Nyt on evästepakko tänne.

pakkopakko

Seuraavaksi kirjautumispakko.

13

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eväsreppu

      Ketäs ne evästeet haittaa? Samaa eväspakkoa on monessa muussakin paikassa.

      Eväät katoaa, kun selaimen sulkee, ei ne kauan täällä säily, kenenkään laittamat evästeet.

    • sinisilmäinenn

      ""Evästeet. Eväste (cookie) on pieni tekstitiedosto, jonka internetselain tallentaa käyttäjän laitteelle. Evästeitä KÄYTETÄÄN esimerkiksi silloin, KUN KÄYTTÄJÄN TIETOJA HALUTAAN SÄILYTTÄÄ TÄMÄN SIIRTYESSÄ INTERNETPALVELUN SIVULTA TOISELLE. Evästeiden käyttö edellyttää aina käyttäjän suostumuksen"".

      Ketä haittaa, minua haittaa tuo tieto. Jos ei haittaa ja vaikuta , miksi ( he ) niitä käytetään?
      Se on nimeltään kyttäystä vaikka sanotaankin, että HE auttavat meitä parantamaan tomintoja ja palveluja.

    • Narussa

      Evästeet käyttävät maksamaasi nettiyhteyttä ja tietenkin nimesi, osoitteesi ym., ym. tallentuvat eri yritysten tiedostoihin ja sitten saat mainontaa, jonka arvelevat tehoavan juuri sinuun!

      Vakuutusyhtiönkin (Lähitapiola) sähköinen korvaushakemus on mahdollinen vain sallimalla evästeet asetuksista. Kertakäyttöistä OK:lla sallimista ei ollut. Jäi sitten korvaushakemus tekemättä.

      Win10- läppärin hakuluukku tuntee evästeet, mutta johtaa johonkin missä ei osaa laittaa evästeitä käyttöön. Ennen sai valita muitta mutkitta salli/älä salli evästeitä.
      Lähitapiolan konttorit eivät käsittele korvausasioita, soittaa voi ja käyttää sähköistä hakemusta, jos osaa, eikä Lähitapiolan sivut ole häiriötilassa tai huollossa.

      Arvelen netin käytön vaikeutuneen ja aion vähentää moista puuhaa.

    • Mitä-kerätään

      >>Evästeet käyttävät maksamaasi nettiyhteyttä ja tietenkin nimesi, osoitteesi ym., ym. tallentuvat eri yritysten tiedostoihin ja sitten saat mainontaa, jonka arvelevat tehoavan juuri sinuun!>>

      No ei tosiaan voi tallentua nuo minnekään, kun en ole omaan tietokoneeseen sellaisia minnekään tallettanut. Enkä tietenkään Facebookilel anna osoitetietojani enkä kännykkänumeroani, vaikka Facebook nimenomaan kännykkänumeroa kyselee tämän tästä, "´turvallisuutesi takaamiseksi" muka. Omaa ikääkään ei kannata FB:lle kertoa.

      Periaatteessa eväste tunnistaa tietokoneen, että tuo tietokone on lukenut autokaupan mainoksia ja terveysruoista kertovia sivustoja.

      Mahdollinen mainonta osoitetaan tietokoneelle, joka tunnistetaan. Se osoitetaan kyllä tarkemmin, myös sinulle ja sinun ikäiselle naiselle/miehelle, jos olet tietojasi facebookiin antanut.

      Oma Firefox selaimeni on asetettu niin, että se deletoi kaikki Cookiet aina suljettaessa. Ei jää mitään jälkiä, joiden perusteella joku voisu tätä konetta kovin pitkään jäljittää, päivästä ja viikosta toiseen-

    • kgkgkggn

      Onneksi eivät pysty vpn:ää estämään.

    • ulostekeksit

      Onhan se aika mielenkiintoista, kun nykyään vakoiluevästeet on pakko hyväksyä jopa nettipankeissa!

    • Mä pruukaan syödä ne eväät aina surffailun jälkeen.

    • Narussa
    • 34543tqt

      Älä naurata. Ei ole kyseistä pakkoa jos osaa koneensa virittää oikein.

      • kjhkjhkjhkj

        Kukaan ei ilmeisesti osaa kun lueskelee kommentteja. Sinäkin vain luulet osaavasi.


    • kaunokirjoitus10

      Lukemis- ja kommentointipakko täältä enää puuttuvat ja kuulustelu kinkerityyliin.

    • haistkPskanne

      Eli raha ja ahneusko tässäkin Vain on kysymyksessä?
      Siis mainostajien ahneus, vai mistä muusta kyttäämisestä ja
      yksityisyyden väkisin viemisestä. Vapaassa sananvapauden maassa.
      Vai eikö se sitä enää ole, tämä maa nimittäin.

    • meitä-huijataan-

      Niin muuttui äskettäin pakoksi. Ennen sen voi olla huomioimatta tuolla alareunassa, mutta nyt on pakko hyväksyä, ennen kuin voi selailla näitä sivuja. Mitenkähän käy, jos laittaa asetuksista evästekiellon päälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe