Lähtetit tänään klo 06:00 yksityiseen sähköpostiini, jossa suositeltiin betsaamaan isolla Gironaa. Kitti Tepi! Sinuun voi aina luottaa.
Vastaukset 5
- tepifani
On se Tepi ihme mies! Aina osuu, oli laji mikä tahansa ja sarja mikä tahansa. Kun huomaa, että yksityiseen sähköpostiin on ilmestynyt viesti Tepiltä, tietää, että illalla saa huutaa ja nauttia voiton huumasta et sillei hei!
- TiedänMiltä26cmTuntuu
Kiitos Teppo yksityisestä anaalivedosta kanssasi! Olin hieman epäileväinen saadessani viestin yksityiseen sähköpostiini, mutta kyllä kannatti tulla paikalle.
- tepionvanha
Ottaisit sinäkin tepi mallia turbosta, sulla tuntuu olevan vain noita vetoja jotka kirjoittelet täällä vasta pelien jälkeen :D :D
- herrasmies-58
Kuulepas nyt, nulikka! Osoitapa hieman käytöstapoja palstalegendaa kohtaan tai muuten setä tulee komentamaan sinut polvillesi ja tinttaa purkupallon kokoisena hohkavan terskan voimalla peräsuoleesi!
- westi2
Mahtavaa saada pari kassillista liituvelliä ketunkoloon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521030
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113984Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27920Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7824- 83739
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3654Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it187610Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25597- 57593
- 73587