisi runsaasti öljyä ja hieroisi kaikki paikat. Käyttäisi avoimen suuni hyväkseen työntymällä suuhuni ja muutenkin. Normi hierojan taksalla
Mieshierojaa
340
18914
Vastaukset
- KermakalleIntiimihierontaa Porin seudulla? - JäykänPehmennysHesassa 50v ukm voisi hieroa vanhemman miehen ’sen’ purkaukseen asti palleja hyväillen... Kutsu kylään ; ) 
- JäykänPehmennysJäykänPehmennys kirjoitti:Hesassa 50v ukm voisi hieroa vanhemman miehen ’sen’ purkaukseen asti palleja hyväillen... Kutsu kylään ; ) Ukot vaan haluaa jäykistellä?,kun eivät tarvitse ’vemputus’apua...? 
- Anonyymikoska sais hierontaa pakaratkin 
- Anonyymiolisko vielä hierojaa porin ympäristöön miehelle, syyskuussa alasti 
- Anonyymikoska haluat olen mies 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:koska haluat olen mies oletko porista ja hierot pakaratkin 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:oletko porista ja hierot pakaratkin tuletko kotiin hieroo mua alasti lähellä poria paikka 
- Anonyymimoi! voin hieroa miestä olen mies porissa .jos olet hoikka kaveri on helpompi ja voit olla alastikin 
- Anonyymikoska 
- Anonyymi kirjoitti:- moi! voin hieroa miestä olen mies porissa .jos olet hoikka kaveri on helpompi ja voit olla alastikin - Mua vois kiinnostaa olen hoikka 
- AnonyymiMikaelPori kirjoitti:Mua vois kiinnostaa olen hoikka Voitko laittaa tietoa miten saan yhtyden sinuun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voitko laittaa tietoa miten saan yhtyden sinuun. Tarkoitin yhteyden sinuun 
- Anonyymi kirjoitti:- Voitko laittaa tietoa miten saan yhtyden sinuun. - Löytyy samalla nimellä treffien puolella 
- Anonyymionnistuu kyllä hieronta 
- AnonyymiMikaelPori kirjoitti:Mua vois kiinnostaa olen hoikka etkö halunnut hierontaa 
- AnonyymiJäykänPehmennys kirjoitti:Ukot vaan haluaa jäykistellä?,kun eivät tarvitse ’vemputus’apua...? Pori55v haluaa munaa pian tule ikä koko ihan sama 
- Anonyymikoska hieroisit miestä ja olisit alasti myös 
- Anonyymihierotko vielä porissa 
- AnonyymiJäykänPehmennys kirjoitti:Hesassa 50v ukm voisi hieroa vanhemman miehen ’sen’ purkaukseen asti palleja hyväillen... Kutsu kylään ; ) Saisiko sinulta vielä hierontaa ja hieroisitko nuoremman miehen lihakset? Olen 50v ja Hesasta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:hierotko vielä porissa hieron kyllä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:hieron kyllä koti hierontaa haluisin kaikki paikat pori 

- kermakalleLöytyykö Tampereelta mieshierojaa sukkiksissa? 
- Tampereelta hierontaa? Nimimerkki toimis suomi24ssä 
- jone1975miehelle hierontaa lahdessa 
- nimim-erkkiJyväskylässä olisi myös tarvetta mieshierojalle, olisin valmis maksamaan hieronnasta orgasmiin saakka 50-60 euroa! - GummimiesMulla myös tarve 
- AnonyymiJkl,miten yhteyttä. M60v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jkl,miten yhteyttä. M60v Yhteys vaikka Kikin kautta. Oon runk54 
 Ota yhteyttä
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Yhteys vaikka Kikin kautta. Oon runk54 
 Ota yhteyttäMulla kik pussihousu Kuopio 

- Mäkin kaipaisin Tampereelta miehekästä mieshierojaa, joka hierois alasti tai vähissä vaatteissa. - AnonyymiTamperella /Hervannassa olisi mies hieroja joka hieroo ja on hyvä hieroja . 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tamperella /Hervannassa olisi mies hieroja joka hieroo ja on hyvä hieroja . Onko Hervannan hieroja ammatti hieroja. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tamperella /Hervannassa olisi mies hieroja joka hieroo ja on hyvä hieroja . Olisin kaivannut kunnon hierontaa. Miten otat vastaan... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko Hervannan hieroja ammatti hieroja. Miten saan yhteyttä 

- jäykkiJoensuussa kaivattaisi kans hierontaa - AnonyymiOn siellä Pyhäselässä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:On siellä Pyhäselässä Kyllä täällä myös mies olisi vailla miehen hierontaa Joensuu 

- IsomelavaasaVaasassa myös. Olisko? - AnonyymiKaipaan myös mieshierojan apuja Vaasassa. 
 t,Ukm
- AnonyymiMissä Vaasassa olisi hierontapaikka. 
 t, Bim

- Minäkin tulisin Jyväskylässä alastomalle mieshierojalle. Löytyykö? - Anonyymisama juttu 
- AnonyymiHierottaisko toisiamme, tuun mielelläni. Onko sulla kik? 

- LiukassormiMinä käyn turussa vanhempaa paria hieromassa. Kaikki nauttii. 
- VanhempiukmKouvolassa hierojaa? - VanhaukmLöysitkö hierojaa? 
- VanhempiukmVanhaukm kirjoitti:Löysitkö hierojaa? En valitettavasti 
- Anonyymibi_ukkomies kirjoitti:Intiimihierontaa voisin antaa. Missä päin olet onko paikkaa.66V Hki 
- Anonyymibi_ukkomies kirjoitti:Intiimihierontaa voisin antaa. Kiinnostaa,missäpäin ? 
- Anonyymi kirjoitti:- Kiinnostaa,missäpäin ? - Kouvolassa. Amatöörihieroja. Voin hieroa alasti. Imen lopuksi orgasmin. 
- Anonyymibi_ukkomies kirjoitti:Kouvolassa. Amatöörihieroja. Voin hieroa alasti. Imen lopuksi orgasmin. Kiinnostaa vielä enemmän,onko sulla paikka ? 

- Ari_PekkaAinakin pari vuotta sitten Tampereella antoi kaksi komeaa ja pitkää noin 25v identtistä kaksosta intiimiä hierontaa. 
 Tuli käytyä siellä aika usein. Molemmat olivat käyneet urheiluhierojan kurssin, joten ammattimaiset otteet oli pojilla.
 Myös hierojat olivat heironnan aikana joko pelkät verkkarit jalassa ilman paitaa, alushoususillaan, jockstrapeissa tai aivan alaasti mitenkä vain asiakas halusi. Hierontaa varten oli sisustettu kokonainen huone jonka valaistuksen värin ja himmeyden pystyi asiakas valitsemaan ja myös musiikkia sai valinnaisena.- AnonyymiTekeekö vielä tamperella hierontaa 

- NytjoseisooKysyntää olisi varmaan jokaisessa suuremmassa kaupungissa, ei tarvitsisi olla ammattiliittoja, pääasia että orgasmiin saakka hyväilee. Sellainen öljyhieronta olis kiihottavaa. - FrottageSellaista hierontaa jossa hieroja makaa lopuksi päällä ja hieroo omaa kulliaan hierottavan kullia vasten. 
- 52BijyväskyläFrottage kirjoitti:Sellaista hierontaa jossa hieroja makaa lopuksi päällä ja hieroo omaa kulliaan hierottavan kullia vasten. Uuuh!..tai työntyy takaapäin sisään. Kivaa olisi ihan pelkkä hierontakin vaikka hierojalla olisi vaatteet päällä. Pääasia että sais hieronnan/hyväilyn orkkuun saakka. 
- AnonyymiFrottage kirjoitti:Sellaista hierontaa jossa hieroja makaa lopuksi päällä ja hieroo omaa kulliaan hierottavan kullia vasten. Saisi kyllä hieroa alapäästä miten haluaisi ja vaikka kulleja vastakkain.Joutuisi vaan olemaan jalat levällään toisen halujen mukaan.Kävisin sellaisella hierojalla viikottain.M64Tre 

- HierottavaUKMMoi. Tunkeudun ketjuun. Oulussa olisi myös hierojalle kysyntää. Eli Oulun mieshierojat ilmoittautukaa - sakkeouKysyntää olis kunnon hierojalle Oulussa. 
- AnonyymiDdj kirjoitti:Itsekkin oulusta kaipailisin hierojaa. Onko Oulussa hierojaa, joka hieroo intiimialueet kans? jumissapaikat at gmail 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onko Oulussa hierojaa, joka hieroo intiimialueet kans? jumissapaikat at gmail Oulusta löytyy kyllä hieroja, joka hieroo myös intiimit paikat. Vain kotikäyntejä. M56, 185/85. Halutessanne ilman vaatteita. 
- AnonyymiMites nainen, täällä olisi innokas naishieroja Ouluun. Hiirosessa. Voisin hieroa hyväksi ;) 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mites nainen, täällä olisi innokas naishieroja Ouluun. Hiirosessa. Voisin hieroa hyväksi ;) mites sisäpuolinen vaikka välineillä 

- TaitavatkädetMies tai naishieroja sinulle. Hieromme kotonamme. Sauna ja suihku mahdollinen. Hieroja puettuna tai ilman. Kysy lisää: apu at jippii.fi 
- YbcvdeLöytyykö turun suunnalta tällaista hierojaa tai vaikka harjoittelijaa? 
- AnonyymiItse fantasioin mieshierojasta. Paras ja kiihottavan tilanne olisi jos ei tietäisi että hierojaa kiinnostaa miehet mutta olisi pieni epäilys ja siinä vastallan maatessa hieroja hieroo mm. pakaroita erityisen pitkään ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kalu kovenee reisien välissä. 
 Sitten huomaa kuinka hierojan hengitys muuttuu ja sormet koskettaa ikään kuin vahingossa kiveksiä, kalua ja eksyvät syvemmälle peppuvakoon.
 Tuollainen tilanne kiihottaisi aivan huimasti.- Anonyymivoin hieroa sua ,en ole ammattilainen mut hieron kyllä pakarasi ja kalusi myös 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:voin hieroa sua ,en ole ammattilainen mut hieron kyllä pakarasi ja kalusi myös teetkö koti käyntejä missäpäin ja mihin asti tulet . Haluaisin sinulta kyseisen hieronnan 
- AnonyymiITSE HUOMASIN TYKKÄÄVÄNI HIEROJAN SORMISTA PEPULLANI SITTE SORMET SISÄÄN JA KALUA MUA KÄYN SÄÄNNÖLLISESTI IHANAA 
- AnonyymiNo tuohan onnistuu 

- AnonyymiOlipa kerran nuorempana hieronta kokemus pohjois-lapissa ,mies hieroja vanhempi hieroi hyvin sai paikat auki ja välissä käsi kävi lähellä nivusia ja palleja .kalu kyllä oli semmonen puoli kova sitten ku käski kääntyä selälleen alkoi kehua kaluani .mmm Harmi kun en tienne silloin et mies oli kuulemma bi ,jos oisin tienny olisi kyl tokassu että saa siitä kokeilla jos mieli tekee.Menisin kyllä nyt uudestaan sille jos olisi vielä olemassa - AnonyymiSamoin kokemus eräällä lestadiolais ukm miehellä käynti, hänkin kehui kaluani että on hywänmuotoinen... ei tohtinut mennä sen pitemmälle ... wielä ... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Samoin kokemus eräällä lestadiolais ukm miehellä käynti, hänkin kehui kaluani että on hywänmuotoinen... ei tohtinut mennä sen pitemmälle ... wielä ... Missäs toi lestadiolaismies hieroo? Ois kiva kokeilla josko…. 

- Anonyymisatakunnassa mieshieroja tekee kotikäyntejä. - Anonyymikoska tulet hieroo mua , asun lähellä poria 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:koska tulet hieroo mua , asun lähellä poria koska olis puutetta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:koska tulet hieroo mua , asun lähellä poria millai olis tarvetta ja mistä ja millä hierotaan kaikki käy. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:millai olis tarvetta ja mistä ja millä hierotaan kaikki käy. voit tulla mun luo hieroo vaikka perjantai iltana n 20.00 
- Anonyymisatakunnan mieshieroja ,kerro hiukan sun hieronnasta 
- AnonyymiOlis kyllä kiva jos pääsisit hieroo paikkoja kuntoon olen mies 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:satakunnan mieshieroja ,kerro hiukan sun hieronnasta jos haluat hierontaa ok selkä jalat myös pakarat ,voit olla alasti jos haluat 
- Anonyymihierotko vielä olen lähellä poria 
- Anonyymikoska haluisut tulla hieroo porin miestä kotiin kunnon koko hieronta ,pakarat nivukset myös. 
 laita hinta
- Anonyymimistä päin satakuntaa olet, haluisin hierontaa 
- Anonyymiolen pori pohj kaipaisin kanssa hierontaa koko ropalle. kotiini tulisit hieroo, 
- Anonyymiteetkö vielä kotikäyntejä olis kiva saada hierontaa kotona koko ropalle 
- Anonyymimoi koska sopis hieronta miehelle. kokohieronta 
- Anonyymiteetkö vielä hierontaa satakunnassa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:teetkö vielä hierontaa satakunnassa teen kyllä kotonani lähellä poria 

- Anonyymijoo voin sua hieroa mulla löytyy öljyä pvc lakanaa hieronta öljyä ja otan kyrpää suuhuni imen sitä ja palleja suudella hyväily välineitä jos on tuo mukana ooon tukeva mies pieni kaluinen isot rinnat ja peppu asun kiuruvesi jos kiinnostaa niin tuu mun luo hoitoon hoidan sut hyvin ja saat olla yötä mun luona vaika koko viikonloppu - AnonyymiMahtawaa, laita waan numerosi tänne... tulenko Iskelmäviikolle? 

- AnonyymiOlisin kiinnostunut hieromaan alasti öljyllä. 
 m59 Kouvola- AnonyymiMinua kiinnostaisi olla hierottavana alasti öljyllä. Mitä muuta teet? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minua kiinnostaisi olla hierottavana alasti öljyllä. Mitä muuta teet? Mielessä hieronta ja runkkaus peppua hyväillen,suihin otto orgasmiin asti. 
 Myös molemmin puolinen hieronta käy.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mielessä hieronta ja runkkaus peppua hyväillen,suihin otto orgasmiin asti. 
 Myös molemmin puolinen hieronta käy.Karvattomuus olisi plussaa,olen itse posliini.... 

- AnonyymiOlisin hieronnan tarpeessa. Lihakset pahasti jumissa. Helsingissä. Kik: larppa92 - AnonyymiVieläkö kaipaisit hierontaa? Täällä olisi 50v mies Helsingistä joka hieroisi paikat. 

- Anonyymiöljyhierontaa olis kiva saada.Samalla saada yhdyntä.Hki56 ukm. 
- AnonyymiMies hierojaa miehelle.Olis kiva löytää vakkari hieroja Helsingistä.Saisit tyydyttää seksi tarpeesi tai sit ihan rahallinen korvaus.67v ukm. Hki - Minusta saat valkkari hierojan. Posti ja kik löytyy. 52v 180 100 savuton ja luotettava mies. Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. 
- AnonyymiVieläkö kaipaisit hierontaa? Täältä saisit vakkari hierojan itsellesi! Olen 50v/184/83 mukava ja luotettava mies Helsingistä. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostuit ja mun luokse voi tulla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Vieläkö kaipaisit hierontaa? Täältä saisit vakkari hierojan itsellesi! Olen 50v/184/83 mukava ja luotettava mies Helsingistä. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostuit ja mun luokse voi tulla. Hieronta sopis myös minulle 

- AnonyymiVOI KUN LÖYTYS TOLLANEN KÄYTTÄJÄ MENISIN HETI HIEROJALLE 
- AnonyymiOulussa 55w, 185/80, parrakas, hieroja tekee kotikäyntejä. - AnonyymiHei," Oulussa 55w, 185/80 parrakas" Miten sinuun saa yhteyttä. Hierojalle olis tarvetta. Rahallinen korvaus + muuta. aleksi6971@ 
- AnonyymiJoo kiinnostaisi kans jumissapaikat at gmail 

- AnonyymiHämeenlinnassa olisi myös mieshierojalle (toki nainenkin menee jos sellaisia on tarjolla) tarvetta... Eroottisella tvistillä. 
 Jos viellä ammattilainen ja smartumit käy niin olis kiva maksattaa työnantajalla eroottinenhieronta.
 Kik ukm.hml
- AnonyymiOnko Seinäjoella tai lähistöllä mieshierojaa joka antaisi ihanan hieronnan ja hierojakin saisi osansa jos niin tahtoo. Laita meiliosoitetta 
- AnonyymiKerran oon saanut nuorelta taikkumieheltä mahtavan hieronnan.Ensin hieroi normihieronnan jossa olimme alasti.Seuraavaksi otti suihin loppuun asti.Oli kiihottavaa katsella kun pojan kulli heilui kovana kasvojeni edessä.Olis tehnyt mieli ottaa itsekin suihin,mutta rohkeus petti.Kun pyysin niin nussi vielä takaapäin mua.Olihan ihanaa! - AnonyymiMissä päin Suomea tämä tapahtui, hierooko hän vielä 
- AnonyymiMissä päin tämä tapahtui, hierooko hän vielä 

- AnonyymiTutustuin kerran erääseen vanhaan mieheen. Oli ehkä 60v. Itse olin silloin 20v. 
 Tämän miehen vaimo lähti lomamatkalle Eurooppaan.
 Menin vanhan miehen luo, mies oli ostanut olutta ja terävääkin viinaa.
 Joimme pari olutta ja otimme myös kirkasta. Alkoholi nousi äkkiä päähän. Pian olikin jo alasti. Join vielä olutta istuessani alasti nojatuolissa. Hyväilin estottomasti kaluani ja vanha mies tykkäsi katsella nuorta alastonta vartaloa.
 Mies käski minut suihkuun ja kehotti pesemään hyvin kaikki paikat. Kun olin suihkussa tuli vanha mies myös suihkuun alasti. Oli kiihottavaa kun mies saippui vartaloani, kädet seikkaili peppuvaossa ja hyväili kiveksiä ja kalua. Halailimme ja minä runkkasin kaluani.
 Menimme miehen sänkyyn. Mies otti heti kaluni suuhunsa. Halusi nuolla myös minun peppuvakoa, se tuntui aluksi minusta oudolta mutta kun tunsin kielen peppureiälläni ja parransänki kutitti peppuvakoa niin se tuntui jo liian hyvälle, olin laueta mutta mies puristi kaluni juuresta voimakkaasti. Sain pidätettyä orkun. Ilta meni alasti ja suihinoton ja runkkailin merkeissä, laukesin sinä iltana kolme kertaa.
 Se oli elämäni paras seksikokemus.
- AnonyymiHieroisin JKL/ymp. 66v eronnut mies - AnonyymiHaluaisin tulla hierontaasi, oon Jkl aikuinen biukm. Miten saan yhteyden? Kik runk54, laita maininta hieronnasta, jos viestit. 
 Oisko muita keinoja yhteyden saamiseen?
- AnonyymiHierotko muualla kun Jkl esim kuopiossa N40 etsii mieshierojaa 

- AnonyymiEtsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/Z4w7I6 
- Hierontaa kaipaisi kyllä - AnonyymiMistpäin oot. 65v ex ukm 
- AnonyymiSakariB kirjoitti:Kemijärvellä asustelen Nimpä tietenkin. Mä Jyväskylän lähellä 
- AnonyymiSakariB kirjoitti:Harmillinen välimatka Niin on. Turhan pitkä 

- AnonyymiRovaniemellä hierojaa? 
- AnonyymiStadista mies hierojaa. 
- AnonyymiOlisiko Kuopion seudulla mies hierojaa. 
 Ukn65- AnonyymiKuopiosta mieshieroja ilmoittautuu. Kotikäynnit ja hieronta öljyllä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuopiosta mieshieroja ilmoittautuu. Kotikäynnit ja hieronta öljyllä. Paikat on hierontaa vailla. Mikä on koko vartalo hieronnan taksa intiimialueet mukaan lukien. 
 Ukm65
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Paikat on hierontaa vailla. Mikä on koko vartalo hieronnan taksa intiimialueet mukaan lukien. 
 Ukm65Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu. Kiinnostaa. Miten etenemme? 
 Ukm65 Kuopio
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu. Olisi kiva tavata ennen hierontaa ja sopia miten homma hoidetaan. Kaikki hieronta olisi hyväksi ja voisin hieroa sinuakin jos haluat. 
 Jos homma toimii niin voisit hieroa vaimoakin. On nykyisin käynyt vain naishierojilla mutta voisi olla että hieronta olisi kiinnostavaa jos välillä kyrpä heiluisi kasvojen edessä. Voisin seurata vierestä ja runkkailla.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu. Hierontaa siis odottelee Ukm65 Kuopio 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu. Hierotko naisia? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuopiosta mieshieroja ilmoittautuu. Kotikäynnit ja hieronta öljyllä. Nainen kuopiosta tilaa hieronnan. Miten yhteys? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nainen kuopiosta tilaa hieronnan. Miten yhteys? Hieroja Kuopiossa. lomailija49 at gmail 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hieroja Kuopiossa. lomailija49 at gmail Onnistuuko hieronta sinun kotona? Tää hierottava olisi nakuna jos sopii ja saisit hieroa rinnat ja kaikki 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hieroja Kuopiossa. lomailija49 at gmail Onko sulla paikkaa mihin vois tulla hierontaan? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Onnistuuko hieronta sinun kotona? Tää hierottava olisi nakuna jos sopii ja saisit hieroa rinnat ja kaikki Moikka, pääset mun luo hierottavaksi. Hieron mielelläni rinnat ym. 

- AnonyymiLöytyykö Turusta hierojaa miehelle? 
- AnonyymiLöytyykö Oulusta mieshierojaa joka hieroo myös intiimit paikat? 
- AnonyymiHml + 50km suuntaan teen koti käyntejä, hieron sekä suuhoito kuuluu hintaan, sovitusti panokin eri hinta. T. Eläkkeellä olevava hieroja. - AnonyymiOlen Hämeenlinnassa. Voisko sulle tulla myös kotiin hierottavaksi. Kunnon hierontaa kaipaisin.. Miten saan yhteyttä. 
- AnonyymiMiten saan yhteyden. Asun keskustassa. 
- AnonyymiMiten saan yhteyttä. 
- AnonyymiHierontaa olis tarvittu. 
- AnonyymiOnhan sinulla hierontapöytä et saa kunnon hieronnan 
- AnonyymiEi kuulu vastausta 

- Itseoppinut hieromaan öljyn kera. 52v 180 100 savuton ja luotettava mies. Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. Happy end. Kulukorvaus on. 
 Kik on..- AnonyymiPanetko myös? M 65 
- AnonyymiKaipaisin lihaksia rentouttavaa hierontaa. Olen 50v mukava mies Helsingistä joka kaipaisi. Onnistuuko hieronta ja maksaako jotain? 

- AnonyymiOulusta hieroja. 
- AnonyymiJoensuusta päin Mieshierojaa,joka tekisi kokovartalo hieronnan. - AnonyymiKyllä voisin tehdä kokovartalo hieronnan,olen Joensuusta oleva Mies 

- AnonyymiOnko Oulussa mieshierojaa, joka hieroo myös intiimipaikat toiselta mieheltä. jumissapaikat at gmail. com 
- Anonyymijos tollasen hierojan löytäskin myös alapään sisäinen puhdistus rasvaus ja sisäinen hieronta patukka maksaisin kyllä 2tunnin käsittelyn - AnonyymiSamoin maksaisin mukisematta koko vartalo hieronnasta joka päättyisi hierojan panoon kanssani, suoli tietenkin hyvin tyhjennetty omasta toimesta. M 60 

- Anonyymiminä haluaisin myös sisäisen hieronnan koska pakarat jumissa kaipaa mies 
- AnonyymiHyvinkäällä tarvetta ukm btm hoitoon. Maksan normi hierojan taksan mukaan. 
- Anonyymijoskus oli ilmotus lehdessä hieroi hyvin toi ison mustan kullinsa naaman eteen pakko maistaa sain myös peppuun ihanaa muutti johonkin 
- Anonyymivoin hieroa miestä porin lähiössä ,olen mies .vaikka alasti olisit kotonani - Anonyymikiinnostaa kyllä saada hierontaa myös intiimipaikat , asun lähellä poria 

- AnonyymiTäältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aepgcorp.com/H/F5i8B2 
- AnonyymiLöytyykö Salosta mirshierojaa??? 
- AnonyymiEtsin Helsingistä mies hierojaa. Joka oikeesti osais hieroa reidet pohkeet ja alaselkä tarviis hyvät kädet. Palkkion saat luonnossa tai raha korvaus. - AnonyymiMeni anonyyminä ei ollut tarkoitus. 
- AnonyymiArshki kirjoitti:Arshki hakee miestä hierojaksi millainen olisit ja mistäpäin hki 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:millainen olisit ja mistäpäin hki Vuosaari Ukm 98kg 178cm 
- AnonyymiArshki kirjoitti:Entäs seksi ilman hierontaa. ootko persikassa, siellä voi vaihtaa kuvii.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:ootko persikassa, siellä voi vaihtaa kuvii.. En ole enää toimiiko se edes. 
- AnonyymiArshki kirjoitti:Entäs seksi ilman hierontaa. Kiinnostais kunnon rakastelu. M 60v 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiinnostais kunnon rakastelu. M 60v Missäs päin olet onko paikkaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole enää toimiiko se edes. toimii persikka 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kiinnostais kunnon rakastelu. M 60v Kiinnostaa! Kuopion seudulla nuorempi nainen haluis yli 60v miestä kokeilla!! 

- Anonyymikerran saanut ulkoisen ja sisäisen hieronnan oli iso hieronta vehje tuntu vielä pari päivää myöhemmin kaveri muutti pois voi harmi 
- AnonyymiTäältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alikuzu.com/H/M8l6Z6 - AnonyymiTuli virus! 

- AnonyymiJoko alotat oman hieronnan ja alkaa kirkasta nousta. Sormella venyttää tippaa. Montako kertaa päiväs 
- AnonyymiOoiiii 
- AnonyymiAlotitko jo vedellä eestaas 
- AnonyymiOlisin mieshierojaa vailla Jyväskylän tienoolla 
- AnonyymiHarrastuspojalla 60v ukm etsii vanhempaa ukm opiskelemaan/opettamaan hieronnan saloja puolin ja toisin. Ikaalisten kylpylä la 23.3. ks dafa 
- AnonyymiHei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aram-us.com/H/C7f4D5 - AnonyymiVirus! 

- AnonyymiOltiin ulkomailla vaimon kanssa ja meni paikat pahasti jumiin. Niin jumiin että yks aamu läksin kävellen katsastamaan lähistön hierontoja. Löyty pieni pulju jossa olis kohta tilaa. Varsin lihaksikas, mutta laiha mies tuli ja puhui englantia hiukan heikosti. Kaikki onnistui kyllä muutamilla sanoilla ja elekielellä. 
 Mies oli todella hyvä hieroja ja paikat siinä avautui. Hän käsitteli kuitenkin pakaroitani kumman intensiivisesti. Lopulta mies pyysi minua kääntymään mahalleni hieroi rinnan ja siirtyi nivusiin. Tämä mies oli niin taitava, että en mahtanut peittelyistäni huolimatta mitään sille että minulle tuli valtava seisokki. Yritin peitellä sitä naama punottaen häpeissäni. Silloin mies tarttui seisovaan kaluuni ja sanoi heikolla englannilla rest and enjoy. Hän veteli esinahkaani hiljaa mutta juuri sopivasti puristaen hitaasti vartta ja sormeillen samalla peukalon päällään nuppia.
 Häpesin niin että ei mitään rajaan, mutta samalla tuntui niin taivaalliselta, etten voinut lopettaa. Silloin hän kaappasi kaluni kokonaan suuhunsa ja imeskeli sitä taidolla jollaista en ole koskaan naisilta saanut. Hoitoa oli kestänyt tuskin paria minuuttia kauempaa kun tunsin lastini tulevan, silloin tämä mies työsi hiljaa jo hierontaöljystä liukkaan etusormensa peppuuni. Säikähdin mutta kun tuntui aivan tajuttoman hyvältä. Mies osui sormellaan sisällä pepussani ties minne mikä sumensi järjen. Minulta tuli tuli ja tuli. Lasti oli melkoinen. Tämä lihaksikas mies ei tuntunut siitä piittaavan vaan imi ja nuoli joka pisaran kalustani silmät ummessa tyytyväisesti äännellen.
 Hieronnan päätteeksi hän kumartui lähelleni, antoi minulle spermaisen suukon huulilleni ja näin miten hänen etumuksensa pullotti valtavasti. Hän kiitti hieronnasta ja poistui kopista. Kävelin ulos ja maksoin hoidon joka oli yllättävän halpa. Vasta poistuttuani tajusin, että olin valinnut hieronnan gay - alueelta tyhmä kun olen.
 Vaimo kyseli palattuani hotellille mites hieronta. Naama punaisena sanoin, että nyt on kaikki jumit poistettu. Kävin samalla reissulla vielä kahdesti samalla hierojalla ja viimeisellä kerralla mentiin jopa pidemmälle. Tästä en ole koskaan vaimolleni tai kenellekään kertonut.
- AnonyymiEtsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/U9v3C3 
- AnonyymiLahdessa voisi olla tarjolla 40v öljyhieroja. 
 Minulla ei ole paikkaa missä hieroa.- AnonyymiMillanen hieroja? Hierottava mies vai nainen? 

- AnonyymiHei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/I6u9S7 - AnonyymiMenisit töihin! 

- AnonyymiPoris 55v hieron imen annan - Anonyymiolis kyllä tarvetta hierojalle kaikki paikat voisi käsitellä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:olis kyllä tarvetta hierojalle kaikki paikat voisi käsitellä. Mistä päin olet? Terv ammatti hieroja 
- Anonyymiherontaa kaipaan panetko myös 
- Anonyymiporin mies hierotko vielä asun lähellä poria 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä päin olet? Terv ammatti hieroja porista 10km miten saan yhdeyden sinuun nyt aikaa olis makasn kyllä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:porista 10km miten saan yhdeyden sinuun nyt aikaa olis makasn kyllä Vähän kaukana, olen pirkanmaalta. Terv ammatti hieroja 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä päin olet? Terv ammatti hieroja pohjois porissa olis tarvetta hieronnalle kokohieronta koska sopis sulle ,60v hoikka kaveri 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:pohjois porissa olis tarvetta hieronnalle kokohieronta koska sopis sulle ,60v hoikka kaveri hieron kyllä missä päin olet asun porin lähellä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä päin olet? Terv ammatti hieroja oletko porissa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:oletko porissa miten löydän sut 

- AnonyymiItse haaveilen vanhemman miehen hieronnasta,joka hieroisi myös kalun niin,että tulisi Hämeenlinnan seudulla.Itse 47v ja 16/4cm hierottava. 
- AnonyymiPääset minulle - AnonyymiOnko hämeenlinnas kunnon hierojaa joka hoitaa koko miehen. Maksusta tietenkin 
- Anonyymi kirjoitti:- Onko hämeenlinnas kunnon hierojaa joka hoitaa koko miehen. Maksusta tietenkin - Voiko maksaa viellä epassilla... Se olis mukava, työnantaja maksaisi hieronnan ja orgasmit. 
- AnonyymiOnko hierojalle yhteystietoja olemassa? Mun kik peatMies 
- AnonyymiOletko vielä hieromassa Hämeenlinnassa. 
- AnonyymiMiten saan yhteyttä. 

- AnonyymiUusimaa kaipailee kokenutta määrätietoista ja jämäkköö hierojaa loppuun asti ehdoillasi 
 Jahve
- AnonyymiKuopio! Mieshieroja etsinnässä, paikat jäykkinä. - AnonyymiSamat sanat😀 
 Ukm65 Kuopio
- AnonyymiLöytyisikö Kuopion suunnilta hierojaa. Mies tai nainen joka hoitaisi rentoutuksen loppuun asti. Vaikka kotikäynneillä. 
 Ukm65 Kuopio
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Löytyisikö Kuopion suunnilta hierojaa. Mies tai nainen joka hoitaisi rentoutuksen loppuun asti. Vaikka kotikäynneillä. 
 Ukm65 KuopioMinäkin etsin mieshierojaa kuopiossa, joka hieroisi kaikki paikat!! N40 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Minäkin etsin mieshierojaa kuopiossa, joka hieroisi kaikki paikat!! N40 Jkl löytyy... itsimekla at gmail piste com 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Jkl löytyy... itsimekla at gmail piste com Käytkö koskaan Kuopiossa asti? Jos onnistuu niin olisi ihanaa! N40 

- AnonyymiJKL (+150 km) hierojaa, joka veisi homman loppuun asti rentouttavasti ? Kik JummiJammi1966 
- Hesassa olisi ammattihieroja, hierontapöytä jne, osaavat ja reilut otteet. Ota yhteys pekander at hotmail piste fi. - AnonyymiLaitoin meilii. 
- AnonyymiMissäpäin. Mitä maksaa koko kunnon hieronta 

- AnonyymiKouvolasta löytyisi al aston mieshieroja. En ole ammattilainen mutta perusasiat on selvillä. Saa ottaa suihin ja minä imen myös. Keskityn pääasiassa intiimialueille mutta mihin vaan tarviii niin sopii. Paikkaa ei tällä hetkellä ole. Hieroskeliija. - AnonyymiMillainen hieroskelija olis,hierottava olis 60v posliinilla kalulla melko normaali vartalo ja voin ottaa suihin? 
 Paikka mahdollisesti hieronnalla.

- Anonyymi55v mies etsii mies hierojaa pks. Kokovartalo+intiimialueet. 
- AnonyymiHierojaa 60+ ukm? Toiveena kaikki paikat ja jos sulla ei liian paksu niin myös sisäistä hierontaa. Hki+50km 
- Suomulle voisin tulla hieromaan 
- AnonyymiPitävätkö miehet jos vanhempi kaveri hieroo heitä,ainakin täällä 
 itäisessä suomessa tuntuvat ujostelevan,,- AnonyymiMä 50v itä-suomesta hierontaa vailla. 
- AnonyymiOis kiva jos vanhempi mies hierois, 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ois kiva jos vanhempi mies hierois, Oisko vanhempaa yli60v miestä hierojaksi naiselle Kuopiossa? Isot kiinteät tissitkin saisit hieroa ja ehkä siitä saisit hiljalleen edetä alemmaksikin 

- AnonyymiMissäpäin otat vastaan - AnonyymiPohjois-karjalassa hieron.. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Pohjois-karjalassa hieron.. Minkä ikäinen olet ja tutko hotelliin hieromaan? 

- AnonyymiLöytyiskö Hesasta hierojaa joka antaisi lopuks vielä happyendin? 55/183/110/13 - AnonyymiMoi. Täällä olisi 50/184/85 mies Helsingistä joka antaa hierontaa ja lopuksi happyendinkin! Jos kaipaat hierontaa niin ota rohkeasti yhteyttä! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moi. Täällä olisi 50/184/85 mies Helsingistä joka antaa hierontaa ja lopuksi happyendinkin! Jos kaipaat hierontaa niin ota rohkeasti yhteyttä! Ottaisin yhteyttä. M53 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Moi. Täällä olisi 50/184/85 mies Helsingistä joka antaa hierontaa ja lopuksi happyendinkin! Jos kaipaat hierontaa niin ota rohkeasti yhteyttä! Ottaisin yhteyttä. M53 

- AnonyymiTamperella /Hervannassa on hyvä 50 v mies hieroja ! 
- AnonyymiMinulla fantasia että olisin alasti hieronta pöydällä, vatsallani ja alaston mies hieroisi minua öljyn kanssa ja nousisi sitten hieronta pöydällä ja laskeutuisi päälleni niin että kova kalu työntyisi liukkaiden pakaroiden väliin ja uppoaisi syvälle peppuuni. - AnonyymiMulla sama fantasia,voisin hieroa,tai olla hierottavana. 
 Runsaasti öljyä,niin liukuu mukavasti ja tuntuisi ahh niin hyvältä.
- AnonyymiSama fantasia, että hieroja työntyisi lopuksi kalullaan märkään pilluuni. N, Kuopio 

- AnonyymiLöytyisikö Kuopiosta hierojaa vaimolle ja minulle. 
 M66 N62 Kuopio
- AnonyymiEn ole ammattihieroja mutta hieroa voisin - AnonyymiOlisi kiva . Miten edetään? 
 Kuopio pari
- AnonyymiHierontaa kaipaisi kuopiossa myös nainen-40 
- AnonyymiTäälläkin nainen kaipaisi hierontaa, jossa kädet saa vaeltaa vapaasti 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täälläkin nainen kaipaisi hierontaa, jossa kädet saa vaeltaa vapaasti Löytyy jkl m50. itsimekla at gmail piste com 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Löytyy jkl m50. itsimekla at gmail piste com Käytkö koskaan kuopion suunnalla? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Käytkö koskaan kuopion suunnalla? Voin käydäkkin.. Laita meiliä... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hierontaa kaipaisi kuopiossa myös nainen-40 Meilaa: itsimekla at gmail piste com 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voin käydäkkin.. Laita meiliä... Ihanaa! Täytyypäs laittaa kun vapaa viikonloppu koittaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihanaa! Täytyypäs laittaa kun vapaa viikonloppu koittaa Kuuluuko hierontaan seksikin? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Meilaa: itsimekla at gmail piste com Miten maksupuoli? 

- AnonyymiKyllä miehelle intiimi hieronta tekee hyvää,kun mies tekee sen,ei siinä tarvitse 
 ajatella seksiä,kyllä penis ja kassit kaipaa tavan hierontaa siinä missä muutkin
 kohdat,kunnon käsittely öljyllä ja pesut päälle niin jopa tuntuu hyvältä lähteä
 hierojalta pois,monikaan kun ei tee tälläistä hierontaa,harmi...
- AnonyymiOnko Lahdessa saatavana mieshierojaa joka hieroo myös intiimialueet? 
- AnonyymiHierojaa Vaasan suunnalta? 
 t, bi ukm
- Onnistuu,jos sulla paikka 
- AnonyymiEtelä-Pohjanmaa/Seinäjoki Ymp. Löytyisi mies hieroja, miehille, naisille tai pariskunnalle. Hierotaan jumit pois joka paikasta - AnonyymiHarva06 kirjoitti:Hei, kävisikö tällä viikolla, Seinäjoen alueella, alapää ja reidet Voishan se onnistua, mikä päivä sulla olis mieles? Missä ajattelit että ne hoidetaan? 
- Anonyymi kirjoitti:- Voishan se onnistua, mikä päivä sulla olis mieles? Missä ajattelit että ne hoidetaan? - Treffit puolella voi sopia 
- AnonyymiHarva06 kirjoitti:Treffit puolella voi sopia En jaksa tehdä sinne mitään profiilia, sovitaan täälä aika ja paikka 

- En ole ammattilainen, mutta Sallatunturiin voisin tulla hieromaan 
- AnonyymiLöytyykö Hämeestä hierojaa jonka luokse voisi tulla hierottavaksi. Oon n 55 v mies Vastaile 
 manuj at meiliboxi fi
- AnonyymiMiten tämä on mielestäsi itsetyydytystä... kiinnostaisi kahden tyydyttää sut 
- AnonyymiLPR seudulla luotettava keski-ikäinen mies hieroo. Texti rohkeasti ajatuksesi 
 singlebisex18x5(at) gmail.com
- AnonyymiJkl, mieshieroja miehelle etsinnässä vaikka vakituisesti! Vastaa, niin sovitaan yhteydenpidosta 
- AnonyymiAikoinaan kun kävin naishierojalla runkkasin ennenkö menin ettei heti ala seisomaan. Nykyään hieroo mies ja kerran kun hieroi reisiä niin mulla tuli pyyhkeeseen kunnon lasti. Hymyili ja meinasi tätä sattuu ja puhdisti sperman pois. Toisinaan kysyy onko herkällä pidänkö pyyhettä päällä. Nätti nuori poika niin kiihoittaahan se 
- AnonyymiSittenhän minä olen sinulle unelmien täyttymys, sillä hieron juuri miehiä 😉. Ota yhteyttä Kikin kautta. Kik Poitsu2005 - AnonyymiLähetin kikin poitsulle 

- AnonyymiPohjois-savossa paikat jumissa. Löytyskö hierojaa 50v siistille bi miehelle? lomailija49 at gmail - AnonyymiPohjois-Savossa ei meinaa eroottista hierontaa löytää edes naisena 

- AnonyymiMulla on toive päästä mies hierojalle joka hieroisi pakaroita ja peppuvakoakin saisi kokeilla vaikka kalulla. 
 Saa myös runkata minua.- AnonyymiTurusta käy käsi koska tahdot 

- AnonyymiMullakin toive päästä mieshierojalle, joka hieroisi myös rinnat ja saa edetä alhaaltakin jos haluaa. T: nainen kuopion suunnalta - AnonyymiOnnistuu! Laita meilii : itsimekla at gmail piste com 
- AnonyymiMä voin hieroa - olen Kuopiosta 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä voin hieroa - olen Kuopiosta Minkä ikäinen olet? Laitatko sähköpostiosoitteen niin laitan viestii 🥰 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä voin hieroa - olen Kuopiosta Miten yhteys? 

- Anonyymisatakunnassa mieshieroja vois tulla kotiisi hieromaan. - Anonyymikoska tulisit ja miten saan yhdeyden sinuun,hierontaa vailla mies 

- AnonyymiTurusta löytyy mies, eroottista hierontaa sopimuksen mukaan. Naisille, pareille ja miehelle. 

Ei omaa paikka, hienotunteisesti ja vaitiolotaattu. Sovitaan etukäteen mitä tehdään, toki joustavasti voidaan muuttaa suunnitelmaa yhdessä sopien.
 Kiinnostaako?
- Anonyymiporista löytyykö mies hierojaa joka hierois kotona miehen pakarat nivukset ym 
- AnonyymiHelsingistä hieroojaa etsin jolla olis paikka. 
- AnonyymiOnko miehet ujompia tulla miehen hierottavaksi 
 vaikka hierottais siinä kokonaan,,ei mitään seksiä siinä
 vaan kiireetön kokovartalo hieronta,paineet pois siinä käsin
 laskea pois,,lopuksi pyyhkiä kosteus pyyhkeellä kalu kaverilta.
 Toki hieroja voi olla myös alasti tai alkkareissa.
- Mies hieroja hakusessa kaikkeen kivaan mitä voi hierontaan liittää. Pk-seutu. - AnonyymiSama 

- AnonyymiLöytyiskö Mikkelistä mieshierojaa 61 v ukkomiehelle. 
- AnonyymiKaipaisin rentouttavaa hierontaa 
- AnonyymiSeinäjoen seudulta tai e-p:ltä olis kiva löytää hieroja jolla paikka. 
 Kik naakanpesa- AnonyymiKyllä e-p alueella olis hieroja mutta paikka ei ole, mutta matka pöytä löytyy niin pääsen kyllä tuleen vaikka sun luo 
- AnonyymiOlispa paikka… 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olispa paikka… Löytyy tku 

- AnonyymiHierontaa olisin vaille hesassa. 
- AnonyymiTurussa on miehelle hyvää kättä koska tahansa odotan kiimassa kivaan puuhaan - AnonyymiKoska maistuis 50 kypänen runkkui aluksi 

- AnonyymiKuopion seudulla mieshierojaa naiselle?? Voisin maksaa pillulla - AnonyymiTäällä naiskaverukset, jotka etsivät juurikin tällaista mieshierojaa 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä naiskaverukset, jotka etsivät juurikin tällaista mieshierojaa Laittakaa viesti sähköpostiin [email protected] 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä naiskaverukset, jotka etsivät juurikin tällaista mieshierojaa Laittakaa viesti sähköpostiin [email protected] 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Täällä naiskaverukset, jotka etsivät juurikin tällaista mieshierojaa Laittakaa viesti sähköpostiin [email protected] tai Kik viestiä kuopiobi17582 

- AnonyymiLöytyiskö Tornio-Kemi suunnalla mieshierojaa jolta sais onnellisen lopun 
- AnonyymiEtelä-pohjanmaalta hierojaa jolla paikka? - AnonyymiKyllä voisi löytyä. Millainen hierottava olisi tulossa? 

- Seinäjoen alueelta ukm63 tykkään hieronnasta ja hyväilystä , oon hoikka mies.. - AnonyymiSovitaan aika sun työ niin tuun hieroon sua 
- Anonyymi kirjoitti:- Sovitaan aika sun työ niin tuun hieroon sua - Perjantaina 12 aikaa tavataan vaikka Ideaparkin pihalla 

- AnonyymiSiilinjärvi/ Kuopio seudulla löytyykö mieshierojaa naiselle? Eroottinen hieronta hakusessa - AnonyymiKuopiosta löytyy 50v hieroja. Kik=lomailija 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kuopiosta löytyy 50v hieroja. Kik=lomailija Sori, kik=lomailija49 

- AnonyymiLöytyykö hämeenlinnasta hierojaa? 
- Anonyymivielä sormet peppuun öljyn kanssa antaisin kyllä panna 
Ketjusta on poistettu 410 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410241
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1328287
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604188
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484075
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087