Sydän sukkyrällä

anonyymi_kju

Onkohan nämä tuntemukset ja ajatukset totta vai tarua? Ainoastaan sinä voit kertoa vastauksen.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinpitkäänjo

      Enhän minä sinun tuntemuksistasi voi mitään sanoa mutta omani on ainakin ihan totta vaikka Taru onkin ihan kaunis nimi ;) <3

    • ihastunut

      Täysin totta jos multa kysyttäis

    • anonyymi_vnl
    • PositiivisinMielin

      Täysin totta on nämä tuntemukset. Sinä tiedät ja minä tiedän sen.
      Lukko vain pitäis saada auki, mistähän löytys oikea avain ;)

      • samastapaikasta

        Sieltä löytyy mistä aiemminkin.


      • SeJokuKaipaa

        Juuri noin itsekin haluaisin vastata. Omat tunteeni on totisinta totta. Hänestä kuvittelen tietäväni, mutta enhän mitenkään varma voi olla.

        Lukosta se on kiinni, nimenomaan. Se avain olisi vaan löydettävä. Kun kumpikin ratkaisee tavallaan haasteita työkseen, ei sekään pitäs olla suuri este. Ratkaisuun pitäs vaan käyttää ajatusta ja uskallusta. Pinnan alla olevat tunteet pitäisi saada ulos hengittämään ja kasvamaan.


      • PositiivisinMielin
        samastapaikasta kirjoitti:

        Sieltä löytyy mistä aiemminkin.

        Sinä pidät avainta...
        https://youtu.be/XS088Opj9o0


      • samastapaikasta
        PositiivisinMielin kirjoitti:

        Sinä pidät avainta...
        https://youtu.be/XS088Opj9o0

        Jos minä yksin pitäisinkin avainta, niin tämä ei olisi näin.


      • PositiivisinMielin
        samastapaikasta kirjoitti:

        Jos minä yksin pitäisinkin avainta, niin tämä ei olisi näin.

        Oot oikeassa, et sinä yksin vaan me yhdessä.
        En vain ole vielä täysin vakuuttunut siitä haluatko tavata mut jos sitä sulle ehdottaisin. Mä haluaisin päästä juttelemaan sun kans ja pois täältä mahdollisimman pian.


      • näinajattelen

        Voisin jutella jos minuun otetaan yhteyttä siihen liittyen. Itse en yhteyttä voi ottaa.


      • anomuumio
        näinajattelen kirjoitti:

        Voisin jutella jos minuun otetaan yhteyttä siihen liittyen. Itse en yhteyttä voi ottaa.

        Aikuiset ihmiset... Kuunnelkaa nyt vähän itseänne. On kuin jossain lasten leikeissä: emmää ota sää, eikun ota sää, emmää... Ryytykää yksinäisyyteenne pelkurit!


      • SivuhuomautusMolemmille
        näinajattelen kirjoitti:

        Voisin jutella jos minuun otetaan yhteyttä siihen liittyen. Itse en yhteyttä voi ottaa.

        Kertokaa molemmat jotain yksilöivää, mutta muille tunnistamatonta. Jos ei keskenään tärppää kirjoittajilla, voi se silti osua sen oikean silmiin.


      • ohimenty
        SivuhuomautusMolemmille kirjoitti:

        Kertokaa molemmat jotain yksilöivää, mutta muille tunnistamatonta. Jos ei keskenään tärppää kirjoittajilla, voi se silti osua sen oikean silmiin.

        Ei olla koskaan juteltu.


      • näinminäajattelen
        näinajattelen kirjoitti:

        Voisin jutella jos minuun otetaan yhteyttä siihen liittyen. Itse en yhteyttä voi ottaa.

        Itse tiedän ettei hän voi ottaa yhteyttä. Ei se minullekaan helppo askel ole ottaa mutta huomattavasti helpompi kuin hänelle.
        Joka toinen päivä olen melkein valmis tekemään sen, ja se on ollut jopa todella lähellä. Joka toinen taas ajattelen että pakko yrittää unohtaa koko juttu, koska kaikki on vain tapahtunut minun päässäni....


      • Kysymys_sulle
        näinajattelen kirjoitti:

        Voisin jutella jos minuun otetaan yhteyttä siihen liittyen. Itse en yhteyttä voi ottaa.

        Voisitko edes auttaa asiassa jotenkin?


      • Kysymyksiä
        näinminäajattelen kirjoitti:

        Itse tiedän ettei hän voi ottaa yhteyttä. Ei se minullekaan helppo askel ole ottaa mutta huomattavasti helpompi kuin hänelle.
        Joka toinen päivä olen melkein valmis tekemään sen, ja se on ollut jopa todella lähellä. Joka toinen taas ajattelen että pakko yrittää unohtaa koko juttu, koska kaikki on vain tapahtunut minun päässäni....

        Miksi hän ei voi ottaa yhteyttä ja miksi se on sinulle helpompaa? Onko teillä vanhaa historiaa vaikuttamassa vai toisen asema estää tai jotain muuta?


      • ruosteinen.lukko
        Kysymyksiä kirjoitti:

        Miksi hän ei voi ottaa yhteyttä ja miksi se on sinulle helpompaa? Onko teillä vanhaa historiaa vaikuttamassa vai toisen asema estää tai jotain muuta?

        Tämä minuakin kiinnostaisi tietää, koska tavallaan sopii tilanteeseen.
        Toivon, että otat ne avaimet ja käytät niitä. Suurin osa toimii vielä. Tosin lukkoöljykin vois olla jo tarpeen.

        (Muut viestit tässä tai muissakaan lähiaikojen ketjuissa ei sitten ole multa, vaikka jotkut ehkä sopisikin. Joskus luen, harvoin vastailen, yhtään en ole aloittanut.)


      • näinminäajattelen
        Kysymyksiä kirjoitti:

        Miksi hän ei voi ottaa yhteyttä ja miksi se on sinulle helpompaa? Onko teillä vanhaa historiaa vaikuttamassa vai toisen asema estää tai jotain muuta?

        Ehkä jotain noista mainitsemistasi. Hän kyllä tietää mikä.


      • JustDoIt
        näinminäajattelen kirjoitti:

        Ehkä jotain noista mainitsemistasi. Hän kyllä tietää mikä.

        Rohkaise mielesi sitten. Kuvitellaanpa hetki, että minä olen se henkilö. Miten reagoisin, jos ottaisit yhteyttä? Sinähän tiedät sen, eikö niin? No 99% varmuudella tiedät. Ei siinä tapahdu mitään kauheaa.


      • Kaipauskeskeyttäätyöt
        SeJokuKaipaa kirjoitti:

        Juuri noin itsekin haluaisin vastata. Omat tunteeni on totisinta totta. Hänestä kuvittelen tietäväni, mutta enhän mitenkään varma voi olla.

        Lukosta se on kiinni, nimenomaan. Se avain olisi vaan löydettävä. Kun kumpikin ratkaisee tavallaan haasteita työkseen, ei sekään pitäs olla suuri este. Ratkaisuun pitäs vaan käyttää ajatusta ja uskallusta. Pinnan alla olevat tunteet pitäisi saada ulos hengittämään ja kasvamaan.

        Tämä vastaus puhutteli, koska osuu omaan tilanteeseeni. Näin ajattelen itsekin.
        Tänään oli hyvä päivä, kun sain olla hänen kanssaan niin paljon. Mutta enhän voi sanoa miten paljon hänestä tykkään. Näytän sen vain epäsuorasti. :)


      • samastapaikasta
        PositiivisinMielin kirjoitti:

        Oot oikeassa, et sinä yksin vaan me yhdessä.
        En vain ole vielä täysin vakuuttunut siitä haluatko tavata mut jos sitä sulle ehdottaisin. Mä haluaisin päästä juttelemaan sun kans ja pois täältä mahdollisimman pian.

        No tule juttelemaan sitten vaan! Minäkin haluaisin täältä pois.


      • SeJokuKaipaa
        JustDoIt kirjoitti:

        Rohkaise mielesi sitten. Kuvitellaanpa hetki, että minä olen se henkilö. Miten reagoisin, jos ottaisit yhteyttä? Sinähän tiedät sen, eikö niin? No 99% varmuudella tiedät. Ei siinä tapahdu mitään kauheaa.

        JustDoIt, saako tehdä vapaamuotoisesti vai kaavakettako ajattelit? Et varmaan ole hän ketä ajattelen, kuitenkaan. Hänen reaktioista en olisi varma, kauniisti hän varmaan osaisi kieltäytyä kielteisesssäkin vastauksessa. Fiksu tyyppi. Oletko itse N vai M?


      • näinminäajattelen
        JustDoIt kirjoitti:

        Rohkaise mielesi sitten. Kuvitellaanpa hetki, että minä olen se henkilö. Miten reagoisin, jos ottaisit yhteyttä? Sinähän tiedät sen, eikö niin? No 99% varmuudella tiedät. Ei siinä tapahdu mitään kauheaa.

        En kyllä mitenkään voi tietää miten hän reagoisi.


      • JustDoIt
        näinminäajattelen kirjoitti:

        En kyllä mitenkään voi tietää miten hän reagoisi.

        Et siis ole ollut ennen samassa tilanteessa hänen kanssaan?
        Edelliselle vastaus, olen n.


      • kikkaresoma
        JustDoIt kirjoitti:

        Et siis ole ollut ennen samassa tilanteessa hänen kanssaan?
        Edelliselle vastaus, olen n.

        Tilanteessa, missä ilmaisen olevani kiinnostunut? Joutuuko sellaiseen tilanteeseen montakin kertaa saman ihmisen kanssa...
        Eiköhän sitä jo pitäisi ymmärtää ensimmäisen kerran jälkeen.


    • Tottaon

      Totta ne on. Usko pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe