rahastoon. Rahastossa rahat tuottavat voittoa muutamassa vuodessa sievoiset summan. Miksi kannattaa rikastuttaa huijariveikkausta. Veikkauksen arvat ovat tyhjiä ja rahapelit humpuukia.
Sijoittakaa mieluummin
5
155
Vastaukset
- ÖrjanBörje
Ei kun minä ajattelin sijoittaa 1600-luvun hollantilaiseen taiteeseen. Rembrandtia lähinnä ajattelin.
Lisäksi aioin ostaa kiinteistöjä Berliinistä ja Pariisista.
Kyllähän nuo rahastotkin jotain tuottavat. Pari miljoonaa olen niihinkin laittanut.
Lottoaminen on luuserien puuhaa. - kuinon
Mikä olisi hyvä rahasto minimi kuluilla ja maksimi tuotoilla.
- TrebentMusculars328
Kun ei ole rahaa rahastoihin... Niin mistäs sellaista tempaiset. Helppo teidän rikkaiden, joilla on mitä sijoittaa...
- spekulate-pate
Lottoaminen plusssalla sekä arpojen ostamisella kivijalkakaupasta saadut tulot ovat verovapaita. Kaikissa sijoitukseen liittyvässä tämä verojen kierto on yksi merkittävä Suomen velkaannuttaja kolmannensektorin joutovirkojen seurana mihin myös mahtuu velkaannuttamaan mukaan luettuna erittäin korkeaksi tehty kynnys työttömän työllistyä oikeasti joutumatta ainoana pakollisella vaihtoehdolla iän ikuisesti elään hallituksen toimesta munille potkittuna kolmannensektorin velkavarojen varassa.
Voi vain spekuloida mitä keinoja rikkaat voivat kehittää vähävaraisen kuluttajan selän takana tullakseen itsekkäästi yhäkin rikkaammaksi Juha Sipilän hallituksesta alkaen tämän vähällä toimeentulevan siivellä joka edustaa maailman suurinta osaa 95% väestöstä
Mä mä mää mä määä oon aina sanonut et me Juha Sipiläkin elää tämän ((Nena 99 Luftballons Live Music) (Sex Pistols - God Save The Queen)) sukupolven muotoilemassa vapaamuotoista elämää suosivassa maailmassa ja se on vielä hyvä vaikkakin ympäristöä kuluttava. Arvailla vain voi millainen on Juha Sipilän sekä sinisen puolueen verojenkierto keisareiden muovaama maailma ja tähän vastauksen tietää seuraavan 30 vuoden päästä :D Jaa. Minun nettokuluni pelaamisesta (yksi rivi viikossa jokaisessa Suomessa laillisesti pelattavissa olevassa lottopelissä, yhteensä siis 4,2€/vko) ovat 100-150 euroa vuodessa. Siitä ei rahastoon sijoitettuna kovin kummoista summaa tulisi 50 vuodessakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453