Minkäälaista naista sinussa.
Ei ollut sittenkään
13
<50
Vastaukset
- Hansuu
Miten ni? Ohan. Pistä lisää täkyy.
- Säätänäfeatlähimmäinen
No voihan vittu ku ei jaksa kattella :((((((((((
- SeSvuhuutelija
En mä uskaltanut, mut et säkään.
- MinkäänlainenNainen
Eikä sussa miestä...
Oliko tää nyt mulle. 🐽🕳️
- menehänjoutuisasti
Ei sulle varmaan sitten.
- Noeipäollu
eikä ole. Katoppa kun nykyisin ei ole miehiä tai naisia, ei tyttöjä eikä pokia, on vaan sukupuolettomia ihmisiä.
- Naisenmielipide
Ja se on oikein. Kaikilla on samat mahdollisuudet, eikä ennakko-ajatukset estä tekemästä mitään.
- sukupuoletonolento
On vain sukupuolettomia "henkilöitä" ja avaruusolentoja on tv-sarjoissa.
Kohta kun keskustelijoiden mielikuvitus pääsee valloilleen, voi tulla uusia trendikkäitä juttuja.
Pitää tehdä vieläkin kalakeittoa, kun on noita aineksia sellaiseen, kun eivät säily miljoonia vuosia kuitenkaan nuo aineet. - Noeipäollu
sukupuoletonolento kirjoitti:
On vain sukupuolettomia "henkilöitä" ja avaruusolentoja on tv-sarjoissa.
Kohta kun keskustelijoiden mielikuvitus pääsee valloilleen, voi tulla uusia trendikkäitä juttuja.
Pitää tehdä vieläkin kalakeittoa, kun on noita aineksia sellaiseen, kun eivät säily miljoonia vuosia kuitenkaan nuo aineet.Tuliko keitosta hyvää ;)? Itse kokkaan rössypottuja, omaan tapaan. elikkä: Pekonia rössyn ja sipulin paistamiseen, muutama porkkana paistoksen sekaan, muutama peruna ja kaiken kruunaa Jalostajan uutuus, valmis porokeitto minkä laitan samaan aikaan kun lohkotut perunat kiehumaan. Maistuisko sullekkin, se on todella HYVÄÄÄÄÄ ;),,, mammmm
- Niintotta
Sinä olitkin meistä naisellisempi.
Ei voi kuin valittaa. - kaikenlaisetjutut
Tuli mieleen juttu, että palstalla ei ole paljon filosofisia pointteja, on siltikin joitain aina välillä.
Koska itse luen paljonkin ikivanhoja mystiikkoja ja filosofiaakin, niin: mielihuvitusta on jutuista kyllä sitäkin enemmän aina.
Taas tulee joku uusi "trendi" pelijutut taisivat olla viimeksi keskustelun hauskoja aiheita.
Että tytöille pitäisi olla Sims-Koti - peli, mutta olisi ikävä englannitus jos nimenä olisi Sims-Home (Sims - homeinen koti -peli). - PieniM
Onneksi sinulla on nyt 3 x enemmän naista yhdessä naisessa kuin minussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721