Tuhosit monen elämän

Hei, koulukiusaajien äiti. Oletko ylpeä teoistasi? Kuinka monen elämän sinä tuhosit myrkyllisillä sanoillasi ja teoillasi?

Kuinka monesti haukuit toisia ihmisiä kun heillä ei ollut töitä tai he tekivät pätkää. Pidit itseäsi niin paljon parempana kuin muut. Säälistä miehesi suhteiden kautta aikoinaan suojatyöpaikan sait. Ilman suhteita et olisi koskaan työllistynyt.

Luulit ja luulet yhä olevasi niin paljon parempi kuin muut. Kaikki on miehesi ansiota. Hän teki kovasti töitä elättääkseen perheensä, sinut mukaan lukien. Ilman miestäsi tai hänen sukuaan et olisi mitään.

Vanheimpainilloissa levitit perättömiä huhuja toisten vanhempien lapsista syyttäen heitä varkaiksi. Totuushan on, että omat tyttäresi varastelivat ympäri kyliä.

Myöhemmin haukuit toisia tyttöjä huoriksi vaikka omat tyttäresi olivat kylän suurimpia jakorasioita.

Haukuit toisia ihmisiä juopoiksi vaikki itse olit ja olet edelleen juoppo. Tuleeko sinulle parempi mieli kun voit haukkua toisia ja levitellä heistä perättömiä huhuja? Koetko, että saat näin valtaa ja hallintaa kun et pysty muutoin omaa säälittävää elämääsi pitämään kasassa?

Hait aina toisista äideistä tukea toiminnallesi. Levitit mielelläsi valheita toisista ihmisistä. Haukuit toisia selän takana paheksuen ja nauroit niille jotka olivat köyhiä.

Vieläkö ostat tyttäresi vapaaksi rahalla rikollisista teoista kuten tapon yrityksestä? Ja vaadit ettei asiasta saa koskaan enää puhua. Rahalla ei saa tekoja tekemättömäksi. Totuus tulee aina julki vaikka kuinka yrittäisit sitä rahalla ja valheilla peitellä.

Lapset ovat vanhempien käyntikortti. Tyttäresi kertovat omalla järkyttävällä käytöksellään karua tarinaa. He ovat omaksuneet sinulta käytöksensä ja oppineet, että rahalla pääsee vastuusta.

Kuinka paljon on joutunut miehesi ja esikoisesi kärsimään typeryytesi tähden? He ovat kantaneet vastuun koko elämänsä ajan, hiljaa kärsien. Sinä olet pilannut itsekkyydellä heidän elämänsä. Ajoit heidät juomaan ja istutit heihin synkkyyden siemenen.

Liekö esikoisella ja kaksosilla eri isä? Esikoinen on fiksu ja empaattinen ihminen jolla on hyvä sydän. Kaksosia ei sanat riitä kuvaamaan, heidän pahuutensa on aivan omaa luokkaansa.

Pitää nostaa hattua miehellesi, että hän jaksaa katsella kaltaistasi ihmistä. Olisi varmasti saanut paremmankin naisen itselleen. Ihmisen jolla on hyvä sydän joka kohtelee toisia kunnioittavasti.

Olet ja tulet aina olemaan säälittävä juoppo joka ei kykene hallitsemaan omaa elämäänsä. Olet heikko ihminen joka pakenee ongelmia viinan maailmaan etkä kykyne ottamaan vastuuta itsestäsi ja sanoistasi. Sen sijaan haukut ja syytät toisia.

Vaikka aikaa on kulunut tapahtuneista, tulet saamaan ansiosi mukaan. Totuus tulee ilmi sinusta ja teoista jotka olet elämäsi aikana tehnyt. Olet huono ihminen!

Kykenetkö ymmärtämään lainkaan kuinka monen ihmisen elämän sinä tuhosit typeryydelläsi ja itsekkyydelläsi???

44

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roarr

      Menee kai tämä lakiosastolle?

      • Anonyymi

        Aloittaja, julkaise teksti siellä uudestaan. Saat varmasti apua ja tietoa kuinka voit oikeutta saada. Kyllä rikoksesta pitää joutua vastuuseen.


    • pimeitäviestejä

      mulla on huomenna tosi aikainen herätys ja paljon tekemistä, niin sanon nyt hyvää yötä teille.

    • funteeraaja

      Mää taas oon funteerannu sillai, ettei sana itessää mittää myrkkyy oo, niiko arsenikkii tai syaniidii. Mä niiko oon aatellu et ko sanottas, et sana on myrkkyy, nii se on sellane kiälikuva vaan. Näin mää oon funteeranu.

    • funteeraaja

      Hemmettiäkö kettää kiinnostaa kenekä heräämiset ja tekemiset, sen kus painut pehkuihis siitä.

    • fundeeraaja

      Siitä tartte ilmotella kellee.

    • hyttysuhri

      Kyllähä näitä kiusaajia riittää maailmantappii jos jonkinmoisia. Viime kesänä, kun tein pihalla autoremonttia, niin eikö nää PERKELEEN hyttyset tuli kiusaamaan mua ja vaikka käytin siinä raidia, savukarkottimia ja iholle levitettävää hyttyskarkotetta, niin nää PERKELEEN hyönteiset ei jättaneet rauhaan. Tänäpäivänäkin mulla on vielä henksiä ongelmia näitten itikoitten takia.

    • Ottaa_päähän

      Kirjoituksessa puhutaan vakavista asioista. Surullista nähdä ettei toiset ihmiset ymmärrä tekojen seuraamusta. Kaipa se menee niin, että sitä ymmärtää vasta sitten kun joutuu itse saman kokemaan.

      Tietysti on ihmisiä jotka eivät vaan ymmärrä tai välitä! Typeryksiä jotka hakevat huomiota huonolla käytöksellä.

    • Keksiuutta

      On näitä ihmisiä kun eivät saa mitä haluavat. Silloin alkavat keksimään kaikkea tarinaa toisesta ihmisestä. Ei näet tunne koko perhettä. Jokin pieni yksityiskohta voi osua. Nämä on niitä manipuloijia. Mistä noita tarinoita oikein tulee🤣

      • Anonyymi

        Toivottavasti sinun ei tarvitse elämäsi aikana kohdata pahuutta. Voit jatkaa huoletta typerää ja ylimielistä käytöstä.


    • Unikävelijä

      Kun on yö aikaa keksiä. Kyllä siitä jotain kehkeytyy.

    • Ajatus_

      Jos ei ole asiallista ja fiksua ajatusta mitä kirjoittaa, kannattaa jättää silloin kirjoittamatta. Moni tärkeä asia jää näiden typerien kommenttien varjoon. Ikävä nähdä kuinka paljon ihmisissä on ilkeyttä ja typeryyttä. Harmi ettei palstoilla näe kovinkaan usein fiksuja ja ajattelevia ihmisiä.

    • Tunnistan

      No en kyllä pysty! Pystyisi jos tuo olisi totta🙂 huomenna katuu valheitaan.

    • Oikeetieto

      Osaan vaan en ole mitään tehnyt.

    • Oppiijoskus

      Tunnetko itse ihmiset? Näköjään et tunne. Ne jotka tuntee tietävät että teksti on täysin tuulesta temmattu.

      • Anonyymi

        Kai tiedät, että totuus tulee ilmi, halusit tai et. Oikeus tulee tapahtumaan ja tekijät joutuvat vastuuseen teoistaan.


    • Ihminen_on_paha

      On se jännä miten ihmiset yrittää kiistää ikävät asiat. Estää niiden tulon julkisuuteen keinolla millä hyvänsä. Kuinka monen ihmisen elämä tuhoutuu toisen ihmisen ilkeyden, typeryyden ja itsekkyyden takia?

      Milloin ihminen oppii kantamaan vastuun teoista?

    • Älyttömät

      Kanna vastuusi itse ja lopeta valehtelu.

      • Kerro_vääristynyt_totuus

        Väität, että hän valehtelee. Kerro SINÄ totuus kun kerran niin tunnut tietävän miten asiat on.


    • Anonyymi

      Miksi ketjusta poistetaan asiallisia viestejä????? Syy on mikä????

      • Anonyymi

        Ei haluta, että totuus tulee ilmi. Peitellään tekoja, kun ei pystytä vastuuta kantamaan. Säälittävää!


    • Anonyymi

      Ota ihmeessä yhteys poliisiin ja nosta syyte jos vain mahdollista. Moni vanha rikos on saanut oikeudessa päätöksen ja tekijät ovat joutuneet vastuuseen.

    • Anonyymi

      Ei se voi,kun keksii erään pään menoksi kaikkea.

    • Anonyymi

      Voi miten ihanaa, kun näitä kirjoituksia poistetaan ja totuutta yritetään peitellä! Kiitos ylläpito! Ootte ihania pahojen ihmisten suojelijoita!

      • Anonyymi

        Palsta on mennyt alaspäin. Asiallisia viestejä poistetaan. Joka muutoksen myötä aina vaan huonompaan suuntaan.


    • Anonyymi

      Syntiset palaa helvetissä! Lapset joutuvat maksamaan vanhempiensa synneistä.

    • Anonyymi

      Syntiä on puhua toisista noin. Oma syntisi tulee heti näkyviin.

      • Anonyymi

        Totuus tekee kipeää! Kaikki on tallella. Todisteet löytyy.


      • Anonyymi

        Syntiä on ostaa itsensä tai toiset rahalla ulos rikoksista. Syntiä on pakottaa toinen antamaan anteeksi toisten teot hiljaisuudella.
        Menneisyyden teot heittävät pitkät varjot tulevaisuuteen. Tuska ja kärsimys siirtyvät sukupolvelta toiselle, valitettavasti.


      • Anonyymi

        Kerro, mikä on hänen syntinsä, joka niin paistaa muka läpi?


      • Anonyymi

        Totuuden puhuminen ei ole syntiä vaan totuuden vääristäminen valheeksi.


      • Uskon että aloittaja kirjoittaa tuntemuksistaan totuuden mukaisesti omasta näkökulmastaan. Ei tuollaista voi keksiä, ja mistä syystä niin tekisi?
        Näin ajattelen tuntematta asiaa kummemmin.


    • Anonyymi

      Monien koulukiusaajien äideillä on ongelmia, kuten päihde ja alkoholi ongelmaa. Väkivalta on läsnä arjessa. Äidit ovat itsekkäitä ja heillä on sairaat arvot, jotka siirtävät lapsilleen. Pahojen asioiden tullessa omalle kohdalle, aletaan kiistämään tekoja ja syyttämään toisia. Häpeä estää myöntämisen. Sairasta!

    • Anonyymi

      Hauskaa ellei kukaan ole tuollaista tehnyt ja menee poliisin tietoon saa laittomuudesta itse rapsuja ja mitä muuta vielä.🤓

      • Anonyymi

        Eipä tossa tekstissä ole mitään mikä lakia rikkoisi. Ei tunnisteita. Joku on vaan purkanut sydäntään. Miltä viha tuntuu ja miten se on vaikuttanut elämään.


    • Anonyymi

      Lapsena käytöshäiriöinen on sitä myös aikuisena. Monen ihmisen elämä tuhoutuu. Eivätkä he edes ymmärrä välttämättä tekojensa vaikutuksia.

    • Anonyymi

      Aloittajan tarina kuulostaa tutulta. Liekö samat kaksoset? Juoppo äiti heilläkin.

    • Anonyymi

      Video on olemassa. Siinä on todisteet, kuinka tyttäresi yrittivät hänet tappaa. Yli laidan! Pidän huolen, että totuus tulee ilmi. Annoin sanani hänen kuolinvuoteellaan. Tästä ette rahalla selviä!

    • Anonyymi

      Entä isät?

    • Anonyymi

      vanhempien empatian puute omia lapsiaan ja yleensä ihmisiä kohtaan sitä nykyään on niin helppo olla olematta kovinkaan paljon tekemisissä lastensa kanssa päivät päiväködissa illat harrastuksissa sitten pika ruoka naamariin ja nukkumaan.

    • Anonyymi

      Oletko saanut rikosilmoituksen aikaiseksi jo tästä?

    • Anonyymi

      Maailmaan mahtuu paljon pahoja ihmisiä. Toivottavasti joutuvat vastuuseen teoistaan ja ennen kaikkea teot tulevat julki. Voimia aloittajalle!

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe