Kyllä olen koko ajan tiennyt

SenVainTuntee

Että käyt täällä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottaon

      Käyn nopsaan en päivystä.

      • SenVainTuntee

        Minä päivystän jos ei ole parempaakaan tekemistä.


      • kvaak

        Jep jep. Pollareita paossa, hmph! Täydestä menöö ku perunajauhot diilerille.


    • SenVainTunteeOletOikeas

      Miksi Sitä Kieltämään olethan sinäkin

      • Niinihanaa

        Monesko oikea . . . ))


    • Köntsätär

      Käyn täällä vaan paskalla.💩

    • kuhan

      van kysäsen että onko siitä jotain haittaa?

    • Tarvepäättyy

      En käy enää kauaa.

    • Juha880

      Haluan että sielusi unohtaa minut.

      • EiJeeeesuuus

        ON aivan eri asia ”tuntea” että joku on palstalla kuin perustaa sen todellisiin faktoihin


        -tunne on pään luoma mielikuvitus kuvitelma joka on usein hyvin epälooginen ja epäjohdonmukainen

        Fakta on aina tosi, koska sen tueksi voi antaa todisteita joiden valossa miljoona muutakin ihmistä joutuu toteaan että näin asia on


        Tuo sielu juttu on taas tätä sen hannuristojiimies -uskovaisen hölynpölyä

        Menisit hakeen uudet lääkkeet psykoosiis


        Sielupareja ei ole, salamat ei lyö tulta ja ylpeys ja ennakkoluulo sekä hiljaiset sillat ovat fantasiaa jonka pettävä pillus luo kun haluaa pakotietä suhteesta jossa kyllästynyt olemaan

        Öisin myös kannattaa nukkua. Psykoosi sairaudet pahenee epäsäännöllisellä unirytmillä
        Harhat voimistuu.


        Jos polttelet vielä kannabista itseäsi viihdyttääkses öisin palstailles niin turha valittaa niistä psykiatreista osaamattomuuksin mitään

        Hoidat itseäsi päin vittua ja lorttoat sekä elät itsesi kiipeliin laittaen


        Ei ihme joa paha olla


      • koskasäpoistut
        EiJeeeesuuus kirjoitti:

        ON aivan eri asia ”tuntea” että joku on palstalla kuin perustaa sen todellisiin faktoihin


        -tunne on pään luoma mielikuvitus kuvitelma joka on usein hyvin epälooginen ja epäjohdonmukainen

        Fakta on aina tosi, koska sen tueksi voi antaa todisteita joiden valossa miljoona muutakin ihmistä joutuu toteaan että näin asia on


        Tuo sielu juttu on taas tätä sen hannuristojiimies -uskovaisen hölynpölyä

        Menisit hakeen uudet lääkkeet psykoosiis


        Sielupareja ei ole, salamat ei lyö tulta ja ylpeys ja ennakkoluulo sekä hiljaiset sillat ovat fantasiaa jonka pettävä pillus luo kun haluaa pakotietä suhteesta jossa kyllästynyt olemaan

        Öisin myös kannattaa nukkua. Psykoosi sairaudet pahenee epäsäännöllisellä unirytmillä
        Harhat voimistuu.


        Jos polttelet vielä kannabista itseäsi viihdyttääkses öisin palstailles niin turha valittaa niistä psykiatreista osaamattomuuksin mitään

        Hoidat itseäsi päin vittua ja lorttoat sekä elät itsesi kiipeliin laittaen


        Ei ihme joa paha olla

        Täältä palstalta?


      • EiJeesuuus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Täältä palstalta?

        Sitten kun olen tehnyt tästä palstasta normaalin keskustelupalstan ja kitkenyt tuon deittipalsta-oletuksen kokonaan pois.

        Ja vähemmän oon heti kun tää influenssa poistuu ja sairauslomani loppuu sen tiimoilta.
        en saa poistua kotoa enkä sängystäni etten tartuta muita ja aiheuta laajenevaa influenssa epidemiaa tai itselleni astman takia rsiikiryhmään kuuluvuuteni takia itselle pahaa keuhkojen alueelle iskevää jälkitautia esim. keuhkokuumeen.

        astmaa sairastavalla keuhkot on alue johon influenssan vaaralliset jälkitaudit iskee kovaa


      • koskasäpoistut
        EiJeesuuus kirjoitti:

        Sitten kun olen tehnyt tästä palstasta normaalin keskustelupalstan ja kitkenyt tuon deittipalsta-oletuksen kokonaan pois.

        Ja vähemmän oon heti kun tää influenssa poistuu ja sairauslomani loppuu sen tiimoilta.
        en saa poistua kotoa enkä sängystäni etten tartuta muita ja aiheuta laajenevaa influenssa epidemiaa tai itselleni astman takia rsiikiryhmään kuuluvuuteni takia itselle pahaa keuhkojen alueelle iskevää jälkitautia esim. keuhkokuumeen.

        astmaa sairastavalla keuhkot on alue johon influenssan vaaralliset jälkitaudit iskee kovaa

        Aika huono selitys.


      • EiJeeesuuuus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Aika huono selitys.

        Minusta hyvin epäitsekästä. Kitkeä psykkoottiset pois palstoilta elämään tosielämää kuvitellun sijaan.

        On täällä mun takia jo jonkin verran tolkkua tänne tullu. Joku lainaa usein jo minun sanojani täällä ja suurin into tohon palsta paneskeluun ja tunnisteluun on hiipunut.

        tää tuottaa tulosta kun jankka ja jankkaa kunnes tää pelleily sammuu täällä kokonaan ja palsta muuttuu kokonaan objektiiviseen elämäntilanteiden vaihtoon ilman henkilökohtaistamista ja "parisuhdetappelua"


      • koskasäpoistut
        EiJeeesuuuus kirjoitti:

        Minusta hyvin epäitsekästä. Kitkeä psykkoottiset pois palstoilta elämään tosielämää kuvitellun sijaan.

        On täällä mun takia jo jonkin verran tolkkua tänne tullu. Joku lainaa usein jo minun sanojani täällä ja suurin into tohon palsta paneskeluun ja tunnisteluun on hiipunut.

        tää tuottaa tulosta kun jankka ja jankkaa kunnes tää pelleily sammuu täällä kokonaan ja palsta muuttuu kokonaan objektiiviseen elämäntilanteiden vaihtoon ilman henkilökohtaistamista ja "parisuhdetappelua"

        Siinäpähän jankkaat :DD jokainen meistä itse päättää mihin aikaansa tuhlaa.


      • EiJeeeesuuus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Siinäpähän jankkaat :DD jokainen meistä itse päättää mihin aikaansa tuhlaa.

        Totta. se vain ei edistä teidän elämää ja parisuhteilua oikeassa elämässä että panette ja rrunkkaatte sitä näyttäö ja näppäimistöä.

        tietty jos seksi tietokoneen ja älypuhelimen kanssa on se juttu niin...


        toisaalta onhan sitä kaikenlaisia fetissejä.. mistä mä voin tietää jos sinä olisit just sellainen jolla alkaa seistä kun näkee hotin kaarevasti muotoillun älypuhelimen jonka näppäimet ovat niiiiin pehmeät..


        hmm.. giganttiin sua ei vois viedä.. vois olla tukalaa kun liikaa seksikkäitä puhelimia ja tietokoneita

        luoja mitä settiä mutta joo.. ymmärsit pointin.. ehkä.


      • koskasäpoistut
        EiJeeeesuuus kirjoitti:

        Totta. se vain ei edistä teidän elämää ja parisuhteilua oikeassa elämässä että panette ja rrunkkaatte sitä näyttäö ja näppäimistöä.

        tietty jos seksi tietokoneen ja älypuhelimen kanssa on se juttu niin...


        toisaalta onhan sitä kaikenlaisia fetissejä.. mistä mä voin tietää jos sinä olisit just sellainen jolla alkaa seistä kun näkee hotin kaarevasti muotoillun älypuhelimen jonka näppäimet ovat niiiiin pehmeät..


        hmm.. giganttiin sua ei vois viedä.. vois olla tukalaa kun liikaa seksikkäitä puhelimia ja tietokoneita

        luoja mitä settiä mutta joo.. ymmärsit pointin.. ehkä.

        Juu ymmärrän. Pitäis panna ympäri kyliä sen enempää kehenkään tutustumatta...


      • EiJeesus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Juu ymmärrän. Pitäis panna ympäri kyliä sen enempää kehenkään tutustumatta...

        Yritätkö nyt kertoa että tutustut ( siis luulet tutustuvasi) panoihisi nimettömillä keskustelupalstoilla?

        Ymmärrän nyt paremmin miksi rakastat hivellä näppäimistöä toisella kädellä ja toisella pitää munastas kiinni ja huohottaa rakkaudesta vieraille ihmisille.


        Ei pahalla mutta tosielämäsi kaivattusi saattaisi tuota pitää henkisenä pettämisenä.

        runkkaat toisille naisille ja lirkuta rakkauttas. ei auta selittely että "kuvittelet heidät kaivatuksesi"

        petos se on silti.


      • koskasäpoistut
        EiJeesus kirjoitti:

        Yritätkö nyt kertoa että tutustut ( siis luulet tutustuvasi) panoihisi nimettömillä keskustelupalstoilla?

        Ymmärrän nyt paremmin miksi rakastat hivellä näppäimistöä toisella kädellä ja toisella pitää munastas kiinni ja huohottaa rakkaudesta vieraille ihmisille.


        Ei pahalla mutta tosielämäsi kaivattusi saattaisi tuota pitää henkisenä pettämisenä.

        runkkaat toisille naisille ja lirkuta rakkauttas. ei auta selittely että "kuvittelet heidät kaivatuksesi"

        petos se on silti.

        Putosin tälle :DD ei mulla muuta sanottavaa. Mitäs sitten jos se on mun juttu..? Luuletko jotenkin auttavasi minua kun yrität kääntää minua pois minun jutustani?

        Eiköhän kaikkien palstalaisten tosielämän kaivatut pane ihan muita ihmisiä tosielämässä. Että sinällään ihan vitun sama huohottaako täällä vieraille ihmisille vai ei.


      • EiJeeesuuus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Putosin tälle :DD ei mulla muuta sanottavaa. Mitäs sitten jos se on mun juttu..? Luuletko jotenkin auttavasi minua kun yrität kääntää minua pois minun jutustani?

        Eiköhän kaikkien palstalaisten tosielämän kaivatut pane ihan muita ihmisiä tosielämässä. Että sinällään ihan vitun sama huohottaako täällä vieraille ihmisille vai ei.

        Onko se ihan sama sille palstalaiselle ketä yrität pervon touhutippa munas kanssa tökkiä?

        Oletko luvan kysynyt vai käytkö kiinni kuin sika limppuun ja palstaraiskaat?

        ajatuksella: turpa kiinni, olet nyt minun palsta seksini ja sulta ei kysellä tahdotko


      • koskasäpoistut
        EiJeeesuuus kirjoitti:

        Onko se ihan sama sille palstalaiselle ketä yrität pervon touhutippa munas kanssa tökkiä?

        Oletko luvan kysynyt vai käytkö kiinni kuin sika limppuun ja palstaraiskaat?

        ajatuksella: turpa kiinni, olet nyt minun palsta seksini ja sulta ei kysellä tahdotko

        Ihan vain luen toisen juttuja muna pystyssä ja runkkaan samalla toisen tietämättä asiasta yhtään mitään. <--- mutta kai tämä on palstaraiskaus sitten? Vai täyttääkö tämä tunnusmerkistön?


      • EiJeeesus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Ihan vain luen toisen juttuja muna pystyssä ja runkkaan samalla toisen tietämättä asiasta yhtään mitään. <--- mutta kai tämä on palstaraiskaus sitten? Vai täyttääkö tämä tunnusmerkistön?

        On jos yrität häntä millään muotoa saada siihen mukaan.

        hän ei nimittäin halua ehkä sellaiseen oman kaivattunsa henkiseen pettämiseen muiden kanssa flirttaillen ja masturboiden lähtee mukaan vapaaehtoisesti

        oikeastaan tää on hyvä testi kuka on petäjä luonne ja viettelysten vietävissä. imartelulla seksiin ja flirtiin houkuteltavissa. ne jotka täällä siihen sortuu ovat alttiita sellaiseen myös irl


      • koskasäpoistut
        EiJeeesus kirjoitti:

        On jos yrität häntä millään muotoa saada siihen mukaan.

        hän ei nimittäin halua ehkä sellaiseen oman kaivattunsa henkiseen pettämiseen muiden kanssa flirttaillen ja masturboiden lähtee mukaan vapaaehtoisesti

        oikeastaan tää on hyvä testi kuka on petäjä luonne ja viettelysten vietävissä. imartelulla seksiin ja flirtiin houkuteltavissa. ne jotka täällä siihen sortuu ovat alttiita sellaiseen myös irl

        Ei muuta kun alat testailemaan ihmisiä tätä kautta!


      • EiJeeesuuuus
        koskasäpoistut kirjoitti:

        Ei muuta kun alat testailemaan ihmisiä tätä kautta!

        Omijat ovat niin helppoja vietellä kohti petosta niin täällä kuin oikeassa elämässä. Housut lentää ja nussitaan meneen vailla huolen häivää

        vain

        https://i.pinimg.com/736x/26/31/b6/2631b68a1c7b021d9f6912227c5a94dc--girls-in-lingerie-white-lingerie.jpg


        https://i.pinimg.com/236x/2f/f4/96/2ff496840d51359ce860d2e1c12d0ae8--hot-blonde-girls-blonde-pink.jpg


        ja vähän kehuja, flirttiä, ja hienovaraista lähentelyä. Ei suoraan tai mies pelästyy. Miehen pitää antaa johtaa aina


        ja mies on kypsää kauraa pettämään


        niin helppoja miehet on ja niiin helposti ne kaivatut unohtuu


    • Kenenkään

      Täällä ololla ei ole mitään merkitystä ja ne tuntemuksetkin voi monesti laittaa sitaatteihin.

      • Totta_

        Juurikin näin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe