Kutitusfetissi

Tickleboy

Oon 22-vuotias mies ja etin toisesta miehestä seuraa kutitusleikkeihin. Onks täällä muita aiheesta kiinnostuneita? :)

8

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutitusta

      Kyllä. Olen kuitenkin jo 40v ja ymmärrän kyllä, että se voi olla ongelma.

    • Minulla on jonkinlainen kutitusfetissi. Etenkin yhdistettynä leikkimieliseen painimatsiin. Siinä on hyvä ottaa kaveri otteeseen ja alkaa kutittamaan :D

      • Kutituspaini

        Sama täällä!


      • Anonyymi
        Kutituspaini kirjoitti:

        Sama täällä!

        Onko tämä kutitus sellaista, että aina toinen ottaa otteeseen ja kutittaa kaveriaan, vai vaihtuvatko roolit joskus?

        Olisiko kutittelussa apua jos olisi harrastanut taistelulajeja?

        Olisiko läski voimaa tässäkin lajissa?

        Harmittaa, etten ole nuorempana kokeillut tuollaista lajia.


      • Kamppailulajeista voi kyl olla hyötyä. Mutta siis omat kokemukset on olleet sellaisia, että ollaan ihan leikkimielisesti painittu voimia mitellen ja siinä samassa olen kaveria kutittanut esim kainalosta jos tilaisuus on ollut :D


    • Anonyymi

      Moi..en tiedä onko mulla kutitusfettissi mutta mua on kerran kutitettu et pissat tuli housuihin. Olin risteilyllä,ja sattui niin kivasti että siellä oli intti risteily. Laiva oli täynnä intistä päässeitä varusmiehiä ja meitä naisia oli vähän.
      Siellä oli kissan päivät,meitä tanssitettiin ja muakin pyydettii hyttii jatkoille moneen otteeseen. Ensin se ei oikein tuntunut kovin hyvälle ajatukselle ,mutta kun oli ottanut muutaman se tuntui jo paljon mukavammalle idealle.
      Menin parin kaverin kanssa hyttiin,jossa oli jo valmiiksi neljä kaveria.
      Epäröin eteenkin kun kaikki sanoivat että musta pidetään huolta.
      Istuma paikkoja oli vähän vaikka hytti oli iso.
      Jouduin istumaa yhden kaverin syliin,ja tunsin kuinka kaverilla seisoi,vilkuilin taakseni ja näin vaan hymyilevät kasvot.
      Juttu lensi ja kuuntelin kaikkia hulluja sattumuksia,mua pidellyt kaveri sanoi että ei tätä leidiä teidän tyhmät jutut naurata ,pitää keksiä hauskempaa.
      Kuiskasin hänelle korvaan että mennää mun hyttii paneaan,mulla halutti.
      Kaveri piti musta kiinni ja toinen sano että kutitetaa sitä että eiköhän se naura.
      Niin mua kutitti useampi käsi..korkkarit lens jalasta ja kahden puolen kädet tarttuivat kiinni ja jalkapohjiakin kutitettiin. Kiemurtelin siinä poikien otteessa ,ja voihkin että lopettakaa ,mutta kutitus jatkui.
      Voihkaisin että älkää mulla tulee kusi..
      *Siis oikeesti?
      Ihan oikeesti.
      kaksi kättä nosti mun hameen ylös ja veti pikkuhousut pois,se kyllä kattotaan ja kutitus jatkui.
      Eihän siinä mennut kun hetki ,kun mua kutitettiin niin kusi roiskahti.
      Ensimmäinen oli tunkemassa kullia sisään..pilluun.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe