Ärsyttää kun kaikki yrittää hyssytellä, että ei kukaan muu huomaa niitä oireita/kohtausta. Todellakin huomaa, lopettakaa kusetus!
Oireiden näkyminen ulospäin
3
91
Vastaukset
- vapinaako
No miten ne tulee esille?
- mitäväliä
Onko se kovin olennaista, huomaako joku vai ei? Eikö se ole aika toisarvoista? Eikö huomio pitäisi kiinnittää omaan vointiin ja olemiseen ja miten tilanteesta parhaiten selviytyisi eteenpäin?
Jos joku tuntematon ulkopuolinen kommentoi jotenkin törkeällä tavalla, niin se luonnollisesti ärsyttää. En muista, että minulle olisi koskaan käynyt niin. Jos kävisi, niin käskisin sen hoitaa omat asiansa. Taikka sanoisin, että mulla on nyt paniikkikohtaus, joten voisitko antaa mun olla.
Oletan, että monikin on havainnut, kun olen ahdistunut ja panikoitunut. Mutta entä sitten? - pikkujuttuvaan
Ei mitään väliä. Yhdentekevää että näkyykö vai ei. Me saadaan olla erilaisia ja tuo nyt ei haittaa mitään. Kaduilla kulkee kaikenlaisia hönötiaisia eikä niistäkään kukaan välitä.
Mulla oli joskus tollasta ja se johtuikin verenpaineesta. Sain kevyen verenpaine lääkkeen ja koko homma oli sillä ohi. Nous vaan liian korkeeksi paine ja se ahdisti ja sitten alkoi "paniikki".
Oli helpotus kun löysin ongelman ytimen. Muuten kaikki sujuu nykyään normi elämänä.
Kysy lekurilta jotain kevyttä verenpainelääkitystä, joka vie niitä yläpaineita alas, niin ei kuule ahista ja on olo kun pululla, kun on saanut ruokaa masun täyteen = hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 934307
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742552Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701075Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779