Lisää ihmettelyä!

Tein eilen varsin asiallisen ja todellisuuteen pohjautuvan aloituksen ”Pientä ihmettelyä”.

Muutama harhainen komuloinen siihen vastasi mutta yksikään heistä ei puuttunut esittämiini asioihin vaan lähti taas natsikortillaan sotaan.

He palasivat viime vuosisadalle vaikka minä kirjoitin tästä päivästä? Onko siis arvon komuloiset asiat siinä mallissa ettei teillä ole tästä päivästä minkään sortin käsitystä tai näkemystä vaan elättä jatkuvasti 1900 luvun alkuvuosia jolloin kommunismilla huijattiin kansoja rauhaa mainostaen mutta aseelliseen lähetystyöhön koko ajan valmistuen kuten Suomenkin sosialisoimiseen punarosvoarmeijan avulla Kusisen hallituksen odotellessa rajan takana Suomen hallituksen tilojen Helsingissä tyhjentymistä.

Miksi komuloinen puhuu rauhasta ja demokratiasta kun heidän paraatiensakin päänäytös aina oli isompien ja isompien aseiden esittely kansalle. Onko kommunistinen rauha sitä kun kaikki muut on tapettu?

Entä demokratia? Eipä sitä missään Neuvostoliitossa tai sen alusmaissa näkynyt vaan jos hiemankin esitettiin ajatusta poiketa Kremlin linjalta, niin tankit vyöryivät tukahduttamaan ajattelua. Kommunismi esiintyikin aina diktatuurina, puhui se sitten mistä hyvänsä. Eihän pakotettu yksipuoluejärjestelmä edes voi olla demokratia koska demokratiassa voidaan olla eri mieltä, voidaan esittää erilaisia kantoja asioista ja enemmistön määrä ratkaisee, mitä niistä mielipiteistä pyritään noudattamaan.

Oletteko te komuloiset todellisia loisia vai voiko teistä vielä kehittyä oikeita tuottavia kansalaisia joilla on kanttia esittää omia ajatuksiaan julkisesti?

89

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porvariloiset

      Sosiaalipummin pään "komuloiset" pyrkivät näköjään kovasti ulos ...
      No hupinsa kullakin ... hehehhe

      • Esitin aloituksessa montakin hyvää aihetta josta voi oikeasti jatkaa mutta kaltaisesi komuloinen ei siihen kyenne koska joutuisi ajattelemaan. Ajatteleminenhan on se suurin synti komuloiselle! Siitä kun voi saada hyviä ajatuksia eivätkä ne sovi komuloismaailmaan missä kurjuus on ainoa tavoiteltava asia.


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Esitin aloituksessa montakin hyvää aihetta josta voi oikeasti jatkaa mutta kaltaisesi komuloinen ei siihen kyenne koska joutuisi ajattelemaan. Ajatteleminenhan on se suurin synti komuloiselle! Siitä kun voi saada hyviä ajatuksia eivätkä ne sovi komuloismaailmaan missä kurjuus on ainoa tavoiteltava asia.

        "Monta hyvää aihetta" ... heh heheheheh


      • porvariloiset kirjoitti:

        "Monta hyvää aihetta" ... heh heheheheh

        Esim

        Miksi ette elä tätä päivää vaan olette 100 vuotta muista jäljessä? Ainakin kun katselee sitä mitkä asiat näyttävät olevan teille tärkeitä.

        Miksi komut puhuvat rauhasta ja demokratiasta vaikka aina ovat aseitaan mainostamassa eikä demokratiasta näy jälkeäkään noissa puoluediktatuureissa?

        Miksi aina otatte esiin natsikortin kun vastapuoli ei ole komuloinen vaikka natsin löytäminen lienee vieläkin vaikeampaa kuin komuloisen?

        Siinä nyt ainakin kolme tai neljä hyvää aihetta ottaa kantaa eli monta aihetta on todellisuutta jos oppii lukemaan, mikä lieneekin sinun puolustuksesi.


      • porvariloiset

        Tuskinpa täällä on montaakaan kirjoittajaa, jotka oikeasti kommunismia Suomeen haluavat tai yleensäkkään puolustavat. Sinä vaan haluat luulla niin, että voisit narsistina päsmäröidä täällä "opettajana/jumalasta seuraavana". Ketään ei kiinnosta tuollainen kirjoittelu. Ei ketään.


    • Juudas

      Kyllä sinä aloituksen juoppo olet täysipäinen fasisti. 2010 luvun tutkimukset ovat vahvistaneet sinun pitäytyvän ruskean ruton aatteessa.
      Esitit aloituksessa kaksi fasismia tukevaa teesiä. Milloin tulee kolmas?

      • Mitkähän tutkimukset?

        Et edes tiedä mitä fasismi on! Kaltaiseni demokraatti on sekä punaisen että harmaan fasismin vihollinen!

        Mahdatko olla jo kypsä pyöreään ja pehmustettuun huoneeseen kun et yhtäkään järkevää ajatusta saa päästäsi.

        Voin sanoa, että en ole raivo raitis mutta nautin alkoholia ainoastaan häissä ja määrältään silloinkin vain yhden shampanja pikarillisen koska pidän hääjuhlaa sen arvoisena.

        Kun olet aivosi jo ryypännyt pilalle niin kuvittelet muidenkin tukevan perässä tai menevän edellä vaan minä en ole siinä porukassa. Viimeisen kahden vuoden aikana kun on ryypännyt 2 pikarillista shampanjaa tai muuta kuohuvaa niin ei ihan pääse juopoksi nimittelemään!


      • Juudas
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitkähän tutkimukset?

        Et edes tiedä mitä fasismi on! Kaltaiseni demokraatti on sekä punaisen että harmaan fasismin vihollinen!

        Mahdatko olla jo kypsä pyöreään ja pehmustettuun huoneeseen kun et yhtäkään järkevää ajatusta saa päästäsi.

        Voin sanoa, että en ole raivo raitis mutta nautin alkoholia ainoastaan häissä ja määrältään silloinkin vain yhden shampanja pikarillisen koska pidän hääjuhlaa sen arvoisena.

        Kun olet aivosi jo ryypännyt pilalle niin kuvittelet muidenkin tukevan perässä tai menevän edellä vaan minä en ole siinä porukassa. Viimeisen kahden vuoden aikana kun on ryypännyt 2 pikarillista shampanjaa tai muuta kuohuvaa niin ei ihan pääse juopoksi nimittelemään!

        Kolmannen kerran Juudaksemme Extyökkäri kielsi Herransa ja kahtena päivänä peräkkäin.
        Taivaspaikka meni. Pyhä Pietari pelastui kun jätti pelkuruuden yhteen päivään.


      • Juudas kirjoitti:

        Kolmannen kerran Juudaksemme Extyökkäri kielsi Herransa ja kahtena päivänä peräkkäin.
        Taivaspaikka meni. Pyhä Pietari pelastui kun jätti pelkuruuden yhteen päivään.

        Vetosit tutkimuksiin! Missä ne ovat?


    • Juudas

      Aloitus on varsinainen Juudas Iskariot.
      On valmis päivänä minä hyvänsä valmis pettämään isänmaan fasistien kanssa.
      Todellinen loinen isänmaan turkissa.

      • Minä en petä isänmaata mutta ainakin kahdesti te komuloiset olette sitä yrittäneet oikein asevoimin.

        Ensin 1918 tammikuussa ja toisen kerran punarosvoarmeijan avulla marraskuun viimeisenä 1939. Te sosialistit, TE olette maanpettureita! Te haluatte eroon meistä demokraateista ja teette yhteistyötä natsien kanssa (Molo - Rippe 1030 kesällä).

        Me oikea laitaa kulkevat demokraatit olemme isänmaan turva ja ylläpitäjä joukko!


    • göbbe_se_on

      Extyökkäri edustaa kaikissa lausunnoissan fasismia eikä vain pelkkää natsihenkisyyttä.
      Hänen makuuhuoneessaan on saaveittain punaisten verta.

      • Te eri väriset puna ja harmaa fasistit niitä natseja olette! Emme me demokratian kannattajat.

        Mikä poliittinen uskonto on sitä verta isommat saavilliset päästänyt karkuun? Kommunistit voittivat kilpailun ja natsit tulivat toiseksi. Sikai meidän demokraattien piti nitistää teidät lopullisesti. Nythän teitä kumpaakin saa hakea kuin neulaa heinäsuovasta.


    • göbbels_mikä_göbbels

      Isänmaan petturi se on. Aloitus nimittäin.
      Nyt kantoi isänmaan rahvaan syytöntä verta laivalasteittain fasismin alttarille.

      • Tuo on sitä göbbelsiä aidoimmillaan, minä kun luulin sen jo kuolleen!


    • antijuudas

      Lopettakaa Xmiehen kiusaaminen.
      Taivasten valtakunta kuuluu vähämielisille sillä he eivät tiedä mitä tekevät. Kuningas Koskenkorva saattaa tuottaa myös vääriä mielikuvia.
      SS-Asevelikerho, Veljesapu ry, saatanan avulla pesee fasismia ja suomalaista fasismia putipuhtaaksi. Xmies on hyvin kiusaantunut.

      • Jos olet mikä hyvänsä natsi, punanatsitkin kelpaavat niin eihän sellainen pysty järkebvään keskusteluun koska hänen poliittinen uskonto kieltää järjen käytön ja pakottaa uskomaan niihin loitsuihin joita uskonnon isät ovat julki tuoneet.

        Tuonkomulois lauman ylläpitäjä on juuri mainitsemasi Koskenkorva sillä normaali ihminen on noita parkoja fiksumpi vaikka ilman koulun käyntiä.


    • Juudas

      Naurettavaahan vähä-älyistä on kiusata. Hänhän ei tiedä mitä tekee ja on siksi autuas.
      Mutta ottaa kyllä pattiin ääretön punaisten lahtaaminen, jossa vetoaa Jeesuksen apuun. Entä jatkuva palkkatyöläisen halveksiminen ja ylipäänsä työn halveeraaminen ja suora propaganda ammattiliittojen kieltämiseksi. Hän on todella autuas, koska ei tiedä mitä tekee. Persuloinen on autuas työväenliikkeen vihassaan ja hän pääsee kuitenkin helvetin riemukkaisiin kemuihin. On se niin väärin että...... .

      • Jos minuun viittaat tuolla kommentillasi niin enhän minä ole ay mafiaa kieltää halunnut vaan siirtää sen tähän päivään jostain kommunismin huippuvuosista joihin se on jumittunut.

        Olen itse ollut palkannauttija yli 40 vuotta joten miksi kuvittelet minun palkannauttijoita halveksivan? Minähän vain pyrin opastamaan heitä paremmalle tielle. Parempi tie kulkee omia latujaan eikä edes pissi ay mafian leiriin. Tuolla systeemillä olin nousevassa kehityksessä töitteni kanssa ja varmuudella lopetin tuloksellisemmin kuin jos olisin niihin ay mafiosojen ohjauksiin tyytynyt.

        Oma tie on paras tie kun hieman viitsii asioihin perehtyä.


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Jos minuun viittaat tuolla kommentillasi niin enhän minä ole ay mafiaa kieltää halunnut vaan siirtää sen tähän päivään jostain kommunismin huippuvuosista joihin se on jumittunut.

        Olen itse ollut palkannauttija yli 40 vuotta joten miksi kuvittelet minun palkannauttijoita halveksivan? Minähän vain pyrin opastamaan heitä paremmalle tielle. Parempi tie kulkee omia latujaan eikä edes pissi ay mafian leiriin. Tuolla systeemillä olin nousevassa kehityksessä töitteni kanssa ja varmuudella lopetin tuloksellisemmin kuin jos olisin niihin ay mafiosojen ohjauksiin tyytynyt.

        Oma tie on paras tie kun hieman viitsii asioihin perehtyä.

        Ja vain narsisti luulee sen oman tien olevan se ainoa oikea!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Ja vain narsisti luulee sen oman tien olevan se ainoa oikea!

        Oma tie on hyvä tie koska sen voi itse valita. Työelämässäkin minulla on siitä vain positiivista kokemusta. Jos olisin aikoinaan lähtenyt ay mafiosojen kelkkaan, yrittiväthän ne aikoinaan vaan en katsonyt viisaaksi lähteä vaan toimia oma-aloitteisesti.

        Onko se ainoa oikea tie on tietysti hyvä kysymys eikä siihen ole oikeaa vastausta mutta jos vertaa niiden yritysten työntekijöihin joissa palkkalaisena palvelin niin vain niillä jotka lähtivät omalle tielleen on hyvä taloudellinen tilanne nyt eläkkeellä ollen. Muutakin kuin palkkaeläke on kertynyt ja se kyllä helpottaa eläkepäivien viettoa.

        Onhan omalla tiellä aina omat riskinsä mutta viisaasti toimien ne eivät kaada sen tien kulkua ja virheistään pitää oppia. Se taas on jotain mihin ay mafiosot eivät kykene!

        Sinä loinen narsistina et ymmärrä koska narsistina luulet olevasi aina oikeassa.


      • porvariloiset
        Extyökkäri kirjoitti:

        Oma tie on hyvä tie koska sen voi itse valita. Työelämässäkin minulla on siitä vain positiivista kokemusta. Jos olisin aikoinaan lähtenyt ay mafiosojen kelkkaan, yrittiväthän ne aikoinaan vaan en katsonyt viisaaksi lähteä vaan toimia oma-aloitteisesti.

        Onko se ainoa oikea tie on tietysti hyvä kysymys eikä siihen ole oikeaa vastausta mutta jos vertaa niiden yritysten työntekijöihin joissa palkkalaisena palvelin niin vain niillä jotka lähtivät omalle tielleen on hyvä taloudellinen tilanne nyt eläkkeellä ollen. Muutakin kuin palkkaeläke on kertynyt ja se kyllä helpottaa eläkepäivien viettoa.

        Onhan omalla tiellä aina omat riskinsä mutta viisaasti toimien ne eivät kaada sen tien kulkua ja virheistään pitää oppia. Se taas on jotain mihin ay mafiosot eivät kykene!

        Sinä loinen narsistina et ymmärrä koska narsistina luulet olevasi aina oikeassa.

        Narsisti ei edes huomaa omaa narsismiaan. Niin tyypillistä!


      • porvariloiset kirjoitti:

        Narsisti ei edes huomaa omaa narsismiaan. Niin tyypillistä!

        Valitan jos sinulle noin on käynyt, arvoisa narsistinen loinen!


    • Juudas

      Herra jestas ja perskele.
      Aloitus on oivaltanut, että jokainen kansalainen on yksilö. Mahtava älynväläys.
      Aloitus kossuhuuruissa unohti vallan, että yksilöt muodostavat yhteiskunnan.
      Jos joku yksilö on aloituksen kaltainen, suoraan sanoen persläpi persuloinen, niin vastaavasti toisella puolella on tuhatmäärin joukkuekansalaisia.
      Antakaamme yksinkertaisen olla autuas, koska kadonneita lampaita maailmalla on muutamia.

      • Kuten veljesi Iskariot aikoinaan olet todella harhaan johdettu ja nähtävästi ay mafiosojen orja jolla on pakonomainen tarve pyrkiä puolustamaan omaa saamattomuuttaan. Saamattomuuttahan se on kun antautuu muiden vietäväksi virran mukana ja toivoo ettei kolhaise nuppiaan virran isoihin kiviin.

        Voin vakuuttaa ettei kossua ole tarvittu minun elämäni ja toimieni johtajaksi vaikka se ehkä sinusta oudolta tuntuukin. Kun on itsensä kanssa sovussa niin alkoholi missään muodossa ei tuota ongelmaa pitää kaupan hyllyillä. Ainoa kohta jossa minä haluaisin todella vahvaa alkoholia, esim 94% pirtu riittäisi, on ikkunoiden pesu pakkasella ulkopuolelta. On kuitenkin teidän juopporattien syytä jottei sitä minullekaan myydä joten pesu saa odottaa kevättä.

        Jos järkevästi asioihin suhtautuminen tekee jostain persoonasta persun niin parempi sekin kuin komuloinen joka vain loisii muiden kustannuksella.

        Olet varmaan tuosta loppulauseestasi päätellen sitä mieltä kuin vanha sanontakin, "paska on hyvää vai voiko miljoona kärpästä olla väärässä?" Te ay orjat, jotka ette itse ajattele, olette juuri noita tuon lausahduksen kärpäsiä mentaalisesti!

        Ja se herättää isompaakin ihmettelyä maassa jossa väitetään olevan hyvän koulutuksen, onko todella mahdollista ettei koulu opeta omaa ajattelua? Minä ainakin opin sitä siellä joskin kävin niin kansa- kuin yhteiskouluakin ennen kuin peruskoulu pilasi lasten tulevaisuuden suurelta osalta. Tiedän ja tunnen tosin menetyneitäkin peruskoulun tuotteita, lääkäreitä ja arkkitehteja ainakin.


    • Juudas

      Otan esimerkin aloituksen maailmankatsomuksesta poiketen anti-göbbelsmäisen pienyrittäjän maailmankuvan avulla.
      Varoitan natsihenkisiä. Tämä pienyrittäjä, itsekin ahkera työntekijä, arvostaa työtä ja työntekijöitä. Ei piiruakaan aloituksen mustasta sontafilosofiasta.

      Kertokoon itse, ettei tule väärinkäsityksiä. Kyse on siivousfirmasta.

      https://yle.fi/uutiset/3-10642321
      "– Sillä (palkalla) pitää tulla toimeen. Päätin, että jos minun yritykseni ei pysy pystyssä, kun maksan työntekijöille korkeampaa tuntipalkkaa niin sitten minun pitää lopettaa.
      Siivousalan palkkaus on ottanut askeleen ylöspäin. Alan palkkoja on nostettu ansiokehitysohjelman mukaisesti vuodesta 2010 lähtien. Palkat lähestyvät jo muiden palvelualojen palkkausta.
      Jenni Parpala sanoo maksavansa 12 euroa tunnilta ja parhaimmat saavat 15 euroa tunnilta.
      Jenni Parpalakin sanoo, että pääsääntöisesti siivousalaa arvostetaan. Siivouksen ja siisteyden merkitys ymmärretään. Hänen mielestään palloa pitää heittää enemmän työnantajien suuntaan, sillä sieltä lähtee myös se arvostuksen näyttäminen."

      Parpala noudattaa yksipuolista työpaikkakohtaista sopimista maksalla yli tessin minimin palkkaa. Hän ei ajattelekaan tessin määräysten rikkomista vaan niiden ylittämistä.
      Jutussa ei kerrota, onko yhtiössä jo luottamusmies mutta luultavavsti on tai tulee yhtiön kasvaessa.
      Mikä erottaa Parpalan aloituksen fasismista.? Hän pitää työläistä yhtä hyvänä kuin itseään. Hän organisoi yhtiön toiminnan eli tekee työtä itsekin.
      Suomeen tulisi säätää laki, ettei aloituksen kaltaisia natsityylisiä firmoja saisi perustaa. Työpaikkademokratia on se, joka toimii.

      Siivousalan työt ovat raskaita. Palkat ovat edelleen matalalla tasolla. Toivottavasti hän menestyy ja pysyy aloituksen natsimaisesta ihmiskuvasta kaukana.

      • Palkan pitää olla riippuvainen jokaisen tekijän henkilökohtaisesta tuottavuudesta. Muu ei kelpaa aikuisten oikeasti.

        Siivousalaa tarvitaan mutta sitä on aika harvassa paikassa mahdollisuutta laskuttaa asiakasta 100€/h siivoustyöstä ellei se ole jotain kovin vaarallista kuten ydinjätteen poistamista nurkista kun vanhat KGB miehet ovat sillä pyrkineet eliminoimaan asukasta.

        Teillä komuloisilla on surkea mielikuvitus, jos joku ei ole oikeaoppinen komuloinen niin hän on sortunut fasismin kiroihin. Se on paskapuhetta. Tuntematta Parpalaa väitän hänen olevan ihan tavallinen demokraattinen Suomen kansalainen!

        TULKAA JÄRKIINNE KOMULOISET!


    • Juudas

      Missähän viipyy aloituksen homonatsikaveri lynkkaamassa rehtejä kansalaisia ellei ole sitä itse!

      • Sinuna jättäisin ryyppäämisen vuodeksi vähintään sillä nyt pääsi on pahasti sekaisin ja voi olla ettei vaurioita enää saa korjattua mutta yrittää kannattaa. Jos ei auta niin kunnon niskalenkki puun oksassa tuo helpotuksen!


    • aaro.matteus

      Aloituksen homonatsikaveri ilmaantui. Aloitus on mielissään. Entä Jeesus?

      • Sinullekin sanoisin: "Sinuna jättäisin ryyppäämisen vuodeksi vähintään sillä nyt pääsi on pahasti sekaisin ja voi olla ettei vaurioita enää saa korjattua mutta yrittää kannattaa. Jos ei auta niin kunnon niskalenkki puun oksassa tuo helpotuksen! "

        Lisäisin siihen sinua varten vielä, älä sekoita asiaan tuntemattomia sillä en usko sinun kovastikaan olevan mistään yhtä mieltä Jeesuksen kanssa.

        Myös homonatsiksi nimittely vaatii hieman perusteluja jos et syvällisesti tunne nimittelyn kohdetta. Tuo komuloisten (tyylistä päätellen) muiden moittiminen ei juurikaan paranna uskottavuuttasi pölkkypää!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Sinullekin sanoisin: "Sinuna jättäisin ryyppäämisen vuodeksi vähintään sillä nyt pääsi on pahasti sekaisin ja voi olla ettei vaurioita enää saa korjattua mutta yrittää kannattaa. Jos ei auta niin kunnon niskalenkki puun oksassa tuo helpotuksen! "

        Lisäisin siihen sinua varten vielä, älä sekoita asiaan tuntemattomia sillä en usko sinun kovastikaan olevan mistään yhtä mieltä Jeesuksen kanssa.

        Myös homonatsiksi nimittely vaatii hieman perusteluja jos et syvällisesti tunne nimittelyn kohdetta. Tuo komuloisten (tyylistä päätellen) muiden moittiminen ei juurikaan paranna uskottavuuttasi pölkkypää!

        Ja sinäkö et moiti toisia, mitä?
        Väität tuolla jossain, että komuloiset elävät 1900 luvulla kun taas sinä olet tässä päivässä.
        Olen vahvasti eri mieltä. Aloituksessasi kirjoitat Neuvostoliitosta, sitä ei ennää oo olemassakaan.
        Tällä palstalla kirjoittajilla ei ou mittää asevoimia, ei täällä kukkaan pullistele sinnuu lukkuunottamatta.
        Et kirjoita tämän päivän yrittäjistä, työntekijöistä vaan silloin kun sinä teit sitä, kun sinä teit sitten tätä jne...jne...kne...
        Kirjoitelet myös siitä kuinka kommunistit pettivät ihan kahdesti tämän maan. Unohdat autuaasti, että suurin osa suomalaisista miehistä tappelivat molemmissa sodissa Neuvostoliittoa vastaan.
        Mikä sinua oikeasti vaivvaa? Kirjoitat, että kommunisteja ei ou ja seuraavassa hetkessä pääset taas vauhtiin kun kirjoitat kuinka komuloiset eivät tee niin vaan tekevätkin näin ovat aina tehneet.
        Olisit ihgengör tyttyväinen kun kommunisteja ei ole ja piste.


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Ja sinäkö et moiti toisia, mitä?
        Väität tuolla jossain, että komuloiset elävät 1900 luvulla kun taas sinä olet tässä päivässä.
        Olen vahvasti eri mieltä. Aloituksessasi kirjoitat Neuvostoliitosta, sitä ei ennää oo olemassakaan.
        Tällä palstalla kirjoittajilla ei ou mittää asevoimia, ei täällä kukkaan pullistele sinnuu lukkuunottamatta.
        Et kirjoita tämän päivän yrittäjistä, työntekijöistä vaan silloin kun sinä teit sitä, kun sinä teit sitten tätä jne...jne...kne...
        Kirjoitelet myös siitä kuinka kommunistit pettivät ihan kahdesti tämän maan. Unohdat autuaasti, että suurin osa suomalaisista miehistä tappelivat molemmissa sodissa Neuvostoliittoa vastaan.
        Mikä sinua oikeasti vaivvaa? Kirjoitat, että kommunisteja ei ou ja seuraavassa hetkessä pääset taas vauhtiin kun kirjoitat kuinka komuloiset eivät tee niin vaan tekevätkin näin ovat aina tehneet.
        Olisit ihgengör tyttyväinen kun kommunisteja ei ole ja piste.

        Niinhän te elätte 1900 luvulla koska silloin komuloisporukat kuvittelivat valtaavansa koko maailman, siihen tarkoitukseen oli Komintern perustettu. He tosin joutuivat siitä luopumaan kun Aatun väki alkoi olla Moskovan porteilla ja tarvittiin suuresti lännen apua.

        NL, vaikka sitä ei enää onneksi ole, on hyvä esimerkki siitä mihin kommunismin ja vasemmiston yleisemminkin harrastama politiikka vie jos se pääsee päättäjän asemaan. Se kun ei näin sivusta katsoen ole tipan tippaa parantunut kuten Venezuelan kokeilu viimeksi osoitti.

        Kyllä kommunistit päästyään hallitsemaan ovat olleet aina aseillaan pullistelijoita. Rauhaahan ne saarnasivat ennen marraskuun viimeistä 1939 mutta silti lähtivät tänne aseet paukkuen. Onneksi meillä oltiin fiksuja ja siellä oli vastaanottokomiteat paikalla eikä Kusisen komuhallitus ole vieläkään istunut yhtäkään päivää Helsingissä.

        Tunnen joitakin tämän päivän yrittäjiä edelleen eikä se maailma ole suuresti minun ajoistani muuttunut, eikä muutu paitsi jos saadaan ay mafia siirrettyä tähän päivään jolloin päästään paremman elämän kehittelyyn kun työntekijätkin huomaavat jotta työpanos on se, josta maksetaan ei työpaikalla vetelehtiminen.

        Kommunistit yrittävät kahdesti pettää meidät. Ensin 1918 alkaessaan Suomen kansan alistusyrityksen joka lopulta torjuttiin ja päästiin normaaliin tilanteeseen. Uudelleenhan osa samaa porukkaa punarosvoarmeijan tuella pyrki saamaan meille komuhallituksen Kusisen johdolla 21 vuotta myöhemmin ja osa täällä asuvista komuloisista auttoi heitä. Komuloiset ovat kahdesti meitä pettäneet! Neuvostoliittohan se oli liitossa toisen sosialistin Saksan kanssa Molo – Rippe sopimuksellaan ja nuo kaksi sosialismia pyrkivät jakamaan keskenään Euroopan. Siitähän se II maailmansota sikisi!

        Onneksi niitä komuloisia on vain kourallinen tänään, eivät saa nytkään yhtäkään edustajaa parlamenttiin. Yksikin on kuitenkin liikaa koska ei pidä suosia tyhmyyttä ja mitä muuta se kommunismi on?


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Niinhän te elätte 1900 luvulla koska silloin komuloisporukat kuvittelivat valtaavansa koko maailman, siihen tarkoitukseen oli Komintern perustettu. He tosin joutuivat siitä luopumaan kun Aatun väki alkoi olla Moskovan porteilla ja tarvittiin suuresti lännen apua.

        NL, vaikka sitä ei enää onneksi ole, on hyvä esimerkki siitä mihin kommunismin ja vasemmiston yleisemminkin harrastama politiikka vie jos se pääsee päättäjän asemaan. Se kun ei näin sivusta katsoen ole tipan tippaa parantunut kuten Venezuelan kokeilu viimeksi osoitti.

        Kyllä kommunistit päästyään hallitsemaan ovat olleet aina aseillaan pullistelijoita. Rauhaahan ne saarnasivat ennen marraskuun viimeistä 1939 mutta silti lähtivät tänne aseet paukkuen. Onneksi meillä oltiin fiksuja ja siellä oli vastaanottokomiteat paikalla eikä Kusisen komuhallitus ole vieläkään istunut yhtäkään päivää Helsingissä.

        Tunnen joitakin tämän päivän yrittäjiä edelleen eikä se maailma ole suuresti minun ajoistani muuttunut, eikä muutu paitsi jos saadaan ay mafia siirrettyä tähän päivään jolloin päästään paremman elämän kehittelyyn kun työntekijätkin huomaavat jotta työpanos on se, josta maksetaan ei työpaikalla vetelehtiminen.

        Kommunistit yrittävät kahdesti pettää meidät. Ensin 1918 alkaessaan Suomen kansan alistusyrityksen joka lopulta torjuttiin ja päästiin normaaliin tilanteeseen. Uudelleenhan osa samaa porukkaa punarosvoarmeijan tuella pyrki saamaan meille komuhallituksen Kusisen johdolla 21 vuotta myöhemmin ja osa täällä asuvista komuloisista auttoi heitä. Komuloiset ovat kahdesti meitä pettäneet! Neuvostoliittohan se oli liitossa toisen sosialistin Saksan kanssa Molo – Rippe sopimuksellaan ja nuo kaksi sosialismia pyrkivät jakamaan keskenään Euroopan. Siitähän se II maailmansota sikisi!

        Onneksi niitä komuloisia on vain kourallinen tänään, eivät saa nytkään yhtäkään edustajaa parlamenttiin. Yksikin on kuitenkin liikaa koska ei pidä suosia tyhmyyttä ja mitä muuta se kommunismi on?

        Mitäs minä kirjoitin? Kommunistit yrittivät ... Onneksi komuloisia ...Tunnen joitakin tämän päivän yrittäjää....
        Elä niiden komuloistesi kanssa! Parantumaton olet, et pääse komuloisista irti.


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Mitäs minä kirjoitin? Kommunistit yrittivät ... Onneksi komuloisia ...Tunnen joitakin tämän päivän yrittäjää....
        Elä niiden komuloistesi kanssa! Parantumaton olet, et pääse komuloisista irti.

        Kommunisti on komuloinen eli komu joka elää muiden kustannuksella! Kommunistien omistamia yrityksiä kun en yhtäkään tiedä. He siis elävät muiden kustannuksella eli loisivat!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kommunisti on komuloinen eli komu joka elää muiden kustannuksella! Kommunistien omistamia yrityksiä kun en yhtäkään tiedä. He siis elävät muiden kustannuksella eli loisivat!

        Vai niin. Silloin kun duunarit tekevät töitä he eivät loisi kenenkään kustannuksella vaan tienaavat veroeuroja joita omistajat koettavat parhaansa mukaan piilottaa niin osakkaina kuin yksityishenkilöinkin.
        Duunia duunarit painavat silloin kun sitä on, siinä saa osakkaat osinkoja, palkkaakin, veroeuroja kunnat ja vatio sekä kirkko. Kuubassa, saattaa hyvinki olla kommunistien omistamia yrityksiä, niin ja Kiinassa on varmaan monta js sinne on lännen kapitalisteillakin tunkua.
        Osaatko yhtään sanoa miksi?


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Vai niin. Silloin kun duunarit tekevät töitä he eivät loisi kenenkään kustannuksella vaan tienaavat veroeuroja joita omistajat koettavat parhaansa mukaan piilottaa niin osakkaina kuin yksityishenkilöinkin.
        Duunia duunarit painavat silloin kun sitä on, siinä saa osakkaat osinkoja, palkkaakin, veroeuroja kunnat ja vatio sekä kirkko. Kuubassa, saattaa hyvinki olla kommunistien omistamia yrityksiä, niin ja Kiinassa on varmaan monta js sinne on lännen kapitalisteillakin tunkua.
        Osaatko yhtään sanoa miksi?

        Katsos, ilman osakkaita ei ole niitä työpaikkojakaan eli vaikka työskentelevät yrityksessä niin periaatteessahan se on loisimista koska ilman yritystä he eivät ole mitään muuta kuin työttömiä jotka elävät muiden kustannuksella.

        Kiinassahan kommunismi on enää hallinnossa ja talous toimii hyvin pitkälti kilpailuyhteiskuntana ilman kommunismin häivää. Kiina on taloudeltaan kapitalismi jota diktatuurimaisesti ohjataan poliittisesti väkivaltaa käyttäen. Siellä on taas osin vankileirien saaristoa muistuttavaa toimintaa.

        Suurkapitalistithan sinne kutsuttiin kun huomattiin miten Neukkulan kävi ja kapitalisteille luvattiin lähes rajattomasti lähes ilmaista työvoimaa (lännen mittapuun mukaan). Siitä se lähti ja sen vuoksi meilläkin on työttömien armeijaa enemmän kuin tarpeeksi. He kun kilpailevat lanssamme!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Katsos, ilman osakkaita ei ole niitä työpaikkojakaan eli vaikka työskentelevät yrityksessä niin periaatteessahan se on loisimista koska ilman yritystä he eivät ole mitään muuta kuin työttömiä jotka elävät muiden kustannuksella.

        Kiinassahan kommunismi on enää hallinnossa ja talous toimii hyvin pitkälti kilpailuyhteiskuntana ilman kommunismin häivää. Kiina on taloudeltaan kapitalismi jota diktatuurimaisesti ohjataan poliittisesti väkivaltaa käyttäen. Siellä on taas osin vankileirien saaristoa muistuttavaa toimintaa.

        Suurkapitalistithan sinne kutsuttiin kun huomattiin miten Neukkulan kävi ja kapitalisteille luvattiin lähes rajattomasti lähes ilmaista työvoimaa (lännen mittapuun mukaan). Siitä se lähti ja sen vuoksi meilläkin on työttömien armeijaa enemmän kuin tarpeeksi. He kun kilpailevat lanssamme!

        :DDDDDDDDDDDDDD!!! Päätä Extyökkäri vihdoin mikä ON työn tekoa ja mikä loisimista!


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        :DDDDDDDDDDDDDD!!! Päätä Extyökkäri vihdoin mikä ON työn tekoa ja mikä loisimista!

        Minähän sen tiedän yrittäjänä vaikka olenkin siitä jo reilun 10 vuotta ollut syrjässä eläköidyttyäni.

        Minä tiedän työn ja loisimisen!


    • Juudas

      Antaisit seksuaalisesti toisenlaisten olla vaikka raamattu kehottaakin heidät tuhoamaan.
      Kehotat ihmisiä tekemään itsemurhan. Eikö sekin ole raamatussa kielletty. Pyhä Pietari muistaa kantasi asiassa ja ohjaa sinut suoraan paholaisen hotelliin.
      Kristillissosiaalisten persuloisten kannattaisi tutustua aatekirjaansa, Nimittäin....valehtelijakin vaikka palvoisi Suurta Johtajaa joutuu loppupeleissä ikuisesti mitä karmeimmin kidutettavaksi.
      Natsit, suomalaiset ja ulkomaalaiset, ovat ainesta ensin tuliseen järveen ja sitten päällään seisomiseen pahoista teoistaan.

      • Voi voi voi, Juudas Iskariot on taas vauhdissa yrittäen syöttää pravdaansa mikä ei normaaliin suomalaiseen uppoa, komuloisiin ehkä!

        Sinä et tiedä mitään kristillisyydestä, et ehkä edes persuista saatikka kaltaiseni demokraatin toimista ja ajattelusta! NIin ajattelusta sillä minulta sitä ei ole kielletty kuten sinulta!


    • Voivoivoi

      Onpa täällä perkeleellisen kommunistista sakkia. Luokkasota taitaa olla todellisuutta ja sipilä sen tovereineen on saanut aikaan. Olette kommarit menneet helppoon halpaan.

      • Tovereita on vain komuloisilla eikä Sipilä kuulu niihin, hänellä on ystäviä ja kavereita!

        Toisaalta, koko luokkasota typeryys kaikkine värssyineen on komuloisten keksintöä sillä ei ole luokkia muualla kuin kouluissa ja sielläkin osin ollaan niistä luopumassa.

        Muutoin meillä on vain ihmisiä, osa tyhmempää, saamattomampa ja osa fiksumpaa ja aikaansaavempaa väkeä mutta ihmsiluokkaa jokainen.

        Komuloiset ovat todella menneet halpaan, se eivät kuuntele kanbsaa vaan vaativat kansan kuuntelevan heitä. Se on suurin tyhmyys, mihin voi syyllistyä varsinkin kun ei ole mitään todellista hyvää tuotavana kansalle. Heiltähän löytyy vain nälkää ja kurjuutta, noihin sitten useimmat kyllästyvät.


    • Juudas

      Kuulepas Xpersuloinen. Hommaa alamaiskamullesi ja nopsaan homppokamu. Se on toisessa avauksessa hengenhädässä kun kukaan sen lähipiiristä ei suostu.
      Auta pojua mäessä, älä mäen alla. Hanki vaikka maksullinen kertajuttu. Niitähän löytyy naapurustostasi. Näin olisit lähimmäisellesi kerran elämässäsi avuksi.
      Ole kristillissosiaalinen ja auta hädässä olevaa.

    • pieni-237

      Persuismi on eittämättä loisismin huippuykkönen.

      • Commendante

        Voihan se olla tai olla olematta. Mutta te kommarit olette epäilemättä huomanneet, että persujen kannatus on on semmoisella tasolla, josta kommarit voivat vain haaveilla.


      • Commendante kirjoitti:

        Voihan se olla tai olla olematta. Mutta te kommarit olette epäilemättä huomanneet, että persujen kannatus on on semmoisella tasolla, josta kommarit voivat vain haaveilla.

        Kun persut saavat ainakin 10% niin SKP mataa 0,2% vauhdissa. Jos nyt en ihan väärin laske niin 50 persua riittää jokaiselle komuloiselle kaveriksi.


    • lirikko

      Auttakaa isänmaata, jos aloituksen kaltaiset persuloiset pääsevät valtaan.

      • Aloituksella ei ole persujen kanssa mitään tekemistä kuten ei komuloistenkaan!

        Aloitus on reilun suomalaisen demokraatin tekemä ja on hyvä ohje vasemmanlaidan vaeltajille. Siltä reunalta ei ole polkua ylös kun oikealta laidalta sen helposti löytää jos omaa, omaa älliä!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Aloituksella ei ole persujen kanssa mitään tekemistä kuten ei komuloistenkaan!

        Aloitus on reilun suomalaisen demokraatin tekemä ja on hyvä ohje vasemmanlaidan vaeltajille. Siltä reunalta ei ole polkua ylös kun oikealta laidalta sen helposti löytää jos omaa, omaa älliä!

        Minkä demokraatin? Suomesssa ei ole muita demokraatteja kuin Sosiaalidemokraatit.


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Minkä demokraatin? Suomesssa ei ole muita demokraatteja kuin Sosiaalidemokraatit.

        Sosiaalidemokraatithan eivät ole demokraatteja vaan sosiaalidemokraatteja joilla on komuloisten kanssa hieman liikaa samaa ajatusmaailmaa.

        Varsinaisia demokraatteja ovat ne joilla ei ole moisia poliittisia uskontoja taakkanaan vaan he voivat suhtautua kaikkiin asioihin demokratian perustein.

        Sinä ymmärrät kyllä kun mietit miten Suuren ja Mahtavan puheissa kehuttiin demokratiaa vaikka siitä ei heillä ollut pientäkään häntääkään enää näkyvillä. Demokratia kun sallii vapaan ajattelun ja siihen se kommunismi kuolee.


    • komennus_mies

      Saapa nähdä vieläkö kansalaiset äänestävät rapajuoppoja ja rikollisia. Voi olla mutta olla olemattakin.

    • porvariloiset

      Antaisitte extyöloisen vaan ihmetellä noita komulois-asioita ihan yksikseen!

      Sillä tälläisiin, itseään täynnä olevan narsistin avauksiin vastaaminen tuottaa vaan hänelle loputonta nautintoa, kun hän pääsee ulostamaan niitä päänsä "komuloisia" ja muita yksinäisen ja katkeran elämänsä traumoja.

      Siis suomeksi: Sairaiden kanssa ei pidä koskaan provosoitua!

      • Taitaa loisen kyvyt olla koetuksella kun vanhat herjat eivät enää tehoa eikä uusia osaa keksiä.

        Se on komuloisen tarina kuten olemme nähneet, missään se ei ole menestynyt muussa kuin "poliittisesti vääräuskoisten" murhaamisessa ja kiduttamisessa.

        Nyt kun loisen mahdollisuudet on käytetty niin tulee vetelät pöksyihin ja pitää yrittää paeta!


      • Töymeis

        Jos ylläolevista kommenteista yms. palstalle tulleista mielipiteistä pitäisi pitäisi tehdä jonkinlaista analyysiä, sanoisin, ettei hyvältä näytä. Mitään asiallista asiaa ei ole oikein kenelläkään - vain jotain ihme jäkätystä. Eväät on syöty. Puolueella ja sen kannattajien rippeillä ei ole kenellekään mitään annettavaa. Ei ole vaikea arvata, miten vaaleissa käy - jollei ihmettä tapahdu SKP jää nollille ja tippuu puoluerekisteristä. Rekisteriin pääsee toki takaisin, mutta homma ei siitä kummene. Eväät ovat homehtuneet - aika meni ohi.


      • Töymeis kirjoitti:

        Jos ylläolevista kommenteista yms. palstalle tulleista mielipiteistä pitäisi pitäisi tehdä jonkinlaista analyysiä, sanoisin, ettei hyvältä näytä. Mitään asiallista asiaa ei ole oikein kenelläkään - vain jotain ihme jäkätystä. Eväät on syöty. Puolueella ja sen kannattajien rippeillä ei ole kenellekään mitään annettavaa. Ei ole vaikea arvata, miten vaaleissa käy - jollei ihmettä tapahdu SKP jää nollille ja tippuu puoluerekisteristä. Rekisteriin pääsee toki takaisin, mutta homma ei siitä kummene. Eväät ovat homehtuneet - aika meni ohi.

        Noin se on, kommunismi on katoava uskonto!

        Sääli vain kun tuossa puolueen uudelleen rekisteröinnissä ei vaadita maksettuja jäsenmaksuja allekirjoittajilta eikä edes puhalluskoetta kuten autokuskeilta ja poliitikothan pyrkivät ajamaan koko Suomea jonkun autorämän sijaan. Siinä ei enää ajeta yhden mummun tai papan yli vaan koko kansan jos vääriä henkilöitä pääsee oikeisiin paikkoihin!


      • köyhäkomukka
        Extyökkäri kirjoitti:

        Noin se on, kommunismi on katoava uskonto!

        Sääli vain kun tuossa puolueen uudelleen rekisteröinnissä ei vaadita maksettuja jäsenmaksuja allekirjoittajilta eikä edes puhalluskoetta kuten autokuskeilta ja poliitikothan pyrkivät ajamaan koko Suomea jonkun autorämän sijaan. Siinä ei enää ajeta yhden mummun tai papan yli vaan koko kansan jos vääriä henkilöitä pääsee oikeisiin paikkoihin!

        Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!

        Jos kk luet näiden ihmettely aloituksieni vastauksia niin näet ettei elä eikä voi hyvin vaan porukka on epätoivoinen, eikä kykene edes puolustamaan näkemyksiään. Minä katson sen lopun aluksi jos ei vielä lopuksi!


      • Töymeis
        köyhäkomukka kirjoitti:

        Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!

        "Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!"


        Saattaahan se elää, muttei Suomi 24:n palsta ole koko Suomi. Sitä paitsi taitaa olla niin, että tämän palstan kommarikirjoittajien laskemiseen riittävät yhden käden sormet, kutakuinkin.


      • köyhäkomukka kirjoitti:

        Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!

        Voisitko kk hieman perustella väitettäsi! Minä kun näen asian toisin, täällä on komuloisia pelkästään päästään sekaisina.

        Esitä vaikka 3 viisasta ja eteenpäin vievää ajattelua käsittävää kommunistista kirjoitusta? Unohda viime vuosisadan tapahtumat koska huominen on tulevaisuutta, ei eilinen muille kuin kommunisteille.


      • Töymeis
        köyhäkomukka kirjoitti:

        Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!

        "Tällä palstalla kommunismi elää ja voi hyvin!"

        Epäilemättä. Mutta palstan ulkopuolella onkin sitten vastassa tylynpuoleinen arkitodellisuus.


    • k.kake

      Muut kuin perussuomalaiskaltaiset yrittävät ratkoa yhteiskunnallisia ongelmia sekä suuntautua tulevaisuuteen myönteisesti.
      Pahimmat esiintyvät jääkylmän ryssän houreunessa.

      • Aivan, nythän hallitus Kokoomuksen ja Keskustan sekä Sinisten yhteistyöllä on alkanut ratkomaan maan ongelmia joka on liian suuri kustannustaso ja tulokseen verrattuna liian suuret palkat.

        Nyt niille pitää saada jatkoa ainakin pari vaalikautta, muutoin vasurit jos valtaan pääsevät taas alkavat pilata asiaa lupaamalla vastikkeettomia saatavia.


    • Riistosta_roistoon

      Ryssät ryssi sosialisminkin.

      Systeemi kaatui omaan roistomaisuuteensa. Neukut ja itäblokin kansat orjuutettiin vuosikymmeniksi. Ainoa hyöty siitä oli, että länsimaissa elettiin kommunismin pelossa, eikä markkinatalous sen vuoksi ollut yhtä raakaa ja häikäilemätöntä kuin nykyinen roistokapitalismi.

    • sotainen-kapitalismi

      Neuvostomallinen kaavamainen sosialismi kaatui omiin jalkoihinsa. Loppupeleissä johtavat kom.puolueet olivat täysin irtautuneita realismista. Muualla missä toteutettiin suunnittelua yleisenä ja yksityistä markkinointia ohessa siellä edettiin.
      Kuitenkin yksi seikka, mikä kostautui pahana ihmiskunnalle.
      NL:n kaatumisen jälkeen v. 1991 kapitalismin sodat riepsahtivat pilviin. Vastavoima katosi. Kapitalismin luonnollinen olotila sodankäynti tuhosi yli 20 vuodessa aineellista vaurautta enemmän kuin toinen maailmansota.

      • Entä sosialismin ja kommunismin sodat?

        II maailomansota esim!

        Korean sota?

        Vietnam?

        Afganistan?

        Budabest?

        Praha?

        jne.

        Noiden lisäksi kommunismin aiheuttamat vainot heidän hallitsemissaan maissa, esim Holodomor? Vankileirien saaristo?

        Selitäpä nuo ensin!


    • kapitaalin.sotaisuus

      Mikäli natoa ei saada kuriin, sotatuhot vuoden 1991 jälkeen nousevat pian molempia maailmansotia korkeammalle.
      USA:lla on tähtäimessa kaksi sotaa, Venezuelassa ja Iranissa. Trumpin hallinto painostaa EU mukaan sotiin. Jos näihin maihin mennään vieraiden armeijoiden turvin, tuhot voivat nousta Syyrian tuhoja paljon suuremmiksi.

      • Et sitten vastannut kysymyksiini!

        NATO on vain puolustukseen ja se on hyvin vähän tehnyt muuta kuin valmistautunut. Onhan YK tai joku muu ulkopuolinen pyytänyt siltä apua pariin otteeseen ja saanut sitä mutta silloinkin vain lopettaakseen muiden alkamia kahinoita.

        NATO maat ovat taas vapaita itse toimimaan halunsa mukaan mutta ne jos moiseen lähtevät tekevät sen ilman NATO:a!

        Syyriassahan VENÄJÄ on se joka jatkaa tuhoa koska tukee sitä tyrannia jonka toimista kmoko kapina alkoi!


    • kapitaalin.sotaisuus

      Syyriassa Venäjä ja USA ovat sotimassa viimeisiä laukauksia natomaiden synnyttämän ISIKSEN ja muiden terroristijärjestöjen tuhoamiseksi. Syyriassa luultavasti olisi syttynyt sisällissota mutta lähinnä USA:n vakoiluelimet viimeistelivät sen toteutumisen järjestämällä kapinan suuria öljyvaroja omistavan hallituksen kukistamiseksi. Sama operaatio on meneneillään Venezuelassa.
      Venäjän väliintulo oli shokki natolle. Pakotteita Venäjän suuntaan ammuttiin lähes viikottain.

      Natomaat ovat itsenäisyytensä menettäneitä. Niiden hallitukset ovat oligarkkikapitalismin tahtoa noudattavia hallituksia.

      Natomaat ovat tuhoneet maailmaa 1991 jälkeen enemmän kuin toisessa maailmansodassa aiheutui aineellisia tuhoja. Kuvat Syyriasta ovat yhtä rauniokaupunkia. Kapitalismin ja varsinkin natokapitalismin sotarikokset ovat vertaansa vailla.
      Natomaa USA ja sen johtama natokoalitio tuhosi Vietnamia maan tasalle. USA järkkäsi ensin Vietnamiin samanlaisen nukkehallituksen kuin nyt on Venezuelan oppositio presidentti ilman vaaleja valittuna.
      Natomaiden ja naton sotarikokset ihmiskuntaa vastaan ovat mittaamattomat.

      • Kapitaali ei ole sotaista vaan vain kapitaalia joka on hyvinvointimme perusta. Ilman sitä me eläisimme edelleen luolissa tai turve/hirsitaloissa savupirteissä. Jo hirsitalon rakentaminen luolan jälkeen oli kapitaalin keräämistä.

        Kun olet saanut komuloisen sisuksiisi, niin onhan se selvää jotta USA on kaiken takana mitä vain voi moittia. Syyriassa kuitenkin syntyi kapinaliike vain koska demokratiaa ei noudatettu ja Assad oli pöykäri muita kuin omaa heimoaan kohtaan. Siinä maassa ei ollut sen enempää demokratiaa kuin tasa-arvoakaan kansalaisten joukossa. Itse ne sitä kapinaa alkoivat järjestämään, siihen ei ketään muuta tarvittu.

        Venezuelan johto aikoinaan päätti sosialismiin tai sitä lähellä olevaan talouteen siirtymisestä. Jaettiin hyvin halvalla ruokaa ja muita tarpeita jotka rahoitettiin öljyn myynnillä. Öljy rahoja ei käytetty järjellisesti investointeihin,eikä koulutuksen lisäämiseen. Sen sijaan halpa ruoka sai paikallisen tuotannon romahtamaan ja kun öljyn hinta laski niin ei ollut enää halpaa ruokaa, ei lääkkeitäkään eikä paikallista elintarviketuotantoakaan saada hetkessä nousemaan, ei varsinkaan jos koneistu ei enää ole käytettävissä, jos pellot ja tarhat ovat muun kasvillisuuden valloittamia jne.

        Venäjä jota nähtävästi diggaat on peluri jota ei tarvita lainkaan maailmaan. Sillä ei ole muuta kuin valtaukset mielessään, se ei edes omaa aluettaan pidä kunnossa kuten uutiset kertovat. Venäjällä on jäänyt päälle Komintern vaihde ja se edelleen kuvittelee olevansa maailmaa alistamassa vanhaan Komintern tyyliin. Siellä ei vielä ole herätty näkemään tätä päivää koska sen näkeminen ei kuulunut KGB:n opetussuunnitelmaan.

        Kommunistien Varsovan liitto ei ollut itsenäisten maiden liittoutuma vaam Moskovan komennossa oleva Venäjän ja sen orjavaltioiden yhteisö joka jopa hyökkäsi omia kansojaan vastaan (esim Budapest, Praha). NATO on todella itsenäisten valtioiden puolustusliitto joka ei paljoakaan sekaannu muiden, ainakaan jäsenvaltioiden asioihin. Koska maat ovat itsenäisiä niin ne voivat ilman NATO:a suorittaa tarpeelliseksi katsomiaan toimia maailmalla.

        Ei taida NATO olla edes Syyriassa vaan jenkit auttavat liittolaisiaan kurdeja järjestyksen palauttamisessa. Venäjähän on sen diktaattoripaskan Assadin auttaja, mikä on suuri virhe!

        Vietnamin sotaa ei olisi ollut ilman kommunistien valtausyritystä, jos olisi alun perin tyydytty demokratian keinoihin ei mitään sotaa olisi alkanutkaan ja sama koskee Korean niemimaata. Kommunismilla on ollut paha tapa pyrkiä valtaan, ei vaalein vaan vallankumouksin ja se on väärä tapa koska se on aina ollut vastoin enemmistön tahtoa eli epädemokraattista toimintaa.

        Kyllä kommunismin ja sosialismin tuhot (mm II maailmansota) voittavat kaikki muut kahinat mitä viimeiseen sataan vuoteen on aikaan saatu.


    • Partacus

      Täyttä roskaa Extyökkärin artikkeli. Samanlaista soopaa kuin MESTARIN höpötykset kieltää ajan ja avaruuden olemassaolo.

      Raha, kapitaali, pääoma eivät ole minkään valtion hyvinvoinnin perusta. Jos olisi, setelipainot painaisivat rahaa tai hallitukset yksinkertaisesti julistaisivat rahaa niin ja niin paljon lisää tulleeksi. Uskonnollinen neitsysyntymä on soppaa. Pääoman neitsytsyntyminen tyhjästä on soopaa. Rahan määrän lisääminen maailmassa kaksinkertaiseksi yhdessä yössä ei luo tippaakaan uutta varallisuutta.

      Syysuhde tulee nähdä. Pääoma on kasvanut ja kehittynyt vuosisatojen kuluessa pienistä purosista niin suureksi mahdiksi ihmiskunnan ylle, että 26 rikkaimman varallisuus on yhtä suuri kuin puolet maailman köyhimmästä väestöstä. Köyhimpienkin varallisuus kertyy vain asunnoista, vaatteista ja henkilökohtaisista tarvekaluista.

      Spritisti, idealistifilosofi ajattelee: Raha luo tavarat.
      Materialisti sanoo: Tavaratuotanto ja työn tuottavuuden kohoaminen heijastuu rahana ja pääomana. Materialisti on oikeassa syysuhteen esittämisessä. Työn tuottavuuden kohoamista edistää koulutuslaitos ja tieteellinen työ.
      Kun Karl Marx sanoo Pääoman ensimmäisessä kappaleessa, että kunkin kansakunnan varallisuus on siinä tuotettujen tavaroiden summa, niin hän kertoo asian täsmälleen.

      Oikea lausunto kuuluu: Ilman työtä ja sitä edistävää koulutuksen eteenpäinmenoa asuisimme edelleen maamajoissa. Kaikkina ihmiskunnan historian aikoina työ on luonut uutta arvoa. Ruumiillinen ja henkinen työ.
      8000 vuotta sitten Suomessa, siis ennen jeesuksellista maailman luomista, ihmisellä olisi saanut olla tuhat kiloa kultaa asumuksensa nurkassa ja lähipäivinä hän olisi kuollut ellei ruokaa olisi ollut. Edes kullalla hän ei olisi saanut sapuskaa, ellei joku olisi tehnyt työtä ravinnon eteen.

      ps. Perussuomalaiset diggaavat oikeasti Venäjän olirgarkkikapitalismia Kokoomuksen ohella.
      Venäjä sattuu olemaan geopoliittisesti lännen kapitalismin vastapelurina johtuen suurimmaksi osaksi lännen kapitalismin omasta hölmöydestä. Länsi kuvitteli, että se nappaa entisen Neuvostoliiton alueen luonnonvarat käyttöönsä. Länsi pakotti Venäjän etsimään liittolaisia muualta ja niitä löytyi lännen kapitalismin luokittelemista "roistovaltioista".

      Minkään maan työläisten ei tule etsiä "soveliasta kapitalismia". Työväenluokan tehtävä on kumota kapitalismi ja rakentaa maapalloa kansojen ystävyyden ja tasavertaisuuden pohjalle.
      Natokapitalismi on tiensä päässä. Se ei voi jatkaa entiseen malliin. Se joko sytyttää sodan roihut Venäjä-Kiina-Intia akselin tuhoamiseksi tai muuttaa nykyisen politiikkansa rauhanomaiseksi. Kapitalismi säilyisi muutaman vuosikymmenen kauemmin mutta muutos uuteen aikakauteen voisi tapahtua rauhanomaisesti.

      • Nonniin Partacusi, nyt myönsit olevasi täystollo! Tuotahan ne yrittivät ihanne maassasi Suuressa ja Mahtavassa kun kauppa ei käynyt eikä öljyrahoja riittänyt ihmisten silti mankuessa lisää palkkaa ja se yritettiin hoitaa painokoneilla jotka kolmessa vuorossa.

        Painokone tuottaa seteleitä mutta ei pääomaa. Pääoma pitää ansaita tavalla tai toisella, sillä pitää olla vastinetta jotta kaupan hyllyt eivät ammota tyhjyyttään kute naapurissa komuaikaan.

        Teillä komuloisilla kun on kauhea kompleksi jos jollain on huisi kasa rahaa ja muuta omaisuutta. Miten arvelet hänen niistä hyötyvän? Patjan täytteenäkö?

        Pääomalla pääosin luodaan uutta perustamalla yrityksiä joissa ne, joilta tuo pääoma on karannut voivat työskennellä ja alkaa uudelleen pääomansa kartuttamisen. Pääomaa on varsin vaikeaa hyödyntää jakamatta sitä muille.

        Se mitä edellä kirjoitin Syyriasta, Venezuelasta ja Venäjästä unohtamatta Varsovan liiton kepposia on täyttä faktaa etkä muuta kykene osoittamaan!

        Ei ollut Marx vainaa edes oikeassa sillä nykyään ainakin ja taisi osin jo olla 1800 luvullakin siten, että muutakin tuotettiin kuin tavaraa. Marx on, jos hän tosiaan on kirjoittanut kuten esität varsin toope, sillä myös aineetonta hyvää on aina ollut saatavilla ja nykyään aina vain enemmän. Aineetonta hyvää ovat vaikka oopperat, sinfoniakonsertit ja Piirpauke musiikkeineen.

        Sinulla on ehkä juuri tyhmyydestäsi johtuva ongelma, et ymmärrä talouden toimintaa alkuunkaan. Kommunismihan ei siitä ole selvinnyt kertaakaan ja viimeksi vuosi sitten kehumasi Venezuelan sosialismikin meni persuuksilleen ja taas kansa kärsii kuten kaikissa komukokeissa.

        Vain kapitalistisella taloudella on kyetty lähestymään hyvinvointia, asia jota et kykene sivuuttamaan!


      • Töymeis

        "Venäjä-Kiina-Intia akselin tuhoamiseksi ...."

        Ei tuollaista akselia ole. Kiinan intressit eivät ole samat kuin Kiinan. Lisäksi Kiina on taloudeltaan musertavan ylivoimainen Venäjään verrattuna . Putin joutuu ottamaan tämän tosiasian huomioon.


      • Töymeis
        Töymeis kirjoitti:

        "Venäjä-Kiina-Intia akselin tuhoamiseksi ...."

        Ei tuollaista akselia ole. Kiinan intressit eivät ole samat kuin Kiinan. Lisäksi Kiina on taloudeltaan musertavan ylivoimainen Venäjään verrattuna . Putin joutuu ottamaan tämän tosiasian huomioon.

        Piti kirjoittaman: Kiinan intressit eivät ole samat kuin Venäjän


      • Partacus
        Töymeis kirjoitti:

        Piti kirjoittaman: Kiinan intressit eivät ole samat kuin Venäjän

        Eivät olekaan.
        Venäjä siirtyi sosialismista suoraan oligarkkien kapitalismiin. Kiina peruutti hallitusti valtiomonopolistiseen kapitalismiin. Ero on oleellinen.
        Lännen kapitalismi, natokapitalismi on ajautunut ristiriitoihin. Yhdysvallat yrittää epätoivoisesti pysyttää itseään maailman johtavana kapitalistivaltiona ja maailmanhistorian päällepäsmärinä. Se uhkailee jo Euroopan natomaita.

        USA julisti hiljattain Trumpin aikana Kiinan vihollismaaksi. Syy on selvä. Kiinan kansantalous kehittyy pikajunan vauhdilla. Kiinassa tieteellistekninen tietämys on Yhdysvaltoja korkeammalla tasolla. Yhdysvallat ajaa Kiinaa omien etujensa vastaisesti viholliseksi.
        Perussuomalaiset eivät ole huomanneet geopoliittista muutosta. Sen seurauksena USA menettää johtavan asemansa. Siitä USA:ssa Trumpista riippumatta kaikenlainen kiukuttelu ja pienempien valtioiden mm. Venezuelan kiusaaminen.
        USA ajaa pöljyydellään Kiinaa, Venäjää ja Intiaa vihollisikseen kun se voisi hyväksyä maailmanpoliittiset muutokset ja sopeutua niihin rauhanomaisesti.
        Perussuomalaiset eivät ole huomanneet sitä, että Aasiassa rakennetaan luottolaitosta tärkeimpänä ja tietoliikennettä lisäksi lännen kapitalismista riippumattomaksi. USA kompastuu nykyisellä politiikallaan omiin jalkoihinsa.
        Kansainvälinen yhteistyö olisi luonnollisesti parhain. Kahdet luottojärjestelmät haittaavat maailmanrauhaa ja edistystä.

        Mutta koska näin on, lännen porvarit ovat tyhmiä, uusi maailmanjärjestys alkaa rakentua Kiina-Venäjä-Intia ( muu Kaakkois-Aasia) akselille.
        Siitä seuraa sekin seikka, että suomalaisen sotaporvariston aika on peruuttamattomasti ohikuljettu. Suomen porvaristo kuolaa väärän hevosen natokapitalismin perään ja saattaa jopa aiheuttaa tuhoa itselleen.

        Kansainvälisen työväenluokan tehtävä on ensisijaisesti muutosvaiheessa pyrkiä estämään suursota, suunnata maailman kehitystrendi sosialismin suuntaan. Muu maailma ei ole Suomen vihollinen. Suomen ei pidä mennä varsinkaan sotaisen natokapitalismin helmaan. Kaikki tehdyt natosopimukset tulee irtisanoa. Vieraiden maiden sotajoukkojen päästäminen maaperälle tulee lopettaa. Vihollisasenne Venäjän suuntaan tulee kertakaikkiaan lakkauttaa. Venäjä sattuu suurvaltana olemaan rajanaapuri ja menneet ovat menneitä. Suomen porvareiden uhittelu siihen suuntaan on tuonut vain ruumiskasoja. Emmehän enää halua niitä??


    • parmeon

      "Niinhän te elätte 1900 luvulla koska silloin komuloisporukat kuvittelivat valtaavansa koko maailman, "

      Enää komut eivät kuvittele. He valtaavat maailman. Porvarin kannattaa nukkua huonosti. Peikko hiipii hipsuttaa.
      Ei tule taantumukselle enää hitlereitä göbbelseistä puhumattakaan. Sosiaalisuus järsii sotaporvarin kantapäät puhki.

      • Kumpi teistä aikoo sen valtauksen suorittaa?


    • Partacus

      Pysytäänpä asiassa. Extyökkäriltä edellisen viestin kaltaista soopaa ja jossa soopa muodostuu pelkästä parjauksesta.
      Työ on vienyt ihmiskuntaa eteenpäin sen historian alkuhetkistä lähtien ja jo aikaisempia hominidien lajeja. Homo Sapiens laji on tallannut Telluksella n. 200 000 vuotta, siis paljon kauemmin kuin raamatun jumalien tiedonanto esittää. Työn arvoa rahassa on mitattu vasta noin 3000 vuotta. Sitä ennen vaihto tapahtui silmämääräisesti tuotteeseen liittyvän työn mitalla. Jokin yleinen tuote saattoi olla vertailukohde kaikille muille tuotteille.
      Orjuus oli ensimmäinen talousmuoto, jolloin työ ja omistus alkoivat eriytyä ja jolloin myös "pääoma" alkoi ilmestyä ts. suurten joukkojen työn tulosten riisto harvaliston käsiin. Orjat saivat ravinnon ja loppu tuottavuudesta meni omistajille.
      Rahan ilmaannuttua työn arvoa mitattiin rahalla ja omistajat ottivat kaiken muun kuin orjan elatuksen. Rahasta tuli kaikkien tuotteiden ja palvelujen työn arvon mittari. Toki orjuudenkin aikana esiintyi itsenäisiä käsityöläisiä yms.. mutta orja oli tuotannon perustekijä siinä kuin kapitalismissa työväenluokka. Työväenluokka koostuu ruumiillisen ja henkisen työn tekijöistä. Työväenluokka tuottaa ensisijaisesti asunnot, ravinnon, tavaroita ja myös henkisiä tuotteita. Jos kapitalistiluokan jäsen tuottaa kirjallisuutta tai taidetta, hän tuottaa sitä henkisenä kykynä eikä suinkaan siksi että olisi suur- tai pienomistaja.

      Palataan alkuun. Pääomat alkoivat muodostua jo antiikin aikoina ja eri puolilla maailmaa luonnollista tietä. Omistusten synnyttyä niiden periytyminen laillistettiin lailla. Omistus siirtyi verenperintönä. Orjille maksamattoman työn osuus siirtyi omistajan vauraudeksi. Ilmiö toimii edelleen omistusyhteiskunnassa.
      Omistaja ei siten ole yksinomaisesti oman onnensa seppä. Omistajan "pöhelöt" tai terveet lapset perivät omaisuuden, perivät mutta eivät olleet sitä luomassa.
      Ruumiillisen ja henkisen työn tekijät tuottavat omistajille varallisuutta. Kapitalismissa sitä sanotaan pääomaksi. Pääoma on kaikkina aikoinan ollut ja tulee olemaan työntekijöiden työn tulos.

      Työläisiä on turha haukkua loissakiksi. Jos he olisivat loisia, miksi Sipilän hallituskin näki tärkeäksi työttömyyden vähentämisen eli työllisyystason kohottamiseksi.
      On pakko: Hallitus tietää ettei tuotteet synny rukoilemalla tai muilla poppakonsteilla. Se ei synny sitenkään että omistaja istuu rahakasan päällä ja huitoo käsiään. Pääoma, raha, ovat esineitä, jotka luovat uutta vähemmän kuin puutarhuri haran kanssa. Vasta kun jotain rahamäärää vastaava työläisten paljous kootaan yhteen, silloin alkaa syntyä uutta tuotetta olipa se tavaraa tai palvelua. On muistettava, että tuotantoon sijoitettu pääoma on aikaisempien työläisten työllään luoman arvon ilmaus.

      Karl Marx, Lodge, Adam Smith, J.W.Snellman olivat oikeassa. Työ tuottaa tuotteissa arvoa ja jota mitataan rahan avulla. Työ luo siten rahankin. Se luo fyysisen rahan mutta myös sen arvomuodon.
      Materiaalisen ja henkisen dialektiikka alias vuorovaikutus.
      Kapitalismi kukisti (verisesti) feodaalisen tuotantotavan ja voitti, koska se edusti korkeampaa talousmuotoa. Feodalismi kukisti orjatalouden, koska se oli sitä edistyneempi. Sosialismi kukistaa kapitalismin, koska se on..... .

      • Et kuitenkaan kyennyt kertomaan mikä sitä soopaa oli edellisessäni. Sinä vaan lähdit taas komuloistyyliin vaeltamaan aikoihin jolloin ei kukaan vielä ollut edes kuullut Parta-Kallesta tai Leninistä jopa 200'000 vuotta piti mennä ennen kuin löysit kiintokohdan.

        Komuloistyyliin et oikein ymmärrä pääoman oleellista merkitystä. Ilman sitä ei kehitys etene vaan jää askartelun tasolle. Missään missä kommunismi on päässyt väkivalloin valtaan (muutoinhan se ei ole missään valtaan päässytkään) ei ole osattu toimia pääomaa kartuttaen ja siksi ne taloudet ovat aina jääneet pitkälti kurjalistoksi ja takapajuloiksi kuten naapurin Suuri ja Mahtava aikoinaan.

        Juuri kommunistiset yhteisöt kuten NL, Kiina ja P-Korea esimerkkeinä olivat suuria orjatyän käyttäjiä joskin hieman eri nimillä hämätäkseen historiaa. Mitä muuta oli vankileirien saariston ja kulttuuri vallankumouksen yhteydessä toteutetut tehdyt projektit? Kommunismi on muutoinkin orjuuttanut kansaa viemällä siltä vapauden niin poliittisesti kuin fyysisestikin. Jopa ampuivat kansalaisiaan, jotka halusivat naapurin puolelle (esim Berliini). Mitä muuta se oli kuin orjuutusta?

        Pääomaa muodostuu kun asioita hoidetaan oikein, pääomilla taas voidaan rahoittaa kehitystä kuten olemme nähneet. Sitä tarvitaan niin teihin kuin rautateihin, rakentamiseenkin se on välttämätöntä kun puhutaan isommista projekteista. Ei synny koulujakaan ilman tai ne eivät ole tätä päivää jossain vajoissa.

        On tänään kommunismin kukistuttua pääosin enää turhaa kaupata orjuuden aikaisia komu-unelmia. Mehän tiedämme esimerkkien voimalla ettei komutyöläinen saa aikaan mitään ellei joku fiksumpi työläinen kykene aikaansaamaan yritystä kaikkine siihen liittyvine tarpeineen kuten tilat ja koneet. Ainahan niitä komutyöläisiä on työttöminä eli niillä ei ole kykyä lähteä itseään työllistämään vaan aina vaaditaan joku fiksumpi työn ideoija. Ei voida siis sanoa heistä jotta osa tuotosta jää maksamatta vaan joskus maksetaan jopa enemmän koska työn hinnoittelu ei monestikaan perustu tulokseen vaan aikaan.

        Ne fiksummat työläiset jotka ovat pystyneet ideoimaan yrityksiä ja niiden tuotosta kyenneet kokoamaan pääomaa ovat todella oikeutettuja siirtämään tuon tuoton jälkipolville. Ilman noita yritysren kehittäjiähän sinäkään et kykenisi muuhun kuin parkumaan omaa kurjuuttasi. Tuo siksi ettei kunnan tai valtion hommiskaan olisi ilman yksityistä yritysmaailmaa koska yksityinen yritysmaailma kustantaa koko yhteiskunnan tuottonsa verotuksella joko suoraan tai välillisesti esim palkkaveroina. Palkkaverothan ovat joka sentti yritysten tuottamaa varallisuutta jaettuna eteenpäin.

        Työ luo vaurautta jota mitataan nykyään rahassa useammin kuin oravan nahoissa. Varsinainen tuottaja on kuitenkin se joka sen työn ideoi ja myy eteenpäin koska vain silloin sitä työtä on olemassa. Tuon osoittaa vakuuttavasti aina vain suureneva työttömien lauma joka ei tee mitään muuta kuin kuluttaa pääosin muiden maksamia verorahoja mutta ei ilman sitä fiksumman työläisen ideoimaa työtä kykene mihinkään tuottavaan toimeen.

        Te komutyöläiset ja muut siinä asemassa olevat olette 100%:sti yritysmaailman armoilla koska ilman sitä ette kykene edes omaa perhettänne ruokkimaan ja vaatettamaan saatikka hommaamaam kattoa päälle sadepäiviksi.


    • pilan_palin

      Äärioikeistolainen suojeluskunhenki asuu aloituksen sielussa.
      Taitaa insinööriraukkamme päästä taivaan tervapataosastolle

      • Suojeluskunnat suojelivat meitä kommunismin orjuutukselta joten saamme kaikki olla niille ikikiitollisiua!

        Oliko suojeluskunta äärioikeistolainen? Tuskin sillä se edusti Suomen kansaa jota taas komuloiset eivät ole koskaan tehneet vaan yrittäneet vain alistaa meitä komuorjuuteen!


      • pilan_palin
        Extyökkäri kirjoitti:

        Suojeluskunnat suojelivat meitä kommunismin orjuutukselta joten saamme kaikki olla niille ikikiitollisiua!

        Oliko suojeluskunta äärioikeistolainen? Tuskin sillä se edusti Suomen kansaa jota taas komuloiset eivät ole koskaan tehneet vaan yrittäneet vain alistaa meitä komuorjuuteen!

        Verenvuodatus on siten teidän pers...loisten aate.


      • pilan_palin kirjoitti:

        Verenvuodatus on siten teidän pers...loisten aate.

        En tiedä pers'loisista mutta komuloiset ovat ne pahimmat murhaavat ja verenvuodattajat!

        Olet pili_pali juuri tyhmä komuloinen joka ei ymmärrä edes miettiä mitä kirjoittaa.


      • arvoisa.herra
        Extyökkäri kirjoitti:

        En tiedä pers'loisista mutta komuloiset ovat ne pahimmat murhaavat ja verenvuodattajat!

        Olet pili_pali juuri tyhmä komuloinen joka ei ymmärrä edes miettiä mitä kirjoittaa.

        Ette siis kadu hyväksyntäänne lahtarien joukkomurhille Suomessa.
        Olette niin verenhimoinen kuin esitätte kirjoituksissanne!
        Oletteko maanpäällinen paholainen?


      • arvoisa.herra kirjoitti:

        Ette siis kadu hyväksyntäänne lahtarien joukkomurhille Suomessa.
        Olette niin verenhimoinen kuin esitätte kirjoituksissanne!
        Oletteko maanpäällinen paholainen?

        On vain punalahtarit ja Suomen pelastajat eli se valkoinen joukko. Punalahtarit saivat mitä tilasivat!

        Minä en ole verenhimoinen mutta kommunisni on aatteena ja kommunisti ihmisenä. Nou komuloisethan ovat kymmeniä miljoonia pistäneet kuoppiin koska vääriä ajatuksia on epäilty olevan korvien välissä.

        Minä kannatan Suomen pelastajia ja niitä kaivataan tänne edelleen.


      • arvoisa.herra
        Extyökkäri kirjoitti:

        On vain punalahtarit ja Suomen pelastajat eli se valkoinen joukko. Punalahtarit saivat mitä tilasivat!

        Minä en ole verenhimoinen mutta kommunisni on aatteena ja kommunisti ihmisenä. Nou komuloisethan ovat kymmeniä miljoonia pistäneet kuoppiin koska vääriä ajatuksia on epäilty olevan korvien välissä.

        Minä kannatan Suomen pelastajia ja niitä kaivataan tänne edelleen.

        Kiva kun myönsitte murhanhimonne.

        Oikaisu: Suomessa asui 3 miljoonaa kansalaista vuonna 1918. Kommunistit eivät ole voineet tappaa miljoonia.
        Oikeasti kommunistinen puolue perustettiin vasta sitten kun porvarilahtarit laannuttivat punaisten siviilien tappamista. Oikeasti Suomen kommunisteilla on tappamiseen nähden puhtaat kädet siinä kuin suojeluskuntaporvareilla ja niitä edustaneilla puolueilla.
        Suomalaiset kommunistit toimivat fasismin vastaisessa rintamassa. Kaikki porvaripuolueet kuolasivat aikanaan fasismin perään.


      • arvoisa.herra kirjoitti:

        Kiva kun myönsitte murhanhimonne.

        Oikaisu: Suomessa asui 3 miljoonaa kansalaista vuonna 1918. Kommunistit eivät ole voineet tappaa miljoonia.
        Oikeasti kommunistinen puolue perustettiin vasta sitten kun porvarilahtarit laannuttivat punaisten siviilien tappamista. Oikeasti Suomen kommunisteilla on tappamiseen nähden puhtaat kädet siinä kuin suojeluskuntaporvareilla ja niitä edustaneilla puolueilla.
        Suomalaiset kommunistit toimivat fasismin vastaisessa rintamassa. Kaikki porvaripuolueet kuolasivat aikanaan fasismin perään.

        Kommunismi on globaalisti tappanut niin NL:ssa, Kiinassa kuin muissakin missä se on vallankumouksin valtaan päässyt kymmeniä jos ei satoja miljoonia.

        Meillä onneksi oli valkoinen suojeluskunta joka nuo rosvot ja ryökäleet laittoi kuriin! Siksi me selvisimme vähemmällä ja saimme nauttia vapaasta maasta komudiktetuurin kurjalan sijaan.

        Kommunistien kädet eivät missään ole verestä puhtaat! He sen kapinan/vallankumouksen alkoivat 1918 tammikuussa. He alkoivat tappamaan niitä jotka olivat heitäkin pitäbneet hengissä siihen asti. He alkoivat ryöstämään maatiloja ja kauppojen varastoja tappaen samalla jos ei suostunut ryöstettäväksi.

        Onneksi meillä oli suojeluskunnat joiden tuella nuo komuryökäleet saatiin kuriin ja saatoimme jatkaa vapaana demokratiana kommunistisen diktatuurin sijaan.

        Kommunismi on punafasismia, se on kuten Molo - Rippe sopimuskin kertoo samaa juurta fasismin ja natsien (kansallissosialistien) kanssa. Jos kommunistit olisivat fasismia vastustaneet he olisivet kaikki tappaneet itsensä!


    • lerik

      Xtyökkäristä ei tulisi välittää. Nimimerkki kuolaa avoimesti tappamisen puolesta mutta tukee paradoksaalisesti raamatullista "älä tapa" lausetta. Nimmarin mielestä vasemmistolaiset eivät olisi ihmisiä ja heitä saisi...... .
      Perussuomalaisten slangissa kommunisteja ovat vasemmistolaiset aina Vihreän puolueen jäseniin saalla.

      • Kyllä ne noin yleisesti ovat komuloiset jotka tappamista kuolaavat, en minä demokraattina.

        Voisit kertoa missä olen esittänyt etteivät vasemmistolaiset ole ihmisiä? Sinähän ne perus-slangit tiedät minä en koska en edes tunne yhtäkään persua. Yhden tunsin mutta hänkin heitti henkensä jo muutama vuosi sitten.

        Kyllä Ierikin kannattaa opetella ymmärtämään lukemansa, nyt se näyttää toimivan huonosti!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe