Milloin ja missä kokoontuu Suomen Kansa Ensin - puolueen orimattilan osasto ja kuka on yhteyshenkilö?
Kyseessä on kovan luokan pikkupuolue josta tulee seuraavien parin kymmenen vuoden aikana yksi maamme suurpuolueista.
SKE ( Suomen Kansa Ensin) O:lan osasto?
4
100
Vastaukset
- Vasenvihreätyttö
Ei ole osastoa,yksittäinen jäsen saattaa olla.Puolue on selvitystilassa ja todennäköisesti ei pääse vaaleihin koska järjestölakia rikottu.Kehotan liittymään Vihreisiin tai Vasemmistoliittoon.Ne ajavat Suomen tasa-arvoista tulevaisuutta.
- hienova
Eli joku jäsen kuitenkin on - se on hyvä alku!
- innokasske
Joko SKE-Orimattilan osasto on perustettu ja jos on niin milloin ja missä kokoonnutaan?
- KunKysyit
Olisi me viikko takaperin se Mallusjoella perustettu mutta kukaan ei ollut kirjoitustaitoinen eikä ajokuntoinen niin että plörinäksi meni , yritetään ensi viikolla uudestaan ja Mallusjoelle ei sitten mennä, hoidetaan se juttu vaikka Mäntsälän Essolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892