Suomessa kauhistellaan vanhusten tylyä kohtelua vanhainkodeissa. Jopa kuolemantuottamuksia tutkitaan.
Samaan aikaan Suomessa surmataan päivittäin koululuokallinen suojattomia lapsia mukavuusaborteissa, koska lapset olisivat olleet ”rasite”. Vuodessa aborteissa surmataan liki 10 000 lasta.
Mukavuusabortti on suomalaisen yhteiskunnan häpeäpilkku ja sosiaalipolitiikan konkurssi, sillä suojattomia lapsia voidaan ottaa hengiltä kun sen sijaan muita ihmisiä pyritään auttamaan.
Milloin Suomessa ryhdytään kunnioittamaan lasten ihmisoikeuksia ja YK:n määrittämiä lasten oikeuksia?
Pienimpien lasten ihmisoikeudet kumottu Suomessa
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Pelastakaa Lapset, Mannerheimin Lastensuojeluliitto (vetää lokaan M:n nimen)
alkoivat tukea julkisesti hmoilua. Olisivat pysyneet lasten asialla.
Ovat tämän seurauksena menettäneet taloudellistakin tukea.
Valitettavasti myös UNICEF on mennyt mukaan tuohon hölmöilyyn. - Anonyymi
Mitä kitiset. Abotti ei ole rikos ja tilastojen mukaan lisäksi 90% aborttia vaatii juuri naiset ei miehet. Se on kyllä väärin kun nainen saa päättää tapetaanko lapsi vai ei eikä miehen mielipidettä kuulla ikinä vaikka bnaimisissa olisi.
Kuule lisäänny kun kani jos huolena on Suomen alikansoitus eikä maailman ylikansoitus ja sen seurauksena tuleva luonnon tuho. Mutta jätä aborttilaki rauhaan, sitä on lievennettävä entisestään että aborttiin pääsee helpommin halutessaan. Miksi? Koska nainen sitä lasta kantaa eikä mies, mies vaan heittää klimpin sisään ja lähtee suksimaan nevadaan ihan tarpeeksi monessa tapauksessa. Olipa mulla kaveri jonka mies kuoli nuorena ennenkuin ehti tulevaa lastaan nähdä. Nainen piti lapsen koska rakasti miestä niin paljon.
En ymmärrä miks tämmöstä asiaa pitää vastustaa, paitsi tietty uskovaiset ja "ihmiselämä on pyhää, luonto ei" -ihmiset. Röyhkeää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804