sitä että näen ulkokuoresi lävitse
Pelkäät eniten
16
<50
Vastaukset
- Jamenethalpaankokoajan
näet vain sen mitä sinulle näytetään
- onkotässä
Lopullinen analyysi?
- Myöshän
Mitä pelkkä ulkokuori sitten kertoo hänestä? Olen kyllä kertonut minun hänelle aika isoja asioita..
- ihmettelenv
Olis kiva nähdä itse oman pään sisälle. Ulkokuorestani en tiedä, aika selvää että en ihan normaali ja mitä sille voin... tuntuu niinkuin olisin vähän lukossa.
- Mielenkiintoistakyllä
Tiedän että kyky aiheuttaa jonkin asteista pelkoa muissa on kyky mikä liittyy egoon. Egohan suojelee itseään usein projisoinneilla ja muilla defensseillä. Luulen, (en tiedä) että sinä pelkäät paljastumista kaikkine tunteinesi jollekkin puolitutulle. Siksi haluat tuntea valtaa kohdettasi kohtaan.
Rakkaudessahan on kysymys ymmärtämisestä. Eikä pelosta, vaan ihan päinvastaisesta asiasta. - niin.pä
Sitä ei voi estää, mutta se ei ole vaarallista.
- kokeilmiltäitsenäytät
Tuollaiseen on helppo ratkaisu, jos haluaa nähdä mille itse näyttää toisten mielestä: laittaa videokameran "salakuvaamaan" itseään vaikka päivän ajaksi kaikissa tekemisissään, mutta ei missään nimessä nettiin lähetä sitä kuvaa, vaan itse sitten katsoo kaikki omat tekemisensä jälkeenpäin videolta.
Mutta monesti ihmiset luulevat vain näkevänsä tai tietävänsä jotain mikä ei pidä lainkaan paikkaansa. - miksihaluat
Analysoida toisen?
- AreYHim
Se vähän riippuu kenelle sisimpänsä haluaa jakaa.. 😵 En minä ainakaan jollekin vieraalle rupea kertoilemaan. Se ei oloa paranna. Miksi sinun pitäisi nähdä sisälleni!? Jos viesti ikinä olisi siltä joka vakuutti voivansa vaikuttaa.. En usko, että keskustelulle on mahdollisuutta. Koin niin kielteisen ilmapiirin minua kohtaan..
- Mmarkaluonteinen
Enemmän pelkään ettei koskaan näe. Että ei välitä ja menee pois.
- Erikoinenotus
En pelkää sitä. Pelkään että tulkitset minua väärin.
- Röntgenkatse
Jos olis mulle, niin sitähän mä just toivon. Että joku joskus näkisi todella mut. Siksi sua kaipaan vieläkin.
- SeJokuKaipaa
En pelkää tuota, muuta saatan pelätä. Olen aika hyvin oma itseni seurassasi, en peitä sinulta kuin herkkyyttäni, kaipuuta lähelle ja tunteitani. Herkkyyttäni näytän vain harvoille, nuo muut pidättelyn johtuu olosuhteista/ympäristöstä. Työminäni on toki hillitympi kuin temperamenttisempi kotiminä. Niin se pitääkin olla.
Olen sellainen kuin olen ja se joko kelpaa tai sitten ei. Eihän se tietysti kivalta tunnu, silloin kun ei kelpaa, mutta ei kaikkia voi miellyttää. Ei vaikka kuinka olisi rakastunut. Ei ihminen voi muuksi muuttua, eli jos sisimmät ei kohtaa molemmin puolin,ei siinä olisi ole kovin suurta onnistumisen mahdollisuutta. Jos taas sisin kohtaa ja rakkautta on, se voi olla lopun elämän onni.
Se mikä minua on pidätellyt, on vanhan suhteen erotyö, huoli lapsista, huoli siitä miten vanhan tilanteen purkaminen käytännössä vie voimia kun työkin voi olla haastavaa ja lapset tarvitsee paljon tukea. Ja kun annat minulle ilonhetkiä jo ihan näinkin, ja jos tunteeni olisivat yksipuoliset, se tilanne voisi muuttua (kiusaantuminen, välttely). Ja kyllähän tätä omaa elämän tilannetta miettii sinun kannaltasi, pelkää että se vaan on liikaa. - Mielettömästi
Pelkään, että näet sisälläni raivoavan härän. Sitä pelkään.
- olisikonäin
Ehkö haluaisit apua tuohon liittyen.
Laserkatse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286