Tärkeä taito

osaatko

Osaatko nainen laittaa kondomin miehelle päälle käyttövalmiiksi? Miehille tämä lienee tuttua puuhaa.

7

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

luistellaan aina ilman kumia, mutta olishan se kiva oppia. Voisi vaikka kurkun päälle harjoitella.

• Eitarvisormia

Oon opetellut suulla sen laittaan.

• miksiniinluulet

Ei se ole naisen tehtävä. Mies laittaa sen itse.

• Elluhalloyb

En tykkää kondomeista...
      Enkä tykkää miehelle laittaa...
      Ehkä osaan...
      Mut tykkään ilman...
      Olen ain tykännyt....
      Ei kumeja mulle...💖☀️👍🤔

• Paljaalla vejellään.

• Enosaa

Täytyy kyllä tunnustaa että en osaa.
      Positiivisesti ajateltuna oon jossain ns. Neitsyt vielä joten joku saa olla opettaja ja ensimmäinen mulle siinä jutussa.

Kondomeista oli joskus yhdessä suhteessa meillä hirvee tappelu!
      Minä olin köyhä opiskelija ja laitoin protestin pystyyn että yksin mun vastuulla on pienistä rahoista maksaa e-pillerit joiden hinta oli kerta maksuna 70 euron luokkaa. Laattoja siinä sit oli 6 kuukaudella mutta kerta maksuna se oli paljon kun mulla oli 150 euroa laskujen jälkeen rahaa syömiseen kuukaudelle.

Kondomeja se vihasi. Sanoi et menee tunto ja ärsyttää käyttää.

Exä laittoi vastaan siinä et hän maksais ehkäisystä puolet ja mä suuttuin sille ja painelin mielenosoituksena vessaan viimeisen e-pilleri laatan kans ja painelin ne laatasta pyttyyn ja ex oli vieressä et ”älä nyt oo idiootti”

Mä mulkasin sitä pahasti ja sanoin et nyt alkoi selibaatti tai kondomin käyttö jos et suostu jakaa ehkäisykuluja. Tuskin sentään haluat panna sillä riskillä et lapsia tulee ?

Me tapeltiin siitä monta tuntia kun sen mielestä oli kohtuuton vaatimus kun ne on mun lääkkeitä ja musta taas se oli kummankin ongelma sillä jos ei lisääntyä haluttu mutta panna haluttiin ja toinen vihaa kondomeja niin kyl sen sit pitää auttaa.

Sillä mä tunsin sen ja se jaksoi selibaattia vaan kolme päivää ja sen jälkeen mä en kestänyt sitä kun se muuttui niin kiukkuiseksi

• osaavamies

Itse oon erikoistunu pessaarin laittamiseen! Napsautan sen näppärästi peukuilla paikoilleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      57
      1815
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1692
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      137
      1266
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1145
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      414
      662
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe