SalaisestiIhastunut

EräsMtyömailta

<3 Tiia <3 on mun salainen ihastumisen kohde. En voi kertoa hänelle ihastumisestani, koska en halua rikkoa mitään. Onneksi saan kuitenkin nauttia hänen upeasta seurasta, kun työn merkeissä nähdään. :)

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettänäintälläkertaa

      Näin tällä kertaa!

    • kaukainenk

      Mira on salainen ihastukseni, harvoin näen ja nykyään lyhyen hetken, tänäänkin vain hetki ja ei huomannut varmaan ei moikkaustakaan, jotenkin jäänyt mieleeni vaikka hullua onkin.
      Salaperäinen Mira on sydämeni sopessa kuitenkin, lähellä mutta niin kaukana.

      • Nimikö.enne

        Olen tutustunut läheisesti kahteen Miraan, ja molemmat olivat ärsyttäviä. Vanhempi niistä henkisesti ikäistään huomattavasti liian nuori nirppanokka. Nuorempi oli tosikko ja möläyttäjä, jolla ei ollut yhtään hienotunteisuutta.
        Tunnen toki muitakin Miroja, mutta en yhtä läheisesti.


    • kaukainenk

      Tämä salainen ihastukseni Mira tampereen talousalueelta on hoikka, sporttinen, viehättävä ja se mitä joskus hänen kanssaan jutellut niin mukavan oloinen.
      Outohan minä olen mutta silit häneen ihastunut, ainahan ihmisellä voi olla haaveita, elämän polku kun on monimuotoinen ja sympatia voi olla suuri tunne yksi ihastumisen jopa rakastumisen muoto.
      Kaikkea hyvää..

    • kaukainenk

      Eipähän ole tällä viikolla enää näkynyt salaista ihastustani Miraa, ajatella voin toki häntä, ehkä unohdan tai sitten en.
      Sympaattinen nainen kuitenkin.

      • läähhpuuhhaaahhäähh

        Ääh mitä miroista, onhan aina tiiat miiat susannat ja kaisat vinot pinot puristeluun ja kuolaamiseen! 👌


    • Antti733

      Joo tiiat on ihanii ja mahtavii.

    • elämänvalttikortit

      Salainen ihastukseni punatukkainen ihana nainen M, jokin hänessä kiehtoo ja tuo tunteita sydämeen vaikka pelkkää moikkausta vain.

      • PunainenM

        Ota hihasta kiinni seuraavaksi ja puhu vaikka säästä...tykkään tutustua ihmisiin vaikka ujo olenkin...


    • elämänvalttikortit

      Moikka ja halaus ja lentosuukko ja unelmia..

    • elämänvalttikortit

      Tänään näin jopa kahteen kertaan, tunteet ristiriitaiset, lämpimät ja sitten haikeat ja toivottomat, siksi en toisella kerralla voinut edes katsoa silmiin, vain salaa kuin taustapeilin takaa ja vaistoni myöskin kertoi sen, hölmöhän olen.
      Kaikkea hyvää sinulle, nähdään joskus se pieni hetki ja moikkaus.

      • salainenrakkaus

        MOI, Moikkaus!!!!!!


    • SalaaSinutHaluan

      Ihanasti näkyy muodot villapaidan läpi ihanaisella M naisella ;)

    • Tiiamariah

      Minäkin sinuun Jussi...

    • TnainenHki

      Maanantaina nähdään ;)

    • EräsMtyömailta

      Oli taas kiva nähdä maanantaina Tiian hymyä ja lumoavia ruskean harmaita silmiä. <3 Nykyään vain nähdään töissä harvemmin. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe