Kutitusfetissi

Tickleboy

Oon 22-vuotias mies ja etin toisesta miehestä seuraa kutitusleikkeihin. Onks täällä muita aiheesta kiinnostuneita? :)

8

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutitusta

      Kyllä. Olen kuitenkin jo 40v ja ymmärrän kyllä, että se voi olla ongelma.

    • Minulla on jonkinlainen kutitusfetissi. Etenkin yhdistettynä leikkimieliseen painimatsiin. Siinä on hyvä ottaa kaveri otteeseen ja alkaa kutittamaan :D

      • Kutituspaini

        Sama täällä!


      • Anonyymi
        Kutituspaini kirjoitti:

        Sama täällä!

        Onko tämä kutitus sellaista, että aina toinen ottaa otteeseen ja kutittaa kaveriaan, vai vaihtuvatko roolit joskus?

        Olisiko kutittelussa apua jos olisi harrastanut taistelulajeja?

        Olisiko läski voimaa tässäkin lajissa?

        Harmittaa, etten ole nuorempana kokeillut tuollaista lajia.


      • Kamppailulajeista voi kyl olla hyötyä. Mutta siis omat kokemukset on olleet sellaisia, että ollaan ihan leikkimielisesti painittu voimia mitellen ja siinä samassa olen kaveria kutittanut esim kainalosta jos tilaisuus on ollut :D


    • Anonyymi

      Moi..en tiedä onko mulla kutitusfettissi mutta mua on kerran kutitettu et pissat tuli housuihin. Olin risteilyllä,ja sattui niin kivasti että siellä oli intti risteily. Laiva oli täynnä intistä päässeitä varusmiehiä ja meitä naisia oli vähän.
      Siellä oli kissan päivät,meitä tanssitettiin ja muakin pyydettii hyttii jatkoille moneen otteeseen. Ensin se ei oikein tuntunut kovin hyvälle ajatukselle ,mutta kun oli ottanut muutaman se tuntui jo paljon mukavammalle idealle.
      Menin parin kaverin kanssa hyttiin,jossa oli jo valmiiksi neljä kaveria.
      Epäröin eteenkin kun kaikki sanoivat että musta pidetään huolta.
      Istuma paikkoja oli vähän vaikka hytti oli iso.
      Jouduin istumaa yhden kaverin syliin,ja tunsin kuinka kaverilla seisoi,vilkuilin taakseni ja näin vaan hymyilevät kasvot.
      Juttu lensi ja kuuntelin kaikkia hulluja sattumuksia,mua pidellyt kaveri sanoi että ei tätä leidiä teidän tyhmät jutut naurata ,pitää keksiä hauskempaa.
      Kuiskasin hänelle korvaan että mennää mun hyttii paneaan,mulla halutti.
      Kaveri piti musta kiinni ja toinen sano että kutitetaa sitä että eiköhän se naura.
      Niin mua kutitti useampi käsi..korkkarit lens jalasta ja kahden puolen kädet tarttuivat kiinni ja jalkapohjiakin kutitettiin. Kiemurtelin siinä poikien otteessa ,ja voihkin että lopettakaa ,mutta kutitus jatkui.
      Voihkaisin että älkää mulla tulee kusi..
      *Siis oikeesti?
      Ihan oikeesti.
      kaksi kättä nosti mun hameen ylös ja veti pikkuhousut pois,se kyllä kattotaan ja kutitus jatkui.
      Eihän siinä mennut kun hetki ,kun mua kutitettiin niin kusi roiskahti.
      Ensimmäinen oli tunkemassa kullia sisään..pilluun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe