hissiin jumiin yöksi, niin tapahtuisko jotain?
Jos jäätäis kahdestaan
45
<50
Vastaukset
- Tummahiuk
Ihan varmasti tapahtuisi.
- Myöstummahiuksinen
No ei sitten varmaan tapahtuisi: korjausmiehet tulee vasta aamulla töihin. Siinähän sitten jumitettaisiin. ( voiko palstalaisten fantasiat olla tällä tasolla OMG)
- Hissikammooo
Joo. Tekisin käsilaukun sisällöistä sorkkaraudan ja vääntäisin sen avulla ovet väkisin auki jonka jälkeen kiipeisin seuraavaan kerrokseen
- Hahahahaha
Kunnon meininkiä!
- not-a-camel
Kyllä, kummatkin kusisi housuunsa :`D
- Habannero
Kyllä nukkuisin.🤣
- novoishan
sitä aikansa kuluksi vaikka köyriä pimeessä hississä.
- Koskaaneivoitietää
Ei taida tapahtua sellaista..
Mutta ehkä pitäisin kädestä kiinni , ihan varmuuden vuoksi..😊 Me mentäisiin naimisiin tulevan vaimoni kanssa.
- Habannero
Silloin pappi pitää olla kyydissä myös.🤣
No ei oikeastaan tarvitse. Naimisiin meneminen on sitä kun mies ja nainen sopivat keskenään viettää elämänsä yhdessä ja pitäytyvät siinä. Naimisiin menoa voidaan kyllä juhlistaa häillä jos halutaan.
- Selinoltais
Enpä tiedä, ei olla oikein tultu juttuun.
- menenukkumaan
Ei.
Miksi tapahtuisi?
Oletko ihan pöhlö? - 2krs.päätepiste
Hississä voi painaa kakkoseen.
- Pappiakyydissä
Auttaako se mitään jos pappi pistää pääkatkaisijasta sähköt poikki? Ni hissi ei kulje silloin mihinkään ennenkuin pappi laittaa pääkatkaisija takas on- asentoon?
- favorita
Joo. Hissin matkustajat kuolisivat säkkipimeässä yksi kerrallaan mitä erilaisimmilla karmeilla tavoilla ja lopulta yksi eloonjääneistä paljastuisi itse Saatanaksi.
Tästä tuli leffa kerran, aika pirun jännä vielä psykologisesti. Ja kukako paljastui Saatanaksi? No se harmittomimman näköinen mummu, tietysti. 👌🤣
Tietty kahdestaan jos on, vain toinen voi olla se Saatana sitten. Ja pssst, se en muuten ole minä. 🤣 - Kyllätapahtuisi
Jäätäis ees tunniksi.
- eijäänytjumiin
Meidän ensimmäisellä ja viimeisimmällä hissimatkalla oli aika kiihkeä tunnelma vaikkei toisiimme koskettukaan vai pitäisikö sanoa jännitynyt, no ehkä molempia :D
- kunhan-länkytän
Eli siis yhden kerran olette olleet hississä samaan aikaan? työpaikalla? :)
- eijäänytjumiin
Ei minun työpaikka,mutta hänen ehkä tavallaan. :)
- EiVoiTietää_arvelen
Saatais jutella rauhassa ja nukkua sylityksin...ehkä jotain pientä vois tapahtua...
- Ovetauki
Juu ei kyllä jäätäis. Nimittäin inhoan ahtaita paikkoja. Mikäli puhelkn toimisi soittaisin huoltovirmaan. Noh, tietysti. Voisin tarkastaa kassini sisällön oisko sielä tarpeelista ulospääsyn helpottamiseksi.
- nujakka
Varmasti. Tappelu. Hissin seinät vain kolisisivat.
- SeNainenIkävöi
Tapahtuisi. Varmasti. Siitä en ole varma mitä, mutta varmasti jotain. Siinä ajassa uskaltaisi kertoa mitä tuntee.
- Tun.Tunarit
Varmasti. Ottaisin puhelun hissifirmaan ja huutaisin niin stnasti, että koko kuilu kaikuis. Menispähän perille prkl..
- minunkanssasi
Öö joutuisit rauhoittamaan minua..Eli ei muuta ku haliin.. ja siitä kahville..
- realistisesti
Tod. näk. molemmat kusis sinne hissiin ja luultavasti sinne äkellettäis paskatkin.
Mitään seksuaalista tuskin. - ilmanhiljaisuutta
Ei tapahtuisi, ahtaanpaikan kammoisena saisin sydärin ja kuolisin.
- frpjgpr
Joo.
Murha.
Eikun. Ei mitään. Hajaantukaa. - miesJ
Todennäköisesti kumpikaan ei voisi vastustaa kiusausta
- Niinkö
Kusta lattialle?
- Hyvä-Meininki
Molemmat istuis paskalla hississä kun pelastuspartio saapuisi. Katsoisivat fikkarilla meihin päin ja sanoisivat: Hyi saatana! Ja oltais Iltalehden etusivulla molemmat paskakyykyssä häiriintyneet ilmeemme kasvoilla.
- Siinävaiheessa
Pitää ainakin toisen antaa pusu, että näyttää paremmalta. Sillä voi päästä jopa seiskaan.
- varmaanxkin
Varmaan molemmat olis puhelimillaan täällä ikävä palstalla. Sanaakaan ei sanottais toisillemme.
- saleehei
Kuolisit varmaan ylikiimasta kun mä vaihtaisin siellä verisen tuoksahtavan tamponin uuteen.
- Enpäskun
kaivaisin kikulin esiin ja tarjoaisin mukavampaa ponia.
- Vala
Pistäisin käteni sun silmien ja korvien eteen että et säikkyisi niin paljon.
- alieni
KÄÄK! Noin paljon käsiä!!
- mitämuutakaan
Otettais selfiet😘 Mitä pidempää sen lähemmäs..😉
Ottaisitkos nainen mun saparosta kiinni niin voisin vähän vinkua. 🐽
- jujuju
Päästäisi pois.
- Vaalea_nainen
Oi kyllä! Arvaa vaan ootko tänään ollu kovasti mun mielessä, oot niin söpö ja komea sun puvussas, että haluaisin tulla viereen sun lähelle, katsoa sua silmiin, lähemmäs..ottaa kädestäsi ja pussailla.
Hississä valot samaan aikaan hämärtyisi ;) - Donitseja.ilmassa
Kyllä varmasti tapahtuisi. Siinä oltaisiin hetki hiljaa, ja sitten tuota juttua syntyisi vaikka kuinka. On aika ahdistavaa jäädä hissiin jumiin täytyisi pelätä hapen loppumista. 🤐
- selviytyjätsit
Uskoisin joo, mutta mun olis ainakin pakko takertua suhun (muutoin inhoaisin sellaista heikkoutta), sikkä pelkään ahtaita paikkoja.
- seurapiirirakko
Tämän keskustelun luettuani en enää koskaan mene hissiin käymättä ensin vessassa...
Eiköhän siinä tulis jo asiat juteltua selviksi. Voitaisiin laittaa myös puhelimesta musiikkia ja vähän nojailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511