Äänestyskopissa muistetaan,mikä puolue hylkäsi Matti Nykäsen tunnustus palkkion,Juha Mietokin sitä ihmetteli.
Graan-Laasonen
14
<50
Vastaukset
- finländare-utan
"Finländare utan - igen!"
- erererererer
Läppä voi jospa ihmiset tietäisivät kuinka vähällä järjellä heitä hallitaan tiivistyy Kimmossa ja Sannissa.
"Minä en kritisoisi Sipilän hallitusta niin paljon. Juha Sipilä itse suhtautuu positiivisesti ruotsiin ja istuuhan Kokoomuskin hallituksessa, huomauttaa Sasi.
Pelot joita saattoi olla ennen kuin hallitus astui virkaansa eivät ole toteutuneet. Otetaan esimerkiksi koulujen kielikokeilu, jonka ministeri Sanni Grahn-Laasonen on vesittänyt, sanoo Sasi." Myöskin RKP:n ministerit hylkäsivät Nykäsen. Minä olen lopettanut ruotsin puhumisen ajat sitten.
En myöskään siis seurustele suomenruotsalaisten kanssa.- MoonSuomalaane
Moon sen verran aikaa erell ettenoo ruottii eres puhun koskaan!
- Pitäjäläinen
On sankarit muut karkeloissa,Sven Tuuwaa siellä ei näy.
- hyvämattimme
Herra ja Rouva ministereille tuntuu olevan se oma palli tärkein, ei paljoa välitetä jos joku vaatimaton ihminen kovalla työllä ja harjoittelulla saa aikaan maailman- ja olympiamestaruuksia.
Ministerin ja kansanedustajan tehtävään kun ei tarvita muuta kuin hevelit puheet ja katteettomia lupauksia kansalle.
En ole ikinä nähnyt päivää että ministerit olis tuoneet kultamitaleita MM-kisoista tai olympialaisista. Äänestäjän kannattaa muistaa, että Grahn-Laasonen on estänyt Matti Nykäsen muistamisen hänen elinaikanaan. Kerttu Niskanen pystyy antamaan haastattelun englanniksi, vaikka Sanni on pilannut koulujen opetusohjelman pakkoruotsilla.
- KokoomuksenPapukaija
Grahn-Laasonen on Kokoomuksen papukaija, jolla on Orpon tavoin papukaijamainen tyyli kehua, miten paljon onkaan saanut aikaiseksi uudistuksia tällä vaalikaudella!
Niinpä onkin saanut ... LEIKKAUKSET ja ERIARVOISTAMINEN = UUDISTAMINEN -
KOKOOMUSPOLITIIKASSA- jarnak
Onneksi on vaalit tulossa,Kokoomus kontalleen!!
"Grahn-Laasonen on Kokoomuksen papukaija"
Stubbin kaveri.
Oli muistaakseni toimittaja ennen kuin Stubb pyysi papukaijaksi puolueeseen.
- Kraahn.laaso
Nysse Kraahn laaso on taas lisäämässä pakkoruotsitusta yleisön pyynnöistä huolimatta
- suksieiluista
Tv-haastatteluissa hän hokee muutamia samoja lauseita ja toistaa samaa mantraa. Politiikko jolla ei ole mitään oikeata sanottavaa, Orpon talutusnuorassa.
Epäilen että kyllä nykyiselle istuvalle hallitukselle käy vielä köpelösti vaaleissa. - hähhäh
Kuka sitä on äänestänytä?
RKP on mysö hyvin epäisänmaallinen, koska on torjunut suuren suomalaisen urheilusankarin saamasta elinaikanaan ansitsemansa huomion.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141376Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162828Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736- 75732
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665