Voitin äsken pafin cash&carry pelissä cackpotin, 2900€ hilut, pelasin kännissä ja luin vetovinkkejä vihjeparatiisin sivuilta: http://www.vihjeparatiisi.net/topic/11961-182/
Calgary - Arizona 1 oli varmana calcary voittaa kahdella maalilla, laitoin koko voittopotin 1X eli calcary tai tasuri varsinaisella peliajalla.. Pitäis olla varmaa rahaa mutta panos on niin helkkarin iso että hirvittää, voitan lähemmäs viis tonnia jos osuu, oon työtön joten puhutaan jo lottovoiton tyyppisestä summasta minulle jos osuu.. mutta entä jos kusee? ei helv*'*** ottelu alkaa nyt kello 23.00.. Huomenna bileet jos kotivoitto tai tasuri, ei haittaa jos arizona voittaa jatkoajalla tasuri varsinaisella peliajalla on mukana mun pelissä
Voi v****! :D
4
131
Vastaukset 4
- 457475457
Ongelmapelaajan virhe, voit heittää rahoillesi hyvästit!
- Heheheheee
Hihihihiii
Huhuhuhuuu
Hahahahaaa - Voon
Onneks olkoon
- Teevatti2
Älä puhu Teppo paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521030
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍113984Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust27920Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7824- 83739
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3654Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it187610Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25597- 57593
- 73587