Sähinä ja murina

Moikka!

Mulla on ongelma kissojen kanssa. Elikkä 8 vuotiaat sisarukset. Tämä uros on aina ollut se "pomo" ja naaras selkeästi toinen arvojärjestyksissään. Leikkivät ja pesevät toisiaan. Mutta nyt on jatkunut, aina aamuyöstä alkava jahti. Uros juoksee naaraan perässä kuin ottaen kiinni ja naaras murisee ja sähisee kovaan. Naaras juoksee sängyn alle ja murisee, uros istuu sängyn vieressä kytiksellä. Naaras saattaa juosta muristen ohi, uros menee perässä. Saattavat makoilla, istua, hetken jossain rauhakseen kunnes taas sama juttu. Kummatkin leikattu jo pienenä.

Mitä ihmettä tämä meinaa?? Muutoin ovat rauhassa ja saattavat pestä toisiaan.

7

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mayt

      Ei hajuakaan. Itse ainakin pistäisin ne yöksi eri huoneisiin nukkumaan.

      • isgos

        ei kannata. kissa on laumaeläin !


    • pam

      Kissat leikkii.

    • kissakursskäynyt

      normaalia kissan käytöstä tähän aikaan vuodesta: hormoonit hyrrää.

    • Anonyymi

      Moikka, täällä alkoi kissojen matsit niin kuin nuorin katsoi vähän keskimmäistä päin ni jo alkoi sihinä ja menivät peräkanaa ja olikin muuten pelottavaa. Vanhin kissa vissiin lähti vähän nuorempaa komentamaan ja mä taisin olla liian liki ku nappasi ohi mennen muakin jalasta(pintaraapaisija vain), nyt vanhin on makuuhuoneessa, keskimmäinen keittiössä ja nuorin pojan huoneessa. Ehyt yms paniikissa käyty läpi ja apua pyydetty, mutta kannattaako heti miettiä kahden vanhimman pois antoa vai pitää ne erillään jonkun aikaa ja kokeilla sitä suihketta. Onhan tää peetä ku aina ovat toimeen tulleet, täytyy varmaan viedä leikattavaksi yksitellen myös, en ole vienyt kun ovat sisä kissoja mutta jos tuokin auttaisi. Eihän kissat kärsi jos hetken ovat ovien takana? Kuitenkin käymme joka, huoneessa paljon ja nyt ajattelin vuorollaan päästää yhden kerrallaan yöksi kanssani vapaalle 😊

    • Anonyymi

      Heti leikattavaksi jokainen! Erottamisella homma vaan pitkittyy. Kissat olisi hyvä leikkauttaa heti puolen vuoden jälkeen, näin reviiri- ja kosiskeluriidoilta vältytään!

    • Anonyymi

      Juu meidän menevät leikkauakeen ja olen myös ehyn ja eläinlääkärin kanssa jutellut ja nyt menemme näin. Kärsivällisyyttä vaatii mutta lopussa kiitos seisoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe