Kenelle käy hyvin Tuomiopäivänä!

Allahvaatiiihmiseltä

Koraani tietää kertoa, että Tuomiopäivänä hyvin käy nille, jotka

"jotka uskovat ja hyvää tekevät, soveltavat toisiinsa totuutta ja kehoittavat toisiaan kestävyyteen"

(Suura 103)

Tehdään hyvää!! Ollaan rehellisiä ja puhutaan totta. Ja tsempataan toisiamme.

26

1478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalapalkitsee

      Tuomiopäivänä hyvin käy niille, jotka uskovat, elävät rukoillen ja palvovat vain yksin Jumalaa, josta ovat kaikki profeetat opettaneet. Keskenään veljiä ovat profeetat, saman Jumalan tykö pääsevät.

    • taivaistaolotila

      Miksi suomalaiset luovat näille taivaan, siinähän nuo juokset menemättä silti mihkään ja tekemättä mitään.

    • Anonyymi

      Allah sanoo näin, ne jotka hyvää tekevät. Ei kukan voi väittää, että muslimi terroristi tai muuta, kun Allahin kirja sanoo näin. Ei se meidän syy, jos joku tekee pahaa. Onneksi Tuomiopäivänä käy oikeudenmukaisuus kaikille.

      • Anonyymi

        Kun koraanin kivi kunnolla halkaistaan, tämä kumartaja porukka on silloi tuuliajolla
        - ELÄMÄÄ KANTAVA-MAA KATOAA NÄITTEN ALTA


    • Ramadaniin taas ei ole pitkä aika... alkakaamme miettiä jo etukäteen, miten tulla rehellisemmiksi ja pyytettömämmiksi ihmisiksi ja tehdä enemmän hyvää ja korjata virheitämme.

      • Anonyymi

        Tämä rituali hävittää lopullisesti ihmiseltä oman vapaan aatosmailman, katelkaas googlaamalla miten hirveästi tämä on ajallisesti ritualisoitu, sen veen omaminä häviää.

        >> ramadan 2023 suomessa


      • Anonyymi

        RamaRan on hypnoosi millä pistetään ihmiselle islamin lännet niskaan.

        TÄMÄ TOUHU PITÄÄ LAEILLA KIELTÄÄ, katelkaas mitä sekunttipeliä tämä kuukausi on rukousaikoin ja säännöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä rituali hävittää lopullisesti ihmiseltä oman vapaan aatosmailman, katelkaas googlaamalla miten hirveästi tämä on ajallisesti ritualisoitu, sen veen omaminä häviää.

        >> ramadan 2023 suomessa

        https://aladhan.com/ramadan-prayer-times/2023/Helsinki/Finland
        Ramadanin rukousajat vuodelle 2023 / 1444 - Helsinki, Suomi

        SIIS AIVAN JÄRKYTÄVÄÄ SEKUNTIPELIÄ JA ALISTUMISTÄ EIKÄ YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA - HYPNOOSIA


    • Anonyymi

      >> Salut Salon "Wettstreit zu viert" | "Competitive Foursome"

      Ranadanin pyrkimykset

    • Anonyymi

      Turkista meinaten ketäs nämä onkaan uskossaan 100%

      Ne varastivat kuolleilta siellä kultahampaita puukoilla, veivät korut käsistä, kauloista ja talojen raunioista, autot varastettiin, rahat, katalysaattorit, taulut ym arvoesineet...
      omilta kansalaisilta.
      Melko röyhkeää sakkia.

      • Anonyymi

        Turkki ei saa asutettua miljoonaa maanjäristyksessä kotinsa menettänyttä?

        Vaikka on 85 miljoonainen kansa. Onko siellä jotain rasimia vai suvaitsemaattomuutta omaa kansaa kohtaan? Porukka asuu nyt teltoissa ja varastoissa.

        Rahaa kerjätään eri maista ja Suomesta, joka on pikkuriikkinen verrattuna Turkkiin. Kuuluko islamiin leväperäisyys ja vähätvälittävä vastuuttomuus kansasta?


    • Anonyymi

      Kainilaisuus kiertää maan piiriä valittaen merkkinsä varjossa.

      Koskas lie tajuavat elämämme antajan olemassaolon ja ELÄMÄN LUOJAA
      - HÄN ON LUONUT MYÖS ELÄMÄN HEDELMÄN MEILLE VIRVOKKEEKSI JA ELÄVÄN VEDEN TURVAKSEMME TAJUAMAAN HÄNEN LÄSNÄOLONSA ELÄMÄSSÄMME.

    • Anonyymi

      Muuten islam on kätevä kiertämään julistaen välillä hyvääkin, silti eivätkä mihkään oikeaan sulaudu koskaan elämän turvaan ja vapauteen,

      NÄITTEN TARKOITUS ON LÄNGITTÄÄ IHMISKUNTA ISLAMIRIIPUVAISIKSI KULETETTAVIKSI OHJATTAVIKSI JA PIENEN RYHMÄN HALLINTAAN KUULUVAKSI.

    • Anonyymi

      Päivän Sana
      27.02.23

      Niin kuin sade ja lumi tulevat taivaasta eivätkä sinne palaa vaan kastelevat maan, joka hedelmöityy ja versoo ja antaa kylväjälle siemenen ja nälkäiselle leivän, niin käy myös sanan, joka minun suustani lähtee: se ei tyhjänä palaa vaan täyttää tehtävän, jonka minä sille annan, ja saa menestymään kaiken, mitä varten sen lähetän. Jes. 55:10–11
      Siemen on Jumalan sana, joka antaa kylväjälle sadon ja nälkäiselle leivän. Kylväjä ei säästele siemeniä eikä kylvä omiaan, vaan levittää Jumalan sanan lupauksia. Näin maa hedelmöittyy sateen alla ja versoo ja antaa lopulta leivän, joka ravitsee nälkäisen. Sanan kylvö kovettaa kovan maan, mutta hedelmöittää hauraan ja janoavan. Tyhjänä se ei koskaan palaa. Sana täyttää Jumalan antaman tehtävän. Meidän osamme on levittää sopivalla ja sopimattomalla hetkellä sanaa edelleen eteenpäin. Se ei tarkoita tyhmää käytöstä tai ylimielisyyttä, vaan sitä, että olemme valmiit vastaamaan kysymyksiin toivomme perusteista missä ja milloin tahansa. Kun Jumalan sanaa reippaasti kylvetään, se kantaa aina myös hyvää hedelmää. Joskus se tuottaa kymmenenkertaisen sadon, joskus sata. Miten nyt Jumala itse hyväksi näkee.

    • Anonyymi

      ISLAM HAN VOUHKAA MAILMAN LOPPUA KUOROSSA, ILMEISESTI KUOLEVAT SIIHEN NÄIN KAIKKI HUUHAILLEN.

    • Anonyymi

      ”Varokaa vääriä profeettoja.”

      Raamatun sana varoittaa vääristä profeetoista. Jeesus sanoi: ”Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. Hedelmistä te heidät tunnette.

      >> ” Matt. 7:15.-16. Raamattu

      Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
      29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitä järkeä on ISLAMILLA KOKO MAILMA VOITTAA, kaikki tämä jää turhuudeksi -
        - alastonna synnyit ja alastonna lähet ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä järkeä on ISLAMILLA KOKO MAILMA VOITTAA, kaikki tämä jää turhuudeksi -
        - alastonna synnyit ja alastonna lähet ?

        Tuossa sitä imaamisuutta on nähtävillä googlatkaas ?

        ->> montako imaamia suomi24


    • Anonyymi

      ISOLLA JOUKOLLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ YKSILÖN VAELLUKSESSA
      - se on siis aivan turhaa turhaa kaikki
      - HUOMATKAA MITÄ KERTOMUKSET OVAT YKSILÖITY

      10Vaikka olet pitkän tiesi uuvuttama,
      et vain ole sanonut: »Turhaa kaikki!»
      Aina sinä löydät uutta voimaa,
      niin ettet vieläkään ole nääntynyt.

      11 Ketä sinä niin pelkäsit, ketä niin säikyit,
      että petit minua?
      Minua et muistanut,
      minusta et välittänyt.
      Kun olen vaiti, kun olen kätkössä,
      sinä et minua pelkää.
      12Mutta minä paljastan, millaista on sinun hurskautesi,
      millaisia ovat sinun tekosi.
      Eivät ne sinua auta.
      13 Kun huudat apua, pelastaako sinut tuo jumalien joukko,
      jonka keräsit kokoon?

      Katso: tuuli puhaltaa ne kaikki pois,
      henkäys vie ne mukanaan.
      Mutta se, joka turvautuu minuun, perii maan
      ja saa omakseen minun pyhän vuoreni.

    • Anonyymi

      Kain ja Abel veljesten kuvaus on kerronta elämän jakautuneisuudesta.

      Kain ja Abel
      41Mies yhtyi vaimoonsa Eevaan, ja Eeva tuli raskaaksi ja synnytti Kainin. Eeva sanoi: »Minä olen Herran avulla saanut poikalapsen.» 2Sitten hän synnytti Kainille veljen, Abelin. Abelista tuli lammaspaimen ja Kainista maanviljelijä.

      Siis Kainilla ei ole muuta osuutta kuin maanviljelys maata kiertäen
      Abel on lammaspainen kautta rajojen, muuta en hänestä meinaa aatelkoot kukin kohiltaan ja ikuisuuttaan

      MAAHAN EI KANNATA AARRETTAAN RAKENTAA EIKÄ SILLÄ PITKÄLLE PÖTKITÄ

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tuomitavaa eikä jää, kun nämä tippuu yksinkertasesti elämän kelkasta pois, valmistumattomat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tuomitavaa eikä jää, kun nämä tippuu yksinkertasesti elämän kelkasta pois, valmistumattomat.

        Niinkuin sanotaan, maa nielee omansa.


    • Anonyymi

      Raamatun perusteella päättelen että Tuomiopäivä eli Herran päivä on vasta 3000-4000 jKr.

      Mutta Islam ajoittaa sen 2000-3000 jKr tienoille.

      Se on päivä jona maa ja kaikki mitä siinä on kuuluu yksin Jumalalle ja palaa Jumalan luokse. Kenelläkään ei ole mitään omaa. Kaikki on Jumalan ja hänen päätöksensä varassa.

      Jeesus sanoi. Johanneksen evankeliumissa. Mikä on minun on sinun ja mikä on sinun on minun.
      Ehkä Hän tarkoitti että Kristus on pää 2000-3000 kun on Jumalan tuomiopäivä ja Jumala on pää 3000-4000 kun on Herran päivä?

      Saa nähdä. Mulle on yllätys että tuomiopäivä on jo ovella. Se oli täysi yllätys. Odotin vuotta 3000.

    • Anonyymi

      Islamilainen tuomiopäivä on joka päivä, on tämä surullista porukkaa.

      Satoja koulutyttöjä myrkytetty Iranissa
      - Myrkytykset eivät ole johtaneet kuolemiin, mutta lukuisat tytöt ovat tarvinneet sairaalahoitoa.
      - Lähes 700 tyttöä on myrkytetty kaasulla Iranin kouluissa marraskuusta lähtien. Maan apulaisterveysministeri uskoo tekojen olleen tahallisia yrityksiä estää tyttöjen koulunkäynti.

    • Anonyymi

      ELÄMÄN VALO ON AINA NÄHTÄVILLÄMME, JOKA PIMEYDEN VOITTAA
      - KIRJAT LAUKOO MITÄ LAUKOO - MUTTA NÄIN ON PIMEYS VOITETTU :

      Kaikki kiusaksemme on voitettu

      Jeesus on kokenut kaikki meidän kiusauksemme. Hän on voittanut ne, koska hän ei langennut syntiin. Me emme kykene voittamaan kiusauksiamme. Emme edes aina huomaa niitä etukäteen. Olemme heikkoja niiden edessä ja Jeesus tietää sen.

      Heprealaiskirjeessä meitä lohdutetaan: ”Meidän ylipappimmehan jos kukaan kykenee ymmärtämään vajavuuksiamme, sillä häntä on koeteltu kaikessa samalla tavoin kuin meitäkin koetellaan; hän vain ei langennut syntiin. Astukaamme sen tähden rohkeasti armon valtaistuimen eteen, jotta saisimme armoa ja laupeutta, löytäisimme avun silloin kun sitä tarvitsemme.” (Hepr. 4:15–16.) Synnitön Vapahtajamme voi vapauttaa meidät synneistämme. Armoistuimelta Jumalan valtakunnasta kuuluu aina hänen verensä hyvää puhuva ääni.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe