En jaksa mitään enää

Eijaksa

Olen yh äiti ja vaivojeni kanssa olen tullut siihen pisteeseen etten enää jaksa enkä kivuiltani pysty hoitaa lasta. Leikkauksiin kirurgi ei suostunut ylipainon takia. 40kg pitäisi pudottaa vielä. Siihen menee yli vuosi. Minne otan yhteyttä? Meinasin eilen neuvolassa mainita mutta terveydenhoitaja perui käynnin ilmoittamatta eli menin sinnekin ihan turhaan. Kerrankin elämässä mul ois oikeesti ollu puhuttavaa neuvolassa. Uuden ajan sain vasta kuukauden päähän. Soitanko neuvolaan ja puhun tästä? Vai teenkö lastensuojeluilmoituksen? Meinasin ottaa yhteyttä sosiaalitoimeen mutta en ymmärtänyt kun siellä oli erikseen nuoret,aikuiset ja lapsiperheet ja luki että jos on uusi asiakas ni yhteys aikuisten numeroon, mutku oisin tavallaa lapsiperheasiakas ni en tiiä kumpaan soittais? Eiks lapsiperhenumeroon voi soittaa jos on uus asiakas?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitaneuvolaanjamuualle

      Soita vaan neuvolaan ja puhu asiasta!
      Kerro että terveydenhoitaja perui käynnin ja sano että haluat heti uuden ajan ja että asiasi on tärkeä. Sillä sitähän se on! Sinun pitää lapsen yksinhuoltajana olla kunnossa että jaksat hoitaa pienokaistasi!

      Kyllä jonkun on autettava sinua! Onko sinulla vanhempia, siskoja ja tuttavia?
      Älä kainostele yhtään apua pyytäessä.
      On kai sinun kunnassa joku taho mikä auttaa. Soita kunnan toimistoon ja kysy että kuka, tarttee jonkun tietää! - Sanotaan että kysyvä ei tieltä eksy.

      Sinun on päästävä hoitoon että saat itsesi kuntoon.

      Joo ne kilojen pudottamiset on vaikeeta.
      Joku dietisti voisi suunnitella sinulle ruokalistan. Tai sairaanhoitaja.
      Onkohan liikaa perunaa, vehnää, sokeria? Luin yhden kirjan missä neuvottiin että vehnää ja vehnätuotteita ei saisi syödä ollenkaan.

      Olet kuitenkin tiedostanut tilanteen ja haluat asiat kuntoon.
      Oikein hyvä!
      Tartu heti aamusta puhelimeen ja pyydä topakasti apua!
      Kyllä Suomen maassa on löydyttävä apua yh äidille!

      Voimia sinulle ja iso halaus minulta sinulle ja lapsellesi!

    • josauttaiseesvähän
    • alkaakoollakunnossa

      Miten hurisee?

    • kysynvaan

      Miksi on ollut pakko tehdä se kakara?

      • Kalliit.nykynaiset

        Ja miksi piti syöda ja juoda itsensä muodottomaksi palleroksi. Sitten aletaan hakea työkyvyttömyyseläkettä psyykkisten syiden takia kuten suominaisilla on nykyään tapana.


      • Anonyymi

        Ompa typeriä kommentteja. Itse olen perheellinen avioliitossa elävä ja olen sitä mieltä että yh äidit eivät ole sen huonompia kuin muutkaan. Mitä sinä aloittajaa arvostelet meistä ei kukaan tiedä millainen elämän tilanne yh äidillä on. Tiedä vaikka ollut niin huono mies että lähtenyt lätkimään.
        Sellaiset miehet ovat mielestäni huonoja jos eivät ota jälkeläisistään vastuuta. Kotiäitiys kunniaan siinä ei tee mitään pahaa että haluaa itse hoitaa omat vauvansa työtä se sekin on.


    • eitoinnavälittääilkeistä

      Älä välitä aloittaja!

      Tälläisiä ilkeitä ja tyhmiä tyyppejä liikkuu valitettavasti näillä palstoilla.
      Toivon että sinä selviät tilanteesta ja saat apua.
      Ei ole helppoa yksinhuoltajana ja kun on kipuja.

      Mutta lapsesi on sinun ilona, miten ihana asia että sinulla on lapsi!
      Kaikkea hyvää sinulle!

    • lämmölläteille

      Nää kaksi "kysynvaan " ja "Kalliit.nykynaiset" ovat raadollisia psykopaatteja.
      Psykopaatti on sellainen ihminen jolla ei ole minkäänlaista empaattista=myötäelämiskykyä, ja joiden ainoa ilo on nälviä ja loukata toisia ihmisiä.

      Psykopaatit ovat todella inhottavia.
      Sillä mitä "iloa" tuottaa se että lyö jo lyötyä, irvailee ja loukkaa toista ihmistä, jolla on jo tarpeeksi kärsimystä ja joka epätoivoisena pyytää neuvoja täällä?

      Toivon hartaasti että sinä eijaksa et välitä näistä kahdesta (vai onko vain yksi) häiriköstä, - he ovat säälittäviä vain.

      Hae sinä apua ja kyllä sinä pärjäät!
      Kun asuisin lähempänä tulisin varamummoksi ja auttaisin.

      Sinulla on ihana lapsi, ole ylpeä että olet saanut hänet ja huolehdit siitä pikkuisesta!
      Hyvää yötä teille molemmille ja kauniita unia!

    • mitenauttaa

      Moi, olis kiva jos kertoisit miten hurisee.

      Et ole yksin!
      Monta kertaa olen ollut huolestunut sinusta.
      Miten voisin auttaa?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe