En käsitä; minulla ei ole mitään perinnässä, ei ole maksamattomia laskuja ja kuitenkin kuukausien aikana on tullut noita prepaidiin: "Lähettämäämme kirjeeseen viitaten otattehan yhteyttä..jne."
No, kirjeitä ei ole näkynyt eikä siis pidäkään - yllämainitusta syystä ehken! Olen 32 v. asunutkin samassa osoitteessa..mikä helkatin juttu tääkin on?
Joku arveli, että olisi edellisen omistajan prepaid-numerosta ehkä kyse - en aio ottaa yhteyttä.
Tekstareita Intrumista pukkaa!
Hyzze
1
97
Vastaukset
- TurhaMurehtia
Jos viesteissä ei ole tavoiteltavan henkilön nimeä, niin on aika ammattitaidotonta sähläämistä. Tuhoa pois ja unohda. Eivät varmasti saa selville osoitettasi, ellet ole sitä itse jonnekin antanut puhelinnumeron kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058839Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723238- 171724
- 771126
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641001Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79975- 55973
- 65910