Tasan ei käy onnen lahjat

Vaikka toisin on väitetty, niin olen aina paheksunut sitä, että KRP myi winkkarilaisten hyvinkin henkilökohtaiset tiedot sellasille tahoille, joille ne eivät kuuluneet pätkääkään (mm. mulle).

Nyt oikeudessa on ns. Axel Smith juttu siitä, että tuomari antoi medialle sellaista tietoa, mikä piti olla salattua. Nyt tuomari on syytettyjen penkillä "huolimattomuutensa" takia.

Lue koko juttu Iltahdestä:

"""Axl Smithin -salakatseluvyyhdin käräjätuomari nyt itse syytettyjen penkillä - näin nimet pääsivät vuotamaan
Tänään klo 8:10 (muokattu klo 12:08)
Käräjätuomarille vaaditaan tuomiota tuottamuksellisesta virkasalaisuuden rikkomisesta. Hän sanoo ottaneensa asian ”erittäin raskaasti”.
Axl Smith tuomittiin vuoden ja kahden kuukauden ehdolliseen vankeuteen muun muassa seksikumppaniensa salakuvaamisesta. Videolla kuvaa oikeudenkäynnistä.
Helsingin käräjäoikeuden tuomari Maritta Pakarinen astui keskiviikkona aamupäivällä oikeuden eteen Helsingin hovioikeudessa. Häntä syytetään tuottamuksellisesta virkasalaisuuden rikkomisesta. Syytteen nostamisesta on määrännyt apulaisoikeuskansleri."""""

Miksi KRP:tä ja muita viranomaisia ei haastettu oikeuteen, vaikka he julkaisivat taloudellisen hyödyn tavoittelu mielessään tuhansien henkilöiden henkilökohtaisia tietoja maksua vastaan?

30

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12345654321

      Absurdius kopsahtaa pieneen ihmiseen.

    • Pulmaa.Kerrakseen

      Ollako vasikka vaiko sankari? Siinäpä vasta pulma.

      • Anonyymi

        Joopajoo.


    • NittiMassinen

      "Miksi KRP:tä ja muita viranomaisia ei haastettu oikeuteen, vaikka he julkaisivat taloudellisen hyödyn tavoittelu mielessään tuhansien henkilöiden henkilökohtaisia tietoja maksua vastaan?"

      Asiasta tehtiin aikoinaan rikosilmoitus valatakunnansyyttäjän virastolle, joka valehteli, että syytteen nostaminen ei kuulu sen toimivaltaan ja siirsi jutun poliisihallitukselle, joka puolestaan ilmoitti, etteipä se kuulu senkään toimivaltaan.

      Dokumentit ovat tallessa.

      KRP on valtion palkkalistoilla toimiva järjestäytyneen rikollisuuden ilmentymä, jolle ei löydy vertaa tästä maasta.
      Vaikka voinpa minä erehtyäkin kun näyttää noita konnia putkahtelevan esiin joka puolelta kuin sieniä sateella.

      Tuo käräjille joutunut tuomari ei ole mikään järjen löytölapsi - olisi vain kylmän viileesti, kuten KRP aikoinaan, ilmoittanut, että ihan tarkoin harkittuaan ja tiedostettuaan henkilötietojen leviämisen hallitsemattomasti hyvinkin laajalle hän päätti niiden julkaisusta lain vastaisesti niin asiahan olisi ollut sillä selvä.
      Korkeintaan laillisuusvalvojaksi itseään kutsuva oikeuskansleri olisi muistuttanut tuomaria, että lait ovat säädetyt ihan noudatettaviksi, jotta jospa sitten tästä edespäin toimittaisiin toisin, jos arvon tuomarille vain sopii.

      • Anonyymi

        Niin, sutki-tutkinnan tässä vaiheessa kannattanee muistuttaa itselleen oikeuskanslerin sanat laillisuusvalvonnasta, josta hän joutui muistuttamaan Vinkapita-tuomaria vuonna 2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sutki-tutkinnan tässä vaiheessa kannattanee muistuttaa itselleen oikeuskanslerin sanat laillisuusvalvonnasta, josta hän joutui muistuttamaan Vinkapita-tuomaria vuonna 2019.

        Jossittelu sikseen - ohje olisi ollut hyvä vuonna 2019. Sutki ja sutkaaminen, trendikästä vuonna 2024?


    • Historia-Taas-Havisee

      Mukavaa kuulla, että edesmennyt Valuuttakauppias aka Moktar Gupta on nykyisin lähes yksin oman kantansa kanssa. Taitaakin olla niin, että tämä tietojen julkaisu on ainoa asia, jossa sisarukset Cluso-Valuuttakauppias-Ada olivat lopulta eri mieltä.

      Muistellaan vielä yhdessä, mitä nim. Valuuttakauppias kertoili: "En minä ehdoin tahdoin tahdo loukata lähimmäistäni. Jos minun nimikaima töppöilee winkkarissa, julkaistakoon rikollisen sotu, osoite ja mielellään valokuvakin."

      Moktar Kauppias jatkaa: "Syyttömyysolettama on yliarvostettua, mutta minäpä osaankin pysyä erossa kaikesta laittomasta. Nyt muutama sata aktiivisinta sponssia saa nimensä ja parhaimmat myös kuvansa julkisuuteen. Iltasanomaa ei voi välttää, ja businessmiesten kasvot sananmukaiseti paljastuvat. Rehellisesti ja vilpittömästi voin vakuuttaa, että nautin tilanteesta. Hyreksien ja hymyssä suin käyn nukkumaan, valoisalla miellellä herään uuteen aamuun. Maailmassa on luvassa paljon hyvää ja paljon naureskelun aihetta."

      Moktar aka Valuuttakauppias lopetti ja vielä perustelikin asiansa: "Kuuleppas nyt ämpäripää. Minun sotuja ja hetuja eivät rosvot tai viranomaiset heiluttele julkisuudessa, mutta minä pidänkin itse huolta omista asioistani. Minua eivät kultasydämiset muistinerot pysty kusettamaan, koska minä ajattelin ihan itse omalla päälläni. Ei viranomainen suorittaessaan lain mukaista tehtäväänsä voi mitenkään rikkoa tietosuojalakia, ja taidatkin olla vielä nöösipoika näissä lakiasioissa. Maailman tappiin on esitutkinta-aineiston ja oikeuden pöytäkirjan saanut oikeuden kansliasta, sen kun menet ja pyydät. Ja maailman tappiin niissä papereissa on lukenut selvällä suomenkielellä rikollisen nimi, sotu, kotipaikka ja osoite."

      Kuten silloinen Koulukiusaaja aka Valuuttakauppias kertoi: "Maailman tappiin on niissä papereissa lukenut selvällä suomen kielellä rikollisen nimi, sotu, kotipaikka ja osoite." Tulee vaan mieleen, että miten niiden lopullisesti syyttömien tiedot: menikö lapsi pesuveden mukana? Ei mennyt, tiesi Valuuttakauppias vastata. Olihan vain onneton yhteensattuma ja viranomaisvirhe, että tyhmät ja ahneet rikolliset jätettiin tuomitsematta. Niin ei käy ensi kerralla.

      • HyväValheHuonoTotuus

        >>> Kuten silloinen Koulukiusaaja aka Valuuttakauppias kertoi: "Maailman tappiin on niissä papereissa lukenut selvällä suomen kielellä rikollisen nimi, sotu, kotipaikka ja osoite." Tulee vaan mieleen, että miten niiden lopullisesti syyttömien tiedot: menikö lapsi pesuveden mukana? Ei mennyt, tiesi Valuuttakauppias vastata. Olihan vain onneton yhteensattuma ja viranomaisvirhe, että tyhmät ja ahneet rikolliset jätettiin tuomitsematta. Niin ei käy ensi kerralla. <<<

        Valuuttakauppiaan eli nykyisen Moktar Gubtan lausunto vastasi nimimerkin Ada Flink lausuntoa. Lähtökohtana molemmilla oli se, että muutaman sadan, mutta alle viidensadan, eniten tienanneen jäsenen piti saada langettava tuomio: ehdotonta, ehdollista ja sakkoja.

        On luultavaa, että edellinen kaksikon suoltama arvailu perustui pariin asiaan. Yhtäältä ase-ja arpajaishallinnon johtaja kertoi jo aivan pelin alussa, että joukossa voi olla muutama aidosti "sinisilmäinen", joten muut ovat rikollisia. Toisaalta nimim. Ada Flink piti jatkuvasti linjat auki viranomaisiin, joten on mahdollista, että hänelle viranomaistietoa annettiin kentälle levitettäväksi. Ja sitä tietoa myös levitettiin. Koska Flink ja Gupta olivat sielunsisaria, yhdessä tuumin he rummuttivat tätä totuutta, joka lopulta paljastui valheeksi.

        Hyvä valhe vastaa huonoa totuutta, kertoivat Flink ja Gupta, mutta vain viisi Winkkariin liittyvää henkilöä sai langettavan tuomion. Se oli todellinen pettymys kaksikolle.


      • Brynolfin.vajaatoimivuus
        HyväValheHuonoTotuus kirjoitti:

        >>> Kuten silloinen Koulukiusaaja aka Valuuttakauppias kertoi: "Maailman tappiin on niissä papereissa lukenut selvällä suomen kielellä rikollisen nimi, sotu, kotipaikka ja osoite." Tulee vaan mieleen, että miten niiden lopullisesti syyttömien tiedot: menikö lapsi pesuveden mukana? Ei mennyt, tiesi Valuuttakauppias vastata. Olihan vain onneton yhteensattuma ja viranomaisvirhe, että tyhmät ja ahneet rikolliset jätettiin tuomitsematta. Niin ei käy ensi kerralla. <<<

        Valuuttakauppiaan eli nykyisen Moktar Gubtan lausunto vastasi nimimerkin Ada Flink lausuntoa. Lähtökohtana molemmilla oli se, että muutaman sadan, mutta alle viidensadan, eniten tienanneen jäsenen piti saada langettava tuomio: ehdotonta, ehdollista ja sakkoja.

        On luultavaa, että edellinen kaksikon suoltama arvailu perustui pariin asiaan. Yhtäältä ase-ja arpajaishallinnon johtaja kertoi jo aivan pelin alussa, että joukossa voi olla muutama aidosti "sinisilmäinen", joten muut ovat rikollisia. Toisaalta nimim. Ada Flink piti jatkuvasti linjat auki viranomaisiin, joten on mahdollista, että hänelle viranomaistietoa annettiin kentälle levitettäväksi. Ja sitä tietoa myös levitettiin. Koska Flink ja Gupta olivat sielunsisaria, yhdessä tuumin he rummuttivat tätä totuutta, joka lopulta paljastui valheeksi.

        Hyvä valhe vastaa huonoa totuutta, kertoivat Flink ja Gupta, mutta vain viisi Winkkariin liittyvää henkilöä sai langettavan tuomion. Se oli todellinen pettymys kaksikolle.

        MoktarValkkua ei nykyäänkään totuus kiinnosta. Postausten lukumäärä ja Tijuanan aluetiedoitukset vain.
        Ei ole oppinut kirjoittamaankaan.
        Ääriainesta.


      • HyväValheHuonoTotuus kirjoitti:

        >>> Kuten silloinen Koulukiusaaja aka Valuuttakauppias kertoi: "Maailman tappiin on niissä papereissa lukenut selvällä suomen kielellä rikollisen nimi, sotu, kotipaikka ja osoite." Tulee vaan mieleen, että miten niiden lopullisesti syyttömien tiedot: menikö lapsi pesuveden mukana? Ei mennyt, tiesi Valuuttakauppias vastata. Olihan vain onneton yhteensattuma ja viranomaisvirhe, että tyhmät ja ahneet rikolliset jätettiin tuomitsematta. Niin ei käy ensi kerralla. <<<

        Valuuttakauppiaan eli nykyisen Moktar Gubtan lausunto vastasi nimimerkin Ada Flink lausuntoa. Lähtökohtana molemmilla oli se, että muutaman sadan, mutta alle viidensadan, eniten tienanneen jäsenen piti saada langettava tuomio: ehdotonta, ehdollista ja sakkoja.

        On luultavaa, että edellinen kaksikon suoltama arvailu perustui pariin asiaan. Yhtäältä ase-ja arpajaishallinnon johtaja kertoi jo aivan pelin alussa, että joukossa voi olla muutama aidosti "sinisilmäinen", joten muut ovat rikollisia. Toisaalta nimim. Ada Flink piti jatkuvasti linjat auki viranomaisiin, joten on mahdollista, että hänelle viranomaistietoa annettiin kentälle levitettäväksi. Ja sitä tietoa myös levitettiin. Koska Flink ja Gupta olivat sielunsisaria, yhdessä tuumin he rummuttivat tätä totuutta, joka lopulta paljastui valheeksi.

        Hyvä valhe vastaa huonoa totuutta, kertoivat Flink ja Gupta, mutta vain viisi Winkkariin liittyvää henkilöä sai langettavan tuomion. Se oli todellinen pettymys kaksikolle.

        Mistä härkeleestä noita salaliittoteorioita oikein kumpuaa? En totta vieköön ollut mihinkään KRP:hen yhteydessä Winkkariasioissa. Laihoon olin yhteydessä pari kertaa liittyen Pitkäsen setän bensarahakolehtiin. Senkin sähkärikirjeenvaihdon tein jäsenten pyynnöstä.

        Inhosin ja inhoan edelleenkin KRP:n niitä yksiä paskiaisia, jotka tekivät, mitä tekivät (ei saa sanoa, tai poisto tulee ja bannit on uhkana) . Eli ihan oikeesti on paskan jauhantaa, että olisin ollut joku pirun tiedottaja KRP:n suuntaan. En ollut!

        Se mahtaa olla silleen, että sä mielikuvittelet ja mielesi tekee tepposet sulle ja sä alat uskoa omiin "hajatelmiisi" ja pidät niitä totena. Mene oikeesti saamaan hoitoa noihin harhaluuloihisi.


      • """"Mukavaa kuulla, että edesmennyt Valuuttakauppias aka Moktar Gupta on nykyisin lähes yksin oman kantansa kanssa. Taitaakin olla niin, että tämä tietojen julkaisu on ainoa asia, jossa sisarukset Cluso-Valuuttakauppias-Ada olivat lopulta eri mieltä.""""

        Oltiin me erimieltä siitäkin, jotta miten "potti" pitää jakaa. Mä olin sitä mieltä, että niiden, jotka liittyivät viranomaisten varoittelun jälkeen (syksy 2007) jälkeen kusetukseen eivät ansaitse mitään uhri-nimitystä ja mitään palautuksia kärsimistään tappioista. Olen edelleenkin tuota mieltä. Se on mun mielipide ja mulla on oikeus olla tuota mieltä.

        EOK:n Pitkäsen setä oli aikoinaan sitä mieltä, että mitään palautuksia jäsenille ei edes tule, koska ei ole olemassa asiakirjoja, joilla voitaisi todistaa rahojen oikea jakaminen. Pitkäsen setä kertoi tuon silloin, kun sponsoreilla oli hätä persiissä. Hän yritti noin hillitä tappiolle jääneiden jäsenten rikosilmojen/-tutkintapyyntöjen tekemistä. Siinä se on pähkinän kuoressa kerrottuna EOK:n Oikeusturvan Ostos-TV:n neuvot petetyksi itsensä tunteville jäsenille.

        EOK oli sponsorien asialla ja teki kaikkensa, että jäsenet eivät alkaisi vaatimaan omiaan.


    • totuustuleemuistaa

      "Tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn erikoistunut juristi Eija Warma kertoo, että hyvin samantyyppiset aineistot voivat tulla julkisiksi laillisesti tai johtaa rikostutkintaan, kuten kävi lauantaisessa tapauksessa, jossa 16 000 ihmisen henkilötiedot vuodettiin nettiin.

      Samaan aikaan esimerkiksi Krp kuitenkin kauppaa verkkosivuillaan Wincapita-jutun esitutkintamateriaalia dvd-levylle koottuna. Aineistosta löytyvät tuhansien suomalaisten asianosaisten henkilötiedot tunnuksineen, osoitteineen ja puhelinnumeroineen."

      https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/274433/Krp jakaa tietoja laillisesti hakkerille sama teko on rikos

      Ja mitä vastasikaan Valuuttakauppias aka nimimerkki Moktar Gupta?

      // Hii hoo, tollero,)))

      Laittomuuksia tai rikollista toimintaa ei löytynyt. Eikös keskeinen asia ole siinä? Vallan laillinen päätös laillisessa järjestyksessä kourassaan hömelö huutelee omiaan. Eikös se ole oikeuslaitos ja lailliset valituselimet, jotka tässä maassa tutkivat laillisuutta eikä tuulipukuinen Humppa-Einari? Muutenkin tämä Winkkarikouhkaus on naurettavaa. Kerroin jo aiemmin, että parempi se on, että siellä on sinun naamasi ja sotusi julki. Eipä sitten ole riskiä, että minua epäiltäisiin Winkkarijäsenyydestä.;)))

      Seison miehekkäästi - kuten aina - sanojeni takana.;))) //

      Valuuttakauppias eli nykyinen nim. Moktar Gubta kertoi ja kertoo meille muille - omasta mielestään miehekkäästi - että päätöstä ei tee Humppaava-Einari, eikä hänen mielipiteensä ketään edes kiinnosta. Parempi siis julkaista kaikki mahdollinen tieto kuin liian vähän tietoa. Valuuttakauppias kertoi, että koko nimi, osoite ja syntymäaika ei vielä riitä henkilön tunnistamiseen, vaan vaara sotkeutumiseen on edelleen olemassa.

      Edellisen sotkeutumisvaaran vuoksi nim. Gupta katsoi, että oli syytä julkaista myös hetun loppuosa, puhelinnumero, sähköpostiosoite, taloudellinen tilanne, pankkitilin numero sekä kopiot tiliotteista.

      Itse kukin voi miehekkäästi sanoa, kuten olen itse jo sanonut, että tuo Valuuttakauppias on vastenmielinen olio, sellainen koulukiusaajaluonne, jonka oikeudentaju on päässyt mummonsa johtamassa yhteisössä pahasti vääristymään. Paha ihminen, sellainen irvikuva.

    • kerrataan.asiat

      "Mistä härkeleestä noita salaliittoteorioita oikein kumpuaa?..... Mene oikeesti saamaan hoitoa noihin harhaluuloihisi."

      Pidetään totuus sellaisenaan, ilman salaliittoja. Hoitoja, sellaisena kuin nyt tarkoitetaan, ja hoito-ohjeita otan vastaan lääkäriltä, en metsurilta.

      "En totta vieköön ollut mihinkään KRP:hen yhteydessä Winkkariasioissa...... Inhosin ja inhoan edelleenkin KRP:n niitä yksiä paskiaisia, jotka tekivät, mitä tekivät (ei saa sanoa, tai poisto tulee ja bannit on uhkana) . Eli ihan oikeesti on paskan jauhantaa, että olisin ollut joku pirun tiedottaja KRP:n suuntaan. En ollut!"

      Jaaa, kuka sen tietää. Cluso kyllä oli ja nimim. Ada Flink, siis molemmat olivat tietolähteitä. Suuri kansa kuvaa näitä kahta sankareiksi, rikollisten mielestä nämä kaksi olivat vasikoita.

      "Laihoon olin yhteydessä pari kertaa liittyen Pitkäsen setän bensarahakolehtiin. Senkin sähkärikirjeenvaihdon tein jäsenten pyynnöstä."

      Kerran, pari tai kymmenen. Kuka niitä jaksaa laskea.

      "Se mahtaa olla silleen, että sä mielikuvittelet ja mielesi tekee tepposet sulle ja sä alat uskoa omiin "hajatelmiisi" ja pidät niitä totena."

      Näyttöä on siitä, että nimim. Ada Flink oli viranomaiskontakti. Ei se tee minun kertomastani salaliittoa, ja kuten sanottua, suuri kansa pitää Clusoa ja Flinkiä sankareina. Vain rikollinen pitää tietolähdetoimintaa vasikointina.

      "Mä olin sitä mieltä, että niiden, jotka liittyivät viranomaisten varoittelun jälkeen (syksy 2007) jälkeen kusetukseen eivät ansaitse mitään uhri-nimitystä ja mitään palautuksia kärsimistään tappioista."

      Viranomainen epäonnistui työssään ja tiedottamisessaan, vaikka sillä oli myös pikkuapulaisia. Siitä seurasi 5000 uuden jäsenen ryntäys Winkkariin. Totaalinen epäonnistuminen.

      "Se on mun mielipide ja mulla on oikeus olla tuota mieltä."

      Ja kaikilla muilla on oikeus olla sitä mieltä, että nimimerkit Cluso ja Ada Flink olivat joko sankareita tai vasikoita, ihan kummalta puolelta aitaa katsotaan. Tiedonantotoimintaa eri suuntiin.

      "EOK:n Pitkäsen setä oli aikoinaan sitä mieltä, että mitään palautuksia jäsenille ei edes tule, koska ei ole olemassa asiakirjoja, joilla voitaisi todistaa rahojen oikea jakaminen."

      Myös Valuuttakauppias ja nimim. Ada Flink olivat samaa mieltä. Sama kaksikko tarjosi jäsenistön joukosta 200 - 500 henkilölle langettavan tuomion.

      "EOK oli sponsorien asialla ja teki kaikkensa, että jäsenet eivät alkaisi vaatimaan omiaan."

      EOK oli ainoa virallisempi taho, yhdistys, joka piti jäsenistön puolia. Media ja viranomainen oli jo etukäteen tuominnut jäsenistön joukoksi sinisilmäisiä ja ahneita tyhmyreitä. Ada Flink ja Valuuttakauppias myös tuomion ansaitseviksi rikollisiksi. Vaan toisin kävi.

      • Noi on sun omia hajatelmia. Ihan hyvin mä voisin sanoa, että sun äitisi oli huora ja sä sait alkusi yhtenä heinälatopikapanona.

        Noinko paljon se sattuu? Sun pitäisi ymmärtää se, että jos sä sijoitat johonkin pyramidipeliin, niin silloin kannattaa olla ekojen joukossa. Sä et ollut ja siksi sua korventaa. No seuraavan kerran olet sitten skarpimpi.


      • Ulkopuolinen.trolli
        RailiSuominen kirjoitti:

        Noi on sun omia hajatelmia. Ihan hyvin mä voisin sanoa, että sun äitisi oli huora ja sä sait alkusi yhtenä heinälatopikapanona.

        Noinko paljon se sattuu? Sun pitäisi ymmärtää se, että jos sä sijoitat johonkin pyramidipeliin, niin silloin kannattaa olla ekojen joukossa. Sä et ollut ja siksi sua korventaa. No seuraavan kerran olet sitten skarpimpi.

        ??? Miksi mollaat jonkun äitiä?


      • ClusoAdaJaValkku
        RailiSuominen kirjoitti:

        Noi on sun omia hajatelmia. Ihan hyvin mä voisin sanoa, että sun äitisi oli huora ja sä sait alkusi yhtenä heinälatopikapanona.

        Noinko paljon se sattuu? Sun pitäisi ymmärtää se, että jos sä sijoitat johonkin pyramidipeliin, niin silloin kannattaa olla ekojen joukossa. Sä et ollut ja siksi sua korventaa. No seuraavan kerran olet sitten skarpimpi.

        "Noi on sun omia hajatelmia. Ihan hyvin mä voisin sanoa, että sun äitisi oli huora ja sä sait alkusi yhtenä heinälatopikapanona."

        Karkeasuisen metsurin puhetta.

        "Noinko paljon se sattuu?"

        Nimimerkki Ada Flink kertoi itse, että hän oli vastaanottanut ja lähettänyt tietoja viranomaisten kesken. Näyttöä on ainakin siitä, että Ada Flink oli kirjeenvaihdossa ase- ja arpajaishallinnon johtajan kanssa. Tiedossa myös on, että nimim. Ada Flinkillä oli käytössään kaikki Cluson välittämät tiedot, ja Cluso oli tunnetusti poliisin tiedonantaja. Kaikki muu jää kunkin oman mielikuvituksen varaan. Kansan mielestä tiedottaja on sankari, rikolliset mieltävät tiedottajan vasikaksi.

        "Sun pitäisi ymmärtää se, että jos sä sijoitat johonkin pyramidipeliin, niin silloin kannattaa olla ekojen joukossa."

        Ei kannata, jos kyseessä on Winkkarin kaltainen rikos. Voitolle jääneiltä otettiin voittovarat pois, mutta se ei tee heistä silti rikollisia. Hävinneet voivat hakea varojaan valtion varoista.

        "Sä et ollut ja siksi sua korventaa. No seuraavan kerran olet sitten skarpimpi. "

        Nimimerkki Ada Flinkin sisus oli todella mustanpuhuvan ruma, hän oli löperö suustaan, puhui enemmän kuin ajatteli ja hän oli lähes poikkeuksetta asioissaan väärässä. Usein on ikävä lukea näyttöruudulta nuoruuden hairahduksiaan, mutta monta kertaa anteeksipyytäminen auttaa. Myös nimim. Ada Flink varmaan saisi typeryytensä ja ilkeytensä anteeksi, jos osaisi sitä vain pyytää. Ada Flink oli samaa luokkaa nimim. Valuuttakauppias-Koulukiusaaja kanssa, mutta lapsellisempi, typerämpi ja löyhäsuisempi. Ja huono kirjoittaja.

        Vaikka Ada Flink ja Valuuttakauppias ennustivat sitä ja tätä, haukkuivat Winkkarin jäsenet, lakimiehet ja EOK:n, se ei poista vasikan leimaa kuumasta otsasta. Kansan kielessä vasikka on sankari, kuten tiedottajat ovat. Viranomainen tarvitsee Cluson ja Flinkin kaltaisia henkilöitä - sääli ettei Varatuomarin bensalaskut johtaneet Flinkin haluamaan lopputulokseen. Hän yritti silloinkin parastaan.


      • ClusoAdaJaValkku kirjoitti:

        "Noi on sun omia hajatelmia. Ihan hyvin mä voisin sanoa, että sun äitisi oli huora ja sä sait alkusi yhtenä heinälatopikapanona."

        Karkeasuisen metsurin puhetta.

        "Noinko paljon se sattuu?"

        Nimimerkki Ada Flink kertoi itse, että hän oli vastaanottanut ja lähettänyt tietoja viranomaisten kesken. Näyttöä on ainakin siitä, että Ada Flink oli kirjeenvaihdossa ase- ja arpajaishallinnon johtajan kanssa. Tiedossa myös on, että nimim. Ada Flinkillä oli käytössään kaikki Cluson välittämät tiedot, ja Cluso oli tunnetusti poliisin tiedonantaja. Kaikki muu jää kunkin oman mielikuvituksen varaan. Kansan mielestä tiedottaja on sankari, rikolliset mieltävät tiedottajan vasikaksi.

        "Sun pitäisi ymmärtää se, että jos sä sijoitat johonkin pyramidipeliin, niin silloin kannattaa olla ekojen joukossa."

        Ei kannata, jos kyseessä on Winkkarin kaltainen rikos. Voitolle jääneiltä otettiin voittovarat pois, mutta se ei tee heistä silti rikollisia. Hävinneet voivat hakea varojaan valtion varoista.

        "Sä et ollut ja siksi sua korventaa. No seuraavan kerran olet sitten skarpimpi. "

        Nimimerkki Ada Flinkin sisus oli todella mustanpuhuvan ruma, hän oli löperö suustaan, puhui enemmän kuin ajatteli ja hän oli lähes poikkeuksetta asioissaan väärässä. Usein on ikävä lukea näyttöruudulta nuoruuden hairahduksiaan, mutta monta kertaa anteeksipyytäminen auttaa. Myös nimim. Ada Flink varmaan saisi typeryytensä ja ilkeytensä anteeksi, jos osaisi sitä vain pyytää. Ada Flink oli samaa luokkaa nimim. Valuuttakauppias-Koulukiusaaja kanssa, mutta lapsellisempi, typerämpi ja löyhäsuisempi. Ja huono kirjoittaja.

        Vaikka Ada Flink ja Valuuttakauppias ennustivat sitä ja tätä, haukkuivat Winkkarin jäsenet, lakimiehet ja EOK:n, se ei poista vasikan leimaa kuumasta otsasta. Kansan kielessä vasikka on sankari, kuten tiedottajat ovat. Viranomainen tarvitsee Cluson ja Flinkin kaltaisia henkilöitä - sääli ettei Varatuomarin bensalaskut johtaneet Flinkin haluamaan lopputulokseen. Hän yritti silloinkin parastaan.

        Mikä tarve sulla on puhua paskaa? Kyllä olin tietoinen siitä, mitä cluso touhusi ja varoitinkin clusosta moneen kertaan winkkarilaisia. Eivät uskoneet, joten kärsiköön nahoissaan. Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit.


      • glitteripläjäys
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on puhua paskaa? Kyllä olin tietoinen siitä, mitä cluso touhusi ja varoitinkin clusosta moneen kertaan winkkarilaisia. Eivät uskoneet, joten kärsiköön nahoissaan. Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit.

        "Mikä tarve sulla on puhua paskaa?"

        Vastakysymys: mikä tarve nimimerkillä Ada Flink oli puhua paskaa jäsenistä, EOK:sta ja EOK:n lakimiehistä?

        "Kyllä olin tietoinen siitä, mitä cluso touhusi ja varoitinkin clusosta moneen kertaan winkkarilaisia. "

        Ja me olemme tietoisia siitä, että Cluso lähetti kaikki tietonsa nimimerkille Ada Flink. Cluso oli poliisin tiedonantaja.

        "Eivät uskoneet, joten kärsiköön nahoissaan. Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit."

        Faktaa on, että nimimerkki Ada Flink oli kirjeenvaihdossa ase-ja arpajaishallinnon johtajan kanssa, ja yritti kiivaasti saada EOK:n lakimiehen kiinni laittomuuksista. Ei saanut.


      • mistäsitäkumpuaa
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on puhua paskaa? Kyllä olin tietoinen siitä, mitä cluso touhusi ja varoitinkin clusosta moneen kertaan winkkarilaisia. Eivät uskoneet, joten kärsiköön nahoissaan. Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit.

        "Mistä härkeleestä noita salaliittoteorioita oikein kumpuaa? "

        Flink lähetti kaiken tarvittavan ase- ja arpajaishallinnon johtajalle, ja kun Flinkiltä kysyttiin, että milloin Laiho lupasi livauttaa vastauksensa?", Flink vastasi suoraan: "Mitä se sinulle kuuluu, jotta vastasiko Laiho tahi ei? Ja enpäs ole lähetänyt mitään kellekään syyttäjälle. "

        Flink kuitenkin varmuudella lähestyi kirjeenvaihtoystäväänsä ase- ja arpajaishallinnossa, sillä yön pimeinä tunteina hän itse myönsi sen: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46.

        Lähestyikö Flink KRP:tä vaiko ei? Flink vastaa itse: "Rahankeräysrikos on Suomen valtiota vastaan tehty rikos, joten Jouni Laiho tai jokin muu viranomainen voisi tarvittaessa käynnistää rikostutkinnan Pitk*** hyväksi jo toistamiseen suoritetusta rahankeräyksestä (eka tehtiin vuosi sitten rienauksen sivuilla)...... Kyllä minä voin sitä tiedustella KRP:ltä, mutta mitään muuta en sitten voikaan tehdä."

        Flinkillä oli kirjeenvaihtoystäviä ase- ja arpajaishallinnossa, syyttäjävirastossa ja KRP:ssä, jonka lisäksi Flinkin ystävä Cluso välitti kaiken saamansa tiedon kopioina Flinkille. Cluso oli sankari tai vasikka eli poliisin tiedottaja. Flink ehkä otti, ehkä ei.

        Eli mistä niitä kumpuaa? Ei ainakaan julkkisten silikonifoorumilta.


      • mistäsitäkumpuaa kirjoitti:

        "Mistä härkeleestä noita salaliittoteorioita oikein kumpuaa? "

        Flink lähetti kaiken tarvittavan ase- ja arpajaishallinnon johtajalle, ja kun Flinkiltä kysyttiin, että milloin Laiho lupasi livauttaa vastauksensa?", Flink vastasi suoraan: "Mitä se sinulle kuuluu, jotta vastasiko Laiho tahi ei? Ja enpäs ole lähetänyt mitään kellekään syyttäjälle. "

        Flink kuitenkin varmuudella lähestyi kirjeenvaihtoystäväänsä ase- ja arpajaishallinnossa, sillä yön pimeinä tunteina hän itse myönsi sen: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46.

        Lähestyikö Flink KRP:tä vaiko ei? Flink vastaa itse: "Rahankeräysrikos on Suomen valtiota vastaan tehty rikos, joten Jouni Laiho tai jokin muu viranomainen voisi tarvittaessa käynnistää rikostutkinnan Pitk*** hyväksi jo toistamiseen suoritetusta rahankeräyksestä (eka tehtiin vuosi sitten rienauksen sivuilla)...... Kyllä minä voin sitä tiedustella KRP:ltä, mutta mitään muuta en sitten voikaan tehdä."

        Flinkillä oli kirjeenvaihtoystäviä ase- ja arpajaishallinnossa, syyttäjävirastossa ja KRP:ssä, jonka lisäksi Flinkin ystävä Cluso välitti kaiken saamansa tiedon kopioina Flinkille. Cluso oli sankari tai vasikka eli poliisin tiedottaja. Flink ehkä otti, ehkä ei.

        Eli mistä niitä kumpuaa? Ei ainakaan julkkisten silikonifoorumilta.

        Se mahtaa olla niin, että sulle on täysin turha takoa järkeä päähän. Sun mielikuvitus on tehnyt sulle tepposet. Kun sulta puuttuu tietoa ja taitoa käsittääasioita, niin sä paikkaat omalla mielikuvituksellasi niitä puuttuvia palasia. Sä alat sitten uskomaan omiin satuihisi ja pidät niitä totena.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mikä tarve sulla on puhua paskaa? Kyllä olin tietoinen siitä, mitä cluso touhusi ja varoitinkin clusosta moneen kertaan winkkarilaisia. Eivät uskoneet, joten kärsiköön nahoissaan. Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit.

        Tuoko nyt riivaa? " Kikkelis, kokkelis, mitäs läksit"
        Minä puolestani usein kohtaan pohdinnoissani " jetsutajepulis" " se on fakta"


    • Ada-Ase-Arpajaishallinto

      Nimimerkillä Ada Flink ei ollut missään vaiheessa minkäänlaista itsesuojeluvaistoa, vaan hän haukkui täällä muiden muassa erään nimeltä tunnetun oikeustieteen tohtorin pataluhaksi: samaan puskasta haukkuvaan ja henkilöön menevään uhkarohkeuteen ryhtyi nimimerkki Valuuttaliero. Saatuaan kuitenkin riittävän vakavan huomautuksen asiassa tämä omien puheidensa mukainen suurtekojen sankar´mies niksutti satoja viestejä pelon ohjaamana taivaan tuuliin. Vain murto-osa nimim. Valuuttakauppias tekemistä henkilöön menevistä loukkauksista on enää löydettävissä, ja hän sai puhdistettua nimimerkillään kirjoitetut pahimmat solvaukset kunnianloukkaussyytteiden pelossa.

      Ada Flink totesi faktoista seuraavaa: "Sitä en kuuna kullan valkeana tule koskaan uskomaan, että Hande olisi ollut kaiken alkuunpanija. Ei Handella riitä älykkyys tollaseen. Hande on vähän silleen yksinkertaisen oloinen tyyppi, että silä aina välillä leikkaa kiinni. Hande on ollut vaan bulvaani ja "mistään mitään tietämätön" toteuttaessaan "isojen poikien" tahtoa. Russian ponzi kaatu samoihin aikoihin, joten eiköhän sinne ne jäljet johda."

      ///

      Adan lausumasta innostuneena Brynolf Moktar Valuuttakauppias halusi kantaa kortensa kekoon: ”Nyt on sitten riemullista pohtia sitä, miten valtiolle konfiskoidut voittorahat jaettaisiin, kaikki klubin ulosmaksama raha menee valtiolle, eikä siitä sitten vähennetä omaa sijoitusta. Yhtä oikein olisi ajatella, että tunkit saavat 25% ja valtio 75%. Sponsori maksaa kaksinkertaisesti eli ensin valtiolle ja sitten tunkille. Kun Wincapita on pyramipeli, kaikki takavarikoitu raha menee valtiolle. Olisi lapsellista ajatella, että valtio hyvittäisi pyramipeliin osallistujaa siksi, että hän raukkaparka sattui jäämään tappiolle. Kun varautuu henkisesti jo nyt, järkytys on sitten vähäisempää."

      DaDan näkemys oli lähes poikkeuksetta virheellinen: "Miten niin ei voida jutun laajuuden takia käyttää lievää rahankeräysrikostuomiota? Mä taas uskon, että se on yleisin tuomio sakkotuomioiden ja rikoshyödyn menettämisen lisäksi, mikä tullaan winkkareille antamaan. Ponzin edistäminen on aina rangaistavaa.... Noi pienemmät pässit (sponsorit) saavat tuomion lievästä rahankeräysrikoksesta ja ne saa vähentää joitakin kuluja siitä valtiolle tuomittavasta rikollisella toiminnalla hankitusta hyödystä.... Tuomio on sakkoja (saattaa olla suuretkin, koska useat tästä luokasta on ns. leipätyössä) oikeudenkäyntikulut rikoshyödyn menettäminen valtiolle."

      Ada Flink: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46."

      "Poliisi on lopettanut esitutkinnan sijoitusklubi Wincapitan puolustusrintamaryhmän oikeudellista asiamiestä, varatuomari I*** Pitk*** koskevan rahankeräysrikosepäilyn. Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen tutkinnanjohtaja Mat*** Pup*** mukaan tutkinnassa ei ilmennyt mitään laitonta."

      Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/9568672/eras-muita-aktiivisempi

      ///

      Jos nimimerkki DaDaFlink olisi ollut rehellinen, hänen ei olisi tarvinnut joka lauseessa hokea luotettavuuttaan. Paskanpuhuja se oli pahimmasta päästä, kamala korppikotka ja raadonsyöjä.

      • Varmaankin Adalla oli apureita ja yhteyksiä myös ulkoavaruuteen ja tietty ulkoavaruuden jälkeenkin tulevaan ulko-ulko-ulko-avaruuteen. Ihan oikeesti hoidata pääkoppasi kuntoon. Se alkaa siitä, että menet itseesi ja tunnustat tosiasiat. WinCapita oli kusetusta ja sä hävisit rahaa. Se on vaan rahaa, eikä sitä kannata surra ja pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.

        PS. Ei muuten kukertavankeltainen lapsen paskan värinen pikkutakki enää jatkanut moista bensarahakolehtia tutkinnan jälkeen. Miksi, jos se koska oli laillista? Hekoti, hekoti, hee, ettei vaan olisi tullut noottia?


      • viranomaistiedotus
        RailiSuominen kirjoitti:

        Varmaankin Adalla oli apureita ja yhteyksiä myös ulkoavaruuteen ja tietty ulkoavaruuden jälkeenkin tulevaan ulko-ulko-ulko-avaruuteen. Ihan oikeesti hoidata pääkoppasi kuntoon. Se alkaa siitä, että menet itseesi ja tunnustat tosiasiat. WinCapita oli kusetusta ja sä hävisit rahaa. Se on vaan rahaa, eikä sitä kannata surra ja pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.

        PS. Ei muuten kukertavankeltainen lapsen paskan värinen pikkutakki enää jatkanut moista bensarahakolehtia tutkinnan jälkeen. Miksi, jos se koska oli laillista? Hekoti, hekoti, hee, ettei vaan olisi tullut noottia?

        //Varmaankin Adalla oli apureita ja yhteyksiä myös kemianteollisuuteen ja silkonirintojen jälkeenkin tulevaan muuhun julkkisteollisuuteen.//

        No jos niin sanot. Flink viihtyy nykyisin eri nimellä haukkumassa tuksuja-ja-muita julkkisfoorumilla. Ihan sairasta.

        //Ihan oikeesti hoidata pääkoppasi kuntoon.//

        Luuleekohan Flink ihan oikeasti, että kukaan ottaa vastaan ohjeita toistaitoiselta ja itseään jalkaan sahaavalta metsurilta, jonka älykkyysosamäärä on pienempi kuin turvasaappaansa numero? Ei ota, enkä ota minäkään.

        //Se alkaa siitä, että menet itseesi ja tunnustat tosiasiat. WinCapita oli kusetusta ja sä hävisit rahaa. Se on vaan rahaa, eikä sitä kannata surra ja pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.//

        Useimmilla on ollut totuus pidempään selvillä kuin Flinkillä. Flink kertoi ja kertonee edelleenkin asiaa kysyttäessä, että Winkkari oli venäläinen viritelmä. Siihen ei Suomessa taidot riittäneet.

        //PS. Ei muuten kukertavankeltainen lapsen paskan värinen pikkutakki enää jatkanut moista bensarahakolehtia tutkinnan jälkeen. Miksi, jos se koska oli laillista? Hekoti, hekoti, hee, ettei vaan olisi tullut noottia?//

        Ada Flink kertoi: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46."

        Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan.


      • Anonyymi
        viranomaistiedotus kirjoitti:

        //Varmaankin Adalla oli apureita ja yhteyksiä myös kemianteollisuuteen ja silkonirintojen jälkeenkin tulevaan muuhun julkkisteollisuuteen.//

        No jos niin sanot. Flink viihtyy nykyisin eri nimellä haukkumassa tuksuja-ja-muita julkkisfoorumilla. Ihan sairasta.

        //Ihan oikeesti hoidata pääkoppasi kuntoon.//

        Luuleekohan Flink ihan oikeasti, että kukaan ottaa vastaan ohjeita toistaitoiselta ja itseään jalkaan sahaavalta metsurilta, jonka älykkyysosamäärä on pienempi kuin turvasaappaansa numero? Ei ota, enkä ota minäkään.

        //Se alkaa siitä, että menet itseesi ja tunnustat tosiasiat. WinCapita oli kusetusta ja sä hävisit rahaa. Se on vaan rahaa, eikä sitä kannata surra ja pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.//

        Useimmilla on ollut totuus pidempään selvillä kuin Flinkillä. Flink kertoi ja kertonee edelleenkin asiaa kysyttäessä, että Winkkari oli venäläinen viritelmä. Siihen ei Suomessa taidot riittäneet.

        //PS. Ei muuten kukertavankeltainen lapsen paskan värinen pikkutakki enää jatkanut moista bensarahakolehtia tutkinnan jälkeen. Miksi, jos se koska oli laillista? Hekoti, hekoti, hee, ettei vaan olisi tullut noottia?//

        Ada Flink kertoi: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46."

        Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan.

        "Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan."

        Rikolliset puhuu aina vasikoista. Rehellinen ihminen tiedottajasta.

        Rikollisia vi aa tiedoittajat kun rikolliset jää kiinni, niin kuin wincaputissa, ilman tiedottajia poliisit ei olisi saaneet kiinni ja kuulusteltaviksi ketään paitsi pääkonnan.


      • viranomaistiedotus kirjoitti:

        //Varmaankin Adalla oli apureita ja yhteyksiä myös kemianteollisuuteen ja silkonirintojen jälkeenkin tulevaan muuhun julkkisteollisuuteen.//

        No jos niin sanot. Flink viihtyy nykyisin eri nimellä haukkumassa tuksuja-ja-muita julkkisfoorumilla. Ihan sairasta.

        //Ihan oikeesti hoidata pääkoppasi kuntoon.//

        Luuleekohan Flink ihan oikeasti, että kukaan ottaa vastaan ohjeita toistaitoiselta ja itseään jalkaan sahaavalta metsurilta, jonka älykkyysosamäärä on pienempi kuin turvasaappaansa numero? Ei ota, enkä ota minäkään.

        //Se alkaa siitä, että menet itseesi ja tunnustat tosiasiat. WinCapita oli kusetusta ja sä hävisit rahaa. Se on vaan rahaa, eikä sitä kannata surra ja pilata omaa elämäänsä yhtään enempää.//

        Useimmilla on ollut totuus pidempään selvillä kuin Flinkillä. Flink kertoi ja kertonee edelleenkin asiaa kysyttäessä, että Winkkari oli venäläinen viritelmä. Siihen ei Suomessa taidot riittäneet.

        //PS. Ei muuten kukertavankeltainen lapsen paskan värinen pikkutakki enää jatkanut moista bensarahakolehtia tutkinnan jälkeen. Miksi, jos se koska oli laillista? Hekoti, hekoti, hee, ettei vaan olisi tullut noottia?//

        Ada Flink kertoi: "Capitaanot ovat pyytäneet, että kysyn asiaa Laiholta. Kysyin, vaikka capitaattien mielestä uhkana oli, että joudun naurunalaseksi..... Jos mä winkkari-hörhöjen pyynnöstä kysyin asiaa Laiholta, niin en kyllä ymmärrä, jotta missä olen tehnyt hörhöjen mielestä väärin. Kysyin asiaa Laiholta 14.1.2011 14:46."

        Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan.

        "Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan."

        Nää on niin parhaita. Kun luulotauti on tuota luokkaa, niin kannattaisi mennä päälääkärin pakeille hoidatuttamaan päänsä. Totuus on se, että Cluso oli KRP:n P.......en vasikka. Ainoo milloin olin KRP:hen (siis tohon P......en) yhteydessä, oli se, että pyysin sitä pitämään huolta Clusosta, koska käyttivät sitä häikäilemättömästi hyväkseen. Sain "palkkioksi" siitä sen, että multa KRP kössi noin 600 sähköpostiviestiä. Olin kuitenkin tallentanut ne muuallekin, joten ei siitä haittaa nyt kovinkaan paljon ollut. Ketutti vaan, kun tulin ymmärtäneeksi mitä kaikkea KRP tekee, jotta ei joutuisi vastuuseen siitä, mitä kaikkea ne vasikoilleen tiedottaa. Olisin noilla tiedoilla niin tahtoessani pystynyt vesittämään KRP:n todistusaineiston ns. Mikadon jutussa.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        "Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan."

        Nää on niin parhaita. Kun luulotauti on tuota luokkaa, niin kannattaisi mennä päälääkärin pakeille hoidatuttamaan päänsä. Totuus on se, että Cluso oli KRP:n P.......en vasikka. Ainoo milloin olin KRP:hen (siis tohon P......en) yhteydessä, oli se, että pyysin sitä pitämään huolta Clusosta, koska käyttivät sitä häikäilemättömästi hyväkseen. Sain "palkkioksi" siitä sen, että multa KRP kössi noin 600 sähköpostiviestiä. Olin kuitenkin tallentanut ne muuallekin, joten ei siitä haittaa nyt kovinkaan paljon ollut. Ketutti vaan, kun tulin ymmärtäneeksi mitä kaikkea KRP tekee, jotta ei joutuisi vastuuseen siitä, mitä kaikkea ne vasikoilleen tiedottaa. Olisin noilla tiedoilla niin tahtoessani pystynyt vesittämään KRP:n todistusaineiston ns. Mikadon jutussa.

        Nimimerkki Flinkillä on todella nopeat refleksit, kun hän vastaa jo nyt viisi vuotta vanhaan viestiin. Onkohan osallistuminen ja tarve-kysyntä julkkisjuoru-osastolla vähentynyt, kun aikaa riittää vastailla ihan tavalliselle rahvaalle?

        "Ja me olemme tietoisia siitä, että Cluso lähetti kaikki tietonsa nimimerkille Ada Flink. Cluso oli poliisin tiedonantaja."

        Ada Flink taas oli hyvä ystävä arpajaisneuvos Laihon kanssa, joten Wincapitan tietoa siirtyi valtavasti eri tahojen kesken. Cluso on suurella todennäköisyydellä jo jättänyt kaiken maallisen taakseen.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        "Kaikki nimimerkki Ada Flinkin saamat ja käytössä olleet tiedot menivät eteenpäin johtaja Laiholle, luultavasti myös suoraan KRP:lle. Flink ja Cluso olivat viranomaistiedottajia, ja hoisivat suhteita siihen suuntaan."

        Nää on niin parhaita. Kun luulotauti on tuota luokkaa, niin kannattaisi mennä päälääkärin pakeille hoidatuttamaan päänsä. Totuus on se, että Cluso oli KRP:n P.......en vasikka. Ainoo milloin olin KRP:hen (siis tohon P......en) yhteydessä, oli se, että pyysin sitä pitämään huolta Clusosta, koska käyttivät sitä häikäilemättömästi hyväkseen. Sain "palkkioksi" siitä sen, että multa KRP kössi noin 600 sähköpostiviestiä. Olin kuitenkin tallentanut ne muuallekin, joten ei siitä haittaa nyt kovinkaan paljon ollut. Ketutti vaan, kun tulin ymmärtäneeksi mitä kaikkea KRP tekee, jotta ei joutuisi vastuuseen siitä, mitä kaikkea ne vasikoilleen tiedottaa. Olisin noilla tiedoilla niin tahtoessani pystynyt vesittämään KRP:n todistusaineiston ns. Mikadon jutussa.

        Tuo päälääkärillemenosuoditus saattaa häiritä aika isoa puolustajajoukkoa, vaikka ei tietäisi mitään Ada Flinkistä tai winkapitasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimimerkki Flinkillä on todella nopeat refleksit, kun hän vastaa jo nyt viisi vuotta vanhaan viestiin. Onkohan osallistuminen ja tarve-kysyntä julkkisjuoru-osastolla vähentynyt, kun aikaa riittää vastailla ihan tavalliselle rahvaalle?

        "Ja me olemme tietoisia siitä, että Cluso lähetti kaikki tietonsa nimimerkille Ada Flink. Cluso oli poliisin tiedonantaja."

        Ada Flink taas oli hyvä ystävä arpajaisneuvos Laihon kanssa, joten Wincapitan tietoa siirtyi valtavasti eri tahojen kesken. Cluso on suurella todennäköisyydellä jo jättänyt kaiken maallisen taakseen.

        Mitäs kummaa tuossa on, että vastaan 5 vuotta vanhaan viestiin? Kun kirjaudun sisään, niin mä näen, että mulle on viesti ja montako lukematonta viestiä mulle on tullut. Eli joku oli tuohon viestiin kommentoinut ja mulle tuli siitä tieto ja vastaan, jos vastaan. Näen samalla alun viestin tekstistä.

        Toi on totta, että Cluso lähetti mulle kaikki (todennäköisesti kaikki) ne viestit, mitä sähköpostikirjeenvaihtoa se oli tuon KRP:n poliisin (P:n +ja vähemmän M:n, tais olla joku kolmaskin) kanssa käynyt. Ja niitä on hiton paljon. Siellä oli mm. sellainen viesti, että Cluson ei kannata mennä erääseen paikkaan, koska se ratsataan. Tosta herää ksymys, että kuinkahan paljon KRP tiedottaa ketäkin ja mitäkin tahoa siitä, että jossain aiotaan tehdä ratsia tms.. Ja tietty Cluso lähetti ton mulle. Seurattiiin sitten yhdessä (siis kälätettiin puhelimessa ja vaihdettiin sähköposteja) erään iltapäivälehden kirjoitusta ratsiasta.

        Kun soitin tolle KRP:n P:lle Cluson ongelmista, niin sanoin sille muutaman valitun sanan. Enkä varmaankaan ollut kyllin hienotunteinen enkä säästellyt rumia sanoja. Sanoin sille, että kerron syyttäjälle, että miten tossa on toimittu. Cluso sai haukut tolta P:ltä, kun P:lle selvisi, että tiedän kaiken. Toi P kielsi Clusoa olemasta muhun yhteydessä enää. Ei Cluso totellu. Eipä mennyt kun pari päivää, niin sähköpostista oli hävinnyt kaikki AS:n nimellä lähetetyt viestit. Eipä toi P tiennyt, että Clusolla oli monta sähköpostiosoitetta ja ne samat olivat tulleet myös Cluson ja xxxx nimellä mun lootaani. Olin lisäksi tallentanut ne jo muualle. Ne kaikki muut ne KRP:n hakkerit oli jättänyt, mutta kaikki AS nimellä olevat oli poistettu. Eipä ollut kovin vaikeaa hoksata, kuka ne oli vienyt. Inhosin ton jälkeen yli kaiken KRP:n toimintaa.

        Laihon kanssa kerran ollaan vaihdetu sähköpostia ja sekin WinCapitalaisten pyynnöstä ja senkin olen täällä jo kertonut. Joten voisitte jo jättää noi luulotautisten höpinät sikseen.


      • Anonyymi
        railisuominen kirjoitti:

        Mitäs kummaa tuossa on, että vastaan 5 vuotta vanhaan viestiin? Kun kirjaudun sisään, niin mä näen, että mulle on viesti ja montako lukematonta viestiä mulle on tullut. Eli joku oli tuohon viestiin kommentoinut ja mulle tuli siitä tieto ja vastaan, jos vastaan. Näen samalla alun viestin tekstistä.

        Toi on totta, että Cluso lähetti mulle kaikki (todennäköisesti kaikki) ne viestit, mitä sähköpostikirjeenvaihtoa se oli tuon KRP:n poliisin (P:n ja vähemmän M:n, tais olla joku kolmaskin) kanssa käynyt. Ja niitä on hiton paljon. Siellä oli mm. sellainen viesti, että Cluson ei kannata mennä erääseen paikkaan, koska se ratsataan. Tosta herää ksymys, että kuinkahan paljon KRP tiedottaa ketäkin ja mitäkin tahoa siitä, että jossain aiotaan tehdä ratsia tms.. Ja tietty Cluso lähetti ton mulle. Seurattiiin sitten yhdessä (siis kälätettiin puhelimessa ja vaihdettiin sähköposteja) erään iltapäivälehden kirjoitusta ratsiasta.

        Kun soitin tolle KRP:n P:lle Cluson ongelmista, niin sanoin sille muutaman valitun sanan. Enkä varmaankaan ollut kyllin hienotunteinen enkä säästellyt rumia sanoja. Sanoin sille, että kerron syyttäjälle, että miten tossa on toimittu. Cluso sai haukut tolta P:ltä, kun P:lle selvisi, että tiedän kaiken. Toi P kielsi Clusoa olemasta muhun yhteydessä enää. Ei Cluso totellu. Eipä mennyt kun pari päivää, niin sähköpostista oli hävinnyt kaikki AS:n nimellä lähetetyt viestit. Eipä toi P tiennyt, että Clusolla oli monta sähköpostiosoitetta ja ne samat olivat tulleet myös Cluson ja xxxx nimellä mun lootaani. Olin lisäksi tallentanut ne jo muualle. Ne kaikki muut ne KRP:n hakkerit oli jättänyt, mutta kaikki AS nimellä olevat oli poistettu. Eipä ollut kovin vaikeaa hoksata, kuka ne oli vienyt. Inhosin ton jälkeen yli kaiken KRP:n toimintaa.

        Laihon kanssa kerran ollaan vaihdetu sähköpostia ja sekin WinCapitalaisten pyynnöstä ja senkin olen täällä jo kertonut. Joten voisitte jo jättää noi luulotautisten höpinät sikseen.

        >Joten voisitte jo jättää noi luulotautisten höpinät sikseen.

        Kuules nyt metsuri: juna meni jo aikaa sitten ja sinä jäit tylsän Hussesi kanssa asemalle. Mitä tulee luulotautisuuteen, vastasit siihen edellä ihan itse. Kamalaa huttua.

        Et voinut Winkkari-asiassa kerrassaan mitään. Ketään et auttanut, vaan teit kaiken sairaasta uteliaisuudestasi. Nyt se on ollut kuopattuna jo yli 15 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe