sekös se oli kuka murhattiin sitähän minä arvelinkin,,,, hmm ikävä loppu joka tapauksessa
tappo tai murha
10
1271
Vastaukset
- pielaveeltä
senkö poeka se oll vae niin jopas nyt hy hy
- kyrvesmiesXvartija
Sama suunnitteluko oli niijen kiusattujen vanahusten tappamiseen vihapereillä kun mitä uuvessa Seelannissa tehtiin.
henki poes huonolta valuvikaselta ja hauvan kätköön mullan alle...
eipä enempoi sieltä huutele. on hulluja kylä pullollaan. eipä tapettaviksi haetut sunkaa niitä kylän hulluimpia oo - PuusepänPoikanPesäs
Vihaperheet pää sydämesi on raskas kaikesta paskasta, jota lapsellesi joudut syöttämään !
Kevyt sydän on iloinen.
Totuus ravitsee ? Valehtelu myrkyttää ilon ja elämän kyvyt.....
Sairaus jatkaa kuin lintusalmonella.....tappaen kaiken ympäristöstä....?
Plää, plää, plää raukkasielut rokkaako munissa ? - mikethenight
elähän horaja------------valuvikasten ja kyrvänsyylien tappamisesta poliiisi on luvannu palakkioita.
saa tappaa ja pittää peijaaset piälle.
polliisiki osallistuu juominkiin innolla - j875ty4320
jokkoon murhatut lienöövät hauvassa levossa
- 876uiyjhtgfcsd
Kysy miketheknightia... se tollo tietää
- 000000000000x0
Vihaperheet....... tappavat ! tappajat ! Vihankantajat, sairaat valuvikaset sieluttomat, tappajat ? Tappaja lapset. mikethenight tappaa...?
- maiktöhnait
onhan tämä perkelettä, että minua täällä haukutaan tappajaksi !
kyllä toki oonki :D :D :D ;D hinttarit !
- giljotiinhoitoon
UUUUPPSSSSS !
Traumapolilla on auttaja, nuori mentalikko !
Mene nopeasti traumojasi hoidattamaan ?- Anonyymi
Vai oliko se tinnetekickt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772