Miten mies voi ehkäistä abortteja?

Anna.Lee-38

Nainen ei voi tulla raskaaksi ilman miestä. Jos mies tekisi jotain tai oman osansa niin aborteista suurin osa jäisi tekemättä. Miksi vain naista syytetään ja haukutaan asiasta?

Miehet useimmiten moraalisoi mutta naiset joutuu kokemaan. Nyt on miesten vuoro tehdä jotain.

9

50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeläismies.pirkkala

Minä ehkäisen niin että pidän alumiinisia kalsareita. Niissä ei tapahdu ns lihan ylösnousemusta. Toisaalta se vaatisi jotain kontaktia tai lähietäisyyttä jonkun naisen kanssa. Sopimattomia julkaisuja kuten elloksen alusvaatekatalookia joskus luen. Silloin koetan ajatella jumalaa tai psalmeja.

• kunhan_pelleilen

Tämä viimeinen kommentti olikin erinomainen kirjaus. Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani. Miesten kannattaa käyttää housuja. Hollannissakin käytetään.

• 3866788693

Mies voisi lopettaa seksin harrastuksen kokonaan. Miksei mies tee niin ja kehota muitakin miehiä siihen? On aivan törkeen epä-oikeudenmukaista että nainen joutuu kärsimään seuraukset miehen huvitellessa. Miksi miesten tulee saada huvitella jos ei hyväksy aborttia? Mies vielä haukkuu päälle ja vaatii että naisen pitäisi tuomita itsensä elinkautiseen miehen seksihuvista. Kukaan nainen ei tule raskaaksi ilman miestä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      375
      877
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      865
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      78
      652
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    5. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      159
      635
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    7. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      31
      590
    9. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      59
      580
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    Aihe