Naisten päiväpanot

Teijaleena

Kertokaas naiset käykö miehenne panemassa teitä töistä päivällä kun esim. lapset on koullussa?

12

1940

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutkyllä

Ei käy oma mies.

• Teijaleena

Eli vieras käy päivällä?

• muutkyllä
        Teijaleena kirjoitti:

Eli vieras käy päivällä?

Niin juuri.

• moi oletko mies tai naien jos olet nainen haluaisin tutustua sun kanssa,

• Teijaleena

Seuranhakupalsta on erikseen.

• Anonyymi

Mun miesystävä käy aamupäivisin,koska meillä työt eri aikaan ja mulla teini ikäinen lapsi. Toki olis noloa jos lapsi syystä tai toisesta tulis kesken päivän kotia. Onneksi koulusta soittavat,jos sairastuu tms ja on lähdössä kotia nii mies ehtii häipyä. Toki muuten näemme miehen kanssa myös lapseni läsnäollessa,mutta silloin emme luonnollisesti suutele edes.

• aikansakutakin

meillä aikoinaan toimittiin paljon noin kun lapset oli pieniä. Viesti vaimolle, että kahvit maisuis ja sit himaan päiväpanolle. Nyt kun lapset jo isoja niin ei tule enää moista tehtyä, kumma homma... mut ei usein kyllä muutenkaan....

• Onhansiitäaikaa

Olen kyllä mies mutta tuli päiväpanoista mieleen kun 2000 luvun puoli välillä olin amiksesta työharjottelussa pienessä autokorjaamossa ja pomo aina pyyteli ruokikselle hänen ja sen oikean duunarin kanssa läheiselle huoltikselle mutta harvemmin kävin.. tuli kesä ja sain samasta paikasta kesä-töitä, eräs päivä pomo sano et lähetään syömään et kyllä hän tarjoaa jos et raaski tuhlata omias kun niin harvoin käyn. Kieltäydyin taas ja sit se kysy suoraan et käynkö päivä varveilla ku ei sapuska maistu.. (siis meillä oli aika härski huumori välillä) vastasin että tavallaan joo.. pomo sano sit et jos todistat että ruokiksella saat pillua ni loppuviikko palkallista vapaata.. no tästä innostuneena kiiruhdin tyttö-ystäväni luokse jolle kerroin pomon tarjouksen. Oikein yllätyin kun tyttö-ystäväni innostui asiasta vaikka ite vähän huumorilla asian esitin ja normaalisti kyllä vaa ajeltiin kylän"pimppistä" syöden eväitä se tunti mitä sai pois töistä olla.. joskus kyllä sain suikkarin.. mutta siitä vedosta hän innostui ja sano että kuvaa kun panet mua kunhan hänen naama ei näy.. no sen aikanen kännykkä hattuhyllylle subbarin viereen ja tyttö-ystävä siinä vaiheessa oli jo perse pystyssä taka-ovesta ulkona. Siitä tuli kokonaiset minuutin video mutta riitti 3pv:n vapaille

• Teijaleena
        Onhansiitäaikaa kirjoitti:

Olen kyllä mies mutta tuli päiväpanoista mieleen kun 2000 luvun puoli välillä olin amiksesta työharjottelussa pienessä autokorjaamossa ja pomo aina pyyteli ruokikselle hänen ja sen oikean duunarin kanssa läheiselle huoltikselle mutta harvemmin kävin.. tuli kesä ja sain samasta paikasta kesä-töitä, eräs päivä pomo sano et lähetään syömään et kyllä hän tarjoaa jos et raaski tuhlata omias kun niin harvoin käyn. Kieltäydyin taas ja sit se kysy suoraan et käynkö päivä varveilla ku ei sapuska maistu.. (siis meillä oli aika härski huumori välillä) vastasin että tavallaan joo.. pomo sano sit et jos todistat että ruokiksella saat pillua ni loppuviikko palkallista vapaata.. no tästä innostuneena kiiruhdin tyttö-ystäväni luokse jolle kerroin pomon tarjouksen. Oikein yllätyin kun tyttö-ystäväni innostui asiasta vaikka ite vähän huumorilla asian esitin ja normaalisti kyllä vaa ajeltiin kylän"pimppistä" syöden eväitä se tunti mitä sai pois töistä olla.. joskus kyllä sain suikkarin.. mutta siitä vedosta hän innostui ja sano että kuvaa kun panet mua kunhan hänen naama ei näy.. no sen aikanen kännykkä hattuhyllylle subbarin viereen ja tyttö-ystävä siinä vaiheessa oli jo perse pystyssä taka-ovesta ulkona. Siitä tuli kokonaiset minuutin video mutta riitti 3pv:n vapaille

Kyllä kannatti;)

• Vjjkkkl

Olen syntynyt löylykauha perseessä ja kaikki sen huomaavat, vaikutti myös yläkerran toimintaan.

• neitinäppärä1

Gäyhän, se,,,,;)

• Kotirouva

Useinkin;)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      131
      7105
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4350
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3442
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      493
      3096
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2070
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1733
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1651
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1563
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      176
      1472
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1426
    Aihe