Luin eilisestä Turun Sanomista Somerolaisesta tilallisesta. Kuka oli tämä henkilö, joka piti lehmiä huonosti usean vuoden ajan. Elukat pois, jos ei osaa hoitaa asiaan kuuluvalla tavalla. Eläimestä otetaan kyllä irti kaikki hyöty, mutta on häpeällistä jättää ne hoitamatta.
Miksii ei näihin tilanteisiin puututa aiemmin ? Eläinten hyvinvointi tuntuukin olevan toissijainen asia. Puhutaan uudesta Eläinsuojelulaista, mutta montako vuotta sitä pitää vielä odottaa. Kyllä eläimillä täytyy olla on myös oikeuksia.
Lehmien kaltoinkohtelu
6
156
Vastaukset
- Pöyristyttävää
Ihmettelen, missä on se kiireellisyysraja, mihin se todellakin vedetään. Eläin kärsii tunti tunnilta vikko viikolta ja kuukausia...vuosiakin !
Kyllä ihminen on julma, muuta ei voi sanoa. Susikin vain tappaa nälkäänsä. - KorkeimmanKädessä
Eikös se mene niin, että paha saa palkkansa ennemmin, tai myöhemmin. Muistan entisen naapurini, joka kaivoi lammen, jossa ei koskaan itse uinut, mutta tappoi muijansa kanssa sammakkoja oikein uskolla.
Soitin asiasta eläinsuojeluvalvojallekin, kun ei mielestäni ollut ihan OK. Kärsin itse tuollaisesta aivan hirveästi, eläinrakas luontoihminen kun olen. Eläinsuojeluihminen ei koskaan tullut paikalle. Oli Heidi Leyser siihen aikaan. Hänellä oli kuulemma muita kiireitä.
Kävi kuitenkin niin, että sammakontappaja sairastui leukemiaan ja kuoli. Ajattelin, että niin sinä sait rangaistuksen. - mnjbjjlnlknknnl
Älä käytä eläinkunnan tuotteita, kun et osaa arvostaa sitä, mistä ruokasi tulee !
- Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi että eläimillä ei saa toimeentuloaan jos niitä ei hoida hyvin.
- Anonyymi
Ei monikaan söisi lihaa jos tietäisi miten huonoissa oloissa elukoita pidetään ja miten kurjasti kohdellaan. Jos et usko, niin mene katsomaan. Ai niin, ei kukaan päästä katsomaan, ettei totuus paljastu. Kanat ja siat on kaikkein kauneimmista oloissa. Se maajussi ilmoittautukoon, joka päästää katsomaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171587
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991448Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M27790Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50736Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37643