Minkäälaista naista sinussa.
Ei ollut sittenkään
13
<50
Vastaukset
- Hansuu
Miten ni? Ohan. Pistä lisää täkyy.
- Säätänäfeatlähimmäinen
No voihan vittu ku ei jaksa kattella :((((((((((
- SeSvuhuutelija
En mä uskaltanut, mut et säkään.
- MinkäänlainenNainen
Eikä sussa miestä...
Oliko tää nyt mulle. 🐽🕳️
- menehänjoutuisasti
Ei sulle varmaan sitten.
- Noeipäollu
eikä ole. Katoppa kun nykyisin ei ole miehiä tai naisia, ei tyttöjä eikä pokia, on vaan sukupuolettomia ihmisiä.
- Naisenmielipide
Ja se on oikein. Kaikilla on samat mahdollisuudet, eikä ennakko-ajatukset estä tekemästä mitään.
- sukupuoletonolento
On vain sukupuolettomia "henkilöitä" ja avaruusolentoja on tv-sarjoissa.
Kohta kun keskustelijoiden mielikuvitus pääsee valloilleen, voi tulla uusia trendikkäitä juttuja.
Pitää tehdä vieläkin kalakeittoa, kun on noita aineksia sellaiseen, kun eivät säily miljoonia vuosia kuitenkaan nuo aineet. - Noeipäollu
sukupuoletonolento kirjoitti:
On vain sukupuolettomia "henkilöitä" ja avaruusolentoja on tv-sarjoissa.
Kohta kun keskustelijoiden mielikuvitus pääsee valloilleen, voi tulla uusia trendikkäitä juttuja.
Pitää tehdä vieläkin kalakeittoa, kun on noita aineksia sellaiseen, kun eivät säily miljoonia vuosia kuitenkaan nuo aineet.Tuliko keitosta hyvää ;)? Itse kokkaan rössypottuja, omaan tapaan. elikkä: Pekonia rössyn ja sipulin paistamiseen, muutama porkkana paistoksen sekaan, muutama peruna ja kaiken kruunaa Jalostajan uutuus, valmis porokeitto minkä laitan samaan aikaan kun lohkotut perunat kiehumaan. Maistuisko sullekkin, se on todella HYVÄÄÄÄÄ ;),,, mammmm
- Niintotta
Sinä olitkin meistä naisellisempi.
Ei voi kuin valittaa. - kaikenlaisetjutut
Tuli mieleen juttu, että palstalla ei ole paljon filosofisia pointteja, on siltikin joitain aina välillä.
Koska itse luen paljonkin ikivanhoja mystiikkoja ja filosofiaakin, niin: mielihuvitusta on jutuista kyllä sitäkin enemmän aina.
Taas tulee joku uusi "trendi" pelijutut taisivat olla viimeksi keskustelun hauskoja aiheita.
Että tytöille pitäisi olla Sims-Koti - peli, mutta olisi ikävä englannitus jos nimenä olisi Sims-Home (Sims - homeinen koti -peli). - PieniM
Onneksi sinulla on nyt 3 x enemmän naista yhdessä naisessa kuin minussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491