Äänestyskopissa muistetaan,mikä puolue hylkäsi Matti Nykäsen tunnustus palkkion,Juha Mietokin sitä ihmetteli.
Graan-Laasonen
14
<50
Vastaukset
- finländare-utan
"Finländare utan - igen!"
- erererererer
Läppä voi jospa ihmiset tietäisivät kuinka vähällä järjellä heitä hallitaan tiivistyy Kimmossa ja Sannissa.
"Minä en kritisoisi Sipilän hallitusta niin paljon. Juha Sipilä itse suhtautuu positiivisesti ruotsiin ja istuuhan Kokoomuskin hallituksessa, huomauttaa Sasi.
Pelot joita saattoi olla ennen kuin hallitus astui virkaansa eivät ole toteutuneet. Otetaan esimerkiksi koulujen kielikokeilu, jonka ministeri Sanni Grahn-Laasonen on vesittänyt, sanoo Sasi." Myöskin RKP:n ministerit hylkäsivät Nykäsen. Minä olen lopettanut ruotsin puhumisen ajat sitten.
En myöskään siis seurustele suomenruotsalaisten kanssa.- MoonSuomalaane
Moon sen verran aikaa erell ettenoo ruottii eres puhun koskaan!
- Pitäjäläinen
On sankarit muut karkeloissa,Sven Tuuwaa siellä ei näy.
- hyvämattimme
Herra ja Rouva ministereille tuntuu olevan se oma palli tärkein, ei paljoa välitetä jos joku vaatimaton ihminen kovalla työllä ja harjoittelulla saa aikaan maailman- ja olympiamestaruuksia.
Ministerin ja kansanedustajan tehtävään kun ei tarvita muuta kuin hevelit puheet ja katteettomia lupauksia kansalle.
En ole ikinä nähnyt päivää että ministerit olis tuoneet kultamitaleita MM-kisoista tai olympialaisista. Äänestäjän kannattaa muistaa, että Grahn-Laasonen on estänyt Matti Nykäsen muistamisen hänen elinaikanaan. Kerttu Niskanen pystyy antamaan haastattelun englanniksi, vaikka Sanni on pilannut koulujen opetusohjelman pakkoruotsilla.
- KokoomuksenPapukaija
Grahn-Laasonen on Kokoomuksen papukaija, jolla on Orpon tavoin papukaijamainen tyyli kehua, miten paljon onkaan saanut aikaiseksi uudistuksia tällä vaalikaudella!
Niinpä onkin saanut ... LEIKKAUKSET ja ERIARVOISTAMINEN = UUDISTAMINEN -
KOKOOMUSPOLITIIKASSA- jarnak
Onneksi on vaalit tulossa,Kokoomus kontalleen!!
"Grahn-Laasonen on Kokoomuksen papukaija"
Stubbin kaveri.
Oli muistaakseni toimittaja ennen kuin Stubb pyysi papukaijaksi puolueeseen.
- Kraahn.laaso
Nysse Kraahn laaso on taas lisäämässä pakkoruotsitusta yleisön pyynnöistä huolimatta
- suksieiluista
Tv-haastatteluissa hän hokee muutamia samoja lauseita ja toistaa samaa mantraa. Politiikko jolla ei ole mitään oikeata sanottavaa, Orpon talutusnuorassa.
Epäilen että kyllä nykyiselle istuvalle hallitukselle käy vielä köpelösti vaaleissa. - hähhäh
Kuka sitä on äänestänytä?
RKP on mysö hyvin epäisänmaallinen, koska on torjunut suuren suomalaisen urheilusankarin saamasta elinaikanaan ansitsemansa huomion.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.925542Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573671Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j633022Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522233Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611996Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3041957- 471626
- 961521
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.111378