Yksin sisällä

hyväsäää

Yksin kämpässä tämäkin kaunis päivää menee istuessa ja yötä odotellessa, ei tänänkään
mitään, joo, en lähde kävelyllekkään

22

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adorable_moonlight

Voisitko jotenkin verkostoitua ja hankkia elämääsi ihmissuhteita? Elämässä tarvitaan myös oma-aloitteisuutta ja hyviä valintoja varsinkin silloin, jos on aikaisemmin valinnut tai ajautunut huonoon suuntaan.

• avaaedesovi

Aloittaja ilmeisesti odottaa, että joku tulee häntä kotoa hakemaan.

• Adorable_moonlight

Tästä ei ihan taida olla kysymys.

• ylösjaulos
        Adorable_moonlight kirjoitti:

Mistä sitten?

• Adorable_moonlight

Niin, kerro sinä, että mistä kenkä puristaa, että et ole pystynyt rakentamaan ihmissuhteita elämässäsi? Minä en sitä voi tietenkään tietää, kun en ole sinä.

• ylösjaulos

Niin, kerro sinä, että mistä kenkä puristaa, että et ole pystynyt rakentamaan ihmissuhteita elämässäsi? Minä en sitä voi tietenkään tietää, kun en ole sinä.

Sitähän tässä ihmettelen mistä tämä aloittajan kämpässä istuminen johtuu, joten en sitä voi tietää. Odottaako sitä hakijaa?

• Adorable_moonlight

Ok, jos haluat pelleillä eri nimimerkeillä ja muulla höpötyksellä, niin en viitsi käyttää aikaa tilanteesi pohtimiseen. Yritä pärjätä parhaasi mukaan :)

• niinyksinkertaista

Ok, jos haluat pelleillä eri nimimerkeillä ja muulla höpötyksellä, niin en viitsi käyttää aikaa tilanteesi pohtimiseen. Yritä pärjätä parhaasi mukaan :)

Osoita viestisi henkilölle jolle sen tarkoitat.. Itse olen ollut keskustelussa mukana nikillä ylös ja ulos

• tosiasijjaaa

Ei todellakaan, ihmiskontaktien puutteessta johtuva masennus.

• Anonyymi

Tämä on itse asiassa aika päivänselvää, jos sitä vaivautuu miettimään.

• Varjojenvaltakunta

Koitin juuri muistaa viikon takaisen asian, mutten en enää muistanut.

• sdfsdfsfsdfdfsfsdf

No oottelehan sinä, mä kävin just kävelemässä 10 km, upee keli.

• Kyllä ihminen voi joskus olla henkisesti niin uupunut ettei jaksa ei mitään.
      Siihen ei auta toisten vinoilu ja syyttäminen. Tukea voi tarjota.
      Itse pitäisi vaan yrittää pyristellä paremman olotilan saavuttamiseksi.
      Joskus saattaa saada apua kun antaa aikaa itselleen vaan olla ja siitä lähtee eteenpäin.
      Uudelleen vajoamista osaakin sitten jo varoa ja huomaa vaaran.
      Ole rauhallinen ja hae apua jos tuntuu ettei omat voimat riitä.
      Vinoilijoista ei kannata välittää. He ovat vielä kehittymättömiä elän suhteen.
      Onnea matkallesi

• enkade

Sinä ymmärrät asian todella hyvin. ei vinoilu tähän auta mitään.

• vaihteluaeloon

Entä jos seisoisit välillä, tai makaisit?
      Kokeile seisoa päälläsi, jalat ylös seinää vasten.
      Entä kyttyrässä tai polvillaan?
      Ryömiä, stepata? Osta sellaiset steppikengät ja harjoittele.

Tulee vaihtelua ja virkistystä!

On kuitenkin niin hieno ilma tänään, että tee poikkeus ja kipaise vaikka ulkoportille ja nuuhkaise raitista ilmaa!

• Sama mulla, tyttöystävä jätti nyt oon ihan yksin, pistin koko elämän hänen varaan ja sain hänen kautta ystäviä, nyt he kaikki vihaavat mua ja poistivat elämästä, en tiedä miten eteenpäin.

• Sama mulla, tyttöystävä jätti ja elämä oli hä'nen varas, oli yst'ävi'ä ja tyttöystävä nyt ei ole mitään. töistäkin tuli potkut, ja on ihan yksin, että en tiiä miten eteenpäin tästä yksin.

• ProfessorJ

Sisälläkin paistaa komeasti ja tuntuu hyvältä.

• Hyvälääke

Ka.
        Andei-poikakin heräsi ruikuttamaan.
        Juokse järveen.
        Avannon teossa voin tulla avustajaksi.

• Anonyymi

niin, ja tämäkin kaunis päivä ja tuleva kesä...

• mutta jos otat itseäsi niskasta kiini ja lähdet kävelylle rauhallisella alueelle tai luonto polulle ja teet siitä itsellesi rutiinin että tiettyyn aikaan aina lähdet . mitenkä luonnosta voi saada valtavasti voimaa.

• ei aina tarvitse ihmis massoja ympärille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      7623
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5718
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      76
      3222
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2783
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1658
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1543
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      267
      1177
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      333
      1151
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1041
    Aihe