Vai onko ollut mitään ???
Mitäs vikoja on i20 yleensä
4
130
Vastaukset
- 0654321
Ei ollut mainintaa tarkemmin mikä malli. Itsellä oli 2014 1,2 bensa ja omaan autoon sattu kaikki mahdolliset viat (uusimmasta mallista ei kokemuksia).
Alkaa ruostuun (ohut huono maali ja huono sinkitys) takaikkunoiden reunasta ja ovenkahvojen alta (ensimmäisen kerran maalattiin vuoden ikäisenä). Joissain malleissa kytkin ei kestä (tehtaalta tullut joku vaihtokehoitus toisen malliseen jos alkaa pitään ääntä). Sähkövikoja (itsellä hinattiin pari kertaa huoltoon ja vika oli lopulta valoviiksessä). Rengasäänet aivan infernaaliset jopa kesärenkailla. Takajarrut alkaa jumittaan. Moottorikin alkoi itsellä pitämään 50tkm kohdalla niin pahaa ääntä että suosittivat huollossa oleen ajamatta. Olin tosi tyytyväinen kun pääsin eroon i20.stä.
Jos jotain hyvää niin näppärä pikku auto joka lämpiää nopesti talvella.
Nyt meillä i30 joka tuntuu aivan älyttömästi paremmalta kaikin puolin (itse mietin että voiko valmistusmaa vaikuttaa näin paljon?). - AINAHYNY
Mulla i20 09 170tkm ei mitään isompaa vikaa, se on ainut kun lähtee aamulla liikentesen käynnistää ajaa esim 4vaihteella 60< ja painaa kaasua pohjaa kuuluu pikkasden pärinä ääntä moottorista kun hellittää ajaa normaalisti ei kuulu...sitten kun lämpiää moottori normaalin tilaan niin häviää ääni:: joskus olen koitanut niin että heitän vaihteen vapaalle ja kaasutan niin ei ääntä kuluu eli ei tulis moottorista,sitten kun taas nostan kytkimen normaalisti ylös kuulu ääni lievästi,,niku sanoin se hävii kun lämpii:)) eli se on kytkin mutta toimii normaalisti ja vaihteet pelaa :voi olla jokin lämpö juttu. Ja toinen juttu on tuo maalin ohus tuossa takaovien lokasuojan reunassa ..on takapää hiukan leveempi helmasta ja siksi etupyörät heittää kivii,,,itse tein isommat läpät eteen ja pidemmät alkuperäiset on onnettomat suojaa paremmin huomaa selvästi esim talvella ja sitten nuo oven kahvat no siinä etupuolella voi olla ruostetta suunnittelu virhe selvästi ei oo selvää kumisuojaa,,,,,itse talvisin esim putsaa liuottimella rätillä oven kahvan ympäriltä suolan ei ole niin tullut ruostetta kannattaa huolehtii<< muuten annan 9 autolle on kestävä eikä vikoja ole ollut ollenkaan noihin KM
- JJä
I 20 vm09. 84tkm. Toiminut hyvin. Uutena ruostesuojattu. Akku sekä "koiranluut" vaihdettu. Normi huoltojen lisäksi olen vuosittain huoltanut jarrut sekä vaihtanut jarrunesteen suositusten mukaisesti.
- meluisa
Ei mitään vikoja,,mutta äänieristys on huono :)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888