Kuinkahan yleistä lienee, että autosi rekisterikilpi löytyy myös toisesta autosta eri paikkakunnalla? Minulle soitti äskettäin Lieksaan helsinkiläinen nainen ja kertoi, että hänen kerrostalonsa parkkipailla on hänen autonsa paikalla tietyn merkkinen auto ja rekisteritunnus oli sama kuin minulla. Ilmoitin, että minun samanmerkkinen autoni seisoo juuri oman taloni pihassa Lieksassa. Nainen oli hyvin hämmästynyt ja eikä osannut enää sanoa mitään, vaan sulki puhelimen. Jäin ihmettelemään tapausta.
Onhan se ovelaa, jos samalla rekisteritunnuksella olevan auton rikesakot tms. tulevat minulle! Minun autoni vakuutukset ovat voimassa tietenkin myös monistetun kilpien omistajalla, koska minulla ne ovat voimassa. Myös katsastukset.
Rekisterikilpien monistaminen
11
<50
Vastaukset
- IhkuaMonikulttuuria
Ja arvaappas ketkä tuota tekee.... ulkomaalaiset! Tuosta on ollut juttua aiemminkin lehdissä. Tietenkään ongelmaa ei myönnetä, koska suojaväri toimii Suomessa noilla rikollisilla.
- erikoinen.tapaus
Tätä hieman arvelinkin. Tapausten selvittäminen lienee vaikeaa. Vahinkojen maksajaksi jää oikean rekisteritunnuksen omistaja. Kopioijat pääsevät kuin koira veräjästä!
Yleensähän se tässä nykyisessä DDR:sa on, että syyttömän osapuolen täytyy todistaa olevansa oikeassa jos et pysty tai jaksa tapella tuulimyllyjä, näitä virastoja jotka ovat erehtymättömiä valtioita valtiossa, vastaan niin ei kun maksa. Ja kuten ylempänä mainittiin se suojaväri pitää paikkansa.
- Kaksisarviska
Jokseenkin, aarniokeissi on niin laaja ja jatkuvasti käräjät käryää istuessa. Vain viattomammat kärssii. Ja säästetään tällä paljon menoja, mitä nyt muutama ahneempi lakimies häärii omiaan. Tai valelakiakka.
- SelväksiTuli
Edellä kuvatun persulogiikan mukaiseti on siis todistettu, ettei kantasuomalainen liero kykene niin vaativaan operaatioon kuin rekisterikilven monistaminen. Alentavaa.
- ilkymys
Jos on sinulla mahdollista -ajella vähän aikaa toisella vehkeellä niin pane autosi joksikin aikaa liikenne käytöstä poistoon, ilmoita paikalliselle poliisille toimen piteestä. Kopio auto jää varmasti heti kiinni kerran liikkuu eteläsuomessa. Näin minä tekisin.
- luulisi.onnistuvan
Tai vie autaosi ja kilvet katsastusasemalle ja vaadi eri kilvet, sanot että siellä parkkipaikalla on etelässä samanlaiset kilvet? Kait seillä etelän parkkipaikalla voi poliisi käydä asian toteamassa ja ilmoittaa Trafille jos niin on, onhan niillä yhteistyötä keskenään!
- erikoinen.tapaus
Auto oli vain käymässä kyseisessä helsinkiläisessä talossa ja auto oli soittaneen naisen parkkiruudussa sen aikaa, että nainen ehti kysyä rekisterin perusteella auton omistajaa ja soittaa minulle, että siirtäisin auton. Enpä voinut siirtää kun samalla rekisteritunnuksella oleva autoni oli silloin Lieksassa taloni pihassa. Aika vaikeaa on poliisin lähteä Etelä-Suomessa etsimään kyseistä autoa, jossa on kopiorekkarit.
- tuurinpeliä
erikoinen.tapaus kirjoitti:
Auto oli vain käymässä kyseisessä helsinkiläisessä talossa ja auto oli soittaneen naisen parkkiruudussa sen aikaa, että nainen ehti kysyä rekisterin perusteella auton omistajaa ja soittaa minulle, että siirtäisin auton. Enpä voinut siirtää kun samalla rekisteritunnuksella oleva autoni oli silloin Lieksassa taloni pihassa. Aika vaikeaa on poliisin lähteä Etelä-Suomessa etsimään kyseistä autoa, jossa on kopiorekkarit.
No tuurillaan se voi jäädä tienpäällä kiinni jos poliisien rekisterikilpien lukulaite sen huomaa, ja auton tiedot ei täsmää rekisterikilpeen!
Lienet kuitenkin tehnyt rikosilmoituksen? - erikoinen.tapaus
tuurinpeliä kirjoitti:
No tuurillaan se voi jäädä tienpäällä kiinni jos poliisien rekisterikilpien lukulaite sen huomaa, ja auton tiedot ei täsmää rekisterikilpeen!
Lienet kuitenkin tehnyt rikosilmoituksen?Aloituksen tapauksessa automerkki on sama, joten tuskin hälytyskellot soivat poliisiautossa pelkän rekisterikilven perusteella. Kaikkihan on silloin kunnossa vakuutuksia ja katsastuksia myöten. Kenestä teen rikosilmoituksen? Ei poliisi lähde tutkimaan, kun ketään ei voida syyttää.
- Kilpikonnako
Hyvä se on olla varalla yhdet, jos poliisit vie toiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891956
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141671- 931598
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931316Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31126Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1681029- 64896
- 76880
- 52847
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123838