Tervehdys!
Olemme ostamassa all-in-one-konetta. Pääasiallinen tarve on työperäistä, mutta joskus olisi kiva vähän pelata (lähinnä fps-pelit). En ole yhtään valveutunut näytönohjaimissa. Kaikissa koneissa on muuten aika samat speksit, mutta näytönohjaimet vaihtelevat. Osaako joku laittaa alla olevia paremmuusjärjestykseen tai kertoa, mikä olla olevista olisi paras ja toisaalta heikoin. Kaikissa taisi muistia olla 2gb.
Nvidia GeForce GTX 1050 Ti , 2 GB
Nvidia GeForce MX 130
AMD Radeon R9 M380
NVIDIA GeForce MX150
NVIDIA GeForce GTX 1050
Nvidia GeForce GTX 960A
Kiitokset jo etukäteen!
All-in-one-koneiden näytönohjaimista - mikä paras
All-in-one-kone
2
91
Vastaukset
- exBersel
All-in-onet on office- ja mediatietokoneita.
Pelaamiseen soveltuvat laitteet on erikseen. Miniminäytönohjain pelaamiseen on Nvidia 1060 6Gb tai AMD RX 570/580. - Vanhassa-vara-parempi
Itselläni oli koneessa Nvidia Gforce 405. Se rupesi pitämään julmettua melua (siinä on kaksi jäähdytys propellia). Irrotin laitteen ja heitin roskikseen. Otin sen sijaan käyttöön emolevylle valmiiksi integroidun näytönohjaimen, joka minusta toimii paremmin, kuin tuo Nvidian heikkolaatuisista osista koottu kyhäelmä.
Yllä oleva ei ehkä sovi raskaisiin peleihin, mutta niitä en tarvitsekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984