Haluaisin päästä alastomalle mieshierojalle asiakkaaksi, mies käyttäisi runsaasti öljyä ja hieroisi kaikki paikat. Käyttäisi avoimen suuni hyväkseen työntymällä suuhuni ja muutenkin. Normi hierojan taksalla
Mieshierojaa
Lihasjumeja
32220367
10Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 410 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 322
Vanhimmat
Intiimihierontaa Porin seudulla?
Hesassa 50v ukm voisi hieroa vanhemman miehen ’sen’ purkaukseen asti palleja hyväillen... Kutsu kylään ; )
Ukot vaan haluaa jäykistellä?,kun eivät tarvitse ’vemputus’apua...?
koska sais hierontaa pakaratkin
olisko vielä hierojaa porin ympäristöön miehelle, syyskuussa alasti
koska haluat olen mies
oletko porista ja hierot pakaratkin
tuletko kotiin hieroo mua alasti lähellä poria paikka
moi! voin hieroa miestä olen mies porissa .jos olet hoikka kaveri on helpompi ja voit olla alastikin
koska
Mua vois kiinnostaa olen hoikka
Voitko laittaa tietoa miten saan yhtyden sinuun.
Tarkoitin yhteyden sinuun
Löytyy samalla nimellä treffien puolella
onnistuu kyllä hieronta
etkö halunnut hierontaa
Pori55v haluaa munaa pian tule ikä koko ihan sama
koska hieroisit miestä ja olisit alasti myös
hierotko vielä porissa
Saisiko sinulta vielä hierontaa ja hieroisitko nuoremman miehen lihakset? Olen 50v ja Hesasta.
hieron kyllä
koti hierontaa haluisin kaikki paikat pori
Löytyykö Tampereelta mieshierojaa sukkiksissa?
Tampereelta hierontaa? Nimimerkki toimis suomi24ssä
Ei oo kikkiä
miehelle hierontaa lahdessa
Jyväskylässä olisi myös tarvetta mieshierojalle, olisin valmis maksamaan hieronnasta orgasmiin saakka 50-60 euroa!
Mulla myös tarve
Jkl,miten yhteyttä. M60v
Yhteys vaikka Kikin kautta. Oon runk54
Ota yhteyttä
Mulla kik pussihousu Kuopio
Mäkin kaipaisin Tampereelta miehekästä mieshierojaa, joka hierois alasti tai vähissä vaatteissa.
Tamperella /Hervannassa olisi mies hieroja joka hieroo ja on hyvä hieroja .
Onko Hervannan hieroja ammatti hieroja.
Olisin kaivannut kunnon hierontaa. Miten otat vastaan...
Miten saan yhteyttä
Joensuussa kaivattaisi kans hierontaa
On siellä Pyhäselässä
Kyllä täällä myös mies olisi vailla miehen hierontaa Joensuu
Vaasassa myös. Olisko?
Kaipaan myös mieshierojan apuja Vaasassa.
t,Ukm
Missä Vaasassa olisi hierontapaikka.
t, Bim
Minäkin tulisin Jyväskylässä alastomalle mieshierojalle. Löytyykö?
sama juttu
Hierottaisko toisiamme, tuun mielelläni. Onko sulla kik?
Minä käyn turussa vanhempaa paria hieromassa. Kaikki nauttii.
Kouvolassa hierojaa?
Löysitkö hierojaa?
En valitettavasti
Intiimihierontaa voisin antaa.
Missä päin olet onko paikkaa.66V Hki
Kiinnostaa,missäpäin ?
Kouvolassa. Amatöörihieroja. Voin hieroa alasti. Imen lopuksi orgasmin.
Kiinnostaa vielä enemmän,onko sulla paikka ?
Riihimäellä,ei paikkaa
Ainakin pari vuotta sitten Tampereella antoi kaksi komeaa ja pitkää noin 25v identtistä kaksosta intiimiä hierontaa.
Tuli käytyä siellä aika usein. Molemmat olivat käyneet urheiluhierojan kurssin, joten ammattimaiset otteet oli pojilla.
Myös hierojat olivat heironnan aikana joko pelkät verkkarit jalassa ilman paitaa, alushoususillaan, jockstrapeissa tai aivan alaasti mitenkä vain asiakas halusi. Hierontaa varten oli sisustettu kokonainen huone jonka valaistuksen värin ja himmeyden pystyi asiakas valitsemaan ja myös musiikkia sai valinnaisena.
No niin kävisin kyllä minäkin ja toki maksaisinkin, jos kerta olisi kunnon hierontaa.
Tekeekö vielä tamperella hierontaa
Kysyntää olisi varmaan jokaisessa suuremmassa kaupungissa, ei tarvitsisi olla ammattiliittoja, pääasia että orgasmiin saakka hyväilee. Sellainen öljyhieronta olis kiihottavaa.
Sellaista hierontaa jossa hieroja makaa lopuksi päällä ja hieroo omaa kulliaan hierottavan kullia vasten.
Uuuh!..tai työntyy takaapäin sisään. Kivaa olisi ihan pelkkä hierontakin vaikka hierojalla olisi vaatteet päällä. Pääasia että sais hieronnan/hyväilyn orkkuun saakka.
Saisi kyllä hieroa alapäästä miten haluaisi ja vaikka kulleja vastakkain.Joutuisi vaan olemaan jalat levällään toisen halujen mukaan.Kävisin sellaisella hierojalla viikottain.M64Tre
Moi. Tunkeudun ketjuun. Oulussa olisi myös hierojalle kysyntää. Eli Oulun mieshierojat ilmoittautukaa
Itsekkin oulusta kaipailisin hierojaa.
Kysyntää olis kunnon hierojalle Oulussa.
Onko Oulussa hierojaa, joka hieroo intiimialueet kans? jumissapaikat at gmail
Oulusta löytyy kyllä hieroja, joka hieroo myös intiimit paikat. Vain kotikäyntejä. M56, 185/85. Halutessanne ilman vaatteita.
Mites nainen, täällä olisi innokas naishieroja Ouluun. Hiirosessa. Voisin hieroa hyväksi ;)
mites sisäpuolinen vaikka välineillä
Mies tai naishieroja sinulle. Hieromme kotonamme. Sauna ja suihku mahdollinen. Hieroja puettuna tai ilman. Kysy lisää: apu at jippii.fi
Löytyykö turun suunnalta tällaista hierojaa tai vaikka harjoittelijaa?
Itse fantasioin mieshierojasta. Paras ja kiihottavan tilanne olisi jos ei tietäisi että hierojaa kiinnostaa miehet mutta olisi pieni epäilys ja siinä vastallan maatessa hieroja hieroo mm. pakaroita erityisen pitkään ja alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kalu kovenee reisien välissä.
Sitten huomaa kuinka hierojan hengitys muuttuu ja sormet koskettaa ikään kuin vahingossa kiveksiä, kalua ja eksyvät syvemmälle peppuvakoon.
Tuollainen tilanne kiihottaisi aivan huimasti.
voin hieroa sua ,en ole ammattilainen mut hieron kyllä pakarasi ja kalusi myös
teetkö koti käyntejä missäpäin ja mihin asti tulet . Haluaisin sinulta kyseisen hieronnan
ITSE HUOMASIN TYKKÄÄVÄNI HIEROJAN SORMISTA PEPULLANI SITTE SORMET SISÄÄN JA KALUA MUA KÄYN SÄÄNNÖLLISESTI IHANAA
No tuohan onnistuu
Olipa kerran nuorempana hieronta kokemus pohjois-lapissa ,mies hieroja vanhempi hieroi hyvin sai paikat auki ja välissä käsi kävi lähellä nivusia ja palleja .kalu kyllä oli semmonen puoli kova sitten ku käski kääntyä selälleen alkoi kehua kaluani .mmm Harmi kun en tienne silloin et mies oli kuulemma bi ,jos oisin tienny olisi kyl tokassu että saa siitä kokeilla jos mieli tekee.Menisin kyllä nyt uudestaan sille jos olisi vielä olemassa
Samoin kokemus eräällä lestadiolais ukm miehellä käynti, hänkin kehui kaluani että on hywänmuotoinen... ei tohtinut mennä sen pitemmälle ... wielä ...
Missäs toi lestadiolaismies hieroo? Ois kiva kokeilla josko….
satakunnassa mieshieroja tekee kotikäyntejä.
koska tulet hieroo mua , asun lähellä poria
koska olis puutetta
millai olis tarvetta ja mistä ja millä hierotaan kaikki käy.
voit tulla mun luo hieroo vaikka perjantai iltana n 20.00
satakunnan mieshieroja ,kerro hiukan sun hieronnasta
Olis kyllä kiva jos pääsisit hieroo paikkoja kuntoon olen mies
jos haluat hierontaa ok selkä jalat myös pakarat ,voit olla alasti jos haluat
hierotko vielä olen lähellä poria
koska haluisut tulla hieroo porin miestä kotiin kunnon koko hieronta ,pakarat nivukset myös.
laita hinta
mistä päin satakuntaa olet, haluisin hierontaa
olen pori pohj kaipaisin kanssa hierontaa koko ropalle. kotiini tulisit hieroo,
teetkö vielä kotikäyntejä olis kiva saada hierontaa kotona koko ropalle
moi koska sopis hieronta miehelle. kokohieronta
teetkö vielä hierontaa satakunnassa
teen kyllä kotonani lähellä poria
joo voin sua hieroa mulla löytyy öljyä pvc lakanaa hieronta öljyä ja otan kyrpää suuhuni imen sitä ja palleja suudella hyväily välineitä jos on tuo mukana ooon tukeva mies pieni kaluinen isot rinnat ja peppu asun kiuruvesi jos kiinnostaa niin tuu mun luo hoitoon hoidan sut hyvin ja saat olla yötä mun luona vaika koko viikonloppu
Mahtawaa, laita waan numerosi tänne... tulenko Iskelmäviikolle?
Olisin kiinnostunut hieromaan alasti öljyllä.
m59 Kouvola
Minua kiinnostaisi olla hierottavana alasti öljyllä. Mitä muuta teet?
Mielessä hieronta ja runkkaus peppua hyväillen,suihin otto orgasmiin asti.
Myös molemmin puolinen hieronta käy.
Karvattomuus olisi plussaa,olen itse posliini....
Olisin hieronnan tarpeessa. Lihakset pahasti jumissa. Helsingissä. Kik: larppa92
Vieläkö kaipaisit hierontaa? Täällä olisi 50v mies Helsingistä joka hieroisi paikat.
öljyhierontaa olis kiva saada.Samalla saada yhdyntä.Hki56 ukm.
Mies hierojaa miehelle.Olis kiva löytää vakkari hieroja Helsingistä.Saisit tyydyttää seksi tarpeesi tai sit ihan rahallinen korvaus.67v ukm. Hki
Minusta saat valkkari hierojan. Posti ja kik löytyy. 52v 180 100 savuton ja luotettava mies. Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan.
Vieläkö kaipaisit hierontaa? Täältä saisit vakkari hierojan itsellesi! Olen 50v/184/83 mukava ja luotettava mies Helsingistä. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostuit ja mun luokse voi tulla.
Hieronta sopis myös minulle
VOI KUN LÖYTYS TOLLANEN KÄYTTÄJÄ MENISIN HETI HIEROJALLE
Oulussa 55w, 185/80, parrakas, hieroja tekee kotikäyntejä.
Hei," Oulussa 55w, 185/80 parrakas" Miten sinuun saa yhteyttä. Hierojalle olis tarvetta. Rahallinen korvaus + muuta. aleksi6971@
Joo kiinnostaisi kans jumissapaikat at gmail
Hämeenlinnassa olisi myös mieshierojalle (toki nainenkin menee jos sellaisia on tarjolla) tarvetta... Eroottisella tvistillä.
Jos viellä ammattilainen ja smartumit käy niin olis kiva maksattaa työnantajalla eroottinenhieronta.
Kik ukm.hml
Onko Seinäjoella tai lähistöllä mieshierojaa joka antaisi ihanan hieronnan ja hierojakin saisi osansa jos niin tahtoo. Laita meiliosoitetta
Kerran oon saanut nuorelta taikkumieheltä mahtavan hieronnan.Ensin hieroi normihieronnan jossa olimme alasti.Seuraavaksi otti suihin loppuun asti.Oli kiihottavaa katsella kun pojan kulli heilui kovana kasvojeni edessä.Olis tehnyt mieli ottaa itsekin suihin,mutta rohkeus petti.Kun pyysin niin nussi vielä takaapäin mua.Olihan ihanaa!
Missä päin Suomea tämä tapahtui, hierooko hän vielä
Missä päin tämä tapahtui, hierooko hän vielä
Tutustuin kerran erääseen vanhaan mieheen. Oli ehkä 60v. Itse olin silloin 20v.
Tämän miehen vaimo lähti lomamatkalle Eurooppaan.
Menin vanhan miehen luo, mies oli ostanut olutta ja terävääkin viinaa.
Joimme pari olutta ja otimme myös kirkasta. Alkoholi nousi äkkiä päähän. Pian olikin jo alasti. Join vielä olutta istuessani alasti nojatuolissa. Hyväilin estottomasti kaluani ja vanha mies tykkäsi katsella nuorta alastonta vartaloa.
Mies käski minut suihkuun ja kehotti pesemään hyvin kaikki paikat. Kun olin suihkussa tuli vanha mies myös suihkuun alasti. Oli kiihottavaa kun mies saippui vartaloani, kädet seikkaili peppuvaossa ja hyväili kiveksiä ja kalua. Halailimme ja minä runkkasin kaluani.
Menimme miehen sänkyyn. Mies otti heti kaluni suuhunsa. Halusi nuolla myös minun peppuvakoa, se tuntui aluksi minusta oudolta mutta kun tunsin kielen peppureiälläni ja parransänki kutitti peppuvakoa niin se tuntui jo liian hyvälle, olin laueta mutta mies puristi kaluni juuresta voimakkaasti. Sain pidätettyä orkun. Ilta meni alasti ja suihinoton ja runkkailin merkeissä, laukesin sinä iltana kolme kertaa.
Se oli elämäni paras seksikokemus.
Hieroisin JKL/ymp. 66v eronnut mies
Haluaisin tulla hierontaasi, oon Jkl aikuinen biukm. Miten saan yhteyden? Kik runk54, laita maininta hieronnasta, jos viestit.
Oisko muita keinoja yhteyden saamiseen?
Hierotko muualla kun Jkl esim kuopiossa N40 etsii mieshierojaa
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/Z4w7I6
Hierontaa kaipaisi kyllä
Mistpäin oot. 65v ex ukm
Kemijärvellä asustelen
Nimpä tietenkin. Mä Jyväskylän lähellä
Harmillinen välimatka
Niin on. Turhan pitkä
Rovaniemellä hierojaa?
Stadista mies hierojaa.
Olisiko Kuopion seudulla mies hierojaa.
Ukn65
Kuopiosta mieshieroja ilmoittautuu. Kotikäynnit ja hieronta öljyllä.
Paikat on hierontaa vailla. Mikä on koko vartalo hieronnan taksa intiimialueet mukaan lukien.
Ukm65
Moikka, en ole ammattilainen. Kotosalla ex-puolisoa hieronut. Kokovartalohieronta mukaanlukien intiimialueet onnistuu.
Kiinnostaa. Miten etenemme?
Ukm65 Kuopio
Olisi kiva tavata ennen hierontaa ja sopia miten homma hoidetaan. Kaikki hieronta olisi hyväksi ja voisin hieroa sinuakin jos haluat.
Jos homma toimii niin voisit hieroa vaimoakin. On nykyisin käynyt vain naishierojilla mutta voisi olla että hieronta olisi kiinnostavaa jos välillä kyrpä heiluisi kasvojen edessä. Voisin seurata vierestä ja runkkailla.
Hierontaa siis odottelee Ukm65 Kuopio
Hierotko naisia?
Nainen kuopiosta tilaa hieronnan. Miten yhteys?
Hieroja Kuopiossa. lomailija49 at gmail
Onnistuuko hieronta sinun kotona? Tää hierottava olisi nakuna jos sopii ja saisit hieroa rinnat ja kaikki
Onko sulla paikkaa mihin vois tulla hierontaan?
Moikka, pääset mun luo hierottavaksi. Hieron mielelläni rinnat ym.
Löytyykö Turusta hierojaa miehelle?
Löytyykö Oulusta mieshierojaa joka hieroo myös intiimit paikat?
Hml + 50km suuntaan teen koti käyntejä, hieron sekä suuhoito kuuluu hintaan, sovitusti panokin eri hinta. T. Eläkkeellä olevava hieroja.
Aijai, saiskin kunnon hieronnan joka paikkaan... 51v Ukm Hml
kik ukm.hml
Olen Hämeenlinnassa. Voisko sulle tulla myös kotiin hierottavaksi. Kunnon hierontaa kaipaisin.. Miten saan yhteyttä.
Miten saan yhteyden. Asun keskustassa.
Miten saan yhteyttä.
Hierontaa olis tarvittu.
Onhan sinulla hierontapöytä et saa kunnon hieronnan
Ei kuulu vastausta
Itseoppinut hieromaan öljyn kera. 52v 180 100 savuton ja luotettava mies. Autoilen mielelläni sovittuun paikkaan. Happy end. Kulukorvaus on.
Kik on..
Panetko myös? M 65
Kumin kaa.
Kaipaisin lihaksia rentouttavaa hierontaa. Olen 50v mukava mies Helsingistä joka kaipaisi. Onnistuuko hieronta ja maksaako jotain?
Oulusta hieroja.
Joensuusta päin Mieshierojaa,joka tekisi kokovartalo hieronnan.
Kyllä voisin tehdä kokovartalo hieronnan,olen Joensuusta oleva Mies
Onko Oulussa mieshierojaa, joka hieroo myös intiimipaikat toiselta mieheltä. jumissapaikat at gmail. com
jos tollasen hierojan löytäskin myös alapään sisäinen puhdistus rasvaus ja sisäinen hieronta patukka maksaisin kyllä 2tunnin käsittelyn
Samoin maksaisin mukisematta koko vartalo hieronnasta joka päättyisi hierojan panoon kanssani, suoli tietenkin hyvin tyhjennetty omasta toimesta. M 60
minä haluaisin myös sisäisen hieronnan koska pakarat jumissa kaipaa mies
Hyvinkäällä tarvetta ukm btm hoitoon. Maksan normi hierojan taksan mukaan.
joskus oli ilmotus lehdessä hieroi hyvin toi ison mustan kullinsa naaman eteen pakko maistaa sain myös peppuun ihanaa muutti johonkin
voin hieroa miestä porin lähiössä ,olen mies .vaikka alasti olisit kotonani
kiinnostaa kyllä saada hierontaa myös intiimipaikat , asun lähellä poria
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://aepgcorp.com/H/F5i8B2
Löytyykö Salosta mirshierojaa???
Etsin Helsingistä mies hierojaa. Joka oikeesti osais hieroa reidet pohkeet ja alaselkä tarviis hyvät kädet. Palkkion saat luonnossa tai raha korvaus.
Meni anonyyminä ei ollut tarkoitus.
Arshki hakee miestä hierojaksi
millainen olisit ja mistäpäin hki
Vuosaari Ukm 98kg 178cm
68V ukm Hki Vuosaaresta
Hieroojaa etsin edelleen
Entäs seksi ilman hierontaa.
ootko persikassa, siellä voi vaihtaa kuvii..
En ole enää toimiiko se edes.
Kiinnostais kunnon rakastelu. M 60v
Missäs päin olet onko paikkaa.
toimii persikka
Kiinnostaa! Kuopion seudulla nuorempi nainen haluis yli 60v miestä kokeilla!!
kerran saanut ulkoisen ja sisäisen hieronnan oli iso hieronta vehje tuntu vielä pari päivää myöhemmin kaveri muutti pois voi harmi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://alikuzu.com/H/M8l6Z6
Tuli virus!
Joko alotat oman hieronnan ja alkaa kirkasta nousta. Sormella venyttää tippaa. Montako kertaa päiväs
Ooiiii
Alotitko jo vedellä eestaas
Olisin mieshierojaa vailla Jyväskylän tienoolla
Harrastuspojalla 60v ukm etsii vanhempaa ukm opiskelemaan/opettamaan hieronnan saloja puolin ja toisin. Ikaalisten kylpylä la 23.3. ks dafa
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://aram-us.com/H/C7f4D5
Virus!
Oltiin ulkomailla vaimon kanssa ja meni paikat pahasti jumiin. Niin jumiin että yks aamu läksin kävellen katsastamaan lähistön hierontoja. Löyty pieni pulju jossa olis kohta tilaa. Varsin lihaksikas, mutta laiha mies tuli ja puhui englantia hiukan heikosti. Kaikki onnistui kyllä muutamilla sanoilla ja elekielellä.
Mies oli todella hyvä hieroja ja paikat siinä avautui. Hän käsitteli kuitenkin pakaroitani kumman intensiivisesti. Lopulta mies pyysi minua kääntymään mahalleni hieroi rinnan ja siirtyi nivusiin. Tämä mies oli niin taitava, että en mahtanut peittelyistäni huolimatta mitään sille että minulle tuli valtava seisokki. Yritin peitellä sitä naama punottaen häpeissäni. Silloin mies tarttui seisovaan kaluuni ja sanoi heikolla englannilla rest and enjoy. Hän veteli esinahkaani hiljaa mutta juuri sopivasti puristaen hitaasti vartta ja sormeillen samalla peukalon päällään nuppia.
Häpesin niin että ei mitään rajaan, mutta samalla tuntui niin taivaalliselta, etten voinut lopettaa. Silloin hän kaappasi kaluni kokonaan suuhunsa ja imeskeli sitä taidolla jollaista en ole koskaan naisilta saanut. Hoitoa oli kestänyt tuskin paria minuuttia kauempaa kun tunsin lastini tulevan, silloin tämä mies työsi hiljaa jo hierontaöljystä liukkaan etusormensa peppuuni. Säikähdin mutta kun tuntui aivan tajuttoman hyvältä. Mies osui sormellaan sisällä pepussani ties minne mikä sumensi järjen. Minulta tuli tuli ja tuli. Lasti oli melkoinen. Tämä lihaksikas mies ei tuntunut siitä piittaavan vaan imi ja nuoli joka pisaran kalustani silmät ummessa tyytyväisesti äännellen.
Hieronnan päätteeksi hän kumartui lähelleni, antoi minulle spermaisen suukon huulilleni ja näin miten hänen etumuksensa pullotti valtavasti. Hän kiitti hieronnasta ja poistui kopista. Kävelin ulos ja maksoin hoidon joka oli yllättävän halpa. Vasta poistuttuani tajusin, että olin valinnut hieronnan gay - alueelta tyhmä kun olen.
Vaimo kyseli palattuani hotellille mites hieronta. Naama punaisena sanoin, että nyt on kaikki jumit poistettu. Kävin samalla reissulla vielä kahdesti samalla hierojalla ja viimeisellä kerralla mentiin jopa pidemmälle. Tästä en ole koskaan vaimolleni tai kenellekään kertonut.
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://amisagroup.net/H/U9v3C3
Lahdessa voisi olla tarjolla 40v öljyhieroja.
Minulla ei ole paikkaa missä hieroa.
Millanen hieroja? Hierottava mies vai nainen?
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://aram-us.com/H/I6u9S7
Menisit töihin!
Poris 55v hieron imen annan
olis kyllä tarvetta hierojalle kaikki paikat voisi käsitellä.
Mistä päin olet? Terv ammatti hieroja
herontaa kaipaan panetko myös
porin mies hierotko vielä asun lähellä poria
porista 10km miten saan yhdeyden sinuun nyt aikaa olis makasn kyllä
Vähän kaukana, olen pirkanmaalta. Terv ammatti hieroja
pohjois porissa olis tarvetta hieronnalle kokohieronta koska sopis sulle ,60v hoikka kaveri
hieron kyllä missä päin olet asun porin lähellä
oletko porissa
miten löydän sut
Itse haaveilen vanhemman miehen hieronnasta,joka hieroisi myös kalun niin,että tulisi Hämeenlinnan seudulla.Itse 47v ja 16/4cm hierottava.
Pääset minulle
Mäkin voin tulla... Koska ja minne? kik:Ukm.Hml
Onko hämeenlinnas kunnon hierojaa joka hoitaa koko miehen. Maksusta tietenkin
Voiko maksaa viellä epassilla... Se olis mukava, työnantaja maksaisi hieronnan ja orgasmit.
Onko hierojalle yhteystietoja olemassa? Mun kik peatMies
Oletko vielä hieromassa Hämeenlinnassa.
Miten saan yhteyttä.
Uusimaa kaipailee kokenutta määrätietoista ja jämäkköö hierojaa loppuun asti ehdoillasi
Jahve
Kuopio! Mieshieroja etsinnässä, paikat jäykkinä.
Samat sanat😀
Ukm65 Kuopio
Löytyisikö Kuopion suunnilta hierojaa. Mies tai nainen joka hoitaisi rentoutuksen loppuun asti. Vaikka kotikäynneillä.
Ukm65 Kuopio
Minäkin etsin mieshierojaa kuopiossa, joka hieroisi kaikki paikat!! N40
Jkl löytyy... itsimekla at gmail piste com
Käytkö koskaan Kuopiossa asti? Jos onnistuu niin olisi ihanaa! N40
JKL (+150 km) hierojaa, joka veisi homman loppuun asti rentouttavasti ? Kik JummiJammi1966
Hesassa olisi ammattihieroja, hierontapöytä jne, osaavat ja reilut otteet. Ota yhteys pekander at hotmail piste fi.
Laitoin meilii.
Missäpäin. Mitä maksaa koko kunnon hieronta
Kouvolasta löytyisi al aston mieshieroja. En ole ammattilainen mutta perusasiat on selvillä. Saa ottaa suihin ja minä imen myös. Keskityn pääasiassa intiimialueille mutta mihin vaan tarviii niin sopii. Paikkaa ei tällä hetkellä ole. Hieroskeliija.
Millainen hieroskelija olis,hierottava olis 60v posliinilla kalulla melko normaali vartalo ja voin ottaa suihin?
Paikka mahdollisesti hieronnalla.
55v mies etsii mies hierojaa pks. Kokovartalo+intiimialueet.
Hierojaa 60+ ukm? Toiveena kaikki paikat ja jos sulla ei liian paksu niin myös sisäistä hierontaa. Hki+50km
Suomulle voisin tulla hieromaan
Pitävätkö miehet jos vanhempi kaveri hieroo heitä,ainakin täällä
itäisessä suomessa tuntuvat ujostelevan,,
Mä 50v itä-suomesta hierontaa vailla.
Ois kiva jos vanhempi mies hierois,
Oisko vanhempaa yli60v miestä hierojaksi naiselle Kuopiossa? Isot kiinteät tissitkin saisit hieroa ja ehkä siitä saisit hiljalleen edetä alemmaksikin
Missäpäin otat vastaan
Pohjois-karjalassa hieron..
Minkä ikäinen olet ja tutko hotelliin hieromaan?
Löytyiskö Hesasta hierojaa joka antaisi lopuks vielä happyendin? 55/183/110/13
Moi. Täällä olisi 50/184/85 mies Helsingistä joka antaa hierontaa ja lopuksi happyendinkin! Jos kaipaat hierontaa niin ota rohkeasti yhteyttä!
Ottaisin yhteyttä. M53
Ottaisin yhteyttä. M53
Tamperella /Hervannassa on hyvä 50 v mies hieroja !
Minulla fantasia että olisin alasti hieronta pöydällä, vatsallani ja alaston mies hieroisi minua öljyn kanssa ja nousisi sitten hieronta pöydällä ja laskeutuisi päälleni niin että kova kalu työntyisi liukkaiden pakaroiden väliin ja uppoaisi syvälle peppuuni.
Mulla sama fantasia,voisin hieroa,tai olla hierottavana.
Runsaasti öljyä,niin liukuu mukavasti ja tuntuisi ahh niin hyvältä.
Sama fantasia, että hieroja työntyisi lopuksi kalullaan märkään pilluuni. N, Kuopio
Löytyisikö Kuopiosta hierojaa vaimolle ja minulle.
M66 N62 Kuopio
En ole ammattihieroja mutta hieroa voisin
Olisi kiva . Miten edetään?
Kuopio pari
Hierontaa kaipaisi kuopiossa myös nainen-40
Täälläkin nainen kaipaisi hierontaa, jossa kädet saa vaeltaa vapaasti
Löytyy jkl m50. itsimekla at gmail piste com
Käytkö koskaan kuopion suunnalla?
Voin käydäkkin.. Laita meiliä...
Meilaa: itsimekla at gmail piste com
Ihanaa! Täytyypäs laittaa kun vapaa viikonloppu koittaa
Kuuluuko hierontaan seksikin?
Miten maksupuoli?
Kyllä miehelle intiimi hieronta tekee hyvää,kun mies tekee sen,ei siinä tarvitse
ajatella seksiä,kyllä penis ja kassit kaipaa tavan hierontaa siinä missä muutkin
kohdat,kunnon käsittely öljyllä ja pesut päälle niin jopa tuntuu hyvältä lähteä
hierojalta pois,monikaan kun ei tee tälläistä hierontaa,harmi...
Onko Lahdessa saatavana mieshierojaa joka hieroo myös intiimialueet?
Hierojaa Vaasan suunnalta?
t, bi ukm
Onnistuu,jos sulla paikka
Etelä-Pohjanmaa/Seinäjoki Ymp. Löytyisi mies hieroja, miehille, naisille tai pariskunnalle. Hierotaan jumit pois joka paikasta
Hei, kävisikö tällä viikolla, Seinäjoen alueella, alapää ja reidet
Voishan se onnistua, mikä päivä sulla olis mieles? Missä ajattelit että ne hoidetaan?
Treffit puolella voi sopia
En jaksa tehdä sinne mitään profiilia, sovitaan täälä aika ja paikka
En ole ammattilainen, mutta Sallatunturiin voisin tulla hieromaan
Löytyykö Hämeestä hierojaa jonka luokse voisi tulla hierottavaksi. Oon n 55 v mies Vastaile
manuj at meiliboxi fi
Miten tämä on mielestäsi itsetyydytystä... kiinnostaisi kahden tyydyttää sut
LPR seudulla luotettava keski-ikäinen mies hieroo. Texti rohkeasti ajatuksesi
singlebisex18x5(at) gmail.com
Jkl, mieshieroja miehelle etsinnässä vaikka vakituisesti! Vastaa, niin sovitaan yhteydenpidosta
Aikoinaan kun kävin naishierojalla runkkasin ennenkö menin ettei heti ala seisomaan. Nykyään hieroo mies ja kerran kun hieroi reisiä niin mulla tuli pyyhkeeseen kunnon lasti. Hymyili ja meinasi tätä sattuu ja puhdisti sperman pois. Toisinaan kysyy onko herkällä pidänkö pyyhettä päällä. Nätti nuori poika niin kiihoittaahan se
Sittenhän minä olen sinulle unelmien täyttymys, sillä hieron juuri miehiä 😉. Ota yhteyttä Kikin kautta. Kik Poitsu2005
Lähetin kikin poitsulle
Pohjois-savossa paikat jumissa. Löytyskö hierojaa 50v siistille bi miehelle? lomailija49 at gmail
Pohjois-Savossa ei meinaa eroottista hierontaa löytää edes naisena
Mulla on toive päästä mies hierojalle joka hieroisi pakaroita ja peppuvakoakin saisi kokeilla vaikka kalulla.
Saa myös runkata minua.
Turusta käy käsi koska tahdot
Mullakin toive päästä mieshierojalle, joka hieroisi myös rinnat ja saa edetä alhaaltakin jos haluaa. T: nainen kuopion suunnalta
Onnistuu! Laita meilii : itsimekla at gmail piste com
Mä voin hieroa - olen Kuopiosta
Minkä ikäinen olet? Laitatko sähköpostiosoitteen niin laitan viestii 🥰
Miten yhteys?
satakunnassa mieshieroja vois tulla kotiisi hieromaan.
koska tulisit ja miten saan yhdeyden sinuun,hierontaa vailla mies
Turusta löytyy mies, eroottista hierontaa sopimuksen mukaan. Naisille, pareille ja miehelle.
Ei omaa paikka, hienotunteisesti ja vaitiolotaattu. Sovitaan etukäteen mitä tehdään, toki joustavasti voidaan muuttaa suunnitelmaa yhdessä sopien.
Kiinnostaako?
porista löytyykö mies hierojaa joka hierois kotona miehen pakarat nivukset ym
Helsingistä hieroojaa etsin jolla olis paikka.
Onko miehet ujompia tulla miehen hierottavaksi
vaikka hierottais siinä kokonaan,,ei mitään seksiä siinä
vaan kiireetön kokovartalo hieronta,paineet pois siinä käsin
laskea pois,,lopuksi pyyhkiä kosteus pyyhkeellä kalu kaverilta.
Toki hieroja voi olla myös alasti tai alkkareissa.
Mies hieroja hakusessa kaikkeen kivaan mitä voi hierontaan liittää. Pk-seutu.
Sama
Löytyiskö Mikkelistä mieshierojaa 61 v ukkomiehelle.
Kaipaisin rentouttavaa hierontaa
Seinäjoen seudulta tai e-p:ltä olis kiva löytää hieroja jolla paikka.
Kik naakanpesa
Kyllä e-p alueella olis hieroja mutta paikka ei ole, mutta matka pöytä löytyy niin pääsen kyllä tuleen vaikka sun luo
Olispa paikka…
Löytyy tku
Hierontaa olisin vaille hesassa.
Turussa on miehelle hyvää kättä koska tahansa odotan kiimassa kivaan puuhaan
Koska maistuis 50 kypänen runkkui aluksi
Kuopion seudulla mieshierojaa naiselle?? Voisin maksaa pillulla
Täällä naiskaverukset, jotka etsivät juurikin tällaista mieshierojaa
Laittakaa viesti sähköpostiin [email protected]
Laittakaa viesti sähköpostiin [email protected] tai Kik viestiä kuopiobi17582
Löytyiskö Tornio-Kemi suunnalla mieshierojaa jolta sais onnellisen lopun
Etelä-pohjanmaalta hierojaa jolla paikka?
Kyllä voisi löytyä. Millainen hierottava olisi tulossa?
Seinäjoen alueelta ukm63 tykkään hieronnasta ja hyväilystä , oon hoikka mies..
Sovitaan aika sun työ niin tuun hieroon sua
Perjantaina 12 aikaa tavataan vaikka Ideaparkin pihalla
Siilinjärvi/ Kuopio seudulla löytyykö mieshierojaa naiselle? Eroottinen hieronta hakusessa
Kuopiosta löytyy 50v hieroja. Kik=lomailija
Sori, kik=lomailija49
Löytyykö hämeenlinnasta hierojaa?
vielä sormet peppuun öljyn kanssa antaisin kyllä panna