Ihastumista

Ihastunutnainen

Mielipiteitä ihmiset! Mun työpaikalla käy eräs mies, ja olen häneen ihastunut mutta en sitä ole halunnut hänelle näyttää. Mitään ihmeempää ei ole vielä päästy juttelemaan muutakin työasioita. Olen pistänyt merkille että katselee mua, itse olen koittanut olla ihan iisisti, alkaa itsellä aina sydän pamppailemaan tuhatta sataa jonka takia koitan olla ihan "normisti".
Itse olen pitkässä suhteessa, suhteessa joka on tiensä päässä. Saman katon alla ollaan vielä. Mutta tämä tällänen ihastuminen työpaikalla on mulle ihan uutta ja siksi tälläinen on jotain mikä pistää pään pyörälle kuin nuorella tytöllä :)
Olenkin miettinyt onko mies kiinnostunut koska se tunne mulla on, katseiden perusteella mitä hän luo minuun. Katseet on aika pitkä kestoisia. Ja olen sivu silmässä huomannut kuinka on katsellut. Kerran hän vähän punastuikin.
Joka päivä odotan koska mies saapuisi ja näkisin häntä. Kerran mies huomasi minut samassa kerroksessa ja jäi odottamaan mua ja kohdalla kysyi tulenko samalla kyydillä alas. Harmikseni piti sanoa etten vielä.
Toki haluaisin hissiin kaksin hänen kanssaan. :)
Mä en kestä kuinka olen niin ihastunut tuohon tyyppiin. Ja se tunne että hänkin olisi kiinnostunut. En vaan saa koskaan kunnon kahden keskistä aikaa jolloin pääsis kunnolla jutulle.
Jotenkin odotan hänen itse ottavan asiakseen kun ymmärtäisi edes katseista että olen kiinnostunut.
Mielipiteitä. Mitä teen, nappaanko hihasta ja kysyn kahville ja sitten mun tuurilla kuvittelen kaiken ja saan jatkossa hävetä.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go.for.it

      Ei siinä ole mitään häpeämistä että ilmaisee kiinnostuksensa.

    • Miehesiansaitseetietää

      Ole ystävällinen miehellesi ja jätä hänet ensin, ennen kuin alat toisen miehen kanssa käymään kahvilla seurustelu/ seksi mielessä. Mieti nyt toisenkin tunteita.

    • Nainen4848

      Ilman muuta odotat sopivaa tilaisuutta päästä kahdenkesken olemaan, vaikka sinne hissiin. Ole ihan hiljaa ja katso mitä mies tekee, jos ei mitään niin seuraava kerta voi olla se kerta. Älä tee itse aloitetta, nauti kutkuttavasta tilanteesta. Jos olet vaistonnut jotain niin jotain siinä varmasti silloin on. Anna asioiden tapahtua, muut asiat järjetyvät kyllä. Elät vain yhden kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe