Kummitteluleffoja

Kertokaapas mulle jotain hyviä kummitteluleffoja, jotka perustuu ns. tositapahtumiin...(saa olla sellaisiakin, jotka ei perustu tositapahtumiin)

7

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaapas tosiaan...täällä olis toinenki kiinnostunu. Ens vuonna oli tulossa sellanen pätkä joka vaikutti kiinnostavalta...olikohan se joku An Amerikan haunting. Se kuuleman mukaan perustuu tositapahtumiin. Ensimmäinen tapaus jossa henki tappaa ihmisen...
      Trailerin perusteella Kingdom hospitalki vaikutti ihan kivalta. Tosin se on Stephen Kingin...
      Se tahtoo yleensä vääntää ylipitkiä ja vieläpä tylsiä elokuvia. Mutta se näytti kyllä kattomisen arvoselta...
      Näin myös trailerin sellasesta elokuvasta kun The last sign. Seki tais liittyä kummitteluun ja näytti ihan kivalta.
      Siitä en tiedä onko ne hyviä...pitää katsoa ja makustella :)

• Pepe

Kaikki Amityville-elokuvat. Amityville on Usassa ja yhdessä talossa murhattu ihmisiä.

Etsi googlesta tietoa, jos kiinnostaa tietää, mitä siellä tapahtu

• Pepe kirjoitti:

Kaikki Amityville-elokuvat. Amityville on Usassa ja yhdessä talossa murhattu ihmisiä.

Juu...tuo uusimmainen Amityville vaikuttaa kyllä tosi "herkulliselle" kummitus pläjäykselle...
        Eikös ne vanhemmat Amityvillet oo kuitenki ihan täyttä satua...
        Siitä on kyllä tosi kauan kun oon ne katsonut...

• Pepe kirjoitti:

Uusimman Amityvillen traileri näytti hyvältä, mutta muistaakseni vanhemmat elokuvat ei ollu kovin säväyttäviä...

• äijä

The changelling.
      Entity.

• Deaffy

The Others käy varmaankin kysymykseen, ehkä myös Salaisuus Pinnan Alla ja Humiseva Harju jotka eivät kyllä ole kauhuelokuvia.
      Näin myös joku aika sitten mainoksen elokuvasta nimeltä White Noise joka voisi tulla kysymykseen, josko jollakin oisi tietoa kyseisestä leffasta?

• Nimetön

the others,teksasin moottorisahamurhat mut se ei oo kai oikein kummituselokuva mut perustuu tositapahtumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      20
      2447
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      101
      1384
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      12
      1195
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      180
      948
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      130
      860
    6. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      853
    7. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      17
      759
    8. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      14
      724
    9. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      23
      720
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      76
      692
    Aihe