Eiköhän Nelosen olisi aika nostaa joku muu yrittäjä tunnetuksi huutokauppakeisarin malliin! Huutokauppakeisari pärjää jo ilman Nelosen apuakin.
Nelonen yrittäjän asialla
5
94
Vastaukset
- Rehellisyyttä
Nelonenhan on ostanut joltain tuottajalta tuon kuvatun toiminnan . Voit siis etsiä itsellesi tuottajan joka kuvaa ja seuraa vaikka sinun ihanaa elämää bisneksineen ja tuottaja myy ohjelman jollekkin kanavalle mikä haluaa maksaa sinun esittämästä realitystä .
- Anonyymi
En tiedä kenen asialla nelonen on mutta ei ainakaan katsojan asialla sillä ohjelmat ovat todella surkeita ei niitä normaali aikuinen ihminen viitsi katsoa. Jehtro on kaikista kehnoin eikö itsekritiikki
pelaa sen vertaa että älyisi lopettaa. - Anonyymi
Surkeat ohjelmat vain jatkuvat eikö olisi jo aika lopettaa kaikki kotimaiset
musiikki-ja viihdeohjelmat todella huonoina moneen kertaan nähtyinä ros-
kaohjelmina. Enemmän asiaohjelmia ja luonto-ohjelmia nyt ei aikuiselle ih-
miselle ole mitään katsottavaa nelosella. - Anonyymi
Kaikki reality-paska pois televisiosta kokonaan. Jatkuvalla syötöllä tulee mitä älyttömämpiä ohjelmia ja ohjelma-ideoita. Mitään realityä en katso. Nelonen ja samalla kolmonenkin ei ole vuosikymmeneen antanut aihetta kääntää kanavaa heidän tv-kanavilleen, on niin huonoa tarjontaa kuin voi olla vaikkakin on ilmaiskanavista kyse. Samat elokuvat pyörii ja vain jenkkiläisiä elokuvia. Näiden kanavien tarjonnan mukaan ilmeisesti missään muualla ei tehdä lainkaan elokuvia kuin jenkkilässä.
- Anonyymi
Todellakin Huuto-Keisarin kuvaukset voisi lopettaa, onhan se useamman vuoden jo ollut TV:ssa eikä tuskin sen sisältöön mitään uutta tai parempaa tule enää jatkossa, kyllä se on jo niin nähty.
Ihan vaihtelun ja mielenkiinnon vuoksi voisi TV:oon kehitellä kokeeksi vaikka yhden kauden sarjan jossa seurataan eri paikkakunnilla torikauppiaiden elämää. Ns. "Helppo-Heikkien" eli torimyyjien myyntipuheita olisi ihan hauskaa seurata esimerkiksi , tulisi siinä samalla useampi torimyyjä esiteltyä eikä vain nämä samat naamat koko ajan kuten Huutokauppakeisarissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882