Hyvää yötä

iltoinen

Ilta vailla unen taikaa,
valvon kanssasi yhtä aikaa.
Mitä miettii mieli hento,
toiveen tietää vain kirkas tähdenlento.

166

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunisruno

      Kiitos.

    • aitoriitta

      Hyvää yötä. Ihana värssy. Nuku sinäkin hyvin!

    • Lähellesinne

      Oikeassa olet rakkaani siellä, valvon minäkin täällä vielä. Jos tunteeni sulle kertoa voisin, olisi helpotus varmaan suurenmmoisin. Kuitenkin joudun mä etäällä pysyä, kun en uskalla tunteitasi kysyä.

      • täältä_läheltä

        Saat kysyä ja uskaltaa...


      • Lähellesinne
        täältä_läheltä kirjoitti:

        Saat kysyä ja uskaltaa...

        Uskallusta se tosiaan vaatii...


      • jaahampsis
        Lähellesinne kirjoitti:

        Uskallusta se tosiaan vaatii...

        illan torvelot taas niin rakastaa tuntemattomia. voi harhaisia jekuttajia.


      • Muttahei
        Lähellesinne kirjoitti:

        Uskallusta se tosiaan vaatii...

        Onneks sä sentään uskallat ja tykkäät tota kaikkee näitten palstaihmisten kanssa ja saat viihdytettyä itsees , mitäs väliä sulle millään oikeella ois koskaan ollutkaan, näistä nyt nautit sydämesi pohjasta !


    • värssyvärssystä

      vielä jaksatte haaveilla
      toivoa ja kuvitella
      että just sen rakkaan saatte
      ajatukset ja onnen jaatte
      koskaan ei se samoin mee
      ei järki muulle tilaa tee
      jos pelkästään sen tänne tuotte
      palstalle vaan haaveilette
      luokaa suhde livessä
      katseissa ja eleissä
      sekä viesti inboxiin
      siihen kai tiiet messengeriin
      hei kiva olis tavata
      jutella ja halata

    • Mietiskelen

      Sitä mietin, miten ihana olet.
      Miten löysin sinut täältä ja miten mun sydän on sun. Sitähän minä vain.

      • Lähellesinne

        Sydän löysi sydämen. Sitä koskaan halua unohtaa en. Kuinka täältä voimme toisemme löytää uudelleen, palata tahtoisin menneisyyteen. Sinut näen jokapuolella, jokainen rakkauslaulu kertoo meidän tarinaa huolella


      • Mietiskelen
        Lähellesinne kirjoitti:

        Sydän löysi sydämen. Sitä koskaan halua unohtaa en. Kuinka täältä voimme toisemme löytää uudelleen, palata tahtoisin menneisyyteen. Sinut näen jokapuolella, jokainen rakkauslaulu kertoo meidän tarinaa huolella

        Minä ketään muuta ajattele en
        kuin sinua, sinua vain.
        Tahtoisin palata aikaan tuohon minäkin,
        mennäänkö sinne, tule sinäkin.


    • iltauninen

      Arvaathan sen, tuon pienen unikuvan,
      annathan siihen näin luvan?
      Kätken sen rintaani sydämen luo,
      yksi kaunis sananen sille kuulla suo.

    • runonminäkin

      Mun tunteeni tiedät sä
      Että kaljoilla käyn usein mä

    • kaljakoppakilisee

      mikähän kiliseekään näillä onnettomilla, sinä rakkaani, ah ja ah, löysin sut täältä, eikä haisuakaan kuka ap on, juokaa kaljaa ihmiset että harhanne katoovat.

    • sydänlupauksen

      Lämmin punainen on väri sydänten.
      Päivänä ystävyyden,
      on se väri sydänten.
      Minä tunnen tunteen tummanpunaisen
      lämpimän, leiskuvan rakkauden.
      Olen kaivannut sinua,
      niin kuin päivä kaipaa yötä
      Halunnut olla kokonainen,
      niiden yhteenliittymisen myötä.


      ,
      .

      • heitööööööött

        et sä oo kaivannu ketään jota et tunne ja täällä on vaan semmottii. menkää hiiteen taas täältä runopalstalle, kamalaa nähä noin paljo hourulaisia. hyh hyh.


      • Niinhukkaanheitettyä

        Mee sinäkin kuule sitä ystävyyttä jakamaan ihan oikealle ja oikeasti, täällä sillä ei oo viekaa yhtään.


      • Hyväähuomenta

        Kortin sulle halusin lähetää, mut en voi sitä tehdäkkään. Kaipaus suuri ei sanoja löydy, rakkauden kieltäminen, kuka siitä hyötyy?


      • Kenelläontarve
        Hyväähuomenta kirjoitti:

        Kortin sulle halusin lähetää, mut en voi sitä tehdäkkään. Kaipaus suuri ei sanoja löydy, rakkauden kieltäminen, kuka siitä hyötyy?

        Lähettää korttia tuntemattomalle ihmiselle?


      • Huomentahyvää
        Hyväähuomenta kirjoitti:

        Kortin sulle halusin lähetää, mut en voi sitä tehdäkkään. Kaipaus suuri ei sanoja löydy, rakkauden kieltäminen, kuka siitä hyötyy?

        Niin minäkin halusin lähettää ihana.
        Ei tunne kieltämisellä lähde mihinkään, enkä halua enää kieltää sitä. Haluan sun tietävän, en halunnut ikinä olla niin kuin olin, kun piti olla niin etäisen oloinen ja halusin vain olla läheinen. Jokainen hetki rakastin sinua.


      • Rehellisyyden.nimissä
        Huomentahyvää kirjoitti:

        Niin minäkin halusin lähettää ihana.
        Ei tunne kieltämisellä lähde mihinkään, enkä halua enää kieltää sitä. Haluan sun tietävän, en halunnut ikinä olla niin kuin olin, kun piti olla niin etäisen oloinen ja halusin vain olla läheinen. Jokainen hetki rakastin sinua.

        Pakko myöntää että kurja paskiainenhan sä aina olit, nautit siitä kamaluudesta millainen olit ja kuinka paljon sait pahaa mieltä aikaan mutta jospa sitten tälle jolle kirjoitat oisit jotain muuta .
        Vaikka epäilen. Roskapuheitahan sä oot aina jauhanut. Mutta koita ees olla ihminen ihmiselle ja inhimillinen, ainakin muita kohtaan.


      • Sinullehuomentahyvää
        Huomentahyvää kirjoitti:

        Niin minäkin halusin lähettää ihana.
        Ei tunne kieltämisellä lähde mihinkään, enkä halua enää kieltää sitä. Haluan sun tietävän, en halunnut ikinä olla niin kuin olin, kun piti olla niin etäisen oloinen ja halusin vain olla läheinen. Jokainen hetki rakastin sinua.

        Eikö jonkinlainen raja sietäisi pitää siinä mitä puhuu tuntemattomille ja mitä tuntemilleen. Teillä joillain ei näytä ollenkaan toimivan minkäänlainen kontrolli minkään suhteen eikä järjen hiventä löydy yläpäästä. Aivan hirveää tekstiä tuiki tuntemattomalle henkilölle. Ettekö te ymmärrä mitä te aiheutatte tällä vai oletteko te todella pelkkiä paskanjauhajia joille mikään oikea ei ole arvokasta eikä tärkeää, te heitätte sananne ihan minne vaan yhtään käsittämättä mitä teette. Ja kaiken päälle olette olevinanne niin rakastavaa että vallan.


    • anonyymiii54s

      hahahhhaa kjah kjah kjah!! ! :::::::::::::P anna mun kaikki
      kestööåöää :D

    • Mikäpeeveliniltoinen

      Semmosta sanaa oo olemassakaan.

    • Eijärjenkipenettä

      Isoilla asioilla leikkimistä. Mutta passaahan se joillekin.

    • Eileikkiä

      Vakavilla asioilla ei tule leikkiä. Totta on.

    • iltauninen

      Ilta kätkee minkä nyt toivoa voisi,
      tuuleen kuiskaa mitä unen enkeli toisi.
      Silmistä silloin vaikka kyynel karkaa,
      vihmovan sanan viimat pelottavat muistoilleen arkaa.

    • runoudentaikasuonissani

      Rakkautesi on kuin kuiva rusina
      On sinulla kädessäsi niitä tusina.
      Rusinoista minä pidä en,
      siksi paikalta nopeasti loittonen.
      Perään täti kiukkuinen huutaa,
      kohta menen juoksujalkaa.

    • aamoinen

      lörtsyä väännät,
      tiedä et muitsen nukkumisjuttui,
      mielikin rautakankee
      hennot, huihait
      luulo on luuloo,
      taivaankappaleet mennä viuhtoo
      niiltä ei tietoo tuu,
      lörtsyjä juttui,
      huuhaata vääntää rupista juttuu,
      lörtsyä höpöä vieraisiin pöytiin.

    • Naamakkain

      En koskaan voi ihastua virtuaaliolentoon. Pitää ihminen nähdä. Muuten sama kuin ilmaan rakastuisi.

    • iltoinen

      Kun vaipuu sisään tarinan taikaan,
      mitä kaikkea se silloin aikaan saakaan,
      Vain muutama sana jotka suudelma kertaa,
      tiedätkö mitään suurempaa sen vertaa?

      • Rakkaudellasinne

        Olet mielessäni jokainen hetki, ei pääty koskaan meidän retki. Kunpa vain tietäisit sä sen, olet rakkauteni ikuinen.


      • ootkotyhjäpää
        Rakkaudellasinne kirjoitti:

        Olet mielessäni jokainen hetki, ei pääty koskaan meidän retki. Kunpa vain tietäisit sä sen, olet rakkauteni ikuinen.

        vannot ikuista rakkautta tuntemattomalle ihmiselle, et tiedä edes sukupuolta, hirveää touhua, miks te jotkut halveeraatte noin oikeaa rakkautta ja oikeaa rakkauden kohdetta. ootko säkin niin tyhmä ettet ymmärrä näitä asioita.??


      • Järkyttävääluettavaa
        Rakkaudellasinne kirjoitti:

        Olet mielessäni jokainen hetki, ei pääty koskaan meidän retki. Kunpa vain tietäisit sä sen, olet rakkauteni ikuinen.

        Noinko vähän on ns. rakkaudella merkitystä, se on heitettävissä palstalla kenelle vain.


      • joo_o
        Rakkaudellasinne kirjoitti:

        Olet mielessäni jokainen hetki, ei pääty koskaan meidän retki. Kunpa vain tietäisit sä sen, olet rakkauteni ikuinen.

        niin paljon ihania, ikuisia rakkauksia.
        nauti heistä kaikista sydämesi pohjasta
        kunnioittaen ja arvostaen.
        jokainen ihminen ansaitsee sen.


    • uniatäältäkin

      nyt on edessä niin paljon uuden odotusta, etten yksinkertaisesti pysty keskittyyn näihin palstan viesteihin. :) Parasta vaan luovuttaa ja painua iltapalan jälkeen nukkumaan. Hyviä öitä. :)

    • TässäihanaIsabel
    • Pupunajatus

      Kääntynyt on pupunkorva,
      kuuntelee, pälyilee.

      • eiv__ttusentään

        mee kuule tonne hangelle hengaileen korvines, tänne ei oo asiaa 7 veeläisillä jotka leikkii pupuleikkejä vielä.


    • Pelkkääkuraa

      Niin helvatinmoista shittiä alusta loppuun, sekoilevia harhaisia kuvittelijoita , idiootteja joka lähtöön.
      Menkää sinne missä runoja kirjoitetaan, menkää sähläämästä täältä missä pupun korvat kuuntelee #
      ja lökäpöksyt rakastaa ikuisesti milloin ketäkin. Ettekö te itse näe tätä kamaluutta tässä ketjussa.
      Todellisuudentaju näyttää olevan aika kaukana.

    • Pahuudesta

      Täällä palstalla on paljon pahuutta, se ilmenee haukkumisena ja manipulaationa. Tämän pahuuden tunnistaa siitä, että sitä tuntuu vaivaavan jokainen kirjoitus ja jokaisen itseään vaivaavan kirjoituksen hän sotkee manipuloivalla käskevällä sävyllään. Kirjoituksensa on itse asiassa pelkkää pahantahtoisuutta ja lyöttäytymistä viestien perään kertomaan pahantahtoisuudestaan. Sadistit ja narsistit nauttivat tuollaisesta. Se pahuus on jäätävää 🥶

      • Kiitosrunoista

        Olen samaa mieltä.

        Minua piristävät nämä runot täällä. Totta on, että niihin vastaavat useat kirjoittajat, eivätkä kaikki lie toistensa tuttuja. Mutta se on internetin luonne... luulisi, että tännekin mahtuisi ketjuja, joiden idea ei ole syyttely, mustamaalaus jne.


    • kauniita.unia

      Kauniita runoja, ilo lukea. Joskus aiemmin luin niitä myös runopalstalla, mutta sitten sinne ilmaantui jonkinlainen pahanilmanlintu ja kaikki siellä alkoi kuivua kasaan. Nykyään ei enää kauniita runoja sielläkään, poistuivat kaikki. Liekö sama henkilö tullut tännekin, sillä tämäkin palsta oli mielestäni aiemmin toisenlainen. Nykyisin vain todella omituisia kirjoituksia.
      Onhan heitä, ihmisiä, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle. Tuovat vain oman tuhovimmansa mukanaan. Käsittämätön asia.

    • Muruselle

      Tämä ihan runo yleinen...

      Kevään tuntua jälleen rakas,
      palaa lämpönä aurinko luoksemme takas.
      Odotan jo tuoksua sulaa ja tuoksua mullan,
      haaveissa halaa odotus, syli kullan.

    • iltoinen

      Sen luonto suo kaiken kauden nähden,
      hitusen pienen sekä suuren taivaalla nimetyn tähden.
      Siihen väliin mahtuu monet tunteen tuiskut,
      kaukaisten haaveiden huulten huiskut.

    • Muruselle

      Yksinäisyys hiipii jokaiseen sanaan,
      katselen ulos, kuinka lumista vielä onkaan.
      Kaukana on kevät.
      Yritän kiertää onttoa oloa,
      tyhjiä tunteita, kaivertunutta koloa.
      Linnut saapuivat silti.

    • iltoinen

      Kostea ilma lyö iholle merkin,
      katse silti lämmin ja mieli herkin.
      Jättävät jäljen nämä päivien matkat,
      aamusta iltaan kun vain jatkat?

    • Muruseni

      Päivästä toiseen,
      viikosta, kuukaudesta,
      vuodesta toiseen.
      Oppinut elämään
      mieleni kaksoiselämää.
      On & on, still on,
      mielikuvaa elävää.
      Hyväksymään samalla,
      etten saanut koskaan todella tietää.

      • Mitätoikaikki

        jollekin hemmetin iltoiselle kuuluu vai kuulutko niihin harhaisiin jotka kuvittelee kaikki tuntevansa.


      • nääloruilijat
        Mitätoikaikki kirjoitti:

        jollekin hemmetin iltoiselle kuuluu vai kuulutko niihin harhaisiin jotka kuvittelee kaikki tuntevansa.

        näyttää olevan vähän semmosta tyhmempää porukkaa, mitä näitä kattelee, tietysti se niin luulee, ei se muuten tota ois kirjottanu ja yhtä tyhmä on tää iltaloinen . menisivät omalle palstalleen.


      • Yleinenviesti

      • Olisinuskonut

        Että olet sen verran järkeä omaava ihminen että olisit ymmärtänyt tietoa saatavan kyllä mikäli on halukas puhumaan asiaan kuuluvan ihmisen kanssa .


      • Yleinenviesti

      • Huonompihomma_

        Jos kuvitteelliset muruset on levällään ympäri palstoja, siinä voi se oikea muru olla kohta entinen muru.


      • Viisas.ajatus
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        Jos kuvitteelliset muruset on levällään ympäri palstoja, siinä voi se oikea muru olla kohta entinen muru.

        Viisaasti sanottu.


      • Muruseni
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        Jos kuvitteelliset muruset on levällään ympäri palstoja, siinä voi se oikea muru olla kohta entinen muru.

        Niin karanneet muumit tosiaan. Kun ne karkaa kuvitteellisesti, niin pitäisikö niitä ottaa kiinni?


      • Huonompihomma_
        Muruseni kirjoitti:

        Niin karanneet muumit tosiaan. Kun ne karkaa kuvitteellisesti, niin pitäisikö niitä ottaa kiinni?

        On kai vain yksi muru josta kannattaa pitää kiinni, jos kannattaa.
        Sehän riippuu siitä mitä sydämesi tuntee vai tunteeko mitään.
        Riittävätkö palstojen muruset täyttämään elämäsi
        Vaiko se yksi ainoa muru.
        Painaako vaakakupissa yksi muru enemmän kuin palstojen kaikki muruset yhteensä.
        Vain sinä tiedät. Sydämessäsi.


      • Muruseni
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        On kai vain yksi muru josta kannattaa pitää kiinni, jos kannattaa.
        Sehän riippuu siitä mitä sydämesi tuntee vai tunteeko mitään.
        Riittävätkö palstojen muruset täyttämään elämäsi
        Vaiko se yksi ainoa muru.
        Painaako vaakakupissa yksi muru enemmän kuin palstojen kaikki muruset yhteensä.
        Vain sinä tiedät. Sydämessäsi.

        En oikein ymmärrä pointtia nyt, oletko jotenkin mustasukkainen? Hurjan söpöä jos olet ☺️


      • Pojot.tästä
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        On kai vain yksi muru josta kannattaa pitää kiinni, jos kannattaa.
        Sehän riippuu siitä mitä sydämesi tuntee vai tunteeko mitään.
        Riittävätkö palstojen muruset täyttämään elämäsi
        Vaiko se yksi ainoa muru.
        Painaako vaakakupissa yksi muru enemmän kuin palstojen kaikki muruset yhteensä.
        Vain sinä tiedät. Sydämessäsi.

        Oli sisältöä ja asiaa kauniissa muodossa. Parempi kuin yksikään vängällä väännetty runo.


      • Huonompihomma_
        Muruseni kirjoitti:

        En oikein ymmärrä pointtia nyt, oletko jotenkin mustasukkainen? Hurjan söpöä jos olet ☺️

        Ei ole kyse mustasukkaisuudesta.
        Ei se mitään vaikket ymmärtänytkään.
        Emmehän me koskaan ole toisiamme ymmärtäneetkään.


      • Muruseni
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        Ei ole kyse mustasukkaisuudesta.
        Ei se mitään vaikket ymmärtänytkään.
        Emmehän me koskaan ole toisiamme ymmärtäneetkään.

        Mistä sitten, kerro? Oletko sinä mun rakas? En minä mitään murusia täältä halua kuin yhden vain. Olen pahoillani, kun ei ymmärretty, mutta kuitenkin koko ajan ajattelin ja edelleen täälläkin ajattelen.


      • Muruseni
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        On kai vain yksi muru josta kannattaa pitää kiinni, jos kannattaa.
        Sehän riippuu siitä mitä sydämesi tuntee vai tunteeko mitään.
        Riittävätkö palstojen muruset täyttämään elämäsi
        Vaiko se yksi ainoa muru.
        Painaako vaakakupissa yksi muru enemmän kuin palstojen kaikki muruset yhteensä.
        Vain sinä tiedät. Sydämessäsi.

        Nyt ymmärrän, puhut suhteesta ja suhteesta palstakirjoitteluun.
        Niin pitäisi osata elää oikein tätä elämää. En osaa. Pitäisi, mutta jää niin paljon vajaaksi, etten pysty. Olisi hyvä toimia sitten, kyllä tiedän, mutta asiat ovat melko mutkikkaita joskus.
        Arvostelet siis minua, arvostele vain, ei sekään mitään haittaa.


      • sivustatämä
        Muruseni kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, puhut suhteesta ja suhteesta palstakirjoitteluun.
        Niin pitäisi osata elää oikein tätä elämää. En osaa. Pitäisi, mutta jää niin paljon vajaaksi, etten pysty. Olisi hyvä toimia sitten, kyllä tiedän, mutta asiat ovat melko mutkikkaita joskus.
        Arvostelet siis minua, arvostele vain, ei sekään mitään haittaa.

        sinähän nyt kumma ukko olet, ensin hymistelet että hän on sinusta mustis, sitten et ymmärrä liian syvällisiä sanoja ja sitten lopuksi haukut arvostelijaksi ja heittäydyt marttyyriksi, pelehdittyäsi ketjussa hyvän tovin murusinesi. ootte te jotkut miehet aika kummallisia.


      • kuulostaa
        Muruseni kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, puhut suhteesta ja suhteesta palstakirjoitteluun.
        Niin pitäisi osata elää oikein tätä elämää. En osaa. Pitäisi, mutta jää niin paljon vajaaksi, etten pysty. Olisi hyvä toimia sitten, kyllä tiedän, mutta asiat ovat melko mutkikkaita joskus.
        Arvostelet siis minua, arvostele vain, ei sekään mitään haittaa.

        ihan vee tyylin mieheltä >>> ei haittaa mitään. aina jonkinmoinen ilkeys kiertyy väkisin mukaan.


      • Huonompihomma_
        Muruseni kirjoitti:

        Nyt ymmärrän, puhut suhteesta ja suhteesta palstakirjoitteluun.
        Niin pitäisi osata elää oikein tätä elämää. En osaa. Pitäisi, mutta jää niin paljon vajaaksi, etten pysty. Olisi hyvä toimia sitten, kyllä tiedän, mutta asiat ovat melko mutkikkaita joskus.
        Arvostelet siis minua, arvostele vain, ei sekään mitään haittaa.

        Minä en arvostele.
        Minä sanon vain sen mitä sydän tuntee.
        Mitä sydän tuntee kun katselen ympärilleni.
        Ja näen sen mitä näen.


      • Muruseni
        Huonompihomma_ kirjoitti:

        Minä en arvostele.
        Minä sanon vain sen mitä sydän tuntee.
        Mitä sydän tuntee kun katselen ympärilleni.
        Ja näen sen mitä näen.

        Minä en ole nähnyt häntä vuosiin, joten melko viatonta. Enkä usko hänen edes muistelevan.

        Vaikutat hyvin järki-ihmiseltä ja sen puolesta on varmasti vaikea seurata sivusta tilannetta, jossa toinen ei tunnu ajattelevan lainkaan niin järkevästi ja suoraviivaisesti. Toivon sinulle parasta, vaikkei se täällä mitään merkitsekään.


      • Muruseni
        sivustatämä kirjoitti:

        sinähän nyt kumma ukko olet, ensin hymistelet että hän on sinusta mustis, sitten et ymmärrä liian syvällisiä sanoja ja sitten lopuksi haukut arvostelijaksi ja heittäydyt marttyyriksi, pelehdittyäsi ketjussa hyvän tovin murusinesi. ootte te jotkut miehet aika kummallisia.

        Olen nainen.


    • iltoinen

      Oi ilta miten kauniiksi taivaan teit,
      haaveeni sinne kauaksi veit.
      Täysi kuu ja silmissä tuttu kuvajainen,
      pimeyden keskellä satumainen.

    • iltoinen

      Näetkö sen kuun jota aurinko auttaa,
      pienet valonsäteet jotka kasvoille sauttaa.
      Niin hajallaan, silti aina kauneuden kohtaa,
      se on pudas elämänvalo mikä silmiin hohtaa.

      • Pudasvalona

        Oletko kotoisin Pudasjärveltä?


    • Hyvääyötä

      Pelkää en pimeää, vaan sitä mitä sen takana on.
      Pimeäkin on jotain, mutta loppuuko kaikki siihen?
      Onko sen toisella puolella tyhjyys.

      En uskalla kulkea enään eteenpäin tässä pimeydessä.
      Pelkään, että jos kuljen pimeän reunaan tyhjyyteen ja kadotan sinut lopullisesti siinä tyhjyydessä.

      Jatkan siis olemista pimeydessäni. Tiukasti kiinni siinä, etten näkisi tyhjyyttä.

    • iltoinen

      Siellä missä varjot valoon vaihtuvat,
      pimeys ja pelon tuska päivään vaihtuvat.
      Kuuluvat laulut kauniimpina kuin ennen,
      tuoksuvat kukkaset illan tullen-mennen.

      • Levollistayötä

        Kauniisti kirjoitat iltaan uuteen,
        vaihtuvat tunnit yön turvallisuuteen.
        Soi musiikki lempeä runojen taustalla,
        olla kuin yhteisessä unessa, vaikka on valveilla.


    • kaislatuules

      Luottamuksen tielle jään,
      vaikken vielä tiedäkään
      kenen kanssa, kenen luo,
      mitä tulevaisuus tuo.

      Kaikki täyttyy aikanaan.
      Valmiiksi ei tullakaan.
      Tyhjän käden ojennan
      käsiin suuremman. (Kaskinen)

      Kaikki ennallaan.
      Jatka matkaasi. Rakkautta elämääsi.
      🌾

    • Levollistayötä

      Aika kuluu päivää kaunista, uutta kutsuen,
      valo pimeää väistää,
      on taas ilta lailla taakse jääneen eilisen.
      Sanat rakentuneet ovat muotoon herkkien lauseiden,
      tunteita suuria täynnä,
      aikeet ilmentyneet toiveissa sydänten.

    • Yönpimeydessä

      Yksi uupuu...

      • TakasNukkumaan

        Tämä oli koko ketjuin koskettavin ja puhuttelevin runo.
        Tuohon kiteytyy kaikki.
        Millään korulauseilla ei ole merkitystä jos yksi uupuu.
        Näin se on. Ne tyhjiin raukeavat.


    • Hyvää.aamua

      Odotan kesää
      kuin neitsyt ensimmäistä kertaa
      Joka vuosi odotan,
      vaikka tiedän kesän tulevan
      samoin kuin ennenkin.
      Lämpönä, lempenä lintujen.
      Notkeana kasvuna,
      tuoksuna kielon,
      tuoksuna havun,
      Tuoksuna toiveiden
      täyttymyksestä rakkauden.

    • iltoinen

      On mennyttä ja tulevaa, myös hetki tässä,
      se lienee hyvin tärkeää elämässä.
      Huomasitko sen, kauniin hetken juuri mennehen,
      vai vaan haaveen huomisen tai murheen eilisen.

      • Levollistailtaa

        Viisautta tunnistaa merkitys hetken,
        ilman pakkoa etenemisen,
        pysähtyä ja olla,
        nauttia kauneudesta ja rauhasta sen.


    • valinnoista

      Kaikki riippuu kulmasta,
      tunnelma otoksesta.
      Edellä tehdyistä päätöksistä,
      leikkauksista kultaisista.
      Parempi on toinen toista,
      olet oikeassa.

    • anonymousdfv
      • rakkauttasulle

        Joskus vieläkin ohimennen huomaan ajattelevani meitä. Yhdessä🐆🐶

        Se on hetkinen täällä kun käyn ja lueskelen ja muistan sinut.
        Nuku hyvin. Oot messissä.


      • kjfkjfkjfkjf
        rakkauttasulle kirjoitti:

        Joskus vieläkin ohimennen huomaan ajattelevani meitä. Yhdessä🐆🐶

        Se on hetkinen täällä kun käyn ja lueskelen ja muistan sinut.
        Nuku hyvin. Oot messissä.

        ei kaksi vierasta toisilleen ole me.


      • vufff
        rakkauttasulle kirjoitti:

        Joskus vieläkin ohimennen huomaan ajattelevani meitä. Yhdessä🐆🐶

        Se on hetkinen täällä kun käyn ja lueskelen ja muistan sinut.
        Nuku hyvin. Oot messissä.

        Ei minulta tämä...


    • iltoinen

      Mitä on, voiko kaikkea ymmärtää,
      nähdä edes mitä jäljelle jää.
      Mikä sen uudelleen luokse toisi,
      sydämen kauneuden soisi.

    • harjoitella

      Niin kuin suurta arvoitusta,
      odottaa verho, paksu musta.
      Lavastaakseen kerronnan uudelleen.

    • viluajavaloa

      Hyviä ja levollisia unia✨🌠
      Hyvää yötä, Jeesus myötä.
      Kiitos tästä päivästä.
      🧡

    • Levollistailtaa

      Auringonsäteet, tuulenvire kasvoilla,
      ajatukset hänessä ja minussa.
      Miksi tunteita on niin vaikeaa ohjailla,
      ei väärää eikä oikeaa, jokin kadoksissa.
      Taas huomio tuulenvireeseen kasvoilla,
      ajatukset yhä vaan hänessä.

    • LevotontaIltaa

      Olen mielummin levoton.
      Levottomuudessa on liikettä.
      Liikkeessä on muutosta ja
      muutoksessa mahdollisuus.
      Sitä paitsi levollisuus on joskus
      aivan helvetin tylsää.

      • Levollistailtaa

        Kyllä levottomuutta on mullakin,
        mutta en pidä siitä.
        Levoton sielu.

        Levottomuus tarkoittaa meille eri asioita.


      • LevotontaIltaa
        Levollistailtaa kirjoitti:

        Kyllä levottomuutta on mullakin,
        mutta en pidä siitä.
        Levoton sielu.

        Levottomuus tarkoittaa meille eri asioita.

        Miten asettelisin sanani, etten loukkaisi sinua, kun mieli tekisi sanoa muutamia kirjoituksistasi havaitsemiani asioita. Se on vaikeaa. Meinaan todella vaikeaa minulle. Tekisi mieleni vähän ilkeillä, mutta koska tarkoitan lopulta hyvää ja vaikutat ihmiseltä, joka voisi ottaa sanoistani joko siipeesi tai et vain käsittäisi, mistä ylipäätään kirjoitan, niin hillitsen itseni ja en sano mitään muuta kuin riippuliitoa pitäisi harrastaa vain ulkona ja toisen selässä roikkuminen on pidemmän päälle raskasta kantaa.


      • Levollistailtaa

        On turhaa sanoa mitään, jos ei sitten sano mitään eli anna tulla vaan.


      • Levollistailtaa

        Voin sitten vuorostani kertoa sinulle, millaiselta ihmiseltä vaikutat noiden muutaman viestisi perusteella. Taidat toivoa, ettei ole levollista vaan helvetin levotonta.


      • LevotontaIltaa
        Levollistailtaa kirjoitti:

        Voin sitten vuorostani kertoa sinulle, millaiselta ihmiseltä vaikutat noiden muutaman viestisi perusteella. Taidat toivoa, ettei ole levollista vaan helvetin levotonta.

        Et osaa ilkeillä, olen pahoillani tai hyvilläni, miten sen nyt ottaa, good for you.


      • Levollistailtaa
        LevotontaIltaa kirjoitti:

        Et osaa ilkeillä, olen pahoillani tai hyvilläni, miten sen nyt ottaa, good for you.

        Osaan kyllä valitettavasti. Tämä runoketju on täynnä kauniita viestejä ja tämä aiheen ohi menevä keskustelumme kuuluisi käydä muualla. Pidetään kaunis kauniina eikä turmella sitä aiheeseen kuulumattomalla paskalla.


      • LevotontaIltaa
        Levollistailtaa kirjoitti:

        Osaan kyllä valitettavasti. Tämä runoketju on täynnä kauniita viestejä ja tämä aiheen ohi menevä keskustelumme kuuluisi käydä muualla. Pidetään kaunis kauniina eikä turmella sitä aiheeseen kuulumattomalla paskalla.

        Elämään kuuluu myös ikävät asiat... kaunis ja vähemmän kaunis rinta rinnan.
        Löysää pipoa hieman, ota mallia Iltoisesta. Kirjoittaa rakkaalleen jos haluaa itsekseen.
        Mun puolesta tämä keskustelu on käyty.


      • jumalaare
        LevotontaIltaa kirjoitti:

        Elämään kuuluu myös ikävät asiat... kaunis ja vähemmän kaunis rinta rinnan.
        Löysää pipoa hieman, ota mallia Iltoisesta. Kirjoittaa rakkaalleen jos haluaa itsekseen.
        Mun puolesta tämä keskustelu on käyty.

        siinä sitä taas kaks toisilleen tuntematonta kuspäätä tappelee niin peevelisti ja toiselta kysysin että missäs muualla kaks outoo vois käydä näin typeriä keskusteluja kuin täällä vai laitatteko neilikat rintapieliin .


      • Turhaavittuilua
        LevotontaIltaa kirjoitti:

        Elämään kuuluu myös ikävät asiat... kaunis ja vähemmän kaunis rinta rinnan.
        Löysää pipoa hieman, ota mallia Iltoisesta. Kirjoittaa rakkaalleen jos haluaa itsekseen.
        Mun puolesta tämä keskustelu on käyty.

        Täällä on turha kehottaa ottaan mallia kenestäkään, kyllä tämä iltoinenkin saa täällä lorsata maailman tappiin eikä tällä tavalla ikinä rakastaan tavoita eikä saa. Viimenen lause parasta antia, käämi palo .


      • Myötähäpeäntuntein
        LevotontaIltaa kirjoitti:

        Elämään kuuluu myös ikävät asiat... kaunis ja vähemmän kaunis rinta rinnan.
        Löysää pipoa hieman, ota mallia Iltoisesta. Kirjoittaa rakkaalleen jos haluaa itsekseen.
        Mun puolesta tämä keskustelu on käyty.

        . . . !!


      • Sotkijat

        Trollien jutut tietysti erikseen. Kova on provokaatioyritys.


    • iltoinen

      Siksi näin kun tunteen salaiseksi saa,
      tahto mielen ei kohtaloaan jaa.
      Kulkee vaan keralla kaipauksen kainon,
      kantaen harteillaan taakkaa pettymyksen painon.

      • Levollistailtaa

        Ei enempää, ei vähempää kuin ❤️

        Paino on harteilla raskas kantaa,
        täytyy minun sen tähden periksi antaa.
        Toivon matkallesi voimaa olla sellainen kuin olet ❤️


      • sarjassamme
        Levollistailtaa kirjoitti:

        Ei enempää, ei vähempää kuin ❤️

        Paino on harteilla raskas kantaa,
        täytyy minun sen tähden periksi antaa.
        Toivon matkallesi voimaa olla sellainen kuin olet ❤️

        harhaiset idiootit, eikö sullakaan oo ketään tuttua jolle toivotella voimaa ja olla sellaienn kuin on, edellisestä kun et tiä yhtään millanen se on. miten te voitte olla noin stanan taliaivoja täällä ja nää - te runonrustaajat näytätte olevan kaikkein eniten kusta päässänne kantavia. naurettavia loruja.


    • Silviissiintaas

      Se näyttää nyt vahvasti siltä että te liirumlaarumia vääntävät saatte joka kerta sotatilan aikaiseksi, ei oo kauaa kun sama mellakka oli edellisessä liirumiketjussa ja nyt tässä taas sama taisto meneillään.
      Sillon jo mainittiin että ois paree mennä sinne oikeelle runopalstalle koska täällä tästä ei tuu mitään.
      Eikö jo aloittajakin lie huomannut että täällä ei kukaan tunnista, ei tavoita, muuta syytähän täällä oloon ei oo, nyt jo nafti kuuukausi rillumareita väännetty ja tässä on tulos. Ottaaka jo onkeenne.

      • t.rillumarei

        Sinä, negatiivisten viestien pitkin poikin kirjoittelija, viet mellakan ja sotatilan mukanasi minne menetkin. Pakko todeta näin sivusta.


    • Vaikeauskoa

      Miten sekaisin ihmiset on, yksi väsää illasta iltaan neljän rivin lorua rakkaalleen jolla ei ole haisuakaan asiasta, yksi kertoo tuntemattomalle ihmiselle ettei koskaan halunnut olla niinkuin oli eikä tunteet lähde kieltämällä ja koko ajan on rakastanut häntä ( tuntematonta ) , yksi viittaa kintaalla
      koko touhulle ja yhdellä on pupun korva taittunut ja murutkin lentelee kuin roska tuulessa.
      Ja te kaikkiko olette aikuisia ihmisiä, aikuisia jotka eivät osaa puhua oikealle ihmiselle, kertoa mitä
      kerrottavaa on. Mieluummin vaihdetaan se oikea ihminen korvikeihmiseen. Miten tähän tilanteeseen päädytään. Ainoa saavutus tässäkin ketjussa on anonyymien kaksinkamppailu illalla joka jatkui aamulla. Onhan sekin jotakin.

    • iltoinen

      Murheinen mieli usein vaikertaen valvoo,
      omaa pientä rauhatonta totuuttansa palvoo.
      Mikä se on joka sinne tietäen sisälle hiipi,
      kosketti syvälle tuo näkymätön ……. ...pi?

      • kiitosrunoista

        Ennustan, että joskus vielä saat jollekin kertoa, mitä pisteet kätkevät 💗 Siihen asti jokainen lukija keksii itse 😊


      • Siisheioikeesti
        kiitosrunoista kirjoitti:

        Ennustan, että joskus vielä saat jollekin kertoa, mitä pisteet kätkevät 💗 Siihen asti jokainen lukija keksii itse 😊

        Käytätkö sä päiväs siihen ja elämäs että keksit nettisivulla jonkun massapostaajan pilkkujen merkitystä !!!! Siis oikeesti, eikö oikeeta elämää oo ollenkaan ja vielä sydän perään et jos vaikka ois itelle, herranen aika teitä pösilöitä.


    • päivänsäteeksi

      Maa on alkanut vihdoin sulaa,
      askeleet tavoittavat kuivaa maata.
      Ilma on kevättä lupaillut,
      vaikkei vielä lämpöä taata.
      Paksun untuvan alla tuntuu kuumalta,
      ei tarvitse enää niin kovin suojautua.
      Voi valolle vähitellen Matias-myyräkin avautua,
      antautua, riisua, vapautua!

      • Haukotus

        Puput vääntyneine korvineen ja myyrät antautuneina ja riisuuntuneina, hohhoijaa.


      • kaksinkertainen
        Haukotus kirjoitti:

        Puput vääntyneine korvineen ja myyrät antautuneina ja riisuuntuneina, hohhoijaa.

        Mitäs niistä ihmisistä sanotaankaan, jotka eivät ymmärrä metaforaa? Peikkokin on kuvitteellinen hahmo, palstalla se muuttuu trolliksi 🤠


      • Pahanilmanlintuleevi
        Haukotus kirjoitti:

        Puput vääntyneine korvineen ja myyrät antautuneina ja riisuuntuneina, hohhoijaa.

        Mitäs riina-riidanhaastajalle kuuluu? Tulit sitten purkamaan pahaa mieltäsi tänne, viemään ilon kirjoittelijoilta ilkeilyllä. Toivottavasti sun päiväs piristyy tosta. Muiden ehkä ei, mut sitä sä taidat halutakin, pilata ilon ja viedä toivon jotta ei kenelläkään ois kivaa. Lähetän sulle täältä tsemppiä, kyllä se rakkaus vielä vastaan tulee.


    • iltoinen

      Tuulesta temmattua ja kenties jotain muuta,
      mietiskellen jälleen ohitse kadonnutta kuuta.
      Silti, mitä oli ennen laulujen tahtia,
      päivän muistoksi suurta tarinan mahtia?

    • sanoisin

      Pitäisi päästä lähelle aivan,
      kuiskaisin korvaan yhden asian,
      Nuku kulta tosi hyvin
      Niin sen hänelle sanoisin

      • nokjoshälle

        niin mitä se tieto tässä tekee.


      • sanoisin
        nokjoshälle kirjoitti:

        niin mitä se tieto tässä tekee.

        Anteeksi... mitä mikään tieto palstalla tekee?


    • Ikävä

      Yö vailla unen taikaa...

      • Voiettä

        Sulla onkin yö mennyt rattoisasti aloittajaa ikävöiden. Aika kummallisia ne sun eiliset puheet tiettyjen asioiden vaikeudesta . . .


      • yöyönperään

        eikö parempaa vois keksiä. repäiskää itsenne irti harhoista ja alkakaa puhua oikeille ihmisille, silloin unettomuus helpottaa ja alatte elää oikeassa maailmassa nettihapatuksen sijaan.


      • Ikävä
        Voiettä kirjoitti:

        Sulla onkin yö mennyt rattoisasti aloittajaa ikävöiden. Aika kummallisia ne sun eiliset puheet tiettyjen asioiden vaikeudesta . . .

        En tiedä aloittajaa sen enempää kuin sinuakaan. . . mistä minä tietäisin. Mistä tiedät, että kirjoitin eilen? Kerro sitten, mitä olit mieltä siitä eilisestä viestistä, kun kerran otit puheeksi?
        Ja viime yö ei mennyt rattoisasti. Heräsin yöllä, olin ikävissään sekä yksinäinen. Kai tajuat, ettei työssäkään välttämättä ole näin nukuttuna oikein rattoisaa eli ei tuo nyt vahingoniloinen asia ole, jos nyt ei sun syykään.


      • Äläjaksahei
        Ikävä kirjoitti:

        En tiedä aloittajaa sen enempää kuin sinuakaan. . . mistä minä tietäisin. Mistä tiedät, että kirjoitin eilen? Kerro sitten, mitä olit mieltä siitä eilisestä viestistä, kun kerran otit puheeksi?
        Ja viime yö ei mennyt rattoisasti. Heräsin yöllä, olin ikävissään sekä yksinäinen. Kai tajuat, ettei työssäkään välttämättä ole näin nukuttuna oikein rattoisaa eli ei tuo nyt vahingoniloinen asia ole, jos nyt ei sun syykään.

        Lässyttää. Älä kehtaa valehdella. Aina.


      • Rehellisiäollaksemme
        Ikävä kirjoitti:

        En tiedä aloittajaa sen enempää kuin sinuakaan. . . mistä minä tietäisin. Mistä tiedät, että kirjoitin eilen? Kerro sitten, mitä olit mieltä siitä eilisestä viestistä, kun kerran otit puheeksi?
        Ja viime yö ei mennyt rattoisasti. Heräsin yöllä, olin ikävissään sekä yksinäinen. Kai tajuat, ettei työssäkään välttämättä ole näin nukuttuna oikein rattoisaa eli ei tuo nyt vahingoniloinen asia ole, jos nyt ei sun syykään.

        Et sinä yöllä sattumalta sanojasi tuohon kohtaan rykäissyt. Täällä on turha työasioita räkyttää, oma asia jos valvoo, pahinta ainakin silloin tulla tänne mussuttamaan. Ja mistäs meistä kukaan tietää oletko edes töissä.


      • Ikävä

        Trollit jaksaa palstalla provosoida🤡
        Päivä on mennyt yllättävän hyvin. Nyt lounaalle ja eipä mulla täällä ole tarve trollien kanssa mitään jakaa.


    • Vaihteluakin

      Sinun pitäisi vain jättää kaikki, joksikin aikaa, mennä hoidattamaan itsesi.
      Elämä olisi elämisen arvoista sitten taas, paljon parempaakin.
      Erilaista, eikö tuo valvominen jo kyllästytä.

    • iltoinen

      Kuin seppä taitavainen, suuri takoja taivaan,
      valmiiksi laittoi, ennen ei astunut unilaivaan.
      Tiesi tavat, yössä tunsi tunnon tuskan,
      tähdet laittoi, vielä loihti aamun ruskan.

    • ovellani

      Kaipaisin yhteyttä,
      jos vain keksisin yhtään syytä,
      miksi olettaisin että sinäkin,
      ajattelisit samoin kun minäkin.

      • voitekekkeruusit

        ei voi olettaa että uppo-outo lorurustaaja ajattelisi yhtään mitään toisen oudon suhteen. näillä aivoituksillako teidän elämänne soljuu eteenpäin ja loppua kohden, harhaillen eksyksissä näin rankasti.


      • Meneekövähän

        Överiksi.


      • PisteenPuolittaja

        Yhteyttä minäkin kaipaan . Se vain vaikeata tai jopa mahdotonta . Koin hyvin lyhyessä ajassa tunneskaalan ääripäät. Ja kun Sinut kohtaan , tulvii niin paljon voimakkaita tunteita pintaan , että ei kertakaikkiaan tiedä kuinka suhtautua.
        " Vaikutun" Sinusta edelleen aika vahvasti . Seurassakin vain Sinut huomaan .


      • Jamitätuolla
        PisteenPuolittaja kirjoitti:

        Yhteyttä minäkin kaipaan . Se vain vaikeata tai jopa mahdotonta . Koin hyvin lyhyessä ajassa tunneskaalan ääripäät. Ja kun Sinut kohtaan , tulvii niin paljon voimakkaita tunteita pintaan , että ei kertakaikkiaan tiedä kuinka suhtautua.
        " Vaikutun" Sinusta edelleen aika vahvasti . Seurassakin vain Sinut huomaan .

        Kaikella kertomallasi on tekemistä hänen kanssaan kenelle vastasit, ette te toisianne väkijoukosta tunne ettekä tiedä, kerro sinäkin asiasi sille jonka kerran seurassa näet ja tapaat sensijaan että tänne heittelet hasuuja juttuja, et sinä tuota ihmistä tule kohtaamaan eikä hän sinuun saa mitään tunteita tulvimaan koska näes hän on sinulle tuntematon ihminen.


    • iltoinen
      • etollutkoskaanoikea

        Hei hei, mene vain, hyvää matkaa.


      • Luojaparatkoontätä
        etollutkoskaanoikea kirjoitti:

        Hei hei, mene vain, hyvää matkaa.

        Mitenkäs se tuntematon ihminen oikea voisi olla ?? Ootte te jotkut käsittämättömiä tyhjäpäitä.


      • etollutkoskaanoikea
        Luojaparatkoontätä kirjoitti:

        Mitenkäs se tuntematon ihminen oikea voisi olla ?? Ootte te jotkut käsittämättömiä tyhjäpäitä.

        Niin no, kukapa kaipaa lapasta, jolla ei ole selviä tunnisteita eikä mitään halua puolustaa naisia täälläkään. Haluan miehekkään miehen. Ulkonäkö ei kerro mitään,luonne ratkaisee ja se on tässä tullut nähtyä. Ihan sama, mitä paskaa täällä satuilee, kun se on vain täällä.


    • ruusujajalintuja

      Nimimerkki "etollutkoskaanoikea", näillä kivoilla, kauniilla runoilla on aina ollut paljon omijoita, siis useita eri henkilöitä.

      Aloittaja tietää, kenelle hän kirjoittaa. Vastaajat tietävät, kenelle he mielestään vastaavat.

      • suksiv...oide

        Mitä sinä oikein selität? 🤔 Jos joku kommentoi, että aloittaja ei koskaan ole ollut hänelle se oikea. Eli siis tajuaa, ettei hän ainakaan ole se tai sellainen. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, kenelle aloittaja tai joku muu kirjoittaa.


    • Silencee

      Hiljaisuus vei sut mukanaan,
      jätti hetken,
      antoi tämän lisätä tarinaan.

      Jos olet hän sydämessäni oleva,
      toive,
      kuule tämä tarina.

      • Voiteitä

        Ihmisreppanoita.


    • Iltoinen

      Ilta yksinäinen, ystävänä toivo hiljainen,
      sanomatta, kuulematta aina niin samanlainen.
      Tunne vain joka itseltä jotain sisällä rinnassa kysyy,
      ääneti kun pala vain kurkussa pysyy.

      • sinullemies

        Toivo. Se kannattaa. Aika tulee vielä rakastaa.


      • Mikäihmeenmies
        sinullemies kirjoitti:

        Toivo. Se kannattaa. Aika tulee vielä rakastaa.

        Nainenhan ap on.


    • Tietenkinon

      Ap on mies.

    • Iltahetkestäpuutut

      Ilta on tullut jälleen,
      surun toivon hävinneen.
      Tilalle tulleen lämpimän olon,
      sydämeen paikan rakkauden kolon.

    • sivuhuomauttelija

      älä mieti eilistä
      älä huomista

      elä tänään
      elä nyt
      älä unissasi

      tämä hetki on

    • iltoinen

      Oli eilenkin heti, tänään se taas toistuu,
      toivon, tuskin vielä huomennakaan poistuu.
      Pyytämättä tulee, pakosta jonnekin pakenee,
      yhteistä säveltä hakenee.

    • Näkemisenmurheita

      Mistä johtuu tuskasi tuo,
      eikö katsettaan sinulle suo.
      Ihailetko hiljaa päivittäin,
      saamatta koskaan olla lähekkäin.

    • iltoinen

      Silmä näkee sen mitä mieli pyytää,
      korva kuulee minkä sylki syytää.
      Tiedätkö, mikä on uuden päivän tuoja,
      rauhan ja hyvän mielen suoja?

      • Aavistukseen

        Viisaus ei asu täällä,
        se jossakin kadoksissa,
        on haikeus, on murhe,
        on kipu täällä.

        Hän oli siinä olematta kuitenkaan,
        jätti jäljen kovaan pintaan.


    • arvailin

      Voit arvatenkin kertoa,
      mikä on päiviesi ilo,
      rauha ja lepo keskellä rintaa.

    • iltoinen

      Asuu silmissä, tuntuu pienin hennoin elein,
      kuin musiikin tahdissa äänin helein.
      Tietää mitä kaipaus sisällään kantaa,
      sen kohtaa kun hellyyden antaa.

    • sinuille

      En koskaan tarkoittanut
      tuottaa surua,
      tunteiden yksinäistä purkua.
      Kuvitelmia ja haaveilua itseni lailla,
      sitä olisit saanut olla vailla.
      Hakemista, epäilyä, hapuilua,
      surullista tunteilua.

      Mitä voin muuta sanoa,
      palstalla podetaan loputonta
      rakkauden janoa.
      Kukaan ei tunne ketään,
      Miettiä ei tarvitse,
      miten edetään.
      Sanat, kun polkevat paikallaan,
      tilanteet pysyvät ennallaan.

      Aamuyön tunteina,
      mietin yksin sinua ja
      toivon tiellesi kaikkea hyvää,
      Onnellisia hymyjä, rakkautta syvää
      Kohtaamisia kauniita,
      täyttymystä.

      Itselleni toivon rauhaa,
      täydellistä unohdusta.
      Ei ole ainuttakaan syytä
      vanhoja miettiä.
      Riittää, kun muistuttaa itselleen
      Hän ei halunnut minua,
      mitään minusta.

      • Eihänkäänhalunnut

        Mitään minusta.
        Ei mitään.

        Puhuminenkin kanssani inhottaa häntä.

        Minä en unohda
        mutta eläminen onnistuu asian ja tiedon kanssa.

        On vaikea hahmottaa
        missä kohtaa muutos tapahtui.

        Ehkä muutoksen rajuus on
        pyyhkinyt osan asioista pois.

        Kuitenkin minäkin
        toivon myös hänelle
        pelkkää hyvää elämässä eteenpäin.


    • iltoinen

      Ken tuntee sanat jotka oikeaksi tietää,
      kaiken saman myös itsessänsä sietää.
      Väistyy peilin takana murjottava haamu,
      yön jälkeen nousee aina kirkas aamu.

    • Ihanhulluna

      Minä, minulla, minusta,
      olen niin tyhjä.
      Puserrettu kuin märkä rätti.
      Minut pitäisi täyttää ja kyllästää rakkaudella.
      Puhaltaa kuin ilmapallo
      täyteen hellyyttä joka henkäyksellä,
      keuhkojen pohjasta, tosissaan.
      Kaataa kuin kannuun vettä,
      valuttaa yli äyräiden vuolaasti
      Rakastaa ylimitoitetusti.
      Rakastaa yli voimien.
      Minä olen vajaa
      välittämisestä.
      Siitä, että merkitsen jotain.
      Olisi erittäin hyvä hullaantua, tulla hulluksi!
      Seota, rakastaa sekona.
      Sekoilla.
      Sillä tavalla rakastaa, että sydän täyttyisi.

      Mutta ei tarvitse, hoida vain hoitosi.
      Sydän, sydämeni lakkaa lyömästä joskus. Se ei esitä koskaan mitään toiveita, hoitaa hommat sovitusti, niin sen voi unohtaa, kunnes se lopettaa. Eräänä päivänä.

    • Keväton

      Uusi päivä,
      uusi alku.
      Tämä hetki,
      tyhjä taulu.
      Kerään siipeni kuin perhonen,
      hetken huoahdin.
      Nyt lennän laulussa lintujen.
      On aika kevättuulien uusien,

    • iltoinen

      Aika joka illan yön syliin näin kantaa,
      toivon ja uskon aamun valoon antaa.
      Kun herää unesta joka väsymyksen jätti,
      huomaat kuinka nousee päivä nätti.

      • lässynlässyn

        eikö jo ala riittään lässytykset.


      • läpätilää
        lässynlässyn kirjoitti:

        eikö jo ala riittään lässytykset.

        Runo pienen laadin,
        vastausta vaadin.
        Hellisitkö minua,
        niinkuin aurinko sinua?
        Hihihi...


      • lässynlässyn
        läpätilää kirjoitti:

        Runo pienen laadin,
        vastausta vaadin.
        Hellisitkö minua,
        niinkuin aurinko sinua?
        Hihihi...

        aurinko lämmittää minua,
        sinä et koskaan,
        olit jääkylmä
        jakaen vain kylmyyttä.


      • Kommenttisivusta
        läpätilää kirjoitti:

        Runo pienen laadin,
        vastausta vaadin.
        Hellisitkö minua,
        niinkuin aurinko sinua?
        Hihihi...

        Hellyydessäkin aina ensin antaa itse ja vasta sitten toisinpäin ja eikös tuon runon pitäisi mennä niin että - hellisitkö minua niinkuin minä sinua eikä mikään aurinko.
        Hellyydessä ei myöskään vaadita mitään vaikka se nyt varmaan kuuluikin runoriimiin.


    • Rakkaalle

      Sinuun jään,
      sinä kesän tuntu,
      havun tuoksu,
      aurinkohuntu.

    • sarjaselittäjä

      Että mitähän vi...tua? Joku trolli sotkee urakalla toisten ajatuksia.

      • Wituntyhmäkö

        Tää on nääs yleinen palsta jossa luvan saa kaikki laittaa ajatuksensa tänne, nekin jotka voi voi sentään sotkee neidin ajatukset. Meeppä ajatteleen sitten ihan muualle jos täällä takeltelee.


      • viisastelu

        Ikäraja voisi toimia täällä, joskus miettinyt... näsäviisaus huipussaan


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe