Kutitusfetissi

Tickleboy

Oon 22-vuotias mies ja etin toisesta miehestä seuraa kutitusleikkeihin. Onks täällä muita aiheesta kiinnostuneita? :)

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutitusta

Kyllä. Olen kuitenkin jo 40v ja ymmärrän kyllä, että se voi olla ongelma.

• Minulla on jonkinlainen kutitusfetissi. Etenkin yhdistettynä leikkimieliseen painimatsiin. Siinä on hyvä ottaa kaveri otteeseen ja alkaa kutittamaan :D

• Kutituspaini

Sama täällä!

• Anonyymi
        Kutituspaini kirjoitti:

Sama täällä!

Onko tämä kutitus sellaista, että aina toinen ottaa otteeseen ja kutittaa kaveriaan, vai vaihtuvatko roolit joskus?

Olisiko kutittelussa apua jos olisi harrastanut taistelulajeja?

Olisiko läski voimaa tässäkin lajissa?

Harmittaa, etten ole nuorempana kokeillut tuollaista lajia.

• Kamppailulajeista voi kyl olla hyötyä. Mutta siis omat kokemukset on olleet sellaisia, että ollaan ihan leikkimielisesti painittu voimia mitellen ja siinä samassa olen kaveria kutittanut esim kainalosta jos tilaisuus on ollut :D

• Anonyymi

Moi..en tiedä onko mulla kutitusfettissi mutta mua on kerran kutitettu et pissat tuli housuihin. Olin risteilyllä,ja sattui niin kivasti että siellä oli intti risteily. Laiva oli täynnä intistä päässeitä varusmiehiä ja meitä naisia oli vähän.
      Siellä oli kissan päivät,meitä tanssitettiin ja muakin pyydettii hyttii jatkoille moneen otteeseen. Ensin se ei oikein tuntunut kovin hyvälle ajatukselle ,mutta kun oli ottanut muutaman se tuntui jo paljon mukavammalle idealle.
      Menin parin kaverin kanssa hyttiin,jossa oli jo valmiiksi neljä kaveria.
      Epäröin eteenkin kun kaikki sanoivat että musta pidetään huolta.
      Istuma paikkoja oli vähän vaikka hytti oli iso.
      Jouduin istumaa yhden kaverin syliin,ja tunsin kuinka kaverilla seisoi,vilkuilin taakseni ja näin vaan hymyilevät kasvot.
      Juttu lensi ja kuuntelin kaikkia hulluja sattumuksia,mua pidellyt kaveri sanoi että ei tätä leidiä teidän tyhmät jutut naurata ,pitää keksiä hauskempaa.
      Kuiskasin hänelle korvaan että mennää mun hyttii paneaan,mulla halutti.
      Kaveri piti musta kiinni ja toinen sano että kutitetaa sitä että eiköhän se naura.
      Niin mua kutitti useampi käsi..korkkarit lens jalasta ja kahden puolen kädet tarttuivat kiinni ja jalkapohjiakin kutitettiin. Kiemurtelin siinä poikien otteessa ,ja voihkin että lopettakaa ,mutta kutitus jatkui.
      Voihkaisin että älkää mulla tulee kusi..
      *Siis oikeesti?
      Ihan oikeesti.
      kaksi kättä nosti mun hameen ylös ja veti pikkuhousut pois,se kyllä kattotaan ja kutitus jatkui.
      Eihän siinä mennut kun hetki ,kun mua kutitettiin niin kusi roiskahti.
      Ensimmäinen oli tunkemassa kullia sisään..pilluun.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2181
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1430
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1386
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1245
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      958
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      162
      838
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      742
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      736
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe