Täällä kelpaa raha, auton korjaaminen on sivuseikka. Todella vastenmielinen henkilökunta.
Mossa racing korjaamo
8
1900
Vastaukset
- NiiskuNeitonen
Samaa kuullut. Jo pelkkä nimi kuulostaa oudolta.
- dullaaa
eiks tää ole se sama mamu, millä on se merikonttikahvila siinä aallonmurtajalla?
- Mayheimi
Kerran tuli käytyä, öljynvaihtohuoltoon oli vaihdettu vaikka mitä osia pyytämättä, ei soitettu tai kysytty lupaa. 342€ öljyn ja suodattimen vaihdosta on mun mielestä ihan vedätystä. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Mössö racing on nyt testattu, renkaanvaihto piti olla 20€ mainoksen mukaan. Maksoi kuitenkin 40€ kun oli aluvannetta ja plääplää... ihan vedätys mesta. ÄLÄ M E N E !
- Anonyymi
En myöskään suosittele kyseistä ”korjaamoa”. Renkaanvaihdon jäljiltä kaikki pultit löysällä ! Onneksi kävin itse läpi. Myöskään 20€ hinta ei pitänyt paikkaansa. KIERTÄKÄÄ KAUKAA !
- Anonyymi
Ai kamala mahtaa olla ergodan vai ösölään asialla?
- Anonyymi
Ei jatkoon... asiakaspalvelusta ei varmaan ole kuultukkaan.
- Anonyymi
Karmeaa ylilaskutusta. Auto jätti tienpäälle ja hinautin Mossaan, kun oli lähellä ja kaverit kehunut. Soittivat parin päivän päästä, että tuu hakee pois, kone "jossainmäärin" leikannut kiinni. Lasku 500 euroo ilman yhtäkään korjaustoimenpidettä tai edes ehdotusta, mitä tehdä. Somekeskusteluissa jälkikäteen kuullut pelkkää huonoa. Törkeää ylilaskutusta ja turhaa autojen makuutusta pikkuvikojen vuoksi. Harkitsen rikosilmoitusta tai vähintään kuluttajariitalautakuntaa. Välttäkää viimeiseen asti tätä "korjaamoa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478