Miksi juotte maitoa ?

maitovihaaja

Onko se teidän mielestänne niin hyvää? Onko teille tuputettu sitä lapsena niin paljon että tottumus ohjaa? Onko teille sanottu että sen juominen olisi tärkeää?

Mä jätin maion pois jo pienenä lapsena, ehkä jo 20 vuotta sitten. Nuo välimeren maat ovat käyneet jo melko tutuiksi että tänne palattuani on tuo (varsinkin aikuisten) suomalaisten maidonjuonti alkanut näyttää varsin koomiselta...

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehkow

      Jos otat prosentti juomia , niin ota välillä maito hörppy niin olo aamulla ei tunnu niin pahalta !

    • Pieruton

      En juo maitoa

    • Milkmannnn

      Kylmä maito on hyvää! Parasta ruokajuomaa. Te välimeren viinin latkijat voitte puolestani juoda sitä kitkerän makuista punaviiniä tai hiivalle maistuvaa valkoviiniä,hyi helevetti!

    • Absolutisti

      En juo... joskus kahvissa.
      Ruuan kanssa pahempaa juomaa tiedäkkään.
      Ruoka miehisesti venäläisittäin, siis votkan kanssakin on parempaa!

      • Suurkuluttaja

        Ruokajuomana käytämme maitoa, koska maito on hyvää ja terveellistä. Viinejä ja alkoholijuomia emme käytä ollenkaan. Vetä on joskus ollut pakko käyttää ruokaillessa, koska maito oli loppunut. Olemme maidon suurkuluttajia.


    • piimäparta

      Parempi juoda piimää, joka sopii paremmin aikuisille. Maito on lasten juomaa.

      • Niinpäniinkin

        Maito sopii kaikille vauvasta vaariin.......Lisäksi maito on todella halpaa.


    • Anonyymi

      Tilastot näyttävät sanovan, että maitoa juovat eniten nuoret miehet ja vähiten vanhukset. Siis pitääkö tämä tosiaan paikkaansa?

      Minä 24 vuotias mies en juo maitoa lainkaan ja meidän suvussakin sen juonti menee aivan toisin päin kuin tilastot, eli meillä vanhukset juovat eniten maitoa. En ole kovin lihaksikas, joten voisiko nuorten miesten maitoinnostus johtua siitä että se näyttää kasvattavan lihaksia. Muistan jopa omilta kouluajoiltani pojan jolle lihasten kasvattaminen oli tärkeää ja hän saattoi juoda yhdellä lounaalla jopa 5 maitolasillista.

      Tosin siinä tilastossa ei ollut mukana alle 15 vuotiaita joten sekin on hyvin mahdollista että maitoa juovat eniten lapset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe