Sähinä ja murina

Moikka!

Mulla on ongelma kissojen kanssa. Elikkä 8 vuotiaat sisarukset. Tämä uros on aina ollut se "pomo" ja naaras selkeästi toinen arvojärjestyksissään. Leikkivät ja pesevät toisiaan. Mutta nyt on jatkunut, aina aamuyöstä alkava jahti. Uros juoksee naaraan perässä kuin ottaen kiinni ja naaras murisee ja sähisee kovaan. Naaras juoksee sängyn alle ja murisee, uros istuu sängyn vieressä kytiksellä. Naaras saattaa juosta muristen ohi, uros menee perässä. Saattavat makoilla, istua, hetken jossain rauhakseen kunnes taas sama juttu. Kummatkin leikattu jo pienenä.

Mitä ihmettä tämä meinaa?? Muutoin ovat rauhassa ja saattavat pestä toisiaan.

7

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mayt

Ei hajuakaan. Itse ainakin pistäisin ne yöksi eri huoneisiin nukkumaan.

• isgos

ei kannata. kissa on laumaeläin !

• pam

Kissat leikkii.

• kissakursskäynyt

normaalia kissan käytöstä tähän aikaan vuodesta: hormoonit hyrrää.

• Anonyymi

Moikka, täällä alkoi kissojen matsit niin kuin nuorin katsoi vähän keskimmäistä päin ni jo alkoi sihinä ja menivät peräkanaa ja olikin muuten pelottavaa. Vanhin kissa vissiin lähti vähän nuorempaa komentamaan ja mä taisin olla liian liki ku nappasi ohi mennen muakin jalasta(pintaraapaisija vain), nyt vanhin on makuuhuoneessa, keskimmäinen keittiössä ja nuorin pojan huoneessa. Ehyt yms paniikissa käyty läpi ja apua pyydetty, mutta kannattaako heti miettiä kahden vanhimman pois antoa vai pitää ne erillään jonkun aikaa ja kokeilla sitä suihketta. Onhan tää peetä ku aina ovat toimeen tulleet, täytyy varmaan viedä leikattavaksi yksitellen myös, en ole vienyt kun ovat sisä kissoja mutta jos tuokin auttaisi. Eihän kissat kärsi jos hetken ovat ovien takana? Kuitenkin käymme joka, huoneessa paljon ja nyt ajattelin vuorollaan päästää yhden kerrallaan yöksi kanssani vapaalle 😊

• Anonyymi

Heti leikattavaksi jokainen! Erottamisella homma vaan pitkittyy. Kissat olisi hyvä leikkauttaa heti puolen vuoden jälkeen, näin reviiri- ja kosiskeluriidoilta vältytään!

• Anonyymi

Juu meidän menevät leikkauakeen ja olen myös ehyn ja eläinlääkärin kanssa jutellut ja nyt menemme näin. Kärsivällisyyttä vaatii mutta lopussa kiitos seisoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7673
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3736
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2875
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1851
    Aihe