SalaisestiIhastunut

<3 Tiia <3 on mun salainen ihastumisen kohde. En voi kertoa hänelle ihastumisestani, koska en halua rikkoa mitään. Onneksi saan kuitenkin nauttia hänen upeasta seurasta, kun työn merkeissä nähdään. :)
1
Ilmoita

Näin tällä kertaa!
Ilmoita
Mira on salainen ihastukseni, harvoin näen ja nykyään lyhyen hetken, tänäänkin vain hetki ja ei huomannut varmaan ei moikkaustakaan, jotenkin jäänyt mieleeni vaikka hullua onkin.
Salaperäinen Mira on sydämeni sopessa kuitenkin, lähellä mutta niin kaukana.
1 VASTAUS:
Olen tutustunut läheisesti kahteen Miraan, ja molemmat olivat ärsyttäviä. Vanhempi niistä henkisesti ikäistään huomattavasti liian nuori nirppanokka. Nuorempi oli tosikko ja möläyttäjä, jolla ei ollut yhtään hienotunteisuutta.
Tunnen toki muitakin Miroja, mutta en yhtä läheisesti.
+Lisää kommentti
Tämä salainen ihastukseni Mira tampereen talousalueelta on hoikka, sporttinen, viehättävä ja se mitä joskus hänen kanssaan jutellut niin mukavan oloinen.
Outohan minä olen mutta silit häneen ihastunut, ainahan ihmisellä voi olla haaveita, elämän polku kun on monimuotoinen ja sympatia voi olla suuri tunne yksi ihastumisen jopa rakastumisen muoto.
Kaikkea hyvää..
Ilmoita
Eipähän ole tällä viikolla enää näkynyt salaista ihastustani Miraa, ajatella voin toki häntä, ehkä unohdan tai sitten en.
Sympaattinen nainen kuitenkin.
1 VASTAUS:
Ääh mitä miroista, onhan aina tiiat miiat susannat ja kaisat vinot pinot puristeluun ja kuolaamiseen! 👌
+Lisää kommentti
Joo tiiat on ihanii ja mahtavii.
Ilmoita
Salainen ihastukseni punatukkainen ihana nainen M, jokin hänessä kiehtoo ja tuo tunteita sydämeen vaikka pelkkää moikkausta vain.
1 VASTAUS:
Ota hihasta kiinni seuraavaksi ja puhu vaikka säästä...tykkään tutustua ihmisiin vaikka ujo olenkin...
+Lisää kommentti
Moikka ja halaus ja lentosuukko ja unelmia..
Ilmoita
Tänään näin jopa kahteen kertaan, tunteet ristiriitaiset, lämpimät ja sitten haikeat ja toivottomat, siksi en toisella kerralla voinut edes katsoa silmiin, vain salaa kuin taustapeilin takaa ja vaistoni myöskin kertoi sen, hölmöhän olen.
Kaikkea hyvää sinulle, nähdään joskus se pieni hetki ja moikkaus.
1 VASTAUS:
MOI, Moikkaus!!!!!!
+Lisää kommentti
Ihanasti näkyy muodot villapaidan läpi ihanaisella M naisella ;)
Ilmoita
Minäkin sinuun Jussi...
Ilmoita
Maanantaina nähdään ;)
Ilmoita
Oli taas kiva nähdä maanantaina Tiian hymyä ja lumoavia ruskean harmaita silmiä. <3 Nykyään vain nähdään töissä harvemmin. :(
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

SalaisestiIhastunut

<3 Tiia <3 on mun salainen ihastumisen kohde. En voi kertoa hänelle ihastumisestani, koska en halua rikkoa mitään. Onneksi saan kuitenkin nauttia hänen upeasta seurasta, kun työn merkeissä nähdään. :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta