Tavallinen elämä ei

Highmanselle

Nainen riitä sulle. Ei vauvan oksennuksen peseminen Omolla ja mies juomassa Pirkka kaljaa sohvalla. Haluat Balin matkoja, extreme lajeja, muoti näytöksiä, vesiputouksia, ostos paratiiseja erämaassa...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Jepjep....
      Mikx ei haluis...
      Kyökkipiiax ....noup...👍☀️💐

    • RakastanSuaLopunElämäni

      Olet oikeassa, niin oikeassa kuin olla voi. Muut miehet ei tunnu miltään. Tuu ja ota mut saat omaksi. Tarvitsen miehen jolla valtaa ja rahaa joka tarjoo mulle talot ja autot pitää mua hyvänä lopunelämän. Missä mies olet? Tässä tuleva vaimosi, pidän sua hyvänä.

      • EnJaksaTätäElämääYksin

        Lapsia en sitten enää halua, ovat jo aikuisia. Voit olla myös eronnut, lapsesi aikuisia. Tämä jatkoa edelliseen viestiin. Mistä sut löydän et ole ravintoloissa, et treffipalstoilla, kadulla et kävele vastaan, mistä sut löydän kerro oikeesti haluan tietää? Kaipaan hellyyttä, rakkautta, miestä jonka syliin voin käpertyä illalla. Oletko liikemies, johtaja vai yrittäjä kenties kansanedustaja ihan sama miten sut tavoittaa?


      • Nokkonen_

        Mulle riittäisi pelkkä miehen rakkaus en tarvitse autoja tai taloja. Minulla on auto.


    • piiloitapatterisi

      Vielä kävelykyvyttömälle, eli mönkivälle vauvalle ei sitten kannata kertoa että pattereista saa energiaa, sellainen saattaa alkaa sitten yrittämään purkamaan niitä pattereita kaikista laitteista ja syömään niitä jos on opetettu että niistä saa energiaa: käsittäisi silloin että kuin ruokaa se ON!

      Näin alkoi muuten tekemään siskon lapsi, kun sai tietää että paristoista saa energiaa, niiden piti piilottaa kaikista laitteista sen ulottuvilta paristot jotta se ei syö niitä siinä toivossa että niistä saisi energiaa kuin ruoasta.

      • patteritnenässä

        lapsonen ryömii sitten innoissaan patterit sieraimissaan, energialatausta täynnä!


    • Highmanse

      Totts

    • minunon

      Vaikka pidänkin vähän enemmästä, mutta voin luopua niistä. Haluan vain antaa rakkautta ja tulla rakastetuksi. Haluan luottamusta ja rehellisyyttä. Ennen kaikkea mä haluan yhden miehen jonka silmiin sukellan..toivoisin et hän ymmärtää et tunne olisi sama ilman pennin hyrrää...

    • Eikaihaittaasua

      Hei kuule, haittaako jos mulla on tekarit?
      Rollaattorilla myös kuljen.
      Rakastaisitko mua sittenkin?

    • Justnii

      Vauvakuumeinen mies ei saa tulla lähelle😥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe