Erään suuntaisia kirjoituksia

Virginialainen007

Erään suuntaisia kirjoituksia on ollut niin paljon, että uskon koko jutun. Ota yhteyttä.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähaluaisin

      Ottaisin jos voisin

      • Virginialainen007

        Joo, kyllä mä ton tiedän ja oikeastaan ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, mutta kun valtuutus voi tulla sulle milloin tahansa. Uskon koko jutun.


      • Älkääolkohölmöjä

        Sinäkään tiedä pätkääkään mistä on kyse. Omg.


      • Haluaisitkoettäotan
        Virginialainen007 kirjoitti:

        Joo, kyllä mä ton tiedän ja oikeastaan ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, mutta kun valtuutus voi tulla sulle milloin tahansa. Uskon koko jutun.

        Mikä valtuutus? Jos olisin varma, että yhteydenottoani odottaa hän. Ottaisin.


      • Otathanhuomioon
        Virginialainen007 kirjoitti:

        Joo, kyllä mä ton tiedän ja oikeastaan ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, mutta kun valtuutus voi tulla sulle milloin tahansa. Uskon koko jutun.

        Henk.koht. valtuutus. Ei saa jäädä epäselvyyttä kenet valtuutat.


      • MitäTarkoitat

        Selvennäpäs vähän? Aiot ottaa yhteyttä vai tai antaa toisen tunnistaa sinut tarkoituksella? Odotko itseltäsi vai toiselta?


    • Ehtottomasti

      Kaikki mitä nettipaskasivuille kirjoitetaan kannattaakin pitää ehtottoman totena ja uskoa täytenä totena.

      • EiNiinSimppeliä

        Jos viestiin vastaa, on aika yksisilmäistä ajatella millä mielellä joku toinen vastaa. Ei teksti yleensäpaljasta kuin pienen kulman ajatuksista. Joku voi vastata tuolla tavalla tosissaan, mutta se taitaa olla aika pieni joukko.

        Veikkaa, että suurin osa vastaa todellisilla omilla tunteillaan (=realiteetti), täysin silti ymmärtäen että keskustelija voi olla yhtä hyvin joku muu (realiteeetti). Silti viestiin voi vastata ihan kuin se olisi hänelle. Jos itse uskaltaa riittävästi ja toistuvasti antaa spesifioivia vihjeitä ja vastapuoli olisi täällä, hän voi tekstin lukea sivullisenakin. Vaikka hän ei täällä lukisikaan, on täällä kirjoittelu tunteiden purkamista, tunteiden joille ei vielä ole muuta väylää. Ja onhan niitä muitakin syitä täällä kirjoitella, mitä nyt kenelläkin.


      • Eijohtopäätöksiä
        EiNiinSimppeliä kirjoitti:

        Jos viestiin vastaa, on aika yksisilmäistä ajatella millä mielellä joku toinen vastaa. Ei teksti yleensäpaljasta kuin pienen kulman ajatuksista. Joku voi vastata tuolla tavalla tosissaan, mutta se taitaa olla aika pieni joukko.

        Veikkaa, että suurin osa vastaa todellisilla omilla tunteillaan (=realiteetti), täysin silti ymmärtäen että keskustelija voi olla yhtä hyvin joku muu (realiteeetti). Silti viestiin voi vastata ihan kuin se olisi hänelle. Jos itse uskaltaa riittävästi ja toistuvasti antaa spesifioivia vihjeitä ja vastapuoli olisi täällä, hän voi tekstin lukea sivullisenakin. Vaikka hän ei täällä lukisikaan, on täällä kirjoittelu tunteiden purkamista, tunteiden joille ei vielä ole muuta väylää. Ja onhan niitä muitakin syitä täällä kirjoitella, mitä nyt kenelläkin.

        Tämä 👍🏻


    • SeNainenKaipaa

      Hän pystyisi minut tunnistamaan IRL-sanomisista ja siitä mitä minusta tietää. En silti tiedä onko hän täällä ja tunnistaminen vaatisi että ne viestit osuus silmään.

      Hänelle sanoisin, etten ole tunnistanut sinua. Joku juttu sopii, mutta se ei vielä yksilöi . Siis jos tunnistaisit, olisi se yhteydenotto helpompi sinulle... siinä tapauksessa tiedät tunteeni ja tilanteeni.

    • hakekaaihmeesapua

      Tämmönen palsta on sairas kaikkine tunnistamisineen ja provoviesteineen. Kirjoittaako tänne vain sellaiset jotka eivät pysty luomaan suhteita kasvotusten toiseen ihmiseen?Lukekaa ja miettikää näitä viestejänne ja

      • EiNiinSimppeliä

        Tuo pidä yhtään paikkaansa. Niin kuin edellinen väite ketjussa tämäkin on yhtä yksisilmäiset väite. Tuon väitteen osalta on kyse pienestä erikoisjoukosta. Provoja täällä on toki, hekin pieni joukko. Etkö sinä pysty normaaleihin ihmissuhteisiin kun täällä olet, leimaatko myös itsesi?

        Voin antaa itseni esimerkiksi, kuulostaako ihmiseltä joka ei pysty normaaliin ihmissuhteen muodostukseen? Itsellä on ollut kaksi yli 7v parisuhdetta (vaatii jo toimeentulemista), on lapsia, ystäviä ja läheinen perhe. Tutustun uusiin ihmisiin helposti ja olen kova puhumaan. Olen aina pariutunut helposti sinkkutumisen jälkeen, vaikka en ole kropaltani tai naamastani ykkösluokassa. Olen aina tullut valituksi sisäisien ja älyllisten asioiden takia. Olen työelämässä suht. hyvällä palkalla. En ole mielenterveysongelmainen, päideongelmainen, asperger tai autisti eikä mitään muutakaan mikä vaikuttaisi normaaliin vuorovaikutukseen. Yksinkertaisesti vain ikävöin yhtä miestä, ja olosuhteista johtuen lähestyminen ei ole vielä toteutunut.


      • tosisimppeliä

        Käyn enää harvoin lukemassa vanhasta tottumuksesta. Kuulostat helvetin omahyväiseltä kaikkine hyvine piirteinesi.
        Ole siis onnellinen ja tyytyväinen itseesi.
        Se ei silti poista tämän palstan sairaita ominaisuuksia.


      • samaasarjaa

        Komppaan


    • Haamujengi

      Paikalla,valmiina,käytettävissäsi

      • Bonderosa

        Joo, kaikki on tehty jo. Loppuu synttäreillä.


      • Haamujengi
        Bonderosa kirjoitti:

        Joo, kaikki on tehty jo. Loppuu synttäreillä.

        Jep, mutta mistä alkoi?


    • voiceofnorth

      Joskus aikoinaan kirjoittelin tänne "sydän vereslihalla...."
      Ei ollut mitään muuta yhteyttä. Eikä tätäkään ollut oikeesti.

      Mietin, muistelin, itkin ja kaipasin. Reagoin palstan kirjoituksiin tosi herkästi ja vilpittömästi...

      Nyt kun ajattelen silloista minääni, tunnen myötähäpeää ja surua hänestä.
      Eikö olisi vain riittänyt se terapia. Oliko revittävä itsensä auki täälläkin.

      Kaikki piti käydä läpi. Näin se vaan meni.
      Hänelle rakkautta elämään.
      💜

    • niin.juuri

      Näin se on. Ikävä kyllä. Ei voi muuta kuin valittaen todeta. Sellaista se on ollut jo kauan. Täällä anonymiteetin ansiosta ovat entistä ikävämpiä.

    • Kirjoitellaan

      Yritetään uudelleen en ole ollut täällä.

      • viisaampina

        Se sopisi minulle hyvin.


    • numeroeivarattu

      Käy mun luona ei tarvi tehdä numeroa.
      Mukavempaa niin.

      • EiVishiinmulle

        Tää ei nyt auennut.


      • HaluatkoKertoa

        Mitä tarkoitat?


      • pyytämättäentule

        Pyydä kylään niin voin tullakin käymään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3841
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      593
      3625
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3602
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2271
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      53
      2229
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1766
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1433
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1352
    Aihe