Finnsermest

Hutti

Satakunnan kansan kirjoituksessa ei mainittu kuinka paskaa palkkaa maksaa. Alle minimin siivojatkin tienaa paremmin.

16

3550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okman11

      Kunnon palkkaa maksaa. Kateellinenko heräsi vai vihamieskö?

      • Juhaarmahtaa

        En tedä mitä Satakunnan Kansa maksaa, mutta sen tiedän, että valtio maksaa 520 e kk työttömälle. Kokemusta on. On ihanaa olla valtion hellässä huomassa kun tietää, että se pitää omistaan huolta. Sipilän siunaava käsi, on kuin itse Jumalan suojaava ohjaus lampailleen. Se hoivaa, se suojaa, se auttaa, se pyyhkii kurjan kyyneleet ja lohduttaa surevaa sylissään, kun kellä meillä tahansa on huolemme ja surumme. Kiitos siitä sinulle Juha ja sinun apupojallesi, vellipöksy Niinistölle.


      • Swan53

        Miinus verot. Hääähääähää


    • Kingi

      Hieno juttu Satakunnan kansassa ja toitte esille valmistamianne tuotteita.

      Yrityksiä on monenlaisia ja tekijöitä myös, mutta Finnsermest on yritys paikallaan, yritys yrityksien joukossa Karviasssa :-)
      Omistajat asiantuntijoita tuotannossaan, hieno juttu.
      Kyllä se kateus on joka kaivertaa, oma osaamattomuus teetättää sitä, näinhän se on

    • 9797

      10 euroo tunti

    • okman111

      Grillikota vaatii rakennusluvan. Kodassa tulisija ja se vaatii aina rakennusluvan. Ei mene läpi toimenpideilmoituksella. Kokemusta on.
      On siinä ruljanssi vähäpätöisen tuntuisen rakennuksen luvanvaraisuuden saamiseksi kuntoon.

    • lainaaja

      Aikamoisella prosentilla poistettu tästä ketjusta viestejä sääntöjen vastaisena, mistähän se kertoo?

      • lainanottaja

        Satakuntalaiset ovat kateellisia näille yrittäjille.


    • paskatykki

      Hei !

      Kyllä on tyhmääkin porukkaa liikkeellä kun päästellään täällä ihan mitä sattuu. Mitä kuuluu tähän palstalle jotku palkat tai rakennusluvat. Jos joku haluaa saunan hommaa sen ja laittaa mihinkä huvittaa. Jos ei oo rahaa laittaa saunaa niin turvat tukkoon.

    • Minnesitte

      Tänne palstalle ne juuri kuuluukin, rakennuslupa ym. asiat.

    • Anonyymi

      Grillikota tilattu Itä-Suomeen 7/2023. Toimitus ajallaan, asiakaspalvelu toimi erinomaisesti ja grillikota pystyssä nyt elokuussa. Kaikki osat puutavaroineen mukana tilauksessa. Voin suositella👌

    • Anonyymi

      Poistettu monta viestiä. Ei kaikki ole olleet tyytyväisiä

      • Anonyymi

        Varmaankin paljon asiattomia viestejä. Sairaalloinen kateus ajaa ihmisraunioita mollaamaan yrittäjiä ja veronmaksajia! Mutta yhteiskunnan tulee verovaroin pitää huolta etenkin sairaista. Yritetään ymmärtää heitäkin.


    • Anonyymi

      Katteet suut tukkoon. On se hyvä ku muutama yritys viä pystyssä.
      Kota on ja hyvä. En kadu ostosta.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe