Moikka!
Mulla on ongelma kissojen kanssa. Elikkä 8 vuotiaat sisarukset. Tämä uros on aina ollut se "pomo" ja naaras selkeästi toinen arvojärjestyksissään. Leikkivät ja pesevät toisiaan. Mutta nyt on jatkunut, aina aamuyöstä alkava jahti. Uros juoksee naaraan perässä kuin ottaen kiinni ja naaras murisee ja sähisee kovaan. Naaras juoksee sängyn alle ja murisee, uros istuu sängyn vieressä kytiksellä. Naaras saattaa juosta muristen ohi, uros menee perässä. Saattavat makoilla, istua, hetken jossain rauhakseen kunnes taas sama juttu. Kummatkin leikattu jo pienenä.
Mitä ihmettä tämä meinaa?? Muutoin ovat rauhassa ja saattavat pestä toisiaan.
Sähinä ja murina
7
98
Vastaukset
- Mayt
Ei hajuakaan. Itse ainakin pistäisin ne yöksi eri huoneisiin nukkumaan.
- isgos
ei kannata. kissa on laumaeläin !
- pam
Kissat leikkii.
- kissakursskäynyt
normaalia kissan käytöstä tähän aikaan vuodesta: hormoonit hyrrää.
- Anonyymi
Moikka, täällä alkoi kissojen matsit niin kuin nuorin katsoi vähän keskimmäistä päin ni jo alkoi sihinä ja menivät peräkanaa ja olikin muuten pelottavaa. Vanhin kissa vissiin lähti vähän nuorempaa komentamaan ja mä taisin olla liian liki ku nappasi ohi mennen muakin jalasta(pintaraapaisija vain), nyt vanhin on makuuhuoneessa, keskimmäinen keittiössä ja nuorin pojan huoneessa. Ehyt yms paniikissa käyty läpi ja apua pyydetty, mutta kannattaako heti miettiä kahden vanhimman pois antoa vai pitää ne erillään jonkun aikaa ja kokeilla sitä suihketta. Onhan tää peetä ku aina ovat toimeen tulleet, täytyy varmaan viedä leikattavaksi yksitellen myös, en ole vienyt kun ovat sisä kissoja mutta jos tuokin auttaisi. Eihän kissat kärsi jos hetken ovat ovien takana? Kuitenkin käymme joka, huoneessa paljon ja nyt ajattelin vuorollaan päästää yhden kerrallaan yöksi kanssani vapaalle 😊
- Anonyymi
Heti leikattavaksi jokainen! Erottamisella homma vaan pitkittyy. Kissat olisi hyvä leikkauttaa heti puolen vuoden jälkeen, näin reviiri- ja kosiskeluriidoilta vältytään!
- Anonyymi
Juu meidän menevät leikkauakeen ja olen myös ehyn ja eläinlääkärin kanssa jutellut ja nyt menemme näin. Kärsivällisyyttä vaatii mutta lopussa kiitos seisoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999